Majitelé elektromobilů mohou nyní dobít baterie svého vozu nově u čerpacích stanic OMV na 111. kilometru dálnice D1 v obou směrech.
foto: IONITY
Nyní jsou na našem území v provozu již čtyři dobíjecí místa IONITY, z toho tři právě u OMV. Tímto krokem rozšířila IONITY spolupráci se společností OMV, která se osvědčuje v Rakousku i dalších zemích. Nabíjecí stanice Ionity využívají standard CCS.
V první fázi jsou na každé ze zmíněných čerpacích stanicích OMV na dálnici D1 instalovány dvě jednotky schopné dobíjet prostřednictvím standardního konektoru CCS2 elektromobily s využitím výkonu až 350 kW s tím, že podle jejich vytížení bude kapacita dále rozšířena na dvojnásobek.
„Jsme rádi, že můžeme i nadále rozšiřovat služby pro řidiče, kteří vlastní automobily na elektrický pohon. Vzhledem k jejich stále rostoucímu počtu se na tento segment budeme i nadále výrazně zaměřovat. Rozšířením spolupráce s IONITY zdůrazňujeme naši filozofii ‘We Care More’ a zaměřujeme se také na zákazníky, kteří nejezdí na tradiční paliva. Nabízíme jim možnost využití pohodlného zázemí a chutného občerstvení během dobíjení,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
Švédský Northvolt pošle do výroby baterií v Polsku
Švédský Northvolt pošle do výroby baterií v Polsku dalších 200 milionů USD
v Práglu by mělo do roku 2025 přibít stovky dobíječek 😉
v Práglu by mělo do roku 2025 přibít stovky dobíječek 😉 do 2030 tisíce dobíječek 😉 Vyplývá to z dokumentu – plán rozvoje dobíjecí infrastruktury, který dnes schválili pražští radní…
Jednou by Tě Cipís chtěl člověk pochválit, že
Jednou by Tě Cipís chtěl člověk pochválit, že nežvatláš čestinou 1.0 až 60.2 a bác ho, zase chtějí pražští radní něco přibíjet…. 🙂 To radši používej zas čestinu 60.2, tu nikdo nečte a nehledá Ti tam chyby.