První dobíjecí stanice vhodná i pro nákladní vozidla byla připojena k elektrické síti v nizozemském městě Venlo. Do roku 2027 je v Evropě plánováno dalších 1700 veřejných nabíječek pro nákladní vozidla.
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšiřuje svou dobíjecí síť pro elektricky poháněná nákladní vozidla o vysokovýkonné dobíjecí body s výkonem až 400 kW. Zákazníci společnosti DKV Mobility získají přístup do sítě pro dobíjení nákladních vozidel firmy Milence. Tento nizozemský provozovatel dobíjecích stanic sídlí v Amsterdamu a specializuje se na řešení pro nákladní vozidla.
SOUVISEJÍCÍ: DKV Mobility zpřistupňuje nabíjecí stanice Tesla Supercharger
Milence a GreenFlux, dceřiná firma společnosti DKV Mobility, která má na starosti kompletní nabídku služeb DKV Mobility pro dobíjení elektricky poháněných vozidel, podepsaly nedávno smlouvu o spolupráci. První dobíjecí stanice vhodná i pro nákladní vozidla byla připojena k elektrické síti v nizozemském městě Venlo.
Společnost Milence hodlá v první polovině roku 2024 uvést do provozu dobíjecí stanice v dalších evropských zemích. Do roku 2027 plánuje vybudovat a zprovoznit 1 700 veřejných vysokovýkonných dobíjecích bodů pro elektromobily po celé Evropě, a to včetně megawattových dobíjecích systémů. Nové dobíjecí body jsou přístupné držitelům karty DKV +Charge.
„Řešení pro dobíjení v odvětví dopravy jsou hlavní hybnou pákou na cestě k mobilitě ohleduplnější ke klimatu a nepostradatelnou součástí energetického mixu budoucnosti. Máme radost, že můžeme partnerstvím s firmou Milence přispět k etablování řešení pro zásobování nákladních vozidel v oblasti elektromobility,“ říká Sven Mehringer, jednatel divize Energy & Vehicle Services ve společnosti DKV Mobility.
„DKV Mobility je v tomto odvětví významným hráčem s velmi silnou zákaznickou základnou v celé Evropě. Máme radost, že DKV Mobility umožní zákazníkům přístup k našim dobíjecím stanicím a řidičům nákladních vozidel v celé Evropě nabídne snadné a bezproblémové dobíjení v naší síti, kterou budeme nepřetržitě rozšiřovat. U našich stanic naleznou dobíječky CCS s výkonem až 400 kW, které patří v současnosti mezi nejvýkonnější. Navíc plánujeme rychlý přechod na technologii megawattového nabíjení MCS (Megawatt Charging System), jakmile bude dostupná, abychom připravili půdu pro dobíjení výkonem až 1 000 kW a více. To znamená, že nákladní vozidla pro dálkovou dopravu se sadou akumulátorů o kapacitě 600 kWh a dojezdem cca 500 kilometrů bude možné prostřednictvím MCS kompletně nabít za pouhých 30 až 45 minut,“ vysvětluje Roel Vissers, obchodní ředitel společnosti Milence.
DKV Mobility nabízí s 564 000 veřejnými a částečně veřejnými dobíjecími body pro elektromobily v celé Evropě přístup k jedné z největších evropských sítí pro dobíjení elektricky poháněných vozidel.
zdroj: tisková zpráva
asi bych si pro nakladni dopravu predstavoval neco jako chystaj Nemci okolo 1MW, a ne jen 400kW
Asi lepší než když existuje 1000 různých provozovatelů a stejný počet autorizaci jako u nabíječek pro osobaky. Uvidíme jakou cenu nasadí a zda je konkurence u osobních nabijecek takový přínos.
od tohoto roku musi mit nove stavene nabijecky jiz moznost platbu platebni kartou, ty stavajici to maj povinnost od pristiho roku?
To jako že stát nařídí podnikateli předělat existující stanici a povinně přijímat platební karty?
Manželce to nevadí?
pro Runnču: Manželce bude vadit tvoje zabedněnost, až bude poslední panička široko daleko, které smrdí zadek.😃😁😆
Nad zadečkem mojí ženy by si většina místních elektrofans ještě ráda vyho….. 😛