Rozdáváme 50 volných vstupenek na veletrh Amper 2019

Ve dnech 19.-22. března se na Výstavišti Brno uskuteční již 27. ročník mezinárodního veletrhu elektrotechniky, energetiky, automatizace a také elektromobility.

Mezinárodní veletrh Amper se letos dočká už 27. ročníku.
foto: Amper

Součástí veletrhu Amper je také přehlídka Amper Motion 2019, zaměřená právě na elektromobilitu. Návštěvníci si mohou prohlédnout a osobně vyzkoušet elektrické a hybridní dopravní prostředky a nejmodernější infrastrukturní zařízení pro elektromobily.

Letos se na Amperu objeví například Audi e-tron, Jaguar I-Pace, Volkswagen e-Golf, Volkswagen e-Crafter, Kia e-Niro a další vozy. Volnou vstupneku si můžete vyzvednout následovně: klikněte zde a zadejte kód 19462-0.

vlastní

23 Comments on “Rozdáváme 50 volných vstupenek na veletrh Amper 2019”

  1. Účelem D1 zřejmě je, aby se do Brna dostalo co nejméně
    Účelem D1 zřejmě je, aby se do Brna dostalo co nejméně Pražáků. 🙂
    Ač nejsem z Prahy, po D1 bych stejně musel. Udělejte na youtube virtuální vysílání, virtuální prohlídku z veletrhu a já se na výstavu podívám z domova. Ušetříme tím pohonné hmoty, čas, zácpy.
    Už je přeci 21.století.

    Děkuji. 🙂

      1. Zajímavý nápad. IDos našel cestu. Celková doba jízdy
        Zajímavý nápad. IDos našel cestu. Celková doba jízdy vlakem 6hodin 52minut ujeté kilometry 520km…. super!!!. U nás na vesnici nemáme vlakové nádraží. 🙂 Ale to nevadí. Vezmu to z města.
        Cesta zpět z Brna 7hod 44minut. Ještě lepší. Asi tak v letech 1906-1916 k nám cestovalo hodně lidí z Vídně vlakem. Bych strašně rád věděl kolik času to tehdy tím vlakem trvalo. O kolik se ta doprava vlakem za to století zrychlila?

        Matně si vzpomínám, že loni na podzim jsem jel kousek za Brno autem a cesta trvala taky 7hodin(400km). Ve finále je to vlastně jedno čím bych tam jel. 🙂

        1. Už by se to mělo zlepšit. Na trase Ostrava-Brno bude
          Už by se to mělo zlepšit. Na trase Ostrava-Brno bude konečně konkurence. Tak tam ČD přestanou dávat ty šroty, co mají ještě WC s vypouštěním do kolejiště a další fajnovosti, a snad budou jezdit kulturně alespoň s rozvážkou občerstvení. O zásuvkách nebo wifi nemluvě. Když to jde i z Prahy do Budějic, kde restaurační či bistro vozy nejsou. Naposledy jsem jel Ostrava-Brno s dcerou v únoru vlakem, no nic moc zážitek, plus Vyškov-Brno náhradní doprava autobusem v zácpě po D1.

            1. To je na jedné straně pravda, zvláště pak od 24 kWh
              To je na jedné straně pravda, zvláště pak od 24 kWh baterky výše, kdy i Ostrava-Brno se dá udělat dálniční rychlostí s rychlonabíjením v Olomouci, na druhé straně já s rodinou chápu snahu o čisté životní prostředí šířeji.
              Tedy pokud mohu využít čistou hromadnou dopravu, udělám to. Dokonce i Olomouc už jezdím z Ostravy elektrickým vlakem. Tu necelou hodinu věnuji práci nebo odpočinku. Elektromobil odpočívá v nadzemních garážích v ceně jízdenky a vlak mne dopraví přímo do středu města. Odsud mám na výběr elektrickou MHD nebo bikesharing Rekolo.

Napsat komentář