Hyundai Ioniq 5: cena elektromobilu v Česku od 1 099 990 Kč

auto Hyundai Ioniq 5 elektromobil

Hyundai dnes oficiálně uvedl svůj nový elektromobil Ioniq 5 na český trh. Ceny jsou víc než příznivé a konkurence bude mít co dohánět!

Elektromobil Hyundai Ioniq 5 je dalším elektromobilem nejnovější generace na českém trhu. Na jeho schopnostech a výbavě je to vidět.
foto: Hyundai

Elektromobil Hyundai Ioniq 5 je ode dneška oficiálně na českém trhu. Inspirován futuristickým designem konceptu Concept 45 se představil v Botanické zahradě hl. m. Prahy, které je automobilka Hyundai nově generálním partnerem.

Ioniq 5 je prvním zástupcem značky Ioniq, určené výhradně pro elektromobily postavené na platformě E-GMP. Ioniq 5 nabízí množství moderních technologií – od 800 V nabíjecí architektury umožňující ultra rychlé nabíjení, přes funkci V2L pro napájení externích elektrických přístrojů, až po širokou paletu bezpečnostních a asistenčních systémů pro zajištění maximální bezpečnosti cestujících.

Na trh jde ve verzích Eco (58kWh baterie – využitelných) a Power (73kWh baterie – využitelných). Výkony, poháněné nápravy a ceny platné od 1.7.2021 si můžete prohlédnout v tabulce níže. V obou případech je auto vybaveno 10,5kW třífazovou palubní nabíječkou.

Ceník elektromobilu Hyundai Ioniq 5

Ceník elektromobilu Hyundai Ioniq 5
foto: Hyundai

Nižší verze s 58kWh baterií nabídne dojezd 384 km WLTP, vyšší verze pak až 481 km WLTP. Hyundai nabízí na auto 5 let komplexní záruky bez omezení kilometrů, plus 8 let záruky na trakční baterii (160 000 km). Nabízí také 8 let asistenční služby s celoevropskou platností.

Jako jedno z mála aut na evropském trhu nabízí nový elektromobil Ioniq 5 možnost nabíjení externích zařízení z trakčního akumulátoru (V2L), a to z vnitřní a vnější zásuvky. Ovšem pouze u vyšší verze Power.

Tepelné čerpadlo pro efektivní vytápění a ochlazování interiéru a systém předehřevu akumulátorů jsou u nižší verze dostupné pouze s paketem Range (40 000 Kč), u vyšší verze jsou standardem. Tady za příplatek 80 000 Kč získáte paket Premium, jehož součástí je head-up displej s promítáním na čelní sklo, zadní elektricky posuvná sedadla či prémiový audiosystém Bose.

tisková zpráva

49 komentářů u “Hyundai Ioniq 5: cena elektromobilu v Česku od 1 099 990 Kč”

  1. Tomu se uz moc veci vytknout neda, snad jen:
    – napeti

    Tomu se uz moc veci vytknout neda, snad jen:

    – napeti baterie? je tam nasobic napeti, takze vybita baterie ma hodne pod 400V a tudiz na 50kW stojanu to bude cucat pod 40kW?
    – tazne kolik kg? jen 4×4? nevidel jsem v cfg
    – vydesene svolavacky na LiPol baterie v nedaleke minulosti/ pozary? what?

    – software v aute mi prijde dost dreveny (casem snad fixnou)
    – baterie mohla byt za tu cenu blize ke 100 kWh 🙂

  2. cena toho auta je fakt paradni, je to velkej favorit na nase
    cena toho auta je fakt paradni, je to velkej favorit na nase pristi auto, koukam na Power 73 kWh Style a se vsema priplatkama jsem na 1,5 mice, z vyberu jsem hned vyradil ID4, s tim autem jsem se svezl a interier me odradil hned, takze ted mam ve vyberu jeste Enyaq se kterym se me to jizdne hodne libilo a pockam si az bude moznost se projet v Q4 a EV6 a prave Ioniq abych si to pekne osahal a rozhodl se

    1. Předpokládám, ale že to bude vaše příští auto v
      Předpokládám, ale že to bude vaše příští auto v nákladech firmy – něak neumím pochopit, co by rozumného člověka mělo motivovat dát takový objem zdaněných peněz za něco, co tak ztrácí hodnotu jako je auto – jediné další vysvětlení je uspokojení nerozumného faktoru „chci to“

          1. Na druhou stranu proč vlastně člověk ty peníze
            Na druhou stranu proč vlastně člověk ty peníze vydělává ? Pokud si někdo koupí auto za 1,5 MKč, tak to určitě neboudou jeho poslední úspory, ale nějaký zlomek (1-25% ?). Mít peníze „na účtu“ (tj. účet, fondy, akcie atd) je fajn, ale ve chvíli kdy má člověk vyřešené bydlení, založené úspory na stáří, tak proč si nedopřát nějaký konfort, pokud mu i tak dost peněz „na účtu“ zbyde ?

            1. většina lidí v situaci, co popisujete, tak už hodnotu
              většina lidí v situaci, co popisujete, tak už hodnotu peněz zná a prostě si takové auto nekoupí, pokud to není rozmar – protože tací lidé jsou inteligentními investory a investují s dlouhodoobou vizí a pragmatickým přínosem a popravdě ani jedno z toho žádné daily auto není a ani investice do investičního auta není pro každého takového investora – samozřejmě bráno pro soukromou spotřebu, bez vedlejších efektů – prostředek k podnikání, účetní náklad. Ještě si dovolím poupravit ta procenta – 25% procent portfolia za takovou útratu je nesmysl, aby jste neohrozil dobře nastavené investiční portfolio, co funguje a přiměřeně vydělává, tak kouzelné číslo útraty, lépe řečeno spotřeby ročně, je 4% a jednotlivá maximální výše investice je 5% u výjimečné příležitosti 10%
              Sám za sebe neberu žádné daily auto jako investici, ale je to běžná útrata – a považuji za nerozum do auta investovat více než 3 měsíční platy, pokud nemáte žádné investiční portfolio na horší časy a 6 měsíčních příjmů, pokud jej máte.

              1. investuju do spousty veci, akcii, kryptomen, dluhopisu,
                investuju do spousty veci, akcii, kryptomen, dluhopisu, nemovitosti, pozemku, ale zivot si chci i uzivat tim ze si obcas udelam necim radost, nejsem stroj ktery jen vydelava penize a pak je dal nekde investuje aby mel dalsi penize a porad dokola je jen investoval

                jezdim s rodinou na dovolene, kupuju zbytecnosti a proste normalne ziju tak abych mel ja i moje rodina ze zivota radost, no desny co 😀

                1. ne v pořádku – jsou to vaše prachy utrácejte si je za co
                  ne v pořádku – jsou to vaše prachy utrácejte si je za co chcete – já nikde nepíšu neutrácet – jen pro mě evidentně daily auto není tak podstatné, abych za něj ty prachy dal – pro vás podstatné je – ale navíc, jak jste sám napsal dáte ho do odečtů do podnikání, takže jiná soutěž.
                  Mezi vámi a mnou je evidnetně rozdíl – vy máte na auto limit roční výdělek, já max půlroční, vám radost daily auto udělá, pro mě je to předražená lednička..

                2. Peak+Saman zajímavá debata: Já prachy počítám. Ale od
                  Peak+Saman zajímavá debata: Já prachy počítám. Ale od narození dětí hodnotím kolik se mi podařilo utratit. Nezajímá mě, kolik jsem vydělal, ale kolik jsem utratil. A ještě mě opustily statky a chytly zážitky.

                  Podle mě je stejně špatný/dobrý(?) jen makat a vydělávat balík (to ostatně dělá každej doktor se službama v nemocnici) stejně jako nedělat nic ani nic moc nemít.

                  Jediný s čím jsem ochoten se poměřovat je útrata. A i když je takových málo :-), závidím každýmu, kdo dokázal utratit ještě víc, jak já 🙂 12 týdnů dovolený a 5 moří za rok s děckama si už nezopakuju, protože děcka už už vylítají a nemaj na mě už tolik času 🙂

                3. Hezkej výkon – jsem zvědav, zda místní emisní policie
                  Hezkej výkon – jsem zvědav, zda místní emisní policie nastoupí… já jsem rychle po narození dětí zjistil, že to vůbec není o tom, kam s dětma jedu, ale co s nimi dělám a jaké znalosti a návyky jim předám.
                  Od jisté doby jsem taky dost alergický na otázku – kam jedeš na dovolenou?
                  Mnohem zásadnější je – co a s kým budeš dělat o dovolené?

                4. Souhlasím, upřesnění mýho příspěvku. Takovej vyvedenej
                  Souhlasím, upřesnění mýho příspěvku. Takovej vyvedenej vandr může být lepší, jak upjatá dovolená s kupou příspěvku na FB na druhé straně zeměkoule.

                5. mame dve male deti, takze more zvazujeme az ten mladsi bude
                  mame dve male deti, takze more zvazujeme az ten mladsi bude alespon 5 letej, takze ted dovolenkujeme pekne v CR a formou cyklistiky a stanovani pripadne ubytovani na odlehlych mistech kterych je nastesti v CR jeste docela dost

                6. A pak přijdete na to, že takových míst je spousta všude a
                  A pak přijdete na to, že takových míst je spousta všude a na první „klasické“ dovolené u moře, která také mnohdy bývá poslední, přijdete po dvaceti minutách – dobrý vykoupali jsme se a co dál?

                7. To si myslim je celkem rozumnej pristup.
                  To si myslim je celkem rozumnej pristup.

              2. Pokud nemáte extrémně velký plat, tak za 3 platy koupíte
                Pokud nemáte extrémně velký plat, tak za 3 platy koupíte maximálně opravdu hodně ojetou ojetinu. To tedy naprostá většina lidí koupuje auta „dražší“. Na druhou stranu naprostá většina lidí nekupuje auta na 3 měsíce, ale na několik let (a někdy hodně let), že ? Pak ta cena rozpočtená na dobu vlastnictví vypadá jinak.

                Ale opět je otázka co je cílem hromadění majetku? Těšit se „číslem na účtu“ nebo z si „z přebytků“ přiměřeně užívat života ? Do hrobu si peníze nevezmete.

                1. Tak v čr vidím smysl v následujícím – státní prachy
                  Tak v čr vidím smysl v následujícím – státní prachy jsou promhraný.
                  Takže, kdo si nenašetří na důchod, tak ho mít nebude, kdo si nenašetří na zdravotní péči, tak ji mít nebude a kdo nenašetří dětem na vejšku, tak ji mít nebudou a samozřejmě jsou investoři a „investoři“, ty druzí, kterých je většina, je rádo, že se dostane lehce nad inflaci, aby se úspory neznehodnocovaly.

                  Ohledně objemu peněz do auta se podívejte na to, že jsem psal plat a příjem 😉 a doporučuji kontextové zamyšlení, proč jsem to napsal 😉

                2. A to jen za predpokladu ze to jakztakz vyjde protoze „Chces-li
                  A to jen za predpokladu ze to jakztakz vyjde protoze „Chces-li rozesmati Boha, sdel mu sve plany.“

              1. Já ani to ne. Nechci tu hovořit v číslech, ale čím jsem
                Já ani to ne. Nechci tu hovořit v číslech, ale čím jsem bohatší, tím míň v % ročního příjmu jsem ochotný dát za auto. Ale taky jsem odjakživa geek, takže dát milion za Superba by mě nikdo nedonutil, ale 1,2 za Ioniq 5 bych se nechal lámat. Nakonec beztak počítám kolik mě to auto ročně stojí a ne kolik byla PC.

                Peníze na účtu mám od zrušení daně z nabytí v bytech. Je to v dnešní době asi tak stejně rychlé jako nahlásit výběr v bance 🙂

                1. jo za spalovak bych tolik taky nedal, ostatne ted mam auto za
                  jo za spalovak bych tolik taky nedal, ostatne ted mam auto za cca 300 (cenokove asi 400) tisic coby pred 5 lety nove a prestava stacit jen prostorem a nekteryma funkcema infotainmentu, takze koupe noveho u me bude vesmes jen o tom jestli se me auto libi, jestli na nej mame zbytne finance, a jestli ma navic to co nam zacina schazet u soucasneho auta

                  a takovej dodatek, v aute trvale vozim dve detske autosedacky, slunecnik, kroxy a stan jako soucast povinne vybavy, proto se me libi treba u Ioniq5 funkce V2L, coz dnes resime celkem velkou a tezkou powerbankou 😀 a moznou fotovoltaickou strechou, od ktere sice necekam zazraky, ale par wattu za slunecneho dne to asi doda a na to nase vejkendove kempovani by to usetrilo tech cca 10 kilo co powerbanka s klasickyma zasuvkama vazi a tahame ji sebou

                2. Funkci V2L si opravdu užijete! Instaloval jsem do Nissan
                  Funkci V2L si opravdu užijete! Instaloval jsem do Nissan e-NV200 měnič s čistým sinem a pak to začalo: varná konvice, 4v1 (gril, toustovač, vaflovač, topinkovač), rýžovar (polévky, rýže, brambory, těstoviny), vyčepování 30 litrového sudu (V2Beer) sežere cca 5% z baterie 24kWh (využitelných 18,1 kWh).

                3. doted jsme si vystacili s powerbankou co ma cca 1.6kWh, a
                  doted jsme si vystacili s powerbankou co ma cca 1.6kWh, a spotrebice ktere pisete sebou fakt tahat navic nebudeme, takze si dal vystacime s podobnou kapacitou, jen proste nebudem muset tahat tu powerbanku a vystacime si bud se zasuvkou uvnitr auta nebo s adapterem do napajeciho konektoru, ale spise si vystacime jen se zasuvkou uvnitr auta, aneb treba nabijeni notebooku a jine drobne elektroniky nebo baterek, a rano rychlovarna konvice 800W po dobu asi 5 minut, takze u auta co bude mit 70+kWh baterku me tech 1.5-2kWh fakt neznici, sud ani nic podobneho sebou vozit fakt nehodlame 😀

                4. Souhlasím, já jen naznačil, co všechno se zásuvkou lze.
                  Souhlasím, já jen naznačil, co všechno se zásuvkou lze. Také mám Nissan e-NV200, což umožňuje svým prostorem kde co. Ta zásuvka 230V umožňuje třeba i akci na zahradě (nebo u lesa, …), kde není zavedena elektřina – v tom je to kouzlo. Nejrychlejší jídlo na cestách je např. polévka zalitá vodou ohřátou v konvici, toustovač (4v1; 900W) umožní dopéct třeba mraženou pizzu jako kapsu (apod.) – a to je opravdu jiná úroveň kdekoli na cestách za minimální práci a cenu.

                5. Ten měnič máte ze 400V nebo z 12V?
                  Ten měnič máte ze 400V nebo z 12V?

                6. mame powerbanku ecoflow delta 1600, ale mam dojem ze se jiz
                  mame powerbanku ecoflow delta 1600, ale mam dojem ze se jiz neprodava, byla v kampani na kickstarteru, tak jsme to podporil a nasledne i prisla, ma 1600Wh a umi 230V tusim do 1800W spickove, ale nejzravejsi co na tom pouzivame je kempingova rychlovarka, zbytek veci jsou vesmes adaptery nabijecek ruznych zarizeni jako telefon, tablet, notebook, dron, fotak, takze vesmes nenarocne pristroje, na nejaky dalsi spotrebice nam v aute jiz nezbejva misto 😀

                7. jeden o koze a druhý o voze 🙂
                  jeden o koze a druhý o voze 🙂

                8. nevsiml jsme si jineho nicku, myslel jsem ze reaguju na e-ZR,
                  nevsiml jsme si jineho nicku, myslel jsem ze reaguju na e-ZR, to e stava

                9. Teď dělám údržbu manželky auta, které se používá k
                  Teď dělám údržbu manželky auta, které se používá k rozvozu a svozu dětí, převozu beden a krabic v práci a k nákupům – budou tomu 4 roky najeto asi 40 000 km a teda stav jasně dokazující, že uvažovat o jakémkoli dražším autě je blbost – jen to uschne jdu si vzít štětec s barvou a opravovat průstřely – je to dorasený od jiných dveří u školky a školy, odřený od kdečeho – takže příplatková barva určitě ne a pak jdu zalepit díru do předního světla – nová díra v něm. A to už jsou myslím vyměněné obě zadní světla (další paní u školky couvala – světlo + nárazník – blatník naštěstí šel porovnat) – druhým projel nákupní vozík.

                10. tak to mas blbe, nase auto po 4,5 letech (21 prosince to bude
                  tak to mas blbe, nase auto po 4,5 letech (21 prosince to bude 5 let co jsem ho v autosalonu v roce 2016 prevzal a kdy nam konci na auto zaruka) a najezd 68 tisic km ma sramy jen uvnitr od deti a jsem rad ze jsem zvolil model ktery ma zezdu na sedackach plastovej kryt, takze se pripadne vymeni jen ty kryty sedacek, jinak servisne nemelo zadnou zavadu, pri prvni garancce me jen trosku posunuli jednu listu protoze nesli nasadit pricniky do tech montaznich der (co jsem koukal pak na parkovisti u supermarketu, tak o par milimetru posunutou listu ma spousta novejsich aut spousty znacek a to i tech premiovych :D) a jedine co autu ublizilo vic byli kroupy a mala nehoda do zadni casti vozu, vse resene z pojistky, svepomoci by me nenapadlo na tom aute opravovat nic, proc taky kdys me to udela v zaruce servis, a na zbytek mam pojistku

                11. Asi tak – jen bych to doplnil- že u mě ochota dát peníze
                  Asi tak – jen bych to doplnil- že u mě ochota dát peníze za auto klesá ještě s věkem bez rozlišení pohonu.

        1. A Vy nebulte, „Kdo si počká, ten se dočká“.
          Mám už

          A Vy nebulte, „Kdo si počká, ten se dočká“.
          Mám už „odžito“, děti vychované, radostí s ženami bylo až až, tak už zbývají jenom auta a ta jsou věrná.
          Takový závod F1 na simulátoru je také oblažující.

          1. 🙂 je nás tu hodně různých. Takže rozumný běžný kluk
            🙂 je nás tu hodně různých. Takže rozumný běžný kluk 30 může hůř pochopit, proč si koupit auto za 1,5mio. Kdežto „dědek“ už má byty rozdaný dětem, děti z domu, barák hotovej, našetřeno z podnikání, jeden dva byty na přilepšení…tak proč ne něco ultra moderního? Jsem věkem mezi…doufám to budu mít tak nějak a za 20 let tu budu psát, jak si objednávám nový dron pro 4 za 100k EUR.

            1. Moje řeč, žijeme své životy a ty se od sebe
              Moje řeč, žijeme své životy a ty se od sebe odlišují.
              Peníze slouží aby udělaly život radostnější a tolikrát opakovaná kréda zní,
              „Nikdy nelituj toho, cos udělal, ale toho, cos neudělal“ a
              „Život se má prožít, ne protrpět“.
              Kdybychom žili všichni stejně, to by byla strašná nuda a ani by nebylo o čem mluvit.

        1. Trošku blbej příměr – pač když nebudete investovat do
          Trošku blbej příměr – pač když nebudete investovat do tělesné schránky, tak můžete mít doma všechna aut a k prdu – ale jak jste sám popsal – u vás jde o faktor chci to – ten je sice iracionální, ale pochopitelný

    2. Dobrý den,
      plně s Vámi souhlasím, jen bych ještě

      Dobrý den,
      plně s Vámi souhlasím, jen bych ještě vyřadil i Enyaq.
      Uvažoval jsem mezi Ioniq 5 a Ev6, ale musel jsem se rozhodnout bez svezení, neboť 10% sleva, bonusy u EV6 jsou jen omezenou dobu a ještě k tomu pár maličkostí.
      Objednal jsem Kiu a konečná cena EV6 GT-line v „plné palbě“ je 1 380 979,99Kč.
      Vyrostl jsem na Leaf a Leaf II k naprosté spokojenosti, a hlavní důvod k obměně bylo tažné zařízení a zásuvka 220V.
      Až auto přijde a Lífáček půjde do světa, budu se s ním těžce loučit, ale to je život.

      1. Ta cena za EV6 je za nejvyšší výbavu v AWD, větší
        Ta cena za EV6 je za nejvyšší výbavu v AWD, větší baterku a paket Tech i s tepelným čerpadlem? Ceníkově vychází GT-Line na 1,482 mil. plus k tomu 55 za tech paket plus 30 za tep. čerpadlo a případně 20 za metalízu a 20 za lepší muziku, takže ve výsledku cca. 1,6 mega za plně vybavenou Kiu EV6. Pokud to máte za 1,38 mil., tak super cena.

        Ceník:
        https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/cs/assets/contents/utility/brochure/price-list/EV6-cenik.pdf

        EDIT:
        Nebo máte jenom RWD verzi, ne AWD a pak by to cca. odpovídalo.

Napsat komentář