Prvním vozem značky Citroën, který si známý herec, moderátor a v neposlední řadě také hudebník, pořídil, byl před víc jak 20 lety Citroën BX a od té doby je této značce věrný.
Kromě designu je jedním z důvodů, proč má tyto vozy v oblibě, i potřeba měkkého podvozku a dostatečně velkého zavazadlového prostoru. SUV CITROËN C5 AIRCROSS PLUG-IN Hybrid je stejně jako modely se spalovacími motory vybaven systémem odpružení Progressive Hydraulic Cushions, který tlumí veškeré nedokonalosti na cestách a navozuje dojem, že vůz se nad nerovnostmi vozovky vznáší.
Zároveň zajišťuje vynikající dynamiku a stabilitu vozu. Nové SUV C5 AIRCROSS PLUG-IN Hybrid je vybaveno víceprvkovou zadní nápravou, díky níž je možné dosáhnout bezkonkurenčního jízdního komfortu.
„Když onemocněla moje žena, hledali jsme vůz, který by nebyl tvrdý a kam by se nám pohodlně vešel invalidní vozík. Zkusili jsme všechny možné značky, pak jsme sedli do Citroenu a nebylo co řešit. Nyní mám v garáži nainstalovaný wallbox a dobrý pocit z toho, že po Karlových Varech jezdím s nulovými emisemi,“ uvedl známý moderátor. Vozy Citroën C5 AIRCROSS PLUG-IN HYBRID jsou v nabídce od 920 000 Kč.
100% ëlektrický ë-C4 a nový CITROËN C4
Motor 100 kW / 136 k
Okamžitě dostupný točivý moment 260 Nm
Dobití do 80% kapacity baterie za 30 minut*(U veřejné rychlodobíjecí stanice 100 kW.) a dojezd až 350 km dle metody WLTP
Baterie 50 kWh se zárukou 8 let nebo do 160 000 km s garancí zachování 70% kapacity.
https://www.citroen.cz/novy-citroen-c4-a-e-c4-100-electric.html
https://www.citroen.cz/novy-citroen-c4-a-e-c4-100-electric.html#sticky
https://www.youtube.com/watch?v=xXogfoJb0os
https://www.youtube.com/watch?v=WbaGVVqHkAs
plug-in sou sračka, až bude mít jako Nový odvahu na elektromobil, pak teprve dejte vědět 😉
Za 920 tis. by asi srovnatelný elektromobil nekoupil. I herec a moderátor asi umí počítat a chovat se ekonomicky. PHEV se aspoň u nás kde nejsou dotace prodávají lépe jak elektro.
Předváděčku eNiro 64kWh pod 800k Kč ale ano.
Cena ojetiny není argument.
Jasný, úspěšný moderátor a bude jezdit v 5 let starým vozem a k tomu ješte v ojetině jen aby jezdil v čistě elektrickým modelu.
hosi hadate se zbytecne, Marek to auto dostal jako propagacni, je tvari znacky Citroen v CR, a za rok – dva dostane jine, a pravdepodobne to bude C5X, tedy elektromobil
Předváděčka s 1. registrací 10/2021 a nájezdem 5.000 km není ojetina ale zánovní auto.
Je to ojetina, na které se vystřídaly desítky lidí. U podobných žen i aut lze předpokládat, že už si užily svoje.
Kde se dá koupit zánovní Niro 64kWh pod 800tis?
Ať hledám jak hledám, nenajdu pod milion…
https://carvago.com/cs/auto/46180821/kia-niro-e-150-kw
Blbě vidím, nebo má opravdu auto za milion plastovej volant?
To si děláte kozy. Tomu nevěřím, to nemůže být pravda. To je jenom takový vtip, kdo se chytí, že jo 😀 😀 😀
To je na 99% už po odečtu dotace, jako drtivá většina inzerátů na německých serverech.
Píšou „Tato cena je konečná, bez skrytých poplatků.“ Jiná nabídka z DE za podobnou cenu v € https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=330692273
Jo to druhý to je ještě lepší kauf, zaplatíš a auto nebude tvoje ale bazaru, protože na něj žádali o dotace 😀 No nádhera 😀