Faceliftovaný Hyundai i30 má české ceny

Inovovaný Hyundai i30 z Nošovic si zachovává oblíbené motorizace a přidává bohatší výbavu již ve standardu. I nadále je na výběr ze tří karoserií – hatchback, fastback a kombi. Cena začíná na 429 990 Kč.

Model i30, který je dlouhodobě nejprodávanějším vozem Hyundai a nejpopulárnějším vozem na českém trhu v privátním segmentu, lze ve faceliftované verzi objednávat u autorizovaných dealerů značky. I nadále je k dispozici ve třech karoseriích – hatchback, fastback a kombi – a zachovává si širokou nabídku motorizací, včetně nejpopulárnější atmosférické jednotky 1,5i CVVT.

Facelift českého bestselleru přináší designové osvěžení v interiéru i exteriéru – od nové mřížky chladiče, přes dynamicky tvarované prvky na předním i zadním nárazníku, až k inovovanému designu kol. Nabídku doplnily nové exteriérové laky, čalounění, i atraktivní interiérové prvky – informace o faceliftu zde.

Nejvýznamnějších vylepšení se však dočkala především standardní výbava, která je nejbohatší v historii modelu a nově nabídne řadu prvků doteď dostupných výhradně ve vyšších výbavových stupních, mimo jiných například:

  • 10,25“ navigace se vzdálenou správou Bluelink
  • Přední a zadní parkovací senzory
  • Zadní parkovací kamera
  • Bi-LED přední světlomety s LED odbočovacími světly
  • Zadní LED světla
  • Bezdrátové aktualizace OTA

Stejně jako u modelu TUCSON byl i v případě inovované i30 zrušen dosavadní vstupní výbavový stupeň Start a nabídka začíná výrazně posíleným stupněm výbavy Comfort. Ten je, s cenami od 429 990 Kč, dokonce levnější než doposud (po dorovnání nově doplněné výbavy).

Šest výbavových stupňů, tři motory

V nabídce zůstává na výběr trojice zážehových pohonných jednotek – 1,0 T-GDI (100 koní), mild-hybridní 1,5 T-GDI 48V (140 koní) a atmosférická 1,5i CVVT (96 koní). Vyjma motoru 1,5i CVVT může zákazník namísto šestistupňové manuální převodovky za příplatek 50 000 Kč zvolit i sedmistupňovou automatickou převodovku DCT.

Nad rámec již tak bohaté vstupní výbavy Comfort mohou zákazníci vybírat z dalších pěti výbavových stupňů.

Výbava Smart za ceny od 459 990 Kč mimo jiné přidává 16“ kola z lehké slitiny, střešní ližiny (pouze pro kombi), elektrickou bederní opěrku nebo konektory USB-C vzadu. Zákazníci, kteří zvolí stupeň Style za ceny od 489 990 Kč, získají mimo jiné také vyhřívaná přední sedadla, dvouzónovou automatickou klimatizaci, digitální přístrojový panel s 10,25“ displejem, funkci bezdrátového nabíjení mobilního telefonu, či inteligentní klíč pro bezklíčové startování vozu. Stupeň Premium za ceny od 619 990 Kč pak přidává i 17“ kola z lehké slitiny, elektricky nastavitelná kožená a ventilovaná sedadla a bohatší výběr bezpečnostních a asistenčních systémů.

Sportovněji smýšlející zákazníci mají na výběr také výbavu N Line za ceny od 549 990 Kč, která atraktivními doplňky v interiéru i exteriéru posouvá vzhled vozu na další úroveň. Nabídne sportovně tvarovaný přední a zadní nárazník, řadicí páku, volant, i exkluzivní čalounění a 17“ kola. Ceny bohatšího stupně N Line Premium (s unikátními 18“ koly, sportovními elektricky nastavitelnými předními sedadly s čalouněním v kombinaci kůže a semiše a dalšími prvky aktivní i pasivní bezpečnosti) začínají na 649 990 Kč.

První volba českých rodin

Model i30 již řadu let potvrzuje oblibu českých zákazníků a je dlouhodobě nejprodávanějším modelem Hyundai na českém trhu. Dle údajů SDA je již tři roky v řadě nejpopulárnějším vozem českých soukromých zákazníků. V roce 2023 bylo na českém území registrováno 7728 vozů (z toho 3279 v privátním segmentu), o rok dříve pak 8236 vozů (4186 v privátním segmentu) a v roce 2021 pak 10304 vozů (z toho 3806 v privátním segmentu).

Inovovaný model Hyundai i30 se ve výrobním závodu Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích vyrábí od dubna, čeští zákazníci své vozy mohou již nyní objednávat u svých autorizovaných prodejců.

Součástí každé nabídky jsou benefity Hyundai, jako sada zimních pneumatik zdarma, pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů a další. Zákazníci, kteří využijí financování Hyundai Finance, navíc nad rámec akční ceny dodatečný bonus 20 000 Kč.

zdroj: tisková zpráva

2 Comments on “Faceliftovaný Hyundai i30 má české ceny”

  1. jako majite i30 z prosince 2016 musim napsat, ze auto sice pekne, ale aktualne mu zacina silne ujizdet vlak v tom ze nema misto dieselu treba hybrid, ten mildhybrid je nezajimavej, nejnizsi cena sice pekna ale jiz ne tak moc jak byvala, ja dal za nasi i30 kombi tehdy 315 tisic s dani a k tomu druhou sadu kol zdarma, takze dnes koukat na 430 tisic sice porad pekne, ale asi jiz ne tolik pro spousty lidi

    ti co se posouvaj postupne vejs ve vybavach protoze maji jiz vice penez, tak dnes spise pokukuji po hybridech a konci tak spise u konkurence, u Toyoty, od i30 HB co jsem koukal spusta lidi prechazi na Yaris Cross, u kombiku pak na Corollu TS, ten rozdil 150 tisic navic si asi spousta lidi jiz dokazala obhajit, a sam bych tomu neveril, ale jeste 2-3 roky zpet jsem ty vidal na sidlisti mnohem vic prave Hyundaju i30 a i20, a ted posledni rok nejak zacali mizet a misto nich Toyoty, a jako kdys me v Toyote udelali cenovou nabidku na Corollu TS comfort s 1,8 hybrid na 560 tisic a s 2 litrem hybrid na 680 tisic, tak vesmes nemam duvod uvazovat o i30 kombi za 530 tisic, proste si radsi priplatim 30k navic a budu mit dal svuj atmosferickej 4 valcovej motor navic s hybridnim pohonem a mnohem lepsi spotrebou nez jakou bych mel s i30 a 3 valcem, se 4 valcem ve stejne vybave by i30 kombi stala i vic nez stejne vybavena Corolla TS v hybridu

    od i30 me ted proste odrazuje ze abych mohl mit automat, musim mit i motor s turbem, a zaroven nemuzu mit hybrid se zajimavou spotrebou, jak Hyundai umel poradne najet na elektromobilitu, tak v segmentu hybridu nema nic zajimaveho, a pro me je hybrid prave prestupni stanice na elektromobilitu

    takze ja vesmes ted uvazuju ze koupime 2 auta, ale od Hyundai zadne nove nebude, od Hyundai spise chceme ojetou Konu prvni generace s 64kWh baterkou, ktera se jiz da poridit za zajimave penize coby 2 auto slouzici u nas jako mamakar, no ale s ni k vam do servisu taky jezdit nebudu, Hyundai podle me ted trosku zaspal

Napsat komentář