Jeden z nejprodávanějších elektromobilů v Evropě je po modernizaci. Nový Volkswagen ID.3 si mohou zákazníci sestavit v online konfigurátoru.
Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej modernizovaného modelu Volkswagen ID.3 s elektrickým pohonem. Kompaktní hatchback, který se řadí mezi nejprodávanější elektromobily na evropském trhu, přichází v reakci na přání a požadavky zákazníků s řadou vylepšení.
Mezi ně patří například rychlejší nabíjení výkonem až 170 kW, měkčené plasty v interiéru nebo velkoryseji dimenzované výplně dveří. Luxusnější pojetí moderního kompaktního elektromobilu umocňují detailní designové změny. Zákazníci si již mohou nové ID.3 nakonfigurovat v aktualizovaném webovém konfigurátoru. Výhodné ceny modernizovaného modelu ID.3 začínají již od 1 110 900 Kč včetně DPH.
V rámci předprodeje je nový Volkswagen ID.3 zpočátku k dispozici se dvěma libovolně konfigurovatelnými výbavovými liniemi Pro a Pro S. Jejich rozsáhlá sériová výbava zahrnuje mimo jiné paket Comfort včetně navigačního systému Discover Pro s 12“ displejem (dříve 10“), tepelné čerpadlo, adaptivní tempomat ACC, LED světlomety s automatickou regulací, LED zadní svítilny, vyhřívání předních sedadel a multifunkčního volantu potaženého ekologickou kůží, systém App-Connect Wireless pro bezdrátové připojení chytrých telefonů, ambientní osvětlení s až 10 nastavitelnými barvami světla, dvouzónovou klimatizaci Air Care Climatronic, nabíjecí kabel pro domácí zásuvku i veřejnou nabíjecí stanici, 18“ ocelová kola (verze Pro S: 19“ kola Wellington z lehké slitiny s novým designem exkluzivně pro ID.3) a prodlouženou záruku (3 roky/90 000 km). Individualizaci umožňuje několik bohatě vybavených příplatkových paketů ve dvou variantách (základní a Plus).
Nové ID.3 Pro je nabízeno s pětimístným interiérem, verze Pro S má interiér čtyřmístný. Základní cena nového modelu ID.3 Pro (58 kWh, 150 kW) byla stanovena na 1 110 900 Kč, nový elektromobil Volkswagen ID.3 Pro S (77 kWh, 150 kW) lze pořídit za ceny začínající od 1 270 900 Kč. Zákazníci samozřejmě mohou využít výhodné financování od společnosti Volkswagen Financial Services (například akční nabídky Trefa, Ledová trefa nebo Úvěr Chytře) a získat bonus za poskytnutí použitého vozu na protiúčet ve výši 30 000 Kč včetně DPH.
Facelift přinesl modelu ID.3 ostřejší linie a prolisy na karoserii, která se od předchůdce odlišuje také absencí černého dílu horní části přední kapoty. Dynamičtější charakter dodávají vozu také optimalizované a zvětšené otvory pro přívod vzduchu na přídi.
Nové ID.3 dosahuje součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,2635. Svůj podíl na tom má systém pomyslných vzduchových clon („Air Curtain“), které zlepšují obtékání předních kol vzduchem. Paletu laků karoserie rozšířily metalické odstíny zelená Dark Olivine a modrá Costa Azul, známá i z jiných modelů značky Volkswagen.
V interiéru nového modelu ID.3 vytvářejí luxusnější atmosféru především měkčené plasty a velkoryseji pojaté výplně dveří s loketními opěrkami. Displej informačního a zábavního systému má standardně úhlopříčku 12 palců (30,5 cm). Cestování může posádce zpříjemnit panoramatické střešní okno, které je součástí na přání dodávaného paketu Style Plus.
Zaměření na trvalou udržitelnost umocňuje výběr materiálů, v němž nejsou zastoupeny žádné suroviny pocházející ze zvířat a velký podíl připadá na recykláty. Stejně jako předchůdce je i modernizované ID.3 předáváno zákazníkům s neutrální bilancí emisí CO2.
Modernizovaný Volkswagen ID.3 je poháněn elektromotorem o výkonu 150 kW. Jeho napájení má na starosti sada akumulátorů o využitelné kapacitě 58 kWh v případě varianty Pro nebo 77 kWh ve verzi Pro S. Díky vylepšené aerodynamice se prodloužil dojezd na jedno nabití.
Verze Pro S nabízí podle metodiky WLTP dojezd až 556 km, variantě Pro vystačí zásoba elektrické energie na překonání vzdálenosti až 427 km. Doplňování elektrické energie může probíhat ještě rychleji, protože při nabíjení stejnosměrným proudem lze nově využívat výkon až 120 kW (u verze Pro 58 kWh), resp. 170 kW (Pro S 77 kWh). Maximální nabíjecí výkon při nabíjení střídavým proudem zůstal zachován na 11 kW.
zdroj: tisková zpráva
A kdo to bude kupovat, když je to 100 klacků draží než Tesla???
Česká republika = předraženo. Doporučuji všem se podívat na ceny nových elektromobilů v Německu(např. mobile.de/cz, v průměru jsou tam NOVÉ vozy(záruka platí v celé EU) levnější o 150-200 tisíc Kč! Neplatí to jen pro Teslu 3 SR, která i u nás vyjde na 1 050 000Kč. Je to absurdní divadlo, kdy sledujeme nenažranost českých výhradních distributorů značek v přímém přenosu bez studu 🙂 Jen namátkou Citroen e-C4 Shine v Německu pod 800tis.kč, u nás 950tis.kč, VW ID3 Pro 58kwh, u nás 1200 000Kč, v Německu od 980 000Kč, Renault Megane EV60(ten silnější) – u nás 1250 000Kč, v Německu 1050 000Kč atd atd… 🙂
ty ceny na mobile budou zrejme po zapocteni dotaci na nakup EV, pripadne jde o nejake skladovky, predvadecky. takove rozdily v cene by prece vedly k masivnim preprodejum
Zdravím, to jsem si také myslel, ale není to tak. Poptal jsem v Mnichově Citroen e-C4 Shine, řekl jsem, že jsem soukromá osoba z ČR, bez dotace a s daní byla opravdu cena pod 800 000 Kč . Ono to není žádné tajemství, dokud např. nepřišly slevy přímo od Tesly, tak v Praze byly dražší běžně o 150-200 tisíc Kč, než v Rakousku a tak tam lidé jezdili Tesly kupovat… Kritizuje to i ElectroDad, ty ceny u nás jsou nesmyslné a nemají s Eurem nic společného, je to jen nenažranost českých výhradních distributorů podle mě 🙂
A je tedy možno dovézt ty auta za vámi uváděné peníze nebo je tam nějaká administrativní bariéra, která ten rozdíl „udržuje“? Porovnáváte stejné ceny? Není tam nějaká dotace, kterou by tam čech nedostal?
Pokud je na všechny otázky odpověď „ano“, pak místo Mnichovic radím jet do Mnichova a otestovat, že každý Němec mluví česky, když mu zamáváte balíkem peněz pod nosem.
Mame sice predrazena auta a vsechno je drazsi oproti Eurolandu. Ale zato mame CZK. No reknete, neni to nadherny pocit mit menu kterou nema nikdo jiny?
tak hlavne ta puvodni zprava o cenach na mobile je podivna, za to koruna nemuze 🙂
CZK je oblibena hlavne u kriminalnich zivlu, protoze se dobre hodi k prani spinavych penez. Existuji smenarny nekde v zapadle ulicce, ktere maji mesicni obrat pres miliardu korun. A zakazniky tam nikdo nikdy nevidel. Bodejd by nebyla takova podpora aby se CZK zachovala a pitomci tomu veri. CZK nas jen poskozuje.
Sklapni, skopcacky smejde!
Potrefena husa se ozvala. Dotaz:k cemu je ta srandovni CZK vlastne dobra?
Už dávno jsme měli mít EURo. Jako Slovensko a teď už dokonce i Chorvatsko. Po tom, jak teď ČNB drží sazby na uzdě, se snad odboural i poslední důvod odpůrců EURa, že nás díky CZK může ČNB chránit před inflací a jinými hospodářskými šoky. Kulový! Státy s EURem jsou na tom s inflací lépe než naše slavná CZK.
Jak se opravuje baterie v elektromobilu?
https://www.youtube.com/watch?v=hqsKfHer4Ng
Zdá se , že VW si s prodejem EV v Evropě, hlavu moc nedělá. Cena jen pro fanoušky VW , absolutně mimo realitu trhu. Uvidíme koncem roku , až jim zase spadnou prodeje, co s tím budou dělat.
v Evrope jim zatim prodeje drzi spalovaky, a dokud prodeje budou drzet asi nema bohuzel VW potrebu jit s cenou dolu u ICE, budou proste zdimat ICE dokud to pujde, cas ukaze jestli si tim neuskodi a konkurence jim mezitim zakazniky nepretahne, vlastne delaj stejnou chybu jakou udelali v dobach kdy do Evropy prisli Korejske znacky a vubec jim to neni divne, jsou nepoucitelni
Co by, budou udržovat cyklus „za problémy může…“
Covid -> válka -> čipy -> kabelové svazky -> cena lithia -> pneumatiky (novinka tohoto týdne) -> ???
tak pokud vím, tak zatím VW nestíhá EV vyrábět, tak asi nebude zlevňovat. až se jim budou hromadit skladovky jako Tesle, přijde čas na konkurenční boj. zatím mohou ve Wolfsburgu být v klidu
Presne tak. Podle Tesla fanousku Tesla zlevnuje protoze asi charita nebo co…..
Nemyslím si, že ve Wolfsburgu mohou být tak úplně v klidu. Že nevyrábějí na sklad ještě neznamená, že je Tesla a další nepřipraví o místo jednoho z největších výrobců vozidel na světě. Neměli by usnout na vavřínech. Chtějí-li v budoucnu výrobu navyšovat, tak už teď by se měli snažit si své místo na výsluní mezi ostatními alespoň udržet (což neříkám, že musí být nutně a pouze snížením ceny – určitě je potřeba spolu s tím taky razantně zvyšovat výrobní kapacity-třeba na úkor spalováků). Jednoho dne se totiž může stát, že už jim ani snížení ceny nepomůže se vrátit tam, kde jsou dnes, jelikož už jim v mezidobí ujede vlak a o jejich auta už nebude tak velký zájem.
naprosty souhlas, VW se bude muset hodne snazit aby prezil. Tesla vyrabi hodne „jinak“, napr. svymi hlinikovymi vylisky a mohlo by se stat ze VW nebude schopen technologicky reagovat, pokud se to ukaze jako efektivni cesta
Tesla dnes uz podruhe v dubnu zlevnila Model 3 a Y. A ocekava se ze v Cine od soboty cena zlevni jeste vic nez v USA. BMW jako primy konkurent Tesly musi byt uplne na dne. Spalovak bude drazsi nez EV. Ani nepotrebujeme zakaz spalovaku od 2035, pujde to samo a mnohem drive.
Kupte si ty elektroZkraty kazdy rovnou 4 kusy, ma to presne jen tu cenu, co vam za to daji ‚ve vykupu na srotaku, nemuzete na tom podelat. To by v tom byl cert, abyste ten marx-Zelenismus nevybudovali!
Tak už máme elektrické vozy, které mají rozumné parametry a taky máme elektrický vůz s cenou „blížící se rozumnosti“.
Jako posun to je, a nyní zbývá poslední krok a tím je kombinace těchto dvou typů elektrických vozů. Do jednoho. Přičemž jde o to zkombinovat rozumnou cenu s rozumnými parametry, ne naopak.
Já myslím, tak do pěti let to začne.
cena naprosto mimo, model 3 LR je za ty same penize jako ID.3 Pro S
Je to ještě absurdnější 😀
Tesla 3 LR 1.228.990,-
ID.3 Pro S 1.431.400,-
To se bude ID.3 prodávat 😀👍😎
No to jo. Jenze ne kazdej chce Teslu.
Je to tak, ale pozor v Německu současný ID3 Pro 58kwh seženete nový pod milion korun, včetně DPH, bez dotace, takže jde ryze o české „přátelské“ ceny 🙂
Nejde jen o VW, všechny elektromobily jsou u nás v průměru dražší o 150-200 tisíc Kč, bez jakéhokoliv důvodu a vysvětlení 🙂