Renault stvořil Mobilize: nabídne nové služby mobility

Mobilize jde podle Renaultu „dále než automobil“. Značka nabízí nová řešení pro dopravu osob a zboží z bodu A do bodu B s vozidlem nebo bez něj.

Mobilize představuje prototyp EZ-1, vozidlo určené pro sdílenou městskou mobilitu.
foto: Renault

Mobilize se zaměřuje na zákazníky, kteří chtějí přijmout udržitelnější a sdílené formy mobility. Mobilize reaguje na nové potřeby uživatelů a vytváří trvale udržitelné energetické ekosystémy v souladu s cílem skupiny Renault dosáhnout uhlíkové neutrality a s její ambicí rozvíjet pojem cirkulární ekonomiky.

Mobilize koncentruje aktivity skupiny Renault v oblasti řešení mobility, energie a dat a využívá zkušeností RCI Bank & Services v oblasti financování, nástrojů řízení a optimalizace flotil.

Značka vytvoří partnerství a nové otevřené ekosystémy, aby získala podstatné výhody v oblasti načasování a úspor a současně pomohla automobilovému průmyslu splnit důležité cíle:

• Snížit rozdíl mezi užíváním a náklady na vozidlo za hodinu, kdy nejsou vozidla 90 % času používána
• Zvýšit zůstatkovou hodnotu a vyhnout se tak tomu, aby mělo vozidlo za tři roky poloviční hodnotu, než mělo v době, kdy bylo nové
• Přispět ke splnění cíle dosáhnout nulových emisí CO2

„Jsme velmi potěšeni, že se můžeme podílet na změně světa automobilů, který přechází od vlastnictví k užívání v době a v místě, kde to potřebujete. Kromě automobilového sektoru bude Mobilize nabízet širokou škálu inovativních služeb v oblastech mobility, energie a údajů. Díky řadě partnerů se trvale snažíme maximalizovat užívání vozidel pro zjednodušené, více trvale udržitelné a dostupné cesty pro osoby a zboží, a to vše při snižování vlivu na životní prostředí,“ řekla Clotilde Delbos, Generální ředitelka Mobilize.

Mobilize nabízí flexibilní služby v oblasti mobility pro osoby a zboží, uzpůsobené vývoji očekávání zákazníků, podniků a měst. Řeší tak konkrétní problémy tím, že přináší doplňková řešení do tradičního schématu nákupu vozidla.

Tím, že podporuje větší využívání zboží díky cirkulární a sdílené ekonomice, Mobilize přispívá k udržitelnější budoucnosti. Kromě toho bude moci Mobilize s potenciálem více než 6 000 prodejních míst Renaultu v Evropě nabízet řešení v oblasti mobility pro užívání od jedné minuty až do několika let pro všechna města a všechna území.

Mobilize má také k dispozici své vlastní týmy vývojářů a konstruktérů a bude nabízet řadu vozidel určených pro tyto účely. Vozidla budou modulární, robustní, 100 % na elektrický pohon a konstruovaná pro intenzivní užívání a budou uspokojovat nové potřeby v oblasti mobility: cesty s řidičem, samostatné sdílení, dodání na stanovenou adresu, poptávková doprava.

Mobilize počítá s Renault Software Factory, Software Republic a s jejími partnery pro rozvoj špičkových algoritmů a počítačových programů pro zpracování údajů umožňujících lepší plánování budoucí poptávky uživatelů a lepší rozdělení vozidel. Mobilize hodlá zvýšit míru užívání vozidel o nejméně 20 %.

Jakmile již nebude možné vozidla používat, tak se o ně postarají oddělení údržby a recyklace v Renault Re-Factory. Jakmile již nebudou baterie elektromobilů vhodné pro užívaní v automobilech, Mobilize je bude recyklovat a dá jim druhý život jakožto zdrojům stacionární energie.

Mobilize EZ-1: prototyp pro sdílenou mobilitu

Prototyp EZ-1 je emblematickým vozidlem značky Mobilize. Vyjadřuje vizi značky v oblasti designu: služba v srdci designu vozidel. EZ-1 je novým řešením městské mobility vytvořeným pro sdílené užívání. Inovativní bude i prodej.

Uživatelé budou platit pouze za to, co užívají na základě času a ujetých kilometrů. Vozidlo má připojení na internet a nabízí přístup bez hesla a je v interakci se svými uživateli přes jejich chytré telefony.

EZ-1 je agilním elektromobilem pro 2 osoby. Měří na délku jen 2,3 metru a zabere proto minimum místa. Prosklené dveře shora dolů nabízejí uživatelům EZ-1 jedinečný pohled na okolní prostředí ve městě.

Prototyp EZ-1 je vybaven inovativním systémem výměny baterie. Toto alternativní řešení oproti tradičním dobíjecím zařízením umožňuje využívat vozidlo non-stop.

EZ-1 je zkonstruováno s dodržením principů cirkulární ekonomiky. Je z 50 % vyrobeno z recyklovaných materiálů a po skončení životnosti bude z 95 % recyklováno díky zařízení Re-Factory ve Flins.

tisková zpráva

16 Comments on “Renault stvořil Mobilize: nabídne nové služby mobility”

      1. No vidíte, máte možnost se na Hybridu dovzdělat z
        No vidíte, máte možnost se na Hybridu dovzdělat z mateřského jazyka. To co hledáte je varianta „ich formy“, kdy popisuji chování nebo děj třetí osoby personifikací do autorského singuláru.

        Doufám, že to popisuji správně, protože tohle už je hodně pokročilý jazykový oříšek. Ne tedy z hlediska užití, ale z hlediska správného jazykového zařazení.

        1. Jak určitě víte, každá věc tedy i mateřský jazyk se
          Jak určitě víte, každá věc tedy i mateřský jazyk se dá vykládat a chápat různým způsobem, zkuste si poslechnout odborníky kteří se tím zabývají celý život, a o častých změnách v pravidlech se nemá cenu ani bavit.A jasně, podobnou vygůglenou reakci jsem čekal, ale nemohl jsem odolat.

          1. Tak to ještě mě zklamal, že si myslíte, že bych
            Tak to ještě mě zklamal, že si myslíte, že bych potřeboval něco googlit. „Jeden by si myslel“, že po tom roce o mně budete mít větší mínění.

            Nicméně jste mi do hlavy teď nasadil brouka – fakt netuším, jak bych formuloval dotaz do vyhledávače na ich formu, když bych nevěděl, že je to ich forma. Máte nějaký návrh?

            PS: Dnes potřetí – Google nepoužívám 😀

                1. Já se snažím používat především vlastní hlavu,
                  Já se snažím používat především vlastní hlavu, čeština není moje silná stránka, takže s tím vám nepomůžu.Vaše perly z autorevue znám už několik let, doufám, že si vzpomínáte na „gůglující kovboj“?

                2. To si tedy nepamatuji.
                  A co se týče Autorevue, tak bych tam

                  To si tedy nepamatuji.
                  A co se týče Autorevue, tak bych tam měl napsat asi rozloučení, protože to se fakt už nedá v té hromadě hnoje najít nějaký rozumný článek.

                3. No vidíte, slovo „vyprávět“ mě nenapadlo.
                  No vidíte, slovo „vyprávět“ mě nenapadlo.

Napsat komentář