Je tu nová verze elektromobilu Volkswagen ID.3 s označením Pure Limited. Cena začíná na 799 900 Kč, také s možností dotace až 200 000 Kč pro firemní klientelu.
Volkswagen snižuje cenový práh pro vstup do světa městské elektromobility. Nový model elektromobilu Volkswagen ID.3 Pure Limited mohou zákazníci nově objednávat za ceny již od 799 900 Kč včetně DPH, přičemž firemní klientela může navíc uplatnit na svůj nákup elektromobilu dotaci ve výši až 200 000 Kč. Vyřízení dotace na klíč je zdarma.
Součástí atraktivní nabídky je také akční edice People s výrazným cenovým zvýhodněním. Další novinkou v konfigurátoru ID.3 je pětimístná verze Pro S 77 kWh, jejíž cena byla stanovena na 1 139 900 Kč.
SOUVISEJÍCÍ: Elektromobil Volkswagen ID.3 přesvědčil v dlouhodobém testu na 100 000 km
Nedávno modernizovaná modelová řada ID.3 obdržela také nový software 4.0. Volkswagen i nadále poskytuje všem zájemcům o elektromobilitu možnost seznámit se s výhodami elektricky vozů rodiny ID. prostřednictvím půjčovny elektromobilů ID. for all.
Volkswagen ID.3 je ideálním vozem pro městský a příměstský provoz. Díky jeho kompaktní velikosti snadno zaparkujte, při kombinovaném dojezdu 388 km-554 km (dle velikosti baterie) a vyřízení standardních denních povinností je pro většinu uživatelů nabíjení nutné jen jednou týdně.
Nový Volkswagen ID.3 Pure je k dispozici ve stupních výbavy Pure Limited, Pure a Pure People. Akční edice People je nabízena s řadou prvků příplatkové výbavy s cenovou výhodou pro zákazníka 144 100 Kč. Všechny verze modelu ID.3 Pure jsou poháněny elektromotorem o výkonu 125 kW, jehož napájení zajišťuje sada akumulátorů s kapacitou 52 kWh.
Nové ID.3 Pure koncipované pro udržitelnou městskou mobilitu je jako výkonný elektrický automobil ideální volbou pro zákazníky, kteří hledají ekologický a současně stylový vůz za přijatelnou cenu.
Stejně jako ostatní verze modelové řady ID.3 disponuje i Pure novým ID. softwarem 4.0 a vysoce kvalitními materiály v interiéru. Sériová výbava zahrnuje mimo jiné adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel, kabel pro nabíjení ze standardní zásuvky 230V a kabel pro nabíjení na veřejných nabíjecích stanicích.
Nabíjecí výkony jsou nově navýšeny na 145 kW DC u verzí ID.3 Pure a až na 165 kW DC u verzí ID.3 Pro. K nabití baterie z 5 na 80 % stejnosměrným proudem tedy dojde za cca 35 minut. Prodloužená záruka platí po dobu 3 let, resp. do ujetí 90 000 km. Na akumulátor se vztahuje 8letá záruka s omezením na 160 000 km.
Nabídku modelové řady ID.3 rozšiřuje také pětimístná verze ID.3 Pro S 77 kWh, kterou mohou zákazníci objednávat za ceny od 1 139 900 Kč. Do její sériové výbavy byla nově zahrnuta 20“ kola z lehké slitiny. Samozřejmostí je rovněž nový informační a zábavní systém, jehož dotykový displej s úhlopříčkou 12,9” přebírá svůj přitažlivý design z modelu ID.7.
S nejnovějším ID. softwarem 4.0 využívá ID.3 také nový systém řízení provozní teploty akumulátoru, který se již osvědčil v modelu ID.7. Volkswagen navíc u verze ID.3 Pro zvýšil využitelnou kapacitu akumulátorové baterie o 1 kWh na 59 kWh.
ID.3 Pro S nabízí možnost dodatečného navýšení výkonu na max. 170 kW za příplatek v rámci Function-on-Demand/ WeConnect. Všechny nové varianty modelové řady ID.3 lze samozřejmě výhodně financovat prostřednictvím Volkswagen Financial Services s výhodným úrokem 0 % a servisem na 5 let zdarma.
Volkswagen nabízí všem potenciálním zájemcům o elektromobilitu služby půjčovny elektromobilů ID. for all. Zákazníci si tak mohou osobně vyzkoušet elektromobily ID. v reálném každodenním provozu, získat praktické zkušenosti s elektromobilitou a porovnat je se stále ještě rozšířenými předsudky o provozování plně elektrických vozů.
zdroj: tisková zpráva
Ať za ty peníze dají verzi s větší baterkou v nějaké prostřední výbavě a ne takovéhle holátko. Pak si můžeme začít povídat.
Proti gustu není zákon, ale za mě raději holobyt s pořádnou baterkou a špičkovou elektrikou ( V2L musí být samozřejmost – že nemaj pořádnou zásuvku na 230V ani v Buzzíkovi je neakceptovatelné)…
Pure limited? 😂 V jiném překladu Fundamental insufficient 🤔 Jo to dává smysl 👍
i tahle cena je vysmech, to auto ma realnou hodnotu tak 500-550 tisic, muzou to prodavat bez baterky za 699999,- aby lidi vydely jak desne draha je dnes baterka
pridam si 80 tisic a mam Torres se 73kWh LFP baterkou, stejnym dojezdem a autem velikosti Tiguana