Světová smetánka aktuálně žije přehlídkou Pebble Beach Concours d’Elegance. Představil se tam také elektromobil Mercedes-Maybach Vision 6 Cabriolet.
foto: Mercedes
Už na loňské přehlídce v Pebble Beach se ukazoval koncept Vision Mercedes-Maybach 6. Právě z něj novinka s přídomkem Cabriolet vychází.
Inspiruje se ve stylu art-deco a jeho motivy jsou velikost a luxus. Pět metrů a osmdesát centimetrů dlouhé auto jezdí na 24″ kolech. Vpředu ho zdobí obří chromovaná maska.
Přesto jde pouze o dvoumístný vůz. Čtyři synchronní elektromotory dodávají celkový výkon 550 kW (750 koní). V podvozku se ukrývá baterie, kterou lze dobíjet 350 kW CCS.
Díky baterii o blíže nespecifikované kapacitě nabízí auto dojezd 322 km na jedno nabití (dle NEDC dokonce 500 km). Zrychlení 0-100 km/h zvládne pod čtyři vteřiny. Max. rychlost je omezena na 250 km/h.
nejdriv se vyrabeli priserky maleho vzrustu….aby to nikdo
nejdriv se vyrabeli priserky maleho vzrustu….aby to nikdo nechtel…..nu a ted nadherna kara,malo pouzitelna,pravdepod.neskutecne draha,…..aby to nikdo co?…
Tak to je HNUS, velebnosti…
Tak to je HNUS, velebnosti…
By mne zajímalo co mají pod tou kapotou?
Elektromotor nic
By mne zajímalo co mají pod tou kapotou?
Elektromotor nic není, malinká baterie se vejde do podlahy, pak už jen nějaký měnič a pár dalších drobností.
5 m dlouhý, uprostřed malinké místa pro 2 lidi.a zbytek teda musí být kufr? Ale co by člověk v takovém autě převážel za obtisky věci? Ta jedna košile až kravatou se mu vejde na sedadlo řidiče….
A zbytek má v hotelu.
Hi-fi, šminky, rybářský prut, karaoke, skládací surf a
Hi-fi, šminky, rybářský prut, karaoke, skládací surf a sadu na grilování 😀
Designove je to povedene, ale to je tak vse.
Designove je to povedene, ale to je tak vse.
Mně se tedy nelíbí vůbec. Ta odporně dlouhá příď i
Mně se tedy nelíbí vůbec. Ta odporně dlouhá příď i záď, kufr nulový. Vše jen ve stylu: Já na to mám. Kabriolety jsou obecně nepraktická auta jen pro předvádění se.
No vsak ano, proto mluvim o designu a ne prakticnosti nebo
No vsak ano, proto mluvim o designu a ne prakticnosti nebo velikosti kufru. Me se to jako umelecke dilo proste libi, je to hezka kombinace futuristickeho ev a historicke vykopavky 🙂
off
V Británii zrušej retardéry bo díky nutnosti brždení
off
V Británii zrušej retardéry bo díky nutnosti brždení a následné akceleraci zasíraj ovzduší daleko víc jedy a prachem a tudíž místo ochrany obyvatel je vlastně nepřímo vraždí.
http://zpravy.e15.cz/fleet-special/britanie-se-chysta-zakazat-retardery-na-silnicich-udajne-skodi-zdravi-1336201
„Britský výzkum, na který upozornil tuzemský autoklub ÚAMK, zjistil, že v místech, kde jsou sériově rozmístěny retardéry, je průměrná spotřeba zde projíždějících aut vyšší o 47 procent v porovnání s úseky bez těchto zařízení.
Z toho pak logicky vyplývá zvýšení emisí jedovatých oxidů dusíku v těchto místech. Přestože se tedy retardéry instalují jako opatření pro ochranu místních obyvatel, ve skutečnosti se velmi negativně projevují na jejich zdravotním stavu.“
nielen retardéry, aj také zástavky mhd, ktoré zastavujú
nielen retardéry, aj také zástavky mhd, ktoré zastavujú premávku (nemajú niky pre autobusy) majú rovnaký vyvolaný efekt. a ekologickí nadšenci sa prezentujú ako to tým automobilistom natreli. teda, pravda je, že pri BEV by to platilo, pri spaľovacích motoroch viac obrusu bŕzd a viac exhalátov.
Nejen emise, ale ridic cumi jen na ten retarder a okoli
Nejen emise, ale ridic cumi jen na ten retarder a okoli nevnima.
Skandál s emisemi je rizikem pro naší ekonomiku, uvedlo
Skandál s emisemi je rizikem pro naší ekonomiku, uvedlo německé ministerstvo financí
zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/skandal-s-emisemi-je-rizikem-pro-nasi-ekonomiku-uvedlo-nemecke-ministerstvo-financi-1336425
Hon na Hitlera
csfd.cz/film/84924-hon-na-hitlera
ulozto.cz/hledej?q=hon+na+hitlera&type=videos
PS: že v Argentině je od 1920 oblast tzn Nové Německo – San Carlos de Bariloche – oblast podobná Bavorským Alpám jste věděli …. ;))
Kdyby jsem to býval věděl tak by jsem sem nechodil.
Kdyby jsem to býval věděl tak by jsem sem nechodil. :))))
Si to měli rozmyslet dřív než začali podvádět, fňukny.
Takhle Mercedes jasně deklaruje jak si nechal ujet vlak.
Takhle Mercedes jasně deklaruje jak si nechal ujet vlak. Představí koncept, který nikdy nepůjde do výroby. Budiž, ale proč zveřejní parametry, které pouze hodné vzdáleně konkurují mému rok ježděnému rodinnému sedmi místnému elektrickému MPV? No já jim nějak nerozumím.
Německo je v křeči a s USA se už nekámoší ;))
Německo je v křeči a s USA se už nekámoší ;))
To vůbec nevadí, protože vojenskými základnami USA jsou
To vůbec nevadí, protože vojenskými základnami USA jsou okupováni na věčné časy.
Presne to popisuje pristup DB k elektromobilite. Cela akce ma
Presne to popisuje pristup DB k elektromobilite. Cela akce ma sugerovat ze elektromobily jsou jen hracicky pro bohate a extravagantni jedince. Nic pro obycejne lidi.
aha…to dáva zmysel…
som sa pri čítaní článku
aha…to dáva zmysel…
som sa pri čítaní článku zamýšlal, že na čo toto vlastne komu je.
reku pri start-upoch asi dáva zmysel vytasiť sa s luxusnou malosériou za veľké peniaze.
Nejak si musia meno urobiť a investorov prilákať.
Ale čo sleduje merceces?
Ak nie to, čo píšeš, tak potom neviem aký tam je ciel
Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil, děl dědeček
Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil, děl dědeček Hříbeček v pohádce Mrazík. Asi tak bych tuhle zbytečnost zhodnotil.
6 metrů luxusu tvaru á la spalovák plus zbytečná maska s chladičem, navíc s elektrickým motorem a troškou baterek.
Nebo podceňuji Mercedes a právě nastoupil Tesláckou cestu. Tohle je asi Tesla Roadster, z níž bude financováno elektrické S a časem dojde i na nezprasené B :-). Jen je to tak trochu o dekádu dvě později.
Koncepcia pekná. Budeme vidieť.
Koncepcia pekná. Budeme vidieť.
načo má drahé auto otváraciu kapotu? aj pri spaľovákoch
načo má drahé auto otváraciu kapotu? aj pri spaľovákoch už najmenej dve desaťročia po otvorení nič nevidno. tak, ako mali byť vymieňané batérie (mala sa dať zdvihnúť karoséria/spustič podvozok a oprava, výmena podstatne jednoduchšia. taký 2.5l motor s SV (spodným) rozvodom bolo pre nastavovanie ventilov jednoduchšie vytiahnuť ako strkať ruky do maličkého priestoru s horúcimi výfukovými zvodmi.