Největší nabíjecí stanici v Německu provozuje Amazon

Distribuční centrum společnosti Amazon v německém Essenu bylo aktuálně vybaveno 340 nabíjecími stanicemi.

Elektrické dodávky Mercedes-Benz e-Vito je dnes oblíbeným rozvážkovým vozem v Německu.
foto: Daimler

Nové distribuční centrum Amazonu v půlmilionové německé metropoli Essen je vybaveno také 340 nabíjecími stanicemi pro elektromobily. Každý den tam operuje více než 150 elektrických dodávek.

Osm z jedenácti partnertských logistických společností Amazonu již konvertovalo své flotily na elektrický pohon. Také další distribuční centra Amazonu v Německu postupně přecházejí na elektromobilitu.

Například distribuční centrum v Mnichově-Daglfingu má 60 nabíjecích stanic a 50 elektromobilů StreetScooter a Mercedes-Benz e-Vito. Elektrické dodávky se tak tiše stávají zcela běžnou součástí rozvozu zboží u našich západních sousedů.

Jde o dlouhodobou snahu Amazonu snižovat emise, tedy využívat stále více bezemisních dopravních prostředků a obnovitelných zdrojů energie.

tisková zpráva

14 Comments on “Největší nabíjecí stanici v Německu provozuje Amazon”

            1. ani jedno, ani druhé, nebohý nácku a malé dítě, které
              ani jedno, ani druhé, nebohý nácku a malé dítě, které je ovládáno stále jen emocemi, sebevražda je blízko, že? 🙂

              ty máš opravdu chování 4 letého dítěte, já podám důkazy, že západ je řízen pedofily a psychopaty a nacisty a ty tak bez rozmýšlení označuješ mě…. to se děti učí a praktikují hlavně ve školce…. kolik máš IQ? Máš rodinu, jsi ošklivý, tlustý, nemáš práci, vzdělání, zneužívali tě? Co z toho? Ještě máš šanci se ze své nenávisti dostat, psychiatři by ti jistě pomohli, ale to jen tipuji, já je neznám osobně 🙂

        1. Mě se taky Honda-e líbí, ovšem auto do města z dojezdem
          Mě se taky Honda-e líbí, ovšem auto do města z dojezdem 150-180 km jsem už měl před 3 lety, dnes už je za podobné peníze úplně jiný výběr a jiným dojezdem. Z venku se mi líbí ID3, uvnitř už to není taková hitparáda, ale má pěkné funkcionality a ta rozšířená virtuální realita na předním skle vypadá pěkně. Kuk sem dával i test „autopilota“, kdy auto jede celou cestu včetně křižovatek samo bez pedálů, pouze s pomocí zásahů do řízení. Tedy auto samo zpomaluje na omezeních rychlostí, na křižovatkách apod., to se jim povedlo.

              1. Taky si myslim. Vzdyt i ten „ubohej“ e-Golf se prodava vic nez
                Taky si myslim. Vzdyt i ten „ubohej“ e-Golf se prodava vic nez dobre. Coz me docela prekvapuje. Podle me dela Tesla obrovskou chybu ze pousti do prodeje nekdy doslova nedodelky. Napravit spatnou reputaci trva strasne dlouho. Ale je to jejich rozhodnuti. Treba tady v Japonsku ve firme kde delam dost lidi ani nevi ze nejaka Tesla existuje. Takze asi tak. My tady co se o to zajimame jsme jedna velika socialni bublina nadsencu.

Napsat komentář