Elon Musk si vyzkoušel elektromobily Volkswagen ID.3 a ID.4, co o nich řekl?

Volkswagen uvádí na trh své nové elektromobily ID.3 a ID.4 a udělá všechno proto, aby jim udělal dobrou reklamu. Například v nich nechá svézt Elona Muska.

Elon Musk vystupuje z elektromobilu Volkswagen ID.3 a míří k ID.4. Spolujezdce mu dělá Herbert Diess, šéf Volkswagenu.
foto: Herbert Diess

Elon Musk aktuálně zavítal do Německa, aby se sešel s tamním ministrem ekonomiky a prohlédl si stavbu Gigatovárny Berlín. Kromě toho se ale sešel také s Herbertem Diessem, šéfem koncernu Volkswagen, který mu chtěl ukázat své nové hračky.

Elon Musk tak dostal možnost se projet v nových elektromobilech Volkswagen ID.3 a Volkswagen ID.4. Diess video z projížďky publikoval na svém profilu v síti LinkedIn.

Musk o řízení ID.3 prohlásil, že „na to, že nejde o sportovní auto, je to docela dobré“. Jinak se jakýmkoliv soudům vyhýbal, anebo nejsou na videu zachyceny.

Schůzka obou velikánů automobiolového průmyslu ale bezesporu nebyla jen o testovací projížďce. Dohadovali snad možnosti spolupráce? Žádné další podrobnosti ze setkání zatím ani jedna ze stran nezveřejnila.

vlastní

25 Comments on “Elon Musk si vyzkoušel elektromobily Volkswagen ID.3 a ID.4, co o nich řekl?”

  1. Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu
    Pokud chce Tesla prodávat v Německu nějakému širšímu okruhu zákazníků potřebuje je něčím přesvědčit. Běžný němec nemá důvod kupovat jiný než německý automobil, má jich na výběr dost. Takže Gigafactory by určitě byla levnější a vyráběla levněji v čechách, na Slovensku, v Polsku. No stojí v Německu, protože jejich zaměstnanci (ano budou němečtí i jiní) budou jejich opinion leadeři. A pak je tu ještě něco a to může být společná podpora celého trhu elektromobilů. Tak proč ji nezačít u dalšího tržního hráče.Prodávat chtějí oba. 🙂

    1. A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude
      A k čemu by jim to bylo? Až odladí ID.3 a ID.4, tak to bude použitelný elektromobil. Superchargery netřeba, nabíječky vyrostou z evropských dotací. Baterie také pořeší. Když může brát Tesla od čínského CATLu, tak proč by nemohl VW dělat něco podobného.
      S čím ale Musk může překvapit, tak to je zjednodušení výroby a automatizace. Na to si standartní automobilky jen tak netroufnou.

      1. Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a
        Cekat az ostatni postavi nabijecky, cekat az ostatni vylepsi a dodaji baterie, zadna snaha o inovaci a zlepseni vyroby a automatizace……spoluprace s Teslou ktera dela pravy opak je k nicemu a sami si s touhle strategii urcite vystaci a povede ke svetlym zitrkum 🙂

Napsat komentář