Harley-Davidson představuje nové modely a technologie 2020, včetně elektromotorky LiveWire

Novinkami Harley-Davidson pro sezónu 2020 jsou kromě elektromotorky LiveWire také služba H-D™ Connect s mobilní konektivitou pro vybrané modely nebo asistenční systémy.

Nové modely, nové technologie a rozšířený výběr pro zákazníky. To přináší bohatá nabídka motocyklů Harley-Davidson pro rok 2020.
foto: Harley-Davidson

Model LiveWire je nový motocykl s elektrickým pohonem. Díky okamžitému zátahu elektrického motoru H-D Revelation přináší LiveWire skvělou akceleraci při pouhém otočení plynové rukojeti – bez nutnosti ovládání spojky či řazení.

Výkon je optimalizovaný pro jízdu po městě s dojezdem 158 km (odhadovaný na základě metodiky WMTC). Model LiveWire je prvním zástupcem z širokého portfolia elektrických strojů, které značku Harley-Davidson podle tiskové zprávy „staví do pozice lídra v elektrifikaci motocyklové oblasti“.

S čímž bychom si dovolili nesouhlasit, protože značky jako Zero Motorcycles, Lightning Motorcycle a řada dalších jsou o celé roky a míle napřed. Ale zpět k novinkám H-D. Služba H-D Connect přináší pro vybrané modely Harley-Davidson možnost mobilní konektivity.

Zajišťuje spojení jezdců s motocyklem prostřednictvím chytrého mobilního telefonu díky poslední verzi aplikace Harley-Davidson App. Služba H-D Connect umožňuje uživatelům se na dálku spojit s motocyklem a zobrazit hlavní údaje o jeho stavu.

Vlastníkům také poskytuje jistotu díky monitorování zabezpečení motocyklu na dálku v aplikaci Harley-Davidson App včetně výstrah při nárazu či neoprávněné manipulaci a asistence v případě krádeže motocyklu.

Systém Reflex Defensive Rider System (RDRS) slučuje nové technologie, které jezdci pomáhají přizpůsobit výkon motocyklu podle dostupné trakce při akceleraci, deceleraci a brzdění.

Využívá nejnovější technologie asistence řízení, elektronických brzd a pohonu. Systém RDRS je standardní výbavou modelů LiveWire, Trike, CVO a modelů Touring (kromě modelu Electra Glide Standard a Road King.

tisková zpráva

29 Comments on “Harley-Davidson představuje nové modely a technologie 2020, včetně elektromotorky LiveWire”

    1. HD nikdy nebyl zrovna lidovka.
      HD nikdy nebyl zrovna lidovka. http://www.harley-davidson-praha.cz/bikes/price-list/4/ Loňské modely začínají na 7,5 a končí na 40 tis. euro bez dalších doplňků. Čili 200 tisíc Kč až jeden milion Kč. Tady jsme pak už na ceně nového elektromobilu se slušnou baterkou a dojezdem. Nicméně je to v podstatě koníček. Na běžné ježdění bude určitě lepší sáhnout po elektrice od Zera třeba za 10 tisíc liber, zhruba 300 tis. Kč https://www.zeromotorcycles.com/eu/zero-fx

  1. Off: Znáte něco víc nesmyslného než muskova maskota
    Off: Znáte něco víc nesmyslného než muskova maskota lítajícího ve vesmíru? Úplně se stydím když to čtu.

    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/muskova-tesla-se-starmanem-poprve-obletela-slunce-ve-vesmiru/r~8a945466c39511e989de0cc47ab5f122/

    A další novinka zde:

    https://zahranicni.ihned.cz/c1-66627670-maloobchod-walmart-zaluje-teslu-kvuli-pozarum-zpusobenym-jejimi-solarnimi-panely

          1. A v čem ten humor vidíš? Kolik asi raketa na tento nesmysl
            A v čem ten humor vidíš? Kolik asi raketa na tento nesmysl musela spálit paliva… A to nemluvím ani o těch desetitisících satelitech co tam Musk chce poslat a posílá. PRostě mi to přijde divný u někoho koho tady vydávaj za spasitele planety.

        1. Teda hybride6, myslel jsem si dle tvých dřívějších
          Teda hybride6, myslel jsem si dle tvých dřívějších příspěvků, že jsi trochu inteligentnější.
          Už se to omýlalo tolikrát na internetu a i logicky.
          Byl to testovací let, který stejně musel SpaceX udělat. Takže v NASA by tam letěl kus BETONU.
          Takže člověk, co má svoji firmu si může vymyslet a udělat co ho napadne a místo obyčejného betonu tam dát svoje auto plus figurínu.

          Co je na tom divného?

          Je to fanoušek scifi, takže tam dál figurínu jako ze scifi. Je to srandista, tak tam poslal svoje elektrické auto.
          Lepší PR mu žádná agentura na světě nemohla vymyslet.

          Myslým, že to splnilo svůj účel nad míru hodně než očekával. Což ostatně dokazuje tvůj komentář. Jinak by ten let rakety nikdo neznal. Jinak by ani nikdo skoro nevěděl, že nějaká SpaceX vůbec existuje.

          Mít takovou firmu, tak to udělám také. Ale bohužel nejsem tak schopný něco takového dokázat.
          Což mu dost závidím tu jeho invenci, ale dělat bych to nechtěl. 🙂

  2. Jak jsem tu psal včera, těžko může něco více ilustrovat
    Jak jsem tu psal včera, těžko může něco více ilustrovat propastný rozdíl v neprospěch elektra v segmentu motocyklů, než zrovna tato motorka s nepoužitelným dojezdem a cenou 870tis. Můžeme se tvářit že je normální ujet 100km směšnou rychlostí a pak jít nabíjet, ale prostě to tak běžně nefunguje.

    Neříkám že to někomu nemůže vyhovovat, ale bude to velmi specifická skupina lidí.

    1. Jj, specifická skupina. Už pro ně v bohnicích staví nový
      Jj, specifická skupina. Už pro ně v bohnicích staví nový pavilon.

      Jinak stěží nalezeneme produkt, který je stávajícícmi uživateli tak jednoznačně odmítán. Kam se hrabe naše kritika elektromobility, fóra H&D, to je jiný hardcore.

      1. Nekoukal jsem, skalní fanoušci to asi ponesou těžko. Já
        Nekoukal jsem, skalní fanoušci to asi ponesou těžko. Já sice HD ještě nedávno měl (vrscdx night rod special) ale ke skalním se neřadím. Mě ten Livewire přijde nesmyslný, ale nijak mě nepobuřuje. Hůře bych překousnul spíš plánovanou výrobu malokubatůrových motocyklů v Číně. Tam si myslím že se HD střelí do vlastní nohy.

Napsat komentář