LEO Express vychází vstříc poptávce cestujících z Karviné a okolního regionu. Od středečního rána jsou novými zastávkami Karviná a Dětmarovice. Každý den bude jeden spoj vyjíždět v 6:08 z Karviné. Další spoj ve 4:08 bude jezdit ve všední dny a v sobotu.
foto: LEO Express
„Od začátku roku roste obsazenost našich vlaků, ta se nyní pohybuje kolem 70%,“ říká Leoš Novotný, ředitel společnosti LEO Express, a pokračuje: „Právě proto, že je o naše vlaky takový zájem, který stále roste, tak jsme se rozhodli nabídnout naše služby i lidem z Karviné a okolí. Vnímáme jejich zájem o naše nové vlaky a potenciál, který jako technologicky nejmodernější dopravce chceme využít.“
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
LEO Express přidává nové vlakové spoje
Od ledna přepravil LEO Express více než čtvrt milionů cestujících a ve špičkách musí řešit vysoký zájem cestujících spojením dvou svých souprav. Jízdenky jsou v prodeji jak na pokladně přímo na nádraží v Karviné, tak v e-shopu LEO Express.
Jako jediný dopravce jezdí LEO Express novými technologicky nejmodernějšími vlaky s až o polovinu nižšími provozními náklady. Nabízí na rozdíl od konkurence tři cestovní třídy Economy, Business a Premium. Vlaky LEO Express jsou jako jediné na této trase nízkopodlažní a bezbariérové.
„Z výzkumu, který jsme si nechali realizovat, vyplynulo, že celých 85 % našich zákazníků je spokojeno s našimi službami. Co je, ale ještě cennější je skutečnost, že procento nespokojených zákazníků je minimální. Věřím, stejný trend uvidíme i u nových cestujících z Karviné,“ říká Leoš Novotný.
Kolik LEO zaplatil za
Kolik LEO zaplatil za předposlední odstavec? To není nic jiného než reklama. Nové vlaky jsou také pendolina ČD a tvrdit, že to, co je ve Švýcarsku považováno za ekvivalent českého regiopanteru, je technologicky nejmodernější, také lze považovat za diskutabilní.
Absolutní souhlas z
Absolutní souhlas z předchozím. Ecomomy class je opravdu hrůza, při mé výšce 185 cm jsem celou cesto do Olomouce doslova přetrpěl. Další cesty jsem na této trase absolvoval už jen z SA.
Taky jsem zkusil na trati
Taky jsem zkusil na trati Ostrava-Praha služby ČD-Pendolino, Student Agency-Žlutý Expres a taky posledního jmenovaného Leo Express. A výsledek je velmi podobný (mimochodem píšu zrovna z paluby LE).
Třída Economy je docela hrůza. A to jsem docela průměrné postavy – co by na mém místě dělal kus chlapa se 185cm – to opravdu netuším?
Proto pro mne pro příště jasná volba – sice starší, ale rozhodně prostornější a pohodlnější SA.
Nemám možnost srovnávat z
Nemám možnost srovnávat z jednoduchého důvodu. Kromě Českých drah mi do vlaku nedovolí vzít psa. Chápu, že dálkové autobusy psy neberou, je v nich málo místa a pes se potřebuje občas alespoň trochu projít. Ve vlacích je přece jen víc místa a nějaké vyhrazené místo pro psa by se tam vždycky našlo, pokud by ovšem byla ochota ze strany přepravce.
Tak jsem odzkoušel všechny
Tak jsem odzkoušel všechny tři dopravce na trati Ova – Praha a economy třída leoexpresu je to nejhorší ze všech. To je fakt krize. Zajímavé je, co dokáže udělat image nového vlaku. Jinak si poptávku po této službě nedovedu vysvětlit…