Sdílení aut Volvo On Demand slaví úspěchy

Většina evropských automobilek už dnes nějak funguje v oblasti sdílení aut a služeb na auta na vyžádání. foto: Volvo
Většina evropských automobilek už dnes nějak funguje v oblasti sdílení aut a služeb na auta na vyžádání. foto: Volvo

Po úspěšné švédské expanzi zahrnující 250 000 registrovaných zákazníků a téměř jeden milion absolvovaných jízd se značka M uvedená na trh společností Volvo Cars jako společnost nabízející služby sdílené mobility, stává službou Volvo On Demand.

Unikátní platforma pro poskytování služeb mobility rozšiřuje možnosti zákazníků využívat vozy Volvo. Jedná se o součást dlouhodobých strategických investic, jejichž smyslem je zvýšit význam sdílené mobility v rámci ekosystému Volvo Cars a tím dostát slibu, v rámci něhož se Volvo zavázalo poskytnout našim zákazníkům svobodný způsob cestování podle vlastních pravidel, udržitelně a bezpečně, a také ambici stát se do roku 2040 společností fungující na principech oběhové ekonomiky. V současné době má Volvo v plánu překročit s rozšířenou nabídkou služeb Volvo On Demand hranice Švédska.

SOUVISEJÍCÍ: Škoda Auto uvádí službu Kliq pro snadné sdílení služebních vozů

Na základě externí analýzy bylo zjištěno, že jeden sdílený vůz společnosti Volvo Car Mobility dokáže v současné době ve švédských městech nahradit potřebu až devíti vozů v soukromém vlastnictví, což odpovídá ročnímu snížení emisí CO2 až o 16 000 tun. Služba sdílené mobility nejenže přispívá k uvolnění prostoru ve městech, ale také pomáhá zákazníkům k dosažení udržitelnějšího životního stylu a současně šetří čas i peníze.

Služba Volvo On Demand bude i nadále fungovat na základě vlastní platformy řízené umělou inteligencí ve vlastnictví společnosti Volvo Cars. Jádro platformy tvoří dynamický prediktivní model společnosti Volvo Car Mobility, který na trhu představuje přední umělou inteligencí podporovanou architekturu umožňující pokročilé predikce poptávky a optimalizaci nabídky.

„Cílem společnosti Volvo Cars je nabídnout zákazníkům naprostou svobodu pohybu podle vlastních pravidel, udržitelně a bezpečně,“ říká Magnus Fredin, senior viceprezident pro globální online obchodování ve společnosti Volvo Cars. „Strategie společnosti Volvo Car Mobility zaměřená na budoucnost nám pomáhá tomuto slibu dostát. Služba Volvo On Demand přináší nové možnosti, jak proniknout do vývoje flexibilního přístupu k automobilům. Je nám potěšením, že se můžeme vydat touto cestou společně. Služba Volvo On Demand dokáže oslovit cílové skupiny, které nechtějí nutně vlastnit vůz, ale na druhou stranu ho příležitostně potřebují.“

„Těšíme se, že se nám podaří na základě naší platformy mobility urychlit náš růst a staneme se klíčovou nabídkou automobilky Volvo Cars,“, uvádí Erik Jivmark, generální ředitel společnosti Volvo Car Mobility. „Očekáváme, že prostřednictvím nové nabídky produktů a mezinárodní expanze dojde k výraznému rozšíření naší zákaznické základny a k vytvoření zcela nové trajektorie růstu.“ Současní uživatelé služby M spuštěné v roce 2019 se dočkají nového uživatelského rozhraní a nového designu již v září 2022. Služba bude během uvedené změny fungovat jako obvykle.

zdroj: tisková zpráva

Dva komentáře u “Sdílení aut Volvo On Demand slaví úspěchy”

  1. možná OFF, aleMHD vznikla ako služba strednej triede bývajúcej na okrahi miest.
    bola platená a fungovala najmä preto, ýe klient nemusel hľadať parkovanie.
    vstupom dotácií sa MHD zmenilo na bezodnú dieru a …. (fuj)

    ps – aká je čiastka/spoluúčasť na cene a prevádzkovaní takého vozidla a ako dlho bude poiuťiteľné?

Napsat komentář