E.ON otevřel další dvě dobíjecí stanice přímo v Brně v OC Futurum

Nové možností dobíjení mají také řidiči elektrických aut v brněnském obchodním centru Futurum ve Vídeňské ulici.

V Jihomoravském kraji je v síti E.ON Drive již 18 stanic. Jedenáct stanic provozuje přímo E.ON (osm DC a tři AC) a dalších sedm je pak v režimu Partnerských dobíječek.
foto: E.ON

Od minulého týdne mohou v OC Futurum v Brně elektromobilisté nabíjet na dvou nových AC stanicích s výkonem 22kW. Nabíjet najednou mohou až čtyři elektromobily. Přesné GPS koordináty jsou 49.15465858, 16.59826875.

Stanice jsou k dispozici non-stop sedm dní v týdnů a platit u nich lze kartou E.ON Drive nebo klasickou platební kartou s využitím aplikace v chytrém telefonu. E.ON je po ČEZu provozovatelem druhé největší sítě nabíjecích stanic v Česku.

tisková zpráva

36 Comments on “E.ON otevřel další dvě dobíjecí stanice přímo v Brně v OC Futurum”

  1. Nabíječka v tomto centru je určitě super. Stejně tak i
    Nabíječka v tomto centru je určitě super. Stejně tak i umístění. Přihlášení do eON i příkon 22 kW funguje. Bohužel rozměrově je to místo trošku malé na délku. Limitují je nosné patky stavby a samotné stojany. Pro TMS je použitelné jenom jedno místo a stejně přední kola přečuhují do provozu.

  2. Ahoj. Jsem elektromobilista zacatecnik,chtel bych se zeptat
    Ahoj. Jsem elektromobilista zacatecnik,chtel bych se zeptat ohledne nabijeni,jestli neexistuje nejaka platforma,aplikace,co by sjednotila placeni za nabijeni. Vw myslim chystal nejakou aplikaci we charge- funguje to u nas? Budu nabijet z 99% doma,tak se mi nechce registrovat u CEZ apod. Diky za radu. Petr

    1. Bohužel zatím ne. Pokud máte Teslu, tak je to jasné, pokud
      Bohužel zatím ne. Pokud máte Teslu, tak je to jasné, pokud koncernové auto, tak musíte počkat, budou mít také časem svou síť… a nebo se to do té doby všechno propojí a bude stačit „jedna karta“ na všechny 🙂

        1. Než se vrhnete zběsile do registrací – podívejte se na
          Než se vrhnete zběsile do registrací – podívejte se na evmapa.cz, plugshare atd, aby jste měl povědomí o tom, kdo ve vašem okolí a ve směru vašich nejčastějších cest provozuje dobíjecí stanice a podle toho teprve prioritizujte, kolik a jaké registrace budete řešit – jinak dopadnete jak se slevovýma kartičkama do hyper super – plné kapsy jich a ta co by se zrovna hodina není.

    2. Děkuji všem za rady a komentáře. Nainstaloval jsem si apku
      Děkuji všem za rady a komentáře. Nainstaloval jsem si apku cez, je tam možnost příležitosného nabíjení bez poplatků. Ještě zkusím pořídit kartu VW We Charge.. Ještě by se mi asi hodil wallbox – chtěl 3f 11kW s integrovaným kabelem, aby se dal kabel kolem něj omotat. Nějaký návrh?

    1. A neni to trochu malo mit jen dve kola pod zadkem? Vse ma sve
      A neni to trochu malo mit jen dve kola pod zadkem? Vse ma sve opodstatneni, nekdo holky, nekdo vdolky. Na nabijeni u nakupu se nejezdi aby se nasyslovala plna baterka, ale aby byla cesta pro zakaznika za minimum aby zakaznik prijel i z vetsi dalky a obrat v obchode vyssi. Benzinky u obchodaku vam daji take jen slevu 1 kc/l benzinu a ne plnou nadrz zadarmo. Oboji je stejna strategie.

          1. DC nabíječky jsou konstrukčně složitější a dražší.
            DC nabíječky jsou konstrukčně složitější a dražší. Proto mě udivuje, že cena za nabíjení je stejná. Dříve jsem ve městě preferoval AC protože u EONu to bylo za 3 Kč. Teď to srovnali na stejno s DC takže zájem ochabl.

      1. Právě u této lokality mě to přijde málo, je ideální
        Právě u této lokality mě to přijde málo, je ideální pro „hnízdo“ rychlonabíjecích (min. 50kW) stanic, kde si lidé z paneláků při nákupu nabijí své EV na dalších pár dní ježdění po městě – podle mě nevyužitá šance.

          1. Nefňukám, konstatuji, sám nabíjím doma, bo mám to
            Nefňukám, konstatuji, sám nabíjím doma, bo mám to štěstí, že mám garáž a 3 fáze. Myslím teď na lidi v paneláku, co si uvažované EV z lampy před vchodem nenabijí. Nezlobte se na mne, ale měla tam být kombinovaná výkonná stanice…

        1. a neni lepsi spise ty nabijecky a take AC, stavet i u tech
          a neni lepsi spise ty nabijecky a take AC, stavet i u tech panelaku? a take ze to nastane, az bude skupina lidi z panelaku dostatecne zajimavou pro stavbu takoveho nabijeni, tak i tam budou nejen energeticke firmy stavet pomal enabijeci body

          a vesmes takto to funguje i ted v Norsku, kde rychle nabijeci huby 50kW+ se stavi vesmes jen u tranzitu, a na mistech kde auto stoji bezne 20 minut a dele se stavej jen 11-22kW nabijeci body

    2. Není to málo,ale jako zákazníkovi Futura mi to nic
      Není to málo,ale jako zákazníkovi Futura mi to nic nepřináší. Zřejmě to není aktivita Futura,ale jen eOnu. Žádná motivace se tam zastavit a nabít. Raději Vaňkovka a nebo Olympia. Ve Futuru už rok modernizují za milióny,aby přitáhli zákazníka,ale tohle je zase cesta mimo.

    3. naopak je to správně !! tihle dnesni elektrofrchcálisti si
      naopak je to správně !! tihle dnesni elektrofrchcálisti si snad myslí že přijedou ke kaufu a sosnou 50kiloprdů snad zadára a ještě k tomu bez fronty :)) Kdepák, čím dýl dobíjejí tím dýl nakupují a o to méně ta sranda kauf pak bude stát 🙂 Takže jak sem říkal: desítky 22kW na parkovištích a hotovo 😉

Napsat komentář