Pokud se vám zdá spotřeba u hybridní Toyoty Prius stále vysoká, Zap nabízí řešení. Jedná se o nový rozšiřující kit, který udělá z klasického Priusu plug-in hybrid.
Kdo by si nepřál jezdit po městě se spotřebou 2 l/100km? Druhá strana mince je ovšem samotné pořízení takového rozšíření. Nejenže musí majitel nechat svůj vůz asi 4 týdny v servisu, ale ještě zaplatit v přepočtu kolem 400 tisíc korun.
Ještě k Vašemu článku
Ještě k Vašemu článku o plug-in Priusu. Ať jsem hledal jak chtěl, tak jsem dospěl k nabídce „předělávací“ soupravy v ceně 12 000 dolarů, což je cca 180 000 Kč při kompletní výměně a zdvojení baterek. To je podstatně méně než Vámi uváděných 400 000 Kč. A což teprve 4 týdny v servisu! Video na internetu ukazuje, že to lze provést za pár hodin!
Odkud ty údaje berete?
Mezitím už náš Prius má za sebou 3 roky a 45 tisíc km. Spotřeba se drží okolo 5,2 l/100 km.
Ano, jezdíme dosti po dálnicích, ale největší výhodou pro Prius je posouvání se v zácpách. Nejenže nesmrdí – ti okolo ano – ale elektrika výrazně snižuje spotřebu, takže se díky zácpě dostanu pod 5l na 100 km v pohodě. Směšné, ne? A ještě směšnější je, že v tomto státě na ekologické auto nedostanete ani slevu na silniční dani!!!
QAD
musicpra@vol.cz
http://www.mici.cz
V článku se zmiňuji o
V článku se zmiňuji o soupravě od společnosti Zap a zdroj je uveden pod textem.