Na český trh vstupuje zcela nový Hyundai Kona Hybrid, cena od 559 990 Kč

Nabídka značky Hyundai se na českém trhu rozrůstá o další model v hybridní verzi. Nový Hyundai Kona Hybrid je dostupný již od 559 990 Kč.

Hyundai Kona Hybrid
foto: Hyundai

Hyundai Kona Hybrid vybaven zážehovým čtyřválcem Kappa GDI 1,6 litru s přímým vstřikováním, který poskytuje nejvyšší výkon 77 kW a maximální točivý moment 147 Nm. Elektromotor s permanentním magnetem dosahuje nejvyššího výkonu 32 kW.

Řidiči si mohou užívat výjimečné úrovně jízdní dynamiky, ke které přispívají vynikající provozní vlastnosti a pohotové řazení 6stupňové dvouspojkové převodovky.

Součástí hybridního pohonu je sada lithium-polymerových akumulátorů s kapacitou 1,56 kWh Vysokonapěťové akumulátory poskytují optimalizovaný výkon a umožňují rychlou rekuperaci kinetické energie. Nový Hyundai Hybrid nabízí celkový nejvyšší výkon hybridní soustavy 103,6 kW a točivý moment až 265 Nm.

Auto je vybaveno systémem Blue Link pro síťové propojení vozidla. Telematický systém umožňuje řidičům na dálku zamykat a odemykat vozidlo prostřednictvím aplikace pro chytré telefony. Na českém trhu budou služby Blue Link v plném rozsahu uvedeny v průběhu roku 2020.

Velký displej nabízí také specifické informace o hybridním systému v názorných grafických zobrazeních. Nabídku v oblasti konektivity završuje na přání dodávaný průhledový displej, který promítá důležité provozní informace přímo do zorného pole řidiče. To umožňuje ještě rychlejší zpracování informací, aniž by řidič musel odvracet pozornost od řízení.

Ke všem novým vozům Hyundai navíc zdarma poskytuje celou řadu benefitů. Jedná se např. o pětiletou komplexní záruku bez omezení počtu km, pětileté asistenční služby, sadu zimních kol, tankovací kartu, která majitele v České republice opravňuje k získání slevy 0,40 Kč za každý natankovaný litr paliva bez omezení km a mnoho dalších benefitů.

K dispozici je také několik způsobů financování s nulovým úrokem a zákazník tak nepřeplatí ani korunu navíc. Zároveň je možné před poslední splátkou vyměnit stávající vůz Hyundai za nový. Zákazník může využít také produkt Hyundai Finance Pětinky, který nabízí variabilitu splácení.

Může si tak zvolit, zda bude hradit splátky v intervalu 6, 9 nebo 12 měsíců od uzavření smlouvy. V případě, že se zákazník nebude chtít potýkat se starostmi spojenými se servisem vozu či jeho následným prodejem, může využít zvýhodněný operativní leasing, který Hyundai nabídne jak pro soukromé osoby, tak podnikatele a firmy.

Modelová řada Kona byla pojmenována podle okresu Kona na ostrově Havaj a na trh byla uvedena v roce 2017 jako první kompaktní SUV značky Hyundai v Evropě. Loni představil korejský výrobce automobilů své první zcela elektricky poháněné SUV, Hyundai Kona Electric.

Od uvedení modelové řady Kona na trh v říjnu 2017 bylo v Evropě prodáno již téměř 120 000 těchto vozů. Během prvního roku prodeje oslovil model nové skupiny zákazníků a výrazně přispěl k dalšímu posílení postavení značky Hyundai ve velmi módním segmentu kompaktních SUV.

Globální poptávka, zejména po oblíbené verzi Kona Electric s výkonným pohonem a dlouhým dojezdem, dokonce překonala původní plány společnosti Hyundai.

tisková zpráva

45 Comments on “Na český trh vstupuje zcela nový Hyundai Kona Hybrid, cena od 559 990 Kč”

    1. Rozmlatis panely na strese, kdyz soused rekne, ze se mu na
      Rozmlatis panely na strese, kdyz soused rekne, ze se mu na nich nelibi xyz (treba ze siri elektromagneticke vlny, ktere ublizuji jeho detem) nebo budes bojovat za to, aby se ti investice vratila? Tak proc by se mely automobilky chovat jinak?

        1. No ja nevim, me prijde „jasne“, ze at je elektromobilni
          No ja nevim, me prijde „jasne“, ze at je elektromobilni budoucnost jak chce jasna, tak minimalne jeste jeden cyklus zivotnosti vyrobnich linek (10-20 let?) se ty spalovaky budou prodavat docela dobre. Naopak zatim nikdo nenabidnul EV s cenou akceptovatelnou „masami“, natoz aby byl (jakekoliv EV) schopen vyrabet v mnozstvich, ktere by uspokojilo spotrebu novych aut pro alespon jeden stredne velky stat.

            1. Dokonce existuje docela velká skupina tzv. dojížděčů, co
              Dokonce existuje docela velká skupina tzv. dojížděčů, co si kupují auto v ceně kolem 20 tisíc Kč i níže, co má těsně po STK. I když při pohledu na něj nechápete, jak jí mohlo projít. Pak v něm ty 2 roky do další STK jezdí a pokud není šance, že by prošlo další STK, jde do ekologického výkupu na likvidaci za pár tisíc (doslova). A dotyčný/á dojížděč/ka jde vybrat další ojetinu v předsmrtné křeči. Jsou to takoví supi automobilismu.

  1. Mírně zlevnila Kona Electric z 924 990 Kč na 899 990 Kč
    Mírně zlevnila Kona Electric z 924 990 Kč na 899 990 Kč (samozřejmě nezapomněli na typicky české zdražení před slevou a uvádějí původní 939 990 Kč), ale i tak je ten příplatek za BEV extrémní.
    Kona základ: 369 990 Kč
    Kona Hybrid: 559 990 Kč (+190 000 Kč)
    Kona Electric: 899 990 Kč (+530 000 Kč oproti základu, +340 000 oproti hybridu)

            1. Je to stejny druh prevodovky jako dsg, ale ma to velky rozdil
              Je to stejny druh prevodovky jako dsg, ale ma to velky rozdil v tom ze se to na ty spojky nerozjizdi tj. Nedochazi k opotrebeni prokluzem, protoze se to rozjizdi na el. Motor a spojka je sepnuta. Na elektrinu se to rozjizdi vzdy i kdyz spalavak bezi a je odpojen tou treti spojkou. Funguje to pri rozjezdu jako dieseleletricka lokomotiva.

    1. Pred mesicem jsme spolu resili cenu kony hybrid typoval jste
      Pred mesicem jsme spolu resili cenu kony hybrid typoval jste pres 800 tis. Pamatujete? A je to tady za cenu kterou jsem ocekaval. Oni ty EV chteji opravdu hybridama pribrzdit. KONU ev ma smysl koupit jen na dotaci a jezdit kolem komina, protoze rychlonabijeni ten provoz prodrazi.

          1. Tak u EV je problem porad v tom, ze vyrobni/nakupni naklad na
            Tak u EV je problem porad v tom, ze vyrobni/nakupni naklad na samotnou baterku je vyssi nez vyrobni naklady na cele podobne auto se spalovacim motorem… to proste s cenou toho EV zamava….
            A automotive je sektor prumyslu, kde je prakticky dotazena kk dokonalosti maximlani efektivita vsech vyrobnich procesu, diky tomu jsou dneska spalovaci auta v zasade za pakatel, na to o jake velke a slozite stroje jde…

            1. Spíš bych řekl, že větší problém je objem výroby,
              Spíš bych řekl, že větší problém je objem výroby, než cena baterie. Až se budou dělat EV ve větších stovkách tisíc kusů ročně na jedné platformě, tak se bude moct plně projevit jak píšete ta efektivita všech výrobních procesů a bude i EV za pakatel (tedy cena spalováku v základu + 200 tisíc vč. DPH za cca 50 kWh baterii).

            1. Ony zlevňují. Ale právě jen tím, že za stejné nebo jen
              Ony zlevňují. Ale právě jen tím, že za stejné nebo jen o něco málo větší peníze, dostanete daleko větší baterii a výbavu.
              Lidi rádi zapomínají, že to není tak dávno, kdy obyčejný spalovací Opel Corsa bez výbavy stál od půl milionu výše. Pak přišel zlom a od té doby spalováky zlevňují relativně (větší výbava, motor, barvy za stejnou cenu) nebo absolutně (nižší cena za totéž než byla loni).

                1. Protý lid nekupuje nový auta, ani ty nový levnější
                  Protý lid nekupuje nový auta, ani ty nový levnější spalováky, prostý lid kupuje ojetiny.

                2. Je to potřeba lidem stále dokola opakovat, že v ČR je to
                  Je to potřeba lidem stále dokola opakovat, že v ČR je to prostě 80% nových aut firmy, 20% občani. Takže jejich kecy, že elektromobil není cenově nic pro masy, obvykle lehce odpálkuji otázkou: „Kdy jste si Vy sám naposledy koupil/a nové auto velikosti Hyundai Ioniq v plné výbavě s nejvyšším výkonem motoru?“ Odpovědí bývá ticho.

                3. A flotily u nas se strhnou v kupovani aut za mega?
                  A flotily u nas se strhnou v kupovani aut za mega?

                4. Už to začalo. Třeba Moneta bank má do 3 let jet pouze
                  Už to začalo. Třeba Moneta bank má do 3 let jet pouze elektricky, první rok už mají za sebou a každý vyřazený spalovák nahrazují elektrikou. Další firmy se přidávají. Jde to pomalu, největší překážkou je nedostatek elektromobilů v autosalonech, výrobci nestíhají poptávku, druhou pak šíře nabídky, kdy hodně segmentů chybí.

                5. Škoda už má tisícový flotilový předobjednávky na el.
                  Škoda už má tisícový flotilový předobjednávky na el. citigo. Sice to není EV za milijon a pro ilustraci to stačí.

                  Otázka na jakou cenu se firma dostane při nákupu milionýho EV při koupi 100, 500 či 1000 kusů? O kolik % menší?

                6. Dnes firmy jdou často cestou operáku takže finální cenu
                  Dnes firmy jdou často cestou operáku takže finální cenu neřeší, zajímá je pouze měsíční paušál a ten bude u takového auta cca 5000 bez DPH měsíčně.

        1. Jak musite pouzit rychlonabijecku , ktera neni zadarmo, tak
          Jak musite pouzit rychlonabijecku , ktera neni zadarmo, tak jste skoro na stejne cene za km jako u tohodle hybridu. Vy mate rexe tak kdyz Vam dojde stava tak taky prece dojedete na benzin tedy pokud nemate pausal cezu, ktery bude stejne koncit.

          1. Rychlonabíjení používám primárně od eonu, kde je cena
            Rychlonabíjení používám primárně od eonu, kde je cena 3Kč/kWh, což je velmi dobrá cena, jen minimálně navýšená oproti ceně při domácím nabíjení (s nočním tarifem).
            Navíc stále je možnost si třeba při nákupu dobít na DC nabíječce zadarmo u některých řetězců…
            REX mám pouze jako rezervu pro případ nouze pro delší cesty, zatím nevyužit 🙂 (i když elektromobil mám jen krátce)

              1. Je fakt, že si to každý musí vyřešit sám
                Je fakt, že si to každý musí vyřešit sám individuálně. Zda se mu vyplatí čip ČEZu nebo alespoň neprodělá tak, že by ho 1 kWh stála na dlší 10,- a více Kč, nebo zda dokáže své dlouhé cesty jezdit přes EON a PRE, Lidly, evmapu se slušnými cenami, prostě nelze zde generalizovat. Pokud ovšem pojedu 1-2 ročně a bude mne to stát více, tak to řešit nebudu.

              2. Jestli se nepletu, tak Vaším argumentem bylo že se konou
                Jestli se nepletu, tak Vaším argumentem bylo že se konou electric dá jezdit kolem komína, protože nabíjení DC se nevyplatí. S cenou 3Kč/kwh se naopak vyplatí pro někoho kdo chce jezdit i dál (nebo i když si dobijete na DC zdarma)
                A jestli jezdím s autem s 1/3 dojezdem co Kona EV kolem komína či ne, je snad na každém… a navíc většina cest v měsíci se kromě pár delších víkendů vejde do těch 100km za nabití. Případně se nechá dobít na té rychlonabíječce za 1/2 hoďky a pokračovat…

                1. Psal jsem ze DC nabijeni to prodrazi, kolik DC stanic v Evrope
                  Psal jsem ze DC nabijeni to prodrazi, kolik DC stanic v Evrope ma cenu 3 kc/ kw. ?

                2. Tak to jsem ale z Vaší první reakce vůbec nepostřehl, že
                  Tak to jsem ale z Vaší první reakce vůbec nepostřehl, že DC nabíjení myslíte DC nabíjení v Evropě. Dobrá tedy
                  Za ty 3Kč je to u cca 90% nabíječek eonu, ostatní jsou u eonu zdarma. Zdarma také nabíječky u Lidl (CZ, AU) či u jiných řetězců.

                  Ale ani nepředpokládám, že ten kdo si kupuje konu EV chce brázdit Evropu křížem krážem. To už by si asi případný zájemce pokukoval po Tesle, která má dojezd i nabíjení lépe pořešené s nabíjením na SuperCharger

                3. Proto jsem psal kolem komina, nechtel jsem tim nikoho urazit
                  Proto jsem psal kolem komina, nechtel jsem tim nikoho urazit ja take jezdim elektromibilem kolem komina. I konu ev bych si koupil na cesty kolem komina tj. Do 200 km. Vzdyt jsem to psal ze kolem komina je vyhodna. Ale na dealsi trasu je lepsu ten hybrid.

Napsat komentář