Škoda Superb Combi přichází s širší nabídkou pohonných jednotek. Premiéru má mild-hybrid a nová generace plug-in hybridního pohonu s čistě elektrickým dojezdem přes 100 km.
Vlajková loď portfolia vozů Škoda se spalovacími motory přichází s novou generací. Zcela nový Superb Combi opět zvětšil své rozměry a může se pochlubit elegantním vzhledem a širokou škálou nových technologií.
Škoda Superb Combi s hodnotou součinitele odporu vzduchu (cₓ) 0,25 a výběrem ze šesti moderních variant motorů s výkony od 110 kW do 195 kW je efektivnější než kdykoli předtím. Nabídka pohonných jednotek zahrnuje plug-in hybridní verzi s elektrickým dojezdem více než 100 km a motor 1,5 TSI s mild-hybridní technologií, která se u modelu Superb objevuje poprvé.
S hodnotou součinitele odporu vzduchu (cₓ) 0,25 je zcela nový Superb Combi nejaerodynamičtějším kombi značky Škoda všech dob. Jemné vyladění designu karoserie a řada specifických úprav pomohly snížit hodnotu součinitele odporu vzduchu o 15 % a přispěly k atraktivnímu vzhledu tohoto modelu.
Interiér modelu Superb Combi je vybaven volně stojící obrazovkou infotainmentu s úhlopříčkou až 13″. Volič převodovky se přesunul na sloupek řízení, což umožnilo vytvořit praktickou středovou konzoli.
Poprvé je ve voze Superb Combi na přání k dispozici head-up displej. Multifunkční ovladače (Smart Dials) a digitální asistentka Laura, která bude brzy doplněna funkcí ChatGPT, usnadňují ovládání mnoha funkcí vozu a infotainmentu a poskytují informace přesahující ekosystém vozu.
Mezi novinky patří např. bezdrátové nabíjení mobilního telefonu o výkonu 15 W s odvětráváním, ale také Top ergonomická sedadla šetrná k zádům s deseti pneumaticky ovládanými masážními vaky. Superb Combi se rovněž vyznačuje novou nabídkou interiérů. Superb Combi je dobře vybaven na dlouhé cesty. Objem zavazadlového prostoru činí 690 litrů, což je o 30 litrů více než u předchůdce. Zvýšil se také efektivní prostor pro hlavu.
Mezi šest moderních, úsporných pohonných jednotek patří také nová generace plug-in hybridního pohonu, který je součástí modelu Superb Combi iV. Motor 1,5 TSI v kombinaci s elektromotorem poskytuje systémový výkon 150 kW a nově nabízí elektrický dojezd více než 100 km v režimu WLTP.
Druhá generace plug-in hybridního pohonu kombinuje elektromotor s benzinovým motorem 1,5 TSI o výkonu 110 kW, které dávají systémový výkon 150 kW. Výkon je přenášen na přední kola prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky DSG.
Nová vysokonapěťová baterie s celkovou brutto kapacitou 25,7 kWh je přibližně dvakrát větší než její předchůdce. Díky tomu se dojezd vozu na čistě elektrický pohon prodloužil o 40 km na více než 100 km v režimu WLTP.
Díky maximálnímu nabíjecímu výkonu 11 kW v domácích wallboxech a nabíjecích místech střídavého proudu lze baterii dobít z 10 % na 80 % za 2,5 hodiny. Při nabíjení stejnosměrným proudem je krátkodobě maximální nabíjecí výkon až 50 kW. (Hodnota pro nabíjecí proces je 40 kW, stanovená podle normy DIN 70080). Dobití baterie z 10 % na 80 % pak trvá pouhých 25 minut. Objem palivové nádrže benzinového motoru u plug-in hybridní verze činí 45 litrů.
Kromě toho je motor 1,5 TSI k dispozici také s mild-hybridní technologií, což je u modelu Superb poprvé. Dále jsou v nabídce dva další benzinové motory a dva naftové motory. Vrcholná benzinová verze s výkonem 195 kW a vrcholná naftová verze s výkonem 142 kW jsou standardně dodávány s pohonem všech kol.
Nová generace adaptivního podvozku DCC+ kombinuje komfort a jízdní dynamiku. Matrix-LED přední světlomety druhé generace umožňují ještě lepší osvětlení vozovky.
Zcela nový Superb Combi, vyráběný v závodě koncernu Volkswagen v hlavním městě Slovenska Bratislavě, navazuje na úspěch svých předchůdců. Škoda Auto poprvé nabídla verzi kombi jako součást druhé moderní generace modelu Superb v roce 2009. Ve třetí moderní generaci modelu obliba této karosářské verze ještě více vzrostla.
V roce 2016 měl Superb Combi podíl přibližně 54 % z celkového počtu přibližně 860 000 vyrobených vozů. Superb Combi měl také podíl na četných mezinárodních oceněních, která modelová řada Superb získala.
Prolhaná zlodějská Škoda Auto a.s. nahrála do kolegova auta nový software (330) a po půl roce lhaní, zapírání a předstírání ojedinělého problému, kdy ho opakovaně okrádala o čas a peníze, opravila primitivní softwarovou chybu, takže po šesti měsících nefunkčnosti, a po zaslání podrobné diagnostiky a návodu jak problém vyřešit samotným zákazníkem, konečně milostivě začal fungovat bluetooth pro telefonování.
Omluva samozřejmě žádná.
Chyba byla asi mezi telefonem a autem. Vetsina lidi nadava na techniku a pritom jsou oni tou nejvetsi chybou.
Chudák řidič dívat se na takovou přístrojovku 🙁
Haló Škodo, píše se rok 2024 , nevyrábíme auta s ušmudlaným spalovacím motorem. Už nepotřebujeme další toxická spalovací auta , která každý den svými jedovatými výfukovými plyny, způsobují otravu miliardám lidí.
Škoda by zasloužila nakopat do řiti právě za to, že se snaží ustupovat koko.tům Tvého formátu, mlíčňáku a pak vyrábí paskvily jako je nový sup.
Tak pridat nejakou vetsi baterku a vykuchat spalovaci zoufalost a je z toho hezke EV.
dojezd 80-100km je u mě na PHEVa slušný a pro většinu uživatelů naprosto dostačující pro každodenní použití. Navíc s DC nabíjením to jde využít i na delší trasy…
Oteklá ohyzda, kterou se Škoda Auto loučí s výrobou aut. Že má své zákazníky naprosto u prdele nejlépe demonstruje péče, kterou věnovali návrhu a zpracování přístojové desky, kterou z celého auta vidí řidič nejdéle. Čínský tablet se nevešel do kapličky, tak ho přilepili kanagomem přes ni. Nápad a realizace žáka pomocné školy.
A jen tak pro pobavení, ani za šest měsíců nebyli u kolegy schopni opravit problém s telefonováním přes bluetooth u Superbu v top výbavě.
A pak se nám běžec probudil s rukou v nočníku, otřel ji do polštáře a nasednul do svého 20let starého hyundaje:)
Schválně jsem se podíval, jak vypadaly ty dvacet let stará auta a hele:
hxxps://gr8autophoto.com/images/tuning-hyundai-nf-sonata-33-at-03.jpg
Jednoduchý interiér z kvalitního materiálu. Přístrojovka krásně využívá prostor a je skryta před odrazy uvnitř kapličky, kterou dokonale vyplňuje. Ideálně velké výdechy klimatizace a plně regulovatelné všemi směry. Zapnutí vyhřívání sedaček na jeden dotek…
Jednoduché, ale funkční. Toto byl skutečný design. Dvojkový superb nebyl pěkný, ale měl učelný design. Trojkový Superb přidal k účelnosti krásný design.
Nový Superb je splácanina, která neví jestli drží oblé nebo ostré hrany, lacinost z něho doslova tryská na všechny strany a vřed, kterým výrobce počastoval výhled, je urážkou řidiče.
Fantazie. Moc hezky auto.