Internetový obchod Alza.cz bude po celý nadcházející měsíc fyzicky vystavovat v hlavním showroomu obchodní sítě Alza v Praze-Holešovicích nový Volkswagen e-Golf.
foto: Volkswagen
Nová verze elektromobilu Volkswagen e-Golf nabízí řidičům mobilitu budoucnosti již dnes díky vyspělé sadě akumulátorů, umožňující dojezd až 300 kilometrů. Zákazníci internetového obchodu Alza.cz si mohou nový Volkswagen e-Golf prohlédnout přímo na prodejně.
„Volkswagen tvoří budoucnost a její neodmyslitelnou součástí je elektrická mobilita,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Proto jsme se rozhodli náš nový elektromobil e-Golf s inovativní technikou pohonu ukázat in natura přímo koncovým zákazníkům. Díky spojení se silným partnerem, internetovým obchodem Alza.cz, si mohou nyní zákazníci doslova osahat nový e-Golf také na showroomu Alzy v Praze-Holešovicích.“
Ojedinělý projekt spolupráce značky Volkswagen osobní vozy a internetového obchodu Alza.cz odstartoval v pondělí 22. května. Od tohoto dne je v hlavním showroomu obchodní sítě Alza v Praze-Holešovicích mezi ostatním zbožím vystaven nový Volkswagen e-Golf.
Nový Volkswagen e-Golf zpřístupňuje elektrickou mobilitu s nulovými emisemi ještě širšímu okruhu uživatelů. Modernizovaný elektromobil je čerstvou novinkou na českém trhu a v porovnání s předchůdcem nabízí ještě vyšší výkony a výrazně delší dojezd, který byl prodloužen až na 300 kilometrů na jedno nabití sady akumulátorů.
Za volantem e-Golfu se tak lze směle vypravit i na delší cesty. Po připojení k veřejné nabíjecí stanici s rychlým nabíjením stejnosměrným proudem trvá nabití na 80 % kapacity akumulátorů pouhých 45 minut.
Elektrický Golf přitom díky nejvyšší rychlosti 150 km/h nebude překážkou v provozu ani na dálnici. Průměrná spotřeba elektrické energie činí pouhých 12,7 kWh/100 km. Inovativní elektromobil může být ještě hospodárnější, pokud si zákazník zvolí tepelné čerpadlo.
Tento prvek výbavy na přání prodlouží v zimních podmínkách dojezd až o 30 procent. Čtyřdveřový e-Golf je nabízen s bohatou sériovou výbavou za cenu 959 900 Kč. Alza se podle všeho tímto krokem připravuje na zahájení prodeje elektromobilů přes internet.
Mám Golfa3, CityStromer, a najedu s dnešníma baterkama
Mám Golfa3, CityStromer, a najedu s dnešníma baterkama 200km. Na auto s technikou o 25 mladší, je 300 km dojezd dost trapný……
A navíc je tam original vodník Ebersprecher, takže to
A navíc je tam original vodník Ebersprecher, takže to topí a reguluje se to jako v obyč autě. Dnešní herky to nemají ani náhodou.
Jak kvalitní je e-Golfu regenerativní brždění? Bolt ho
Jak kvalitní je e-Golfu regenerativní brždění? Bolt ho má prý lepši než Tesla, + má na to praktický pádla pod volantem.
Co se týče Boltu a regenerativního brzdění, tak jeho
Co se týče Boltu a regenerativního brzdění, tak jeho hlavní výhodou je možnost poměrně rozsáhlýho nastavování a více režimů. Za mě je to skoro až dost složitý. Ale přiznám se, že i u i3 bych uvítal možnosti nastavení režimů regenerace.
Zdravím
podívali jste se někdo dovnitř tohoto
Zdravím
podívali jste se někdo dovnitř tohoto tzv.“elektrického vozu“. Myslím si, že VW nic nepochopili ohledně trendu EV. Kromě jejich „klasické“, raději ji nazvu zastaralé ergonomie (ovládání světel, chlazení, IS, apod.) nechali pro mě nepochopitelně středový tunel, ze kterého čouhá řadící páka !!! (kdyby mohli, tak tam dají i ruční řazení) a u modelu e-up dokonce klasickou ruční brzdu.
VW pouze rychlou jehlou zpytlíkoval slátaninu s baterkami a elekromotorem, ale zatím to opravdu s EV podle toho, co předvádí, nemyslí vážně!
Díkybohu za klasické otočné ovladače a tlačítka,
Díkybohu za klasické otočné ovladače a tlačítka, které, narozdíl od dotykového displeje, mohu ovládat i poslepu. Ty dotykové displeje do aut jsou velice nebezpečný šlendrián! Jestli kvůli změně teploty, nebo jiné prkotině, musím odvádět pozornost od řízení na delší dobu, než je řekněme 1s, tak mi to přijde hazard se zdravím posádky i kolemjdoucích.
kdyby jste uměl používat strejdu google, tak víte, že
kdyby jste uměl používat strejdu google, tak víte, že golf má v tunelu baterku…
jinak s e golfem mám zkušenosti ano nenadchne a neurazí…jako každé koncernové auto, ale ze slabin nejvíce vnímám mizerný dojezd (za to auto může) a neexistující infrastrukturu (za to auto nemůže)
jinak jsem velký příznivce tlačítek a ovladačů – umaštěné displaje pro mě nejsou – souhlasím, že mají wauefekt a to je tak vše…
volič režimů ala DSG nemám žádný problém funguje…
Ja jsem ho ted mel mesic a az na ten dojezd vse ok. Na egolfu
Ja jsem ho ted mel mesic a az na ten dojezd vse ok. Na egolfu je prave dobre ze je vse stejne jako naklasickem aute clovek se nic neuci vse zna jen tam hold neni ten spalovak.Proti Skode je vse o level vejs a jednodussi lepe ovladatelnejsi.Pro normalni lidi kteri nepotrebuji kricet do sveta mam EV idealni auto pokud by byla vetsi baterka tak parada.Jel jsem s nim za jeden den 300km a pohoda.
https://www.youtube.com/watch?v=SvccUZ5JigE
Jsou tam jeste dalsi videa..
Z ihned:
„Podle ČTK Alza v současnosti dokončuje jednání
Z ihned:
„Podle ČTK Alza v současnosti dokončuje jednání s významnými automobilkami, aby v následujících týdnech nabídla ucelenou řadu elektromobilů.“
Zástupci importérů to zatím nepotvrdili.
„Věříme, že dokážeme po vzoru Norska změnit poměr elektroaut v ČR zásadním způsobem. Čím dostupnější tyto vozy budou, tím rychleji eliminujeme negativní dopad aut se spalovacími motory na prostředí, ve kterém žijeme,“ tvrdí Jan Moudřík z Alzy.
http://auto.ihned.cz/c1-65743040-revoluce-s-prodejem-elektromobilu-po-internetu-kterou-planuje-alza-cz-se-nejspis-konat-nebude#disqus
No vida z obchodu s vřešticí přišerou se ještě nakonec stane Mekka elektromobilistů ;D
EPA dojezd „jen“ 200 km.
EPA dojezd „jen“ 200 km.
off
GM je zatažen do vlastního Dízlgejtu, kdy si
off
GM je zatažen do vlastního Dízlgejtu, kdy si uživatelé jejich dízlových náklaďáků stežují, že ničí planetu díky stejnému podvodnému systému upravování emisí jako má VW. Týká se to 700 000 vozidel!
GM to kategoricky popírá.
https://electrek.co/2017/05/25/gm-dieselgate-scandal/
Zde je jasně vidět proč všechny automobilky (kromě Tesly) tak stojí o to aby EPA zanikla.
Když čtu tento článek, tak mě napadlo, že ta spolupráce
Když čtu tento článek, tak mě napadlo, že ta spolupráce je i možná díky tomu, že ALZA právě chce odstartovat testování a nákup asi 10 e-Golfů pro firemní účely, tudíž to dává celé smysl. Za mě palec nahoru.
Jen mne na tom celém mrzí, že EV pouze vystavují v
Jen mne na tom celém mrzí, že EV pouze vystavují v obchodě zatímco jejich stovky poboček a statisíce uživatelů zásobují objednanými produkty až do ruky naftové dodávky 🙁
A přitom si můžou objednat třeba Nissany e-nv200,
A přitom si můžou objednat třeba Nissany e-nv200, zažádat o dotaci a udělají pro elektomobilitu víc, než když jen vystaví jednoho e-Golfa. Zisk mají, logistiku mají, vlastní vozový park mají.
No uvidíme. Čas ukáže.
Jenže zkuste si v čr realizovat dotace…to už je
Jenže zkuste si v čr realizovat dotace…to už je levnější si ta auta koupit na spotřebitelský úvěr…tam z vás sice tahají prachy, ale neháží klacky pod nohy…
+1
+1
Jenže Alza nerozváží po městě, ale ze svého
Jenže Alza nerozváží po městě, ale ze svého centrálního skladu po celé republice a dál za hranice.
Takže pro ně alektrická dodávka, co by to zvládla, prostě ještě neexistuje.
Proto si mají koupit jen těch 10 osobních e-Golfů.
Jedná se stále o typ „e-Golf Transexual“, nebo už je to
Jedná se stále o typ „e-Golf Transexual“, nebo už je to pravověrné EV?
Á je správně….
Á je správně….
A proc neni eGolf „pravověrné EV“? Protoze neni od Tesly?
A proc neni eGolf „pravověrné EV“? Protoze neni od Tesly? Resp. protoze je od VW, ktere z duse nenavidis?
Neustále ventilovanou nenávistí si živený jenom ty
Neustále ventilovanou nenávistí si živený jenom ty Erichu. Nechtěl už bys jí už konečně poslat do p.dele?
Stále se jedná jen o předělávku spalováku a ne o BEV postavené od základu na k tomu určené platformě. Viz také legendární hlášky od palubního počítače, že je čas vyměnit olej v motoru 😀
e-Golf je ale asi nejdokonalší přestavba spalováku a Němci odvedli obdivuhodnou práci v integraci el. pohonu a baterek do spalovácké platformy, která k tomu není určená. Myslím, že uživatelé jsou spokojeni, tedy kromě dojezdu.
To prý Passat GTE je jen nepěkný slepenec různejch agregátů co má navíc 125 kg.
Dle reakcí Roberta Krytona při jeho testováni elektrického Mercedesu B je taky vidět, že se mu svezení velice líbilo až na to zkriplení díky pidibaterce a šileně pomalé nabíječce. Lidé by prostě brali stávající normální auta s velkou baterkou a rychlou nabíječkou, ale nikdo, opakuji nikdo jim je zatím dosud nechtěl dát. To že jsou v tom odkázáni na experimenty začátečníků z Tesla startupu dokládá jen tristnost situace. Teda jedna vyjímka by mohla bejt a to sice Bolt, ale ten zase bude jen šíleně omezeném množství. Zoe a Leaf 2 to snad konečně částečně napraví.
Jojo, hnusna blba predelavka, a co hur, navic je I lepsi nez
Jojo, hnusna blba predelavka, a co hur, navic je I lepsi nez originalne postavena EV…..
Psycho Boban už je zase tu.
Psycho Boban už je zase tu.
No co se da delat, a jaka je to ostuda pro ty „pravoverne EV“
No co se da delat, a jaka je to ostuda pro ty „pravoverne EV“ kdyz je hrave prekonava nejaka „predelavka“….
Najlepsie je porovnanie Ioniq-u s touto „predelavkou“:
–
Najlepsie je porovnanie Ioniq-u s touto „predelavkou“:
– Dojazd EPA 124 mil <-> 124 mil (198 km <-> 198 km)
– Bateria 28 kWh <-> 35,8 kWh 😉
– Cas nabijania na 80% 30 min. <-> 45 min.
– Cena 35 kEUR (plna vybava) <-> 36,3 kEUR (zakladna vybava)
– atd…
🙂
I s tím golfem se dá jezdit velmi úsporně… Já bych to
I s tím golfem se dá jezdit velmi úsporně… Já bych to zase tak neodsuzoval. A kdyby byl ve verzi kombi, nebylo by moc co řešit.
měli by ho spíš provětrat a né ho nechat jen stát
měli by ho spíš provětrat a né ho nechat jen stát 😀
jinak s tim tepelnym čerpadlem to vyznělo tak, jako že dojede v zimě o 30 % dál než třeba v létě 🙂
Tak ono je to skoro pravda. Moje i3 dojede v zimě na pohodu
Tak ono je to skoro pravda. Moje i3 dojede v zimě na pohodu 100 km a v létě na pohodu kolem 130 km. Takže těch 30 procent celkem sedí. Ale samozřejmě ta hodnota v článku nedává moc smysl 😉
Správné tam má být:
„Tento prvek výbavy na přání
Správné tam má být:
„Tento prvek výbavy na přání prodlouží v zimních podmínkách dojezd až o 30 procent“ než u vozu bez něj.
Záleží na úhlu pohledu. Já jako obchoďák bych to nechal
Záleží na úhlu pohledu. Já jako obchoďák bych to nechal tak.
Potřebuji prodat, ne někoho správně informovat.
Tomu se pak neříká prodej, ale oškubání.
Tomu se pak neříká prodej, ale oškubání.
V Čechách je naprosto normální
V Čechách je naprosto normální okrádání/vodrbání/voškubání říkat bysnys/obchod, bohužel
Sluší se k článku dodat, že nečeská ALZA.cz a.s je
Sluší se k článku dodat, že nečeská ALZA.cz a.s je vlastněna skupinou investorů, kteří ji ovládají přes holdingovou společnost L. S. Investments Limited, která má sídlo na Kypru !!
cs.wikipedia.org/wiki/Alza.cz
No, já bych to neviděl tak černě. Majitel Alzy je Čech a
No, já bych to neviděl tak černě. Majitel Alzy je Čech a jen daní zisky Alzy na Kypru. A vzhledem k miliardovým ziskům to lze i pochopit, přestože to trochu hanba je. Pan majitel totiž v ČR bydlí, jezdí po českých silnicích, chodí k českému lékaři a tak by danit měl také tady. Jenže to asi tak necítí. Můžeme protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat.
Každopádně mu patří obdiv za to, co vybudoval. On totiž nic neukradl a ani neprivatizoval. Proto je mezi ostatními tuzemskými miliardáři naprostá hvězda a jen víc takových!
Asi tak. City se do obchodu nemají tahat. Pokud se tak chová
Asi tak. City se do obchodu nemají tahat. Pokud se tak chová i jeho konkurence, měla by výhodu a jeho by to mohlo stát, obrazně řečeno, krk.
Spíš je potřeba se zabývat důvody, proč je vhodnější danit na Kypru.
Teď je údajně ještě výhodnější danit na Maltě 😉
Teď je údajně ještě výhodnější danit na Maltě 😉 Zhruba 5% korporátní daň.
Záležitost pro MF a zákonodárce, aby si uhlídali peníze
Záležitost pro MF a zákonodárce, aby si uhlídali peníze doma ve státě. Jenže na takový prkotiny nemaj čas, maj strašný práce s porcováním medvěda a utrácenim toho co je :/
Hospodaření a obecné blaho je pro ty křupany sprosté slovo. Aktivity tý hradní jitrnice jsou toho zářnou ukázkou.
Ono je to trochu složitější. Pokud Alza vykazuje zisk cca.
Ono je to trochu složitější. Pokud Alza vykazuje zisk cca. 0,5 mld. před zdaněním, tak tyto peníze u ná daní 19 % bez ohledu, zda její majitel je kyperská firma nebo česká fyzická osoba. To čemu se pak majitel Alzy vyhnul přes Kypr je druhé danění, tentokrát 15 % daní z příjmu fyzických osob. To je věc, která hodně lidí štve, danit zdaněné peníze.
Nojo, jenže to primitivním internetovým křiklounům
Nojo, jenže to primitivním internetovým křiklounům nevysvětlíte… Přeci kdo hodně vydělává, tak určitě krade (ne že by třeba dvacet let dřel, neměl žádný osobní život, obětovat firmě všechno, …) a měli by ho zdanit až na kost.
Nejvíc vo tom ví Erich, té místní odborník na boháče a
Nejvíc vo tom ví Erich, té místní odborník na boháče a jejich drahé hračky.
Těch 0.5 miliardy je přiznaný zisk. Pochybuju, že tu
Těch 0.5 miliardy je přiznaný zisk. Pochybuju, že tu nebude žádný další zisk vyvedený za hranice. Stačí poslat pár zahraničních faktur z daňového ráje a zisk je fuč.
…a jmenuje de Ales a ma Teslu S. Tak Ho to asi bavi
…a jmenuje de Ales a ma Teslu S. Tak Ho to asi bavi
A má milardové zisky nebo jenom obraty?
A má milardové zisky nebo jenom obraty?
Takže kdepák, žádný milijardový zisky se
Takže kdepák, žádný milijardový zisky se nekonaj.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zisk-e-shopu-alza-cz-loni-presahl-pul-miliardy-korun/1390819
To takový moravský obchod OKAY elektro maj rovnou vlastní letadlo.
Ano pán je šikovný a schopný, ale taky pěkně
Ano pán je šikovný a schopný, ale taky pěkně vyčůraný. Pokud podnikám v České republice, mám zde i platit daně.Pokud to tak není a zákon to umožňuje, tak je to důkaz jaká hovada nám vládnou.
Nevím, jestli to tady už neproběhlo – Alza je širokodaleko
Nevím, jestli to tady už neproběhlo – Alza je širokodaleko první velkoobchod, kde se může platit bitcoinem. Možná se jedná jenom o vypuštěný pokusný balonek, ale spíš si myslím, že majitel opravdu kouká do budoucnosti. Mimochodem to může být také příjemný bonus pro někoho, kdo nakoupil bitcoin třeba loni v lednu (cca 380$/btc) za cca 160 tis. Kč. Jestli dobře počítám, dnes by si toho Golfa mohl odvézt (2400$/btc).
proběhlo, ale jelikož majitel ADMIN si tady diskuzní
proběhlo, ale jelikož majitel ADMIN si tady diskuzní příspěvky maže jak se mu zlíbí tak už to tu není…
alza.cz/platba-bitcoiny-a-btc-automaty-alza
mě alza jednou nepotěšila a jelikož mě těžce srr ten
mě alza jednou nepotěšila a jelikož mě těžce srr ten jejich zelenejzmrd a přečetl jsem si WiKi tak podporuju poctivou Příbramskou CZC.cz co neleze do Kypru
CZC co začínalo ve vile na Kačerově patří teď vedle
CZC co začínalo ve vile na Kačerově patří teď vedle Mallu pod nějakou skupinu Rockaway, která má sídlo čertví kde.
no vidisto tak tos me dostal oni to taky prodali
no vidisto tak tos me dostal oni to taky prodali 🙁
cs.wikipedia.org/wiki/Czech_Computer
https://byznys.ihned.cz/c1-65630570-mall-zcela-ovladl-e-shop-s-
https://byznys.ihned.cz/c1-65630570-mall-zcela-ovladl-e-shop-s-elektronikou-czc-zakladatel-matejka-uz-vlastni-pouze-dluhopisy