Poprvé v historii se představuje nová generace Nissan Interstar – s plně elektrickým pohonem – Interstar-e – vedle dieselové varianty, která je k dispozici i pro evropské zákazníky.
Nová generace velké dodávky Nissan Interstar byla zkonstruována a zdokonalena tak, aby se stala nejmodernějším přírůstkem do portfolia lehkých užitkových vozidel Nissan.
SOUVISEJÍCÍ: V EU se loni registrovalo přes 108 000 elektrických dodávek
Nissan Interstar se vyznačuje nejen zvětšenou velikostí a všestranností, což zaručuje, že jej lze přizpůsobit tak, aby byl stejně jedinečný jako zákazníci, kterým slouží, ale je také první velkou dodávkou Nissan dostupnou se 100% elektrickým pohonem, aniž by to bylo na úkor výkonu.
Dokonalý společník pro hrdiny všedního dne
Zcela nový Nissan Interstar je přizpůsoben rozmanitým a specifickým potřebám podniků všech tvarů a velikostí a jeho prioritou je efektivita, maximální schopnosti a spokojenost zákazníků. Jeho asertivní přední mřížka, která se pyšní designem vyzařujícím dojem nákladního vozu, umocňuje velitelskou přítomnost vozidla. Interstar se zaměřuje na praktičnost a výkon a je ztělesněním spolehlivosti a síly pro každodenní podnikání na cestách.
Nissan Interstar se dodává se standardní LCV zárukou Nissan na 5 let nebo 160 000 kilometrů, resp. 8 let nebo 160 000 kilometrů na baterii Interstar-e. Nová generace Interstaru vstoupí na trh s širokou škálou továrních přestaveb, včetně sklápěče, valníku a skříňových dodávek.
Usnadní práci, zpříjemní život
Zcela nový Interstar-e, první plně elektrická velká dodávka Nissan, poskytne udržitelnější jízdu bez kompromisů na úkor výkonu – baterie s kapacitou 87 kWh zajistí maximální dojezd přes 460 km a umožní uživatelům dojíždět od zákazníka k zákazníkovi, aniž by se museli obávat o autonomii.
DC nabíjení Nissan nabízí rychlé možnosti, kdy se za pouhých 30 minut dobije vůz až na dojezd 252 km, a verze pro kratší mise s 40kWh baterií na přibližně 200 km. Současně jeho schopnost AC nabíjení zajišťuje dobíjení v depu z 10-100 % za méně než 4 hodiny.
„Nová generace vozu Nissan Interstar je dokonalým partnerem pro nezbytné podniky, které udržují společnost v chodu. S plně elektrickou verzí, zvýšenou nosností a rozmanitými možnostmi přestavby přinášíme přesně to, co naši každodenní šampioni – malé a střední podniky na celém světě – potřebují, aby společnost fungovala hladce!“ Nicolas Tschann, ředitel divize lehkých užitkových vozidel (LCV) společnosti Nissan Europe.
Nový model bude vybaven špičkovou aerodynamikou ve své třídě s 20% snížením odporu vzduchu (SCx), což zákazníkům pomůže ušetřit buď palivo, nebo elektrickou energii a maximalizovat dojezd a efektivitu práce.
Nová generace modelu Interstar se může pochlubit také o 40 mm širšími bočními dveřmi a o 100 mm delší ložnou plochou, což zákazníkům poskytuje další důležitý prostor pro naložení většího množství zboží a materiálu.
Zbrusu nová velká dodávka Nissan Interstar se také může pochlubit vysokou konkurenceschopností v oblasti užitečného zatížení, které dosahuje až 1,6 tuny u elektrické verze a téměř 2 tuny u varianty se spalovacím motorem, což je vhodnější zejména pro firmy, které potřebují přesunout těžký náklad.
Čtyřtunový Interstar-e s užitečným zatížením 1,6 tuny již lze navíc řídit v některých zemích Evropy s běžným řidičským průkazem, což uživatelům umožňuje větší užitečné zatížení než běžné 3,5tunové dieselové dodávky.
Jak dieselová, tak elektrická verze nové generace modelu Interstar mají maximální tažnou kapacitu 2500 kg, což umožňuje větší rozsah výrobků, zboží nebo zařízení, které lze tímto modelem převézt.
Od předchozích generací se nový Interstar liší také přepracovaným interiérem, který je navržen s ohledem na řidiče a cestující. Odolné potahy sedadel spolu s vyhřívaným čelním sklem a sedadly nejen chrání čalounění vozidla, ale poskytují řidiči tolik potřebné dodatečné pohodlí a oporu i při delším pobytu za volantem.
Manévrovací schopnosti nejnovějšího modelu se také výrazně zlepšily a oproti starším verzím mají lepší poloměr otáčení -1,5 metru, což usnadňuje projíždění složitými městskými ulicemi, aniž by byla ohrožena schopnost přepravy nákladu.
Bezpečnost při práci a bezpečnost na silnici
Všechny modely Interstar nové generace jsou standardně vybaveny širokou škálou bezpečnostních prvků, včetně systému nouzového brzdění vpředu, hlídání bdělosti řidiče a systému monitorování tlaku v pneumatikách. Součástí této zbrusu nové výbavy je také asistent proti kývání přívěsu, který zajišťuje větší bezpečnost při zapojení tažného zařízení.
Brzdový systém 1-box také zajišťuje, že brzdný výkon je vždy optimalizován bez ohledu na to, jak je vozidlo těžké. Reakční doba Interstaru při nouzovém brzdění se navíc oproti předchozí generaci modelu zkrátila na polovinu, což řidičům poskytuje ještě větší klid a umožňuje jim zůstat za volantem v maximální možné míře v bezpečí.
Vzhledem k tomu, že Nissan pokračuje v cestě k čistšímu, bezpečnějšímu a inkluzivnějšímu světu – včetně plné elektrifikace naší řady lehkých užitkových vozidel od roku 2026 – představuje nová generace Interstaru zásadní krok na cestě automobilky, protože radikálně mění legendu trhu.
Předprodej pro Česko spustí Nissan v létě 2024 a samotný prodej bude zahájen později ke konci roku 2024.
Konflikt mezi Italskou vládou a Stellantisem kvůli kolabující poptávce po elektromobilech, ohrožující italské výrobní podniky.
hxxps://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/stellantis-fiat-tavares-italie-meloniova-urso-hadka-renault.A240204_003108_automoto_fdv
pro Runnču… Jenom děláš (děláte) vlny a snažíte se o ,,samo sebe naplňující proroctví“…. marně 😉.
Vývoj v Itálii nesleduju, ale teď jsem koukal na 2,5 h dlouhé video plné statistik za rok 2023 a prognózu na 2024 ve Španělsku…. Opravdu hromadu grafů a koláčů zpracoval odborník na EV a bylo to na YouTube kanálu jednoho prodejce specializovaného na EV.
Byly tam fakt všechny data co tě napadnou, tady ti dám jen osobáky (bez dodávek) prodané v 2023 a odhad vývoje na 2024:
Loni ve Španělsku prodáno 54 000 EV osobáků což je nárůst o 74% proti roku 2022. Na letošek statistik odhaduje růst na 93 000, to je o 71%… Prodejce je větší optimista a vsadil číslo 109 000 prodejů…
Prý už tenhle novoroční pořad dělají po třetí a kasali se, že posledně vyšla predikce s minimálním rozdílem od reality.
Tak uvidíme 😃
Koukal jsi na 2,5 hod dlouhe video plne statistik…. Hmmm, vyborne straveny cas. Chapu to – mel jsi u toho slzu v oku a dokola jsi opakoval: „A tak to mohlo byt v budoucnu krasne, ten cisty vzduch a ticho v ulicich…. A vcil z toho bude ho.no“. Zena chodila kolem celou dobu po spickach a harant byl solidarne vyjimecne hodny. Neco z toho vseho preci jen pujde do plusu – zopaknul sis spanelstinu a to je u sandinisty velikanske plus.
Pro Dlaždicy….
🎶 statistika nuda je
má však cené údaje 🎶😃
Jak že ,,z toho bude hovno“???🤔
Že ty si uvěřil těm Runnerovým blbostem?? To by se ti líbilo že?😜
Možná by ses měl o statistiku trochu zajímat. Pak by ti bylo jasné, že se spíše začne točit Země do protisměru, než aby se naplnily Runnerovi věštby 😉
Pres viru tu ses guru Ty, mne do toho netahej. Navic vira podporena jiste kvalitni statistikou – to je kvalifikovana vira. Na tu mas jenom Ty, Ostipku.
pro Runnču … Tak jsem si přečetl ty Italské vzlyky a breky 😄😂
1. Hamba, že prý Fiat e500 nemá doma větší prodeje… Asi už zapomněli, jak bývalý šéf Fiatu vyzýval lidi ať e500 NEKUPUJOU 😆
2. Zavidí Francouzům, že si zavedli ochranářské opatření proti Číně, které pokrytecky maskují environmentálními důvody… A chtěli by to taky lemplové….
To by chtěl aspoň baterku 113 kWh jako má teď eSprinter.
off
Vlhkej sen všech fandů rakovinometů a pálení ropy se rozplynul jako autodezolátslej pšouk. Prodeje EV v Německu, po náhlém ukončení dotací v prosinci, se za leden meziročně zvedli o 24 %! To zase ropáckejm zamindrákovancům rupne žilka. Cha cha. :)))
“Přesto počet nových bateriových elektromobilů vzrostl na 22 474, což je nárůst o 23,9 procenta ve srovnání s lednem 2023.”
Bez federálního bonusu
Prodeje elektromobilů v lednu stabilní
V lednu bylo nově zaregistrováno výrazně více aut než ve stejném měsíci loňského roku. Prodeje elektromobilů rostou i poté, co vládní finance přestaly být dostupné. V tomto odvětví je stále cítit krize.
https://www.spiegel.de/auto/mobilitaet-rund-jedes-zehnte-neu-zugelassene-auto-im-januar-hatte-einen-rein-elektrischen-antrieb-a-7d9edd58-12d5-4fd8-8b17-d598b8f45029