Nový Volkswagen e-Golf k vidění v showroomu Alza.cz

Internetový obchod Alza.cz bude po celý nadcházející měsíc fyzicky vystavovat v hlavním showroomu obchodní sítě Alza v Praze-Holešovicích nový Volkswagen e-Golf.

Nový Volkswagen e-Golf s 35,8kWh baterií a normovaným dojezdem až 300 km je k vidění v pražském showroomu společnosti Alza.cz
foto: Volkswagen

Nová verze elektromobilu Volkswagen e-Golf nabízí řidičům mobilitu budoucnosti již dnes díky vyspělé sadě akumulátorů, umožňující dojezd až 300 kilometrů. Zákazníci internetového obchodu Alza.cz si mohou nový Volkswagen e-Golf prohlédnout přímo na prodejně.

„Volkswagen tvoří budoucnost a její neodmyslitelnou součástí je elektrická mobilita,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Proto jsme se rozhodli náš nový elektromobil e-Golf s inovativní technikou pohonu ukázat in natura přímo koncovým zákazníkům. Díky spojení se silným partnerem, internetovým obchodem Alza.cz, si mohou nyní zákazníci doslova osahat nový e-Golf také na showroomu Alzy v Praze-Holešovicích.“

Ojedinělý projekt spolupráce značky Volkswagen osobní vozy a internetového obchodu Alza.cz odstartoval v pondělí 22. května. Od tohoto dne je v hlavním showroomu obchodní sítě Alza v Praze-Holešovicích mezi ostatním zbožím vystaven nový Volkswagen e-Golf.

Nový Volkswagen e-Golf zpřístupňuje elektrickou mobilitu s nulovými emisemi ještě širšímu okruhu uživatelů. Modernizovaný elektromobil je čerstvou novinkou na českém trhu a v porovnání s předchůdcem nabízí ještě vyšší výkony a výrazně delší dojezd, který byl prodloužen až na 300 kilometrů na jedno nabití sady akumulátorů.

Za volantem e-Golfu se tak lze směle vypravit i na delší cesty. Po připojení k veřejné nabíjecí stanici s rychlým nabíjením stejnosměrným proudem trvá nabití na 80 % kapacity akumulátorů pouhých 45 minut.

Elektrický Golf přitom díky nejvyšší rychlosti 150 km/h nebude překážkou v provozu ani na dálnici. Průměrná spotřeba elektrické energie činí pouhých 12,7 kWh/100 km. Inovativní elektromobil může být ještě hospodárnější, pokud si zákazník zvolí tepelné čerpadlo.

Tento prvek výbavy na přání prodlouží v zimních podmínkách dojezd až o 30 procent. Čtyřdveřový e-Golf je nabízen s bohatou sériovou výbavou za cenu 959 900 Kč. Alza se podle všeho tímto krokem připravuje na zahájení prodeje elektromobilů přes internet.

tisková zopráva

51 Comments on “Nový Volkswagen e-Golf k vidění v showroomu Alza.cz”

    1. Co se týče Boltu a regenerativního brzdění, tak jeho
      Co se týče Boltu a regenerativního brzdění, tak jeho hlavní výhodou je možnost poměrně rozsáhlýho nastavování a více režimů. Za mě je to skoro až dost složitý. Ale přiznám se, že i u i3 bych uvítal možnosti nastavení režimů regenerace.

  1. Zdravím
    podívali jste se někdo dovnitř tohoto

    Zdravím
    podívali jste se někdo dovnitř tohoto tzv.“elektrického vozu“. Myslím si, že VW nic nepochopili ohledně trendu EV. Kromě jejich „klasické“, raději ji nazvu zastaralé ergonomie (ovládání světel, chlazení, IS, apod.) nechali pro mě nepochopitelně středový tunel, ze kterého čouhá řadící páka !!! (kdyby mohli, tak tam dají i ruční řazení) a u modelu e-up dokonce klasickou ruční brzdu.
    VW pouze rychlou jehlou zpytlíkoval slátaninu s baterkami a elekromotorem, ale zatím to opravdu s EV podle toho, co předvádí, nemyslí vážně!

    1. Díkybohu za klasické otočné ovladače a tlačítka,
      Díkybohu za klasické otočné ovladače a tlačítka, které, narozdíl od dotykového displeje, mohu ovládat i poslepu. Ty dotykové displeje do aut jsou velice nebezpečný šlendrián! Jestli kvůli změně teploty, nebo jiné prkotině, musím odvádět pozornost od řízení na delší dobu, než je řekněme 1s, tak mi to přijde hazard se zdravím posádky i kolemjdoucích.

    2. kdyby jste uměl používat strejdu google, tak víte, že
      kdyby jste uměl používat strejdu google, tak víte, že golf má v tunelu baterku…
      jinak s e golfem mám zkušenosti ano nenadchne a neurazí…jako každé koncernové auto, ale ze slabin nejvíce vnímám mizerný dojezd (za to auto může) a neexistující infrastrukturu (za to auto nemůže)
      jinak jsem velký příznivce tlačítek a ovladačů – umaštěné displaje pro mě nejsou – souhlasím, že mají wauefekt a to je tak vše…
      volič režimů ala DSG nemám žádný problém funguje…

    3. Ja jsem ho ted mel mesic a az na ten dojezd vse ok. Na egolfu
      Ja jsem ho ted mel mesic a az na ten dojezd vse ok. Na egolfu je prave dobre ze je vse stejne jako naklasickem aute clovek se nic neuci vse zna jen tam hold neni ten spalovak.Proti Skode je vse o level vejs a jednodussi lepe ovladatelnejsi.Pro normalni lidi kteri nepotrebuji kricet do sveta mam EV idealni auto pokud by byla vetsi baterka tak parada.Jel jsem s nim za jeden den 300km a pohoda.
      https://www.youtube.com/watch?v=SvccUZ5JigE
      Jsou tam jeste dalsi videa..

  2. Z ihned:
    „Podle ČTK Alza v současnosti dokončuje jednání

    Z ihned:
    „Podle ČTK Alza v současnosti dokončuje jednání s významnými automobilkami, aby v následujících týdnech nabídla ucelenou řadu elektromobilů.“
    Zástupci importérů to zatím nepotvrdili.

    „Věříme, že dokážeme po vzoru Norska změnit poměr elektroaut v ČR zásadním způsobem. Čím dostupnější tyto vozy budou, tím rychleji eliminujeme negativní dopad aut se spalovacími motory na prostředí, ve kterém žijeme,“ tvrdí Jan Moudřík z Alzy.

    http://auto.ihned.cz/c1-65743040-revoluce-s-prodejem-elektromobilu-po-internetu-kterou-planuje-alza-cz-se-nejspis-konat-nebude#disqus

    No vida z obchodu s vřešticí přišerou se ještě nakonec stane Mekka elektromobilistů ;D

  3. off
    GM je zatažen do vlastního Dízlgejtu, kdy si

    off

    GM je zatažen do vlastního Dízlgejtu, kdy si uživatelé jejich dízlových náklaďáků stežují, že ničí planetu díky stejnému podvodnému systému upravování emisí jako má VW. Týká se to 700 000 vozidel!
    GM to kategoricky popírá.
    https://electrek.co/2017/05/25/gm-dieselgate-scandal/

    Zde je jasně vidět proč všechny automobilky (kromě Tesly) tak stojí o to aby EPA zanikla.

    1. Jenže Alza nerozváží po městě, ale ze svého
      Jenže Alza nerozváží po městě, ale ze svého centrálního skladu po celé republice a dál za hranice.
      Takže pro ně alektrická dodávka, co by to zvládla, prostě ještě neexistuje.
      Proto si mají koupit jen těch 10 osobních e-Golfů.

        1. Neustále ventilovanou nenávistí si živený jenom ty
          Neustále ventilovanou nenávistí si živený jenom ty Erichu. Nechtěl už bys jí už konečně poslat do p.dele?

          Stále se jedná jen o předělávku spalováku a ne o BEV postavené od základu na k tomu určené platformě. Viz také legendární hlášky od palubního počítače, že je čas vyměnit olej v motoru 😀
          e-Golf je ale asi nejdokonalší přestavba spalováku a Němci odvedli obdivuhodnou práci v integraci el. pohonu a baterek do spalovácké platformy, která k tomu není určená. Myslím, že uživatelé jsou spokojeni, tedy kromě dojezdu.
          To prý Passat GTE je jen nepěkný slepenec různejch agregátů co má navíc 125 kg.
          Dle reakcí Roberta Krytona při jeho testováni elektrického Mercedesu B je taky vidět, že se mu svezení velice líbilo až na to zkriplení díky pidibaterce a šileně pomalé nabíječce. Lidé by prostě brali stávající normální auta s velkou baterkou a rychlou nabíječkou, ale nikdo, opakuji nikdo jim je zatím dosud nechtěl dát. To že jsou v tom odkázáni na experimenty začátečníků z Tesla startupu dokládá jen tristnost situace. Teda jedna vyjímka by mohla bejt a to sice Bolt, ale ten zase bude jen šíleně omezeném množství. Zoe a Leaf 2 to snad konečně částečně napraví.

        1. Najlepsie je porovnanie Ioniq-u s touto „predelavkou“:

          Najlepsie je porovnanie Ioniq-u s touto „predelavkou“:
          – Dojazd EPA 124 mil <-> 124 mil (198 km <-> 198 km)
          – Bateria 28 kWh <-> 35,8 kWh 😉
          – Cas nabijania na 80% 30 min. <-> 45 min.
          – Cena 35 kEUR (plna vybava) <-> 36,3 kEUR (zakladna vybava)
          – atd…

          🙂

    1. No, já bych to neviděl tak černě. Majitel Alzy je Čech a
      No, já bych to neviděl tak černě. Majitel Alzy je Čech a jen daní zisky Alzy na Kypru. A vzhledem k miliardovým ziskům to lze i pochopit, přestože to trochu hanba je. Pan majitel totiž v ČR bydlí, jezdí po českých silnicích, chodí k českému lékaři a tak by danit měl také tady. Jenže to asi tak necítí. Můžeme protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat.
      Každopádně mu patří obdiv za to, co vybudoval. On totiž nic neukradl a ani neprivatizoval. Proto je mezi ostatními tuzemskými miliardáři naprostá hvězda a jen víc takových!

          1. Záležitost pro MF a zákonodárce, aby si uhlídali peníze
            Záležitost pro MF a zákonodárce, aby si uhlídali peníze doma ve státě. Jenže na takový prkotiny nemaj čas, maj strašný práce s porcováním medvěda a utrácenim toho co je :/
            Hospodaření a obecné blaho je pro ty křupany sprosté slovo. Aktivity tý hradní jitrnice jsou toho zářnou ukázkou.

            1. Ono je to trochu složitější. Pokud Alza vykazuje zisk cca.
              Ono je to trochu složitější. Pokud Alza vykazuje zisk cca. 0,5 mld. před zdaněním, tak tyto peníze u ná daní 19 % bez ohledu, zda její majitel je kyperská firma nebo česká fyzická osoba. To čemu se pak majitel Alzy vyhnul přes Kypr je druhé danění, tentokrát 15 % daní z příjmu fyzických osob. To je věc, která hodně lidí štve, danit zdaněné peníze.

              1. Nojo, jenže to primitivním internetovým křiklounům
                Nojo, jenže to primitivním internetovým křiklounům nevysvětlíte… Přeci kdo hodně vydělává, tak určitě krade (ne že by třeba dvacet let dřel, neměl žádný osobní život, obětovat firmě všechno, …) a měli by ho zdanit až na kost.

                1. Nejvíc vo tom ví Erich, té místní odborník na boháče a
                  Nejvíc vo tom ví Erich, té místní odborník na boháče a jejich drahé hračky.

      1. Nevím, jestli to tady už neproběhlo – Alza je širokodaleko
        Nevím, jestli to tady už neproběhlo – Alza je širokodaleko první velkoobchod, kde se může platit bitcoinem. Možná se jedná jenom o vypuštěný pokusný balonek, ale spíš si myslím, že majitel opravdu kouká do budoucnosti. Mimochodem to může být také příjemný bonus pro někoho, kdo nakoupil bitcoin třeba loni v lednu (cca 380$/btc) za cca 160 tis. Kč. Jestli dobře počítám, dnes by si toho Golfa mohl odvézt (2400$/btc).

Napsat komentář