Železniční dopravce LEO Express rozšiřuje svůj pravidelný provoz o další dva spoje každý den – od 1. 1. 2013 přibude spoj LE 1363 odjíždějící pravidelně v 16:09 z Prahy hl. n. ve směru na Ostravu a od 2. 1. 2013 bude přidán další spoj LE 1352 odjíždějící každý den v 6:22 z Bohumína přes Ostravu do Prahy.
foto: LEO Express
Jízdenky do nových spojů si mohou cestující již nyní zakoupit prostřednictvím online rezervačního systému na www.le.cz, nebo na pokladnách LEO Express v jednotlivých stanicích.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
LEO Express začíná prodávat jízdenky pro nový jízdní řád
LEO Express tak bude od středy 2. 1. 2013 na trase mezi Prahou a Ostravou provozovat celkem 10 spojů denně, 5 ve směru z Prahy na Ostravu a 5 opačným směrem. LEO Express nyní ve spolupráci s dodavatelskou firmou Stadler intenzivně pracuje na dokončení příprav ostatních vlakových souprav tak, aby další spoje LE mohly být přidány v brzké době.
Kdypak LEO zkrachuje?
Jsem
Kdypak LEO zkrachuje?
Jsem zastánce konkurence na tratích, ale když vidím jednotlivé kroky firmy LE, tak si stále kladu otázku. Kdy zbankrotujou.
Podíval jsem se na SA, na LE i na CD a položil si otázku kterým vlakem bych jel z Prahy.
V „CATTLE“ class neboli economy je nejlevnější jet s ČD, následuje LE a nejdražší je SA. Ovšem rozdíl v ceně LE a SA se dorovná v okamžiku, kdy si dám jedno kafe. Na cestě přes 3 hodiny si dám alespoň 2, takže je pro mě volba jasná
BUSINESS class má jenom LE = nemůžu porovnávat, ale cena, kterou za ní LE chce v porovnání s tím, co jsem viděl v prezentacích SA jako běžnou economy se tomu zřejmě vyrovná. Rozhodně to nekompenzuje cenu o 50 procent vyšší, ta přidaná hodnota tam prostě chybí.
Když si vzpomenu na domu, kdy LE vykládal, že bude mít 5 vlakových tříd (nabízí 3 a rozdíl v kvalitě je nepatrný), že konkurence se s ním nebude moci srovnat (to jsem netušil, že k tou srovnání se s konkurencí chtějí přistoupit zezdola. Prostě zatím velké zklamání, ještě, že jsem nekoupil jejich dluhopisy se splatností 5 let. Alespoň tyto dluhopisy objemem přesáhnou dluhy u bank, takže alespoň banky z toho vyjdou v plusu.
Takže tipujte datum bankrotu.
možná by se dalo
možná by se dalo souhlasit. Jenom v posledním odstavci máte chybu. Těch pět tříd chtěl Jančura v době kdy byl aktuální ještě Highjet (v podstatě něco co je dnes právě LE). LE o tom nikdy nemluvil a pokud ano tak mám taky špatné informace 🙂
Moje chyba. Stalo se.
A co
Moje chyba. Stalo se.
A co říkáte na interaktivní prohlídku vlaku na webu regiojetu?
Pěkná, koneckonců taky
Pěkná, koneckonců taky jsem se projel. Ale už by to chtěli ty rekonstruované vozy, které umožní i přepravu vozíčkářů a celkové nabídnou více možností. Jejich rekonstrukce v Rumunsku se už neumérně protáhla a pořád nic. Tak snad se dočkáme.
Tipuji do švestek.
Tipuji do švestek.
Nevidel bych to tak cerne.
Nevidel bych to tak cerne. Je pravda, ze mezi Ostravou a Prahou uz je hodne narvano. Z meho pohledu zavrhuji SA, protoze se mi jevi jako lowcost pro studenty. Nic proti – muj nazor. Dnes rano byl LE uplne prazdny. Prijizdi o cca 3minuty po pendolinu a nastupovalo tam ani ne 10 lidi. Pokud jim to nebude vychazet, videl bych to na presun jinam. Praha-Budejovice by si to zaslouzily. Koleje tam jsou nove a proti stavajicim rychlikum by to byla revoluce. Kazdopadne fandim vsem nedotovanym dopravcum (vcetne nedotovanych produktu CD). Jen je skoda, ze nase koleje stoji uplne za prd. Kez bychom se dockali vyssich rychlosti nebo alespon VRT. Je mi jasne, ze nehrozi:(.
Proc lowcost pro
Proc lowcost pro studenty?
Jen pro uplnost – dokazete vysvetlit proc by SA mel byt lowcost pro studenty?
Me naopak jako lowcost pro studenty pripada LE (a dokazu i vysvetlit proc)