Krátce po světové premiéře na autosalonu v Ženevě má za sebou Concept EQV svou první cestu v městském prostředí.
foto: Mercedes-Benz
Poprvé představeno veřejnosti bylo toto první plně elektrické prémiové MPV na autosalonu v Ženevě: s konceptem EQV Mercedes-Benz naznačil, jak může v tomto segmentu vypadat budoucnost bez lokálních emisí.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Ženeva 2019: Mercedes-Benz Vans Koncept EQV – první prémiové, plně elektrické MPV
Nyní má za sebou Concept EQV svou první cestu a v Barceloně se veřejnosti ukázal v prostředí jemu šitém na míru. Vůz je určen pro rodiny, sportovní nadšence a své uplatnění najde i jako hotelový shuttle servis.
Díky svému progresivnímu designu upoutal Concept EQV pozornost i ve městě proslulém módou a designem. Už jen mřížka chladiče s protaženým LED pásem, typická pro rodinu EQ, zanechala skutečný dojem.
Concept EQV je řešením pro praktickou každodenní elektromobilitu bez lokálních emisí. Mezi jeho technologické přednosti patří dojezd až 400 kilometrů a integrovaná funkce rychlonabíjení.
To znamená, že energie potřebná k dojezdu zhruba 100 kilometrů může být dobita pouze za 15 minut. Vůz navíc v interiéru nabízí nejvyšší možnou úroveň pohodlí a skutečnou funkčnost díky rozličným variantám vnitřní konfigurace.
Concept EQV má hnací přední nápravu s kompaktní elektrickou pohonnou jednotkou o výkonu 150 kW. S maximální rychlostí 160 km/h navíc nabízí příjemnou jízdu i mimo město. Energie je dodávána lithium-iontovou baterií o kapacitě 100 kWh, umístěnou pod podlahou natolik rafinovaně, že neomezuje vnitřní prostor pro cestující.
Už brzy udělá Mercedes-Benz Vans další významný krok: sériový model, založený na konceptu EQV, bude představen veřejnosti na letošním IAA ve Frankfurtu.
400 km pro EU dostatečné na vše.
400 km pro EU dostatečné na vše.
To je zase nesmyslů na jedný hromadě. LED pásiky,
To je zase nesmyslů na jedný hromadě. LED pásiky, budoucnost bez lokálních emisí, atd…. Progresivní dizajn :)))
A nejlepší je 150kW elektromotor na přední nápravu, to napadlo jenom pitomce!
Nakonec je to jedno, aj tak jich budou vyrábět maximálně ve stovkách kusů ale nezapomenou se s tim chlubit jak jsou progresivní a dál budou chrlit spalováky jako o život.
Vypadá to dobře. Jak to bude s užitnou hodnotou, to se asi
Vypadá to dobře. Jak to bude s užitnou hodnotou, to se asi teď nedovíme.
Ta třícípá hvězda je moc malá, měli by jí dát
Ta třícípá hvězda je moc malá, měli by jí dát větší 😀
alternativa je nissan e-nv200 evalia na prevoz osob. Niektore
alternativa je nissan e-nv200 evalia na prevoz osob. Niektore hotely to puzivaju ako shuttle z letiska
on ten e-nv200 se mi moc libi, ale bohuzel ikdyz to ma
on ten e-nv200 se mi moc libi, ale bohuzel ikdyz to ma moznosti a dost prostoru pro vetsi aku. tak dojezd 150 je uz fakt hodne malo. kdyby aspon tech 250.
navic ty nissan baterie jsou tragicke. jejich zivotnost.
Baterie u tohoto auta je v pohodě, má aktivní chlazení
Baterie u tohoto auta je v pohodě, má aktivní chlazení vodou. 🙂
nema! ma vzduchove chladenie a zohrievanie, ktore bezi iba ked
nema! ma vzduchove chladenie a zohrievanie, ktore bezi iba ked je napojeny na nabijacku !!!! vid. video Bjorna.
Aha, tak to jsem špatně probral.
Aha, tak to jsem špatně probral.
To bude mít krásnou cenovku, že z toho nebudete spát.
To bude mít krásnou cenovku, že z toho nebudete spát.
Jo, přesně tohle mne také napadlo. Už teď je mi z toho
Jo, přesně tohle mne také napadlo. Už teď je mi z toho smutno.
Od 2M nahoru, což se tak zhruba dalo očekávat.
Od 2M nahoru, což se tak zhruba dalo očekávat.
Nedívejte se na tu mřížku chladiče – nebudete z ní 2 dny
Nedívejte se na tu mřížku chladiče – nebudete z ní 2 dny spát!
Pozdě! Asi bídně zhynu, dokud mi to někdo nekoupí. 🙂
Pozdě! Asi bídně zhynu, dokud mi to někdo nekoupí. 🙂 Já na tohle nemám.