Mezinárodní veletrh Amper v Brně je místem oficiální premiéry nabídky innogy v oblasti elektromobility pro český trh. innogy na brněnském výstavišti představuje nabídku dobíječek elektromobilů včetně souvisejících služeb a zahájí jejich prodej.
foto: Hybrid.cz
„V innogy je podpora elektromobility jednou z klíčových rozvojových oblastí. V evropském měřítku jsme jedním z největších provozovatelů dobíjecí infrastruktury a IT řešení. Dosud jsme však neměli konkrétní nabídku pro české zákazníky. To se nyní mění, uvádíme na trh kompletní řadu dobíječek innogy od jednoduchých malých domácích až po největší chytrou dobíječku pro velmi rychlé dobíjení. Dodávku zajistíme na klíč, včetně konzultace připojení a možnosti dotací,“ uvedl František Vašek, manažer inovací innogy.
Na brněnském výstavišti si návštěvníci stánku innogy budou moci prohlédnout domácí dobíječku eBox a sloupkovou dobíječku eStation s dvěma dobíjecími body 2×11 kWh. Zájemci se také mohou dovědět více o oceňovaném IT rozhraní innogy pro správu a řízení dobíjení a dobíjecích stanic.
Další novinkou, kterou innogy představí na veletrhu Amper, je baterie vytvořená speciálně pro český trh. „Nechali jsme si vyvinout baterii pro český systém měření po fázích. Naše řešení díky tomu zaručuje větší flexibilitu a výrazně zvyšuje efektivitu využití solární energie,“ vysvětlil František Vašek.
Další výhodou baterie innogy je dvojnásobná kapacita oproti cenově srovnatelným bateriím. Pro další zvýšení kapacity lze bateriové systémy propojit mezi sebou. Baterie umí zálohovat domácnost i při výpadku dodávek ze sítě. Systém umožňuje také připojení k již nainstalované fotovoltaické elektrárně.
Baterie innogy rozšiřuje a inovuje stávající produktovou nabídku instalací střešních solárních elektráren, které které innogy začala prodávat přesně před rokem. Nový bateriový systém uvádí innogy s kapacitou 4,8 kWh, 9,6 kWh a 14,4 kWh.
Nominální napětí systému je 48 V, Max. nabíjecí proud je odstupňován 100 A, 200 A a 300 A dle kapacity, shodně také vybíjecí proud. Hmotnost je 50 kg, 100 kg, 150 kg.
Zlodějská a podvodnicka Inogy, v ČR nemají nikde ani
Zlodějská a podvodnicka Inogy, v ČR nemají nikde ani jedinou nabíječku a to ne z nezájmu českých zákazníků ale proste protoze na nas zvysoka kašlou. Jsou odevzdy zvykli jen diktovat a vykořisťovať.
Momentálně spíš dost intenzivně krachujou. A v ČR mají
Momentálně spíš dost intenzivně krachujou. A v ČR mají přece Vystrkov.
Vystrkov je EONu, ne? 🙂
Vystrkov je EONu, ne? 🙂
Off
U Vrgoracu v Chorvatsku se bude stavet novy supercharger.
Off
U Vrgoracu v Chorvatsku se bude stavet novy supercharger. Mel by byt umisten 1km od dalnice A1 u hotelu Prvan. Tesla nyni pozadala o stavebni povoleni. Jedna se o prodlouzeni site superchargeru jizne k Dubrovniku asi 95km od superchargeru v Dugopolje.
Dle tohoto je již postavený –
Dle tohoto je již postavený – tesla.com/en_EU/findus/location/supercharger/splitcroatiasupercharger?redirect=no
Specialne pro cesky trh. Takze oklesteny a drazsi nez v
Specialne pro cesky trh. Takze oklesteny a drazsi nez v DE.
Ono neni se co divit, ze ceske ceny jsou vzdy vyssi nez v DE. Jsme pidistat a proda se toho malo. Ale kazda zahranicni firma musi mit zastoupeni, ceske prirucky, vselijake atesty atd. Takove vedlejsi naklady se rozpocitaji na nekolik malo kusu a zvednou cenu. V DE je prodej vzdy vyssi a vedlejsi naklady se vic rozmelni. Ke vsemu jeste konverze EUR->CZK a nakrmeni vekslaku.
A kdyz jeste prijde to abnormalni mereni po fazich, ktere se musi prodrazit, tak co by jsme asi chteli.
off
off
http://www.auto.cz/je-toto-prvni-skodovacky-elektromobil-skoda-predstavuje-novou-studii-104650
Auto pro Čínu. První várky budou lifrovat tam a k nám až
Auto pro Čínu. První várky budou lifrovat tam a k nám až později.
Bohužel zase další módní SUV crossover. To je mor.
„Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v Šanghaji 19. dubna. Jedná se o jedno ze zásadních děl dnes již bývalého šéfdesignéra Škody Jozefa Kabaně“
Ceny bateriových systémů mají extrémně nesmyslné.
Ceny bateriových systémů mají extrémně nesmyslné. 4,8kWh za 199999,- , 9,6kWh za 278999,- a 14,4kWh za 318999,-. Přitom je to pouze baterie bez střídače a wattrouteru. To si za tyto finance pořídí jen blázen.
Je to včetně 3 střídačů, které řeší každou fázi
Je to včetně 3 střídačů, které řeší každou fázi zvlášť, kvůli měření v ČR. Měření sítě je nutností pro správnou funkci bateriového systému, takže je také součástí.
Z čoho usudzujete že je striedač súčasťou? Podľa ich
Z čoho usudzujete že je striedač súčasťou? Podľa ich kalkulátora Vám ho naúčtujú zvlášť v hodnote 28 999,- Kč pokiaľ ma oči neklamú…
Píšou, že baterie spolupracuje se všemi FVE, tudíž se
Píšou, že baterie spolupracuje se všemi FVE, tudíž se jedná o AC coupling. Tudíž Vámi zmiňovaný střídač je tam kvůli FVE a reálně s baterií nesouvisí.
Cena je příšerná i kdyby to mělo dráty „ze zlata“.
Cena je příšerná i kdyby to mělo dráty „ze zlata“. 14kWh Powerwall 2 včetně montáže a dopravy stojí v Německu v přepočtu cca 210 tisíc korun.
To jsou blázní, asi si myslí, že jsou češi blbci. Jen
To jsou blázní, asi si myslí, že jsou češi blbci. Jen pro info KREISEL MAVERO domácí bateriový systém s úložištěm 8 kWh stojí 152 tis Kč, 11 kWh stojí 204 tis Kč, takže bych radši jel do Rakouska a měl bych více energie v lepším designu za méně peněz