Elektromobil Škoda Citigo-e iV se představí 23. května, první náčrt už je tu!

Jan Horčík - 17 Květen 2019

Ve čtvrtek 23. května představí automobilka Škoda v Bratislavě svá první sériová auta na baterie. Půjde o nový Superb Plug-in Hybrid a elektromobil Škoda Citigo-e iV.auto elektromobil Škoda Citigo-e iV

Škoda Citigo-e iV se představí v rámci hokejového šampionátu na Slovensku dne 23. května. Budeme samozřejmě u toho.
foto: Škoda

Po stránce exteriéru se toho u nové, plně elektrické verze Škoda Citigo moc čekat nedá, což napovídá i první náčrt. Hlavní změnou je zásuvka na pravé zadní části.

Půjde o sesterský model vozů Volkswagen e-Up! a Seat Mii, který má nabídnout dojezd kolem 300 km (WLTP?), baterii o kapacitě 37,7 kWh a cenu údajně od 420 000 Kč s DPH!

Od elektrického Citiga se čeká hodně, hlavně vzhledem ke spekulované velmi příznivé ceně. S cenovkou 420 000 Kč vč. DPH by totiž malý český elektromobil dostupností a poměrem cena/dojezd mohl zadupat do země vetšinu konkurence. Předprodej bude zahájen ještě letos.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

PROČ ČEZKO s BUREŠEM u koryta nadále NEMŮŽE mít ELEKTROMOBILY a musí pěstovat a pálit žlutý pesticidový svinstvo ;)

https://video.aktualne.cz/dvtv/cesko-je-zlute-a-jeste-dlouho-bude-zjistili-jsme-proc-repka/r~eef6db406f5311e98a200cc47ab5f122/?redirected=155834113

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protože pisálci v Bakalově žoldu jsou tak blbí či podplacení, že by klidně podpoří i neomarxistickou revoluci na kontinentě, jelikož by se aspoň všichni evropští miliardáři a multimilionáři museli odstěhovat do Londýna po vzoru Bakali, když byl fyzicky stáhnut do bezpečného hnízda svými loutkovodiči.

Obrázek uživatele Kuk

Tebe ten Bakala nějak vrušuje ty transsexuále :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To v tobě Bakala rozehřívá primitivní pudy takže se u tvé méně obvyklé osobnosti rozhořela touha věčně znásilňovat demokraticky zvoleného Babiše.

Obrázek uživatele Kuk

To už nezakecáš. Smůla.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

podepiš se a vypadni sračko

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

off

Česko ochráníme před nesmysly z EU, třeba před výrobou elektromobilů, říká pro HN Andrej Babiš.

zdroj: ihned.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

HN vlastněné Bakalou banditou ožebračijícím Ostravsko o uhlí a tisíce bytů, nejzlodějštější u nás působící loutkou Londýnských miliardářů 1000x horších než Babiš, a hlavně vysávané peníze přeposílajících z Česka do ciziny, to Babiš je proti nim učiněné zalatíčko investující v Česku a zaměstnávající většinově Čechy, takže jeho hlavním zájmem bude navždy prosperita v Česku, aby tu nevznikla revoluce.
Naopak Londýnští miliardáři s možností Brexitu si klidně financují pokusy o převraty nebo feministiský a transsexuální rozklad tradiční kultury podněcující chaos v Americe či na Evropském kontinentě.

Obrázek uživatele Kuk

Skoč si do zdi ynteligente. Ostravsko volilo ČSSD a jejich Sobotka jim prodal OKD pod prdelí Bakalovi za pakatel. Tak a teď můžou akorát plakat nad tím jaký si zvolili blbce. ČSSD založila ta putinova děfka co sedí na Hradě a má Bakaly plnou hubu :))))) Nazorná úkazka toho jak si pod sebou podřezat větev.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

ADITIVACE ?? = pěkný sajrajt do vzduchu soudluzi ;)
PŘEHLED HLAVNÍCH ADITIV DO BENZINU A JEJICH FUNKCE

1. Přísady zvyšující oktanové číslo, což mohou být některé sloučeniny kovů (jelikož se již nesmí používat olovo, jsou to pentakarbonyl železa, karbonyl niklu, ferocen nebo tetraethylcín)

2. Detergenty neboli čistící přísady, které odstraňují úsady v sacím systému motoru. Jsou to amidy mastných kyselin, sloučeniny isobutylenu s anhydridem kyseliny jantarové, deriváty alkylfenolů a jiné dodávané naředěné vhodnými rozpouštědly.

3. Antioxidanty neboli inhibitory oxidace, které zabraňují tvorbě pryskyřic, když je benzin delší dobu vystaven světlu nebo vyšším teplotám. Lze použít např. alkyl-p-fenylendiaminy, alkyl-p-aminofenoly a alkylfenoly, které rozkládají peroxidové radikály.

4. Inhibitory koroze, kterou způsobuje v palivovém potrubí přítomnost vody. Mohou to být např. vyšší alkoholy, mastné kyseliny nebo jejich aminy, které vytvářejí na povrchu kovů tenký hydrofobní ochranný film zabraňující kontaktu s vodou.

5. Deaktivátory kovů, které katalyzují oxidační reakce a tím snižují účinek antioxidantů. Velmi účinné jsou sloučeniny mědi, příkladem přísady tohoto typu je N, N´-disalicyliden-1,2-propandiamin.

6. Mazivostní přísady. Dříve se do benzinu přidával olej v poměru 1:400, nyní se používají mazivostní přísady, které navíc snižují tření. Právě v tomto případě se pravý účinek této přísady může třeba na spotřebě projevit až po ujetí několika tisíc km.

Mezi dalšími látkami jsou ještě aditiva proti "zatloukání" ventilových sedel, přísady proti vymrzání vody z paliva neboli tzv. antiiceing aditiva, či aditiva omezující růst oktanového požadavku ;)

http://petrol.cz/aktuality/archiv/2014/46/premiove-benziny-versus-standard-4581.aspx

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Babiš je čurák. Netřeba ho tahat i sem. Zde máme dost čůráků místních.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

přes 56% dodává Čezkému státu Agrofernet ;)) Česko je žluté a ještě dlooooouho bude ;). Zjistili jsme, proč řepka z polí jen tak nezmizí:

https://video.aktualne.cz/dvtv/cesko-je-zlute-a-jeste-dlouho-bude-zjistili-jsme-proc-repka/r~eef6db406f5311e98a200cc47ab5f122/?redirected=1558341132

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže na poli se prostě musí zákonitě měnit plodiny.
A na severu se vyplatí nejvíc pěstovat obilí, řepku a kukuřici, ovšem kukuřice je nebezpečná na kopcích kde způsobuje erozi.
Lidstvo potřebuje dostupné olejniny, a kdo nechce dovážet palmový olej, tak si musí pěstovat nejlevněji řepkový.
Proto prostě je nevyhnutelné, že v našich podnebných podmínkách je nejvýhodnější střídat na většině polí obilí a řepku. Samozřejmě by mohli řepku geneticky upravit, aby zbytečně nevypouštěla pyl, a byla odolnější s menší potřebou postřiků.
V EU bojující proti CO2 a postupně čím dál víc i masu, je totálně nereálné, aby jsme se vrátili do naší komunistické doby, kdy hlavním mastidlem bylo vepřové sádlo a máslo.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

zapomeň do 5ti let Nebude voda ani potraviny, Česko se mění v poušť a bude to určitě horší, máme už jen roky, varuje zemědělec

https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/95267/nebude-voda-ani-potraviny-cesko-se-meni-v-poust-a-bude-to-urcite-horsi-mame-uz-jen-roky-varuje-zemedelec.html

Nezapomnel jste u chladnejsich mist na brambory? A co takhle plochu zatravnit? Repka je i na jihu, kde by se mohla pestovat zelenina i ovoce.
Vite, kolik procent repky se vyuzije na repkovy olej? A proc i pres tu vymeru se neustale dovazi ten palmovy? Tak v cem je zakopany pes? Hadejte. ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Di do hajzlu lízači Babišova análu.

Predvadet budou formou jako v te nove virtualni prodejne, o niz se tu psalo?
V nazvu maji asi chybu.. cast iV patri naopak: Vi od slova Virtuální.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Konečně je tu novinka z roku 2011......

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No dobře vyvíjelo se to společně s VW UP jenže musíte se na to dívat komplexně za 650 000 s mizerným dojezdem je to prostě neprodejné. Teď se trh s bateriemi dostal do jiné fáze. Výhodou tohoto vozu je to, že je nadčasově levný, protože VW na něm bude první roky prodělávat, ale díky smluvnímu poklesu cen od dodavatelů během let se to změní. Velmi výhodné pro zákazníka, který dostane při aktuálních cenách baterií auto za velmi nízkou cenu.

Obrázek uživatele UDA

Bych to upřesnil, up stál od nového roku jen 530 tis. Takže přidají jen vyšší kapacitu baterky. Vývoj je nic stát nebude.

Za cenu 420 tis na tom budou prodělávat, ale díky výrobě jednoho EV můžou prodat bez pokuty 10 nadlimitních spalováků, takže nakonec je to stát nic nakonec nebude. A pustí do elektromobily dost slušný drápky, protože je v plávu výroba 20 tis. kusů tohoto vozu. A navíc je musí od roku 20 i prodat proto ta cena. ZA 600 tis. + to je neprojedejné v takovém množství.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

rudý rejžáci plundrují ruskou sibiř

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100518/video/697075

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Petr Mára 12.05.2019 Život s Tesla Model 3. První pocity [4K]

https://www.youtube.com/watch?v=nQg-CVI1qe0

Pro člověka, který nezná šikanu uživatelů elektromobilů úplně nepochopitelná recenze lajdácky postaveného holobytu.
Nadšení nad zobrazením jedné dobíjecí stanice v ČR a SK, to je opravdu už na Chocholouška.

Děs a hrůza.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Radovan

Jinými slovy když všechny funkce nemají zvláštní tlačítko, je to holobyt? Nebo je holobyt to, že auto ty funkce nemá? Bé je správně, že?
Lajdácky postavené - asi jste neviděl běžné americké auto a hlavně dělníky, kteří to tam dělají. Navíc každé americké auto má být opravitelné kladivem. Slícování řeší možní Němci, sem tam Frantíci. Ti ale zase nemají elektromobil srovnatelných technických parametrů. Žádný. Jen mají slícovanou kastli a ta sama nejede.
Zobrazení jedné stanice? Pane kolego, co se takhle podívat na evmapa.cz, kde ty SC uvidíte v ČR hned 3, podobně na Slovensku, plus přes stránku Tesly uvidíte funkční síť Evropa, proto nejsou v ČR na každém rohu, ale v dojezdu těchto aut.
Zůstaňte si u svých spalováků, navštěvujte autoforum a iděs.cz. Ušetříte si nervy s odpornýma elektrikama.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

To jsou kecy, můj Ford i Jeep jsou slícované perfektně.
Téma nabíjecích stanic v dojezdu ani nebudu komentovat.

Jinak jsem přemýšlel proč iDnes, tak jsem tam mrknul a v diskuzi k článku o utrpení s eGolfem dělný lid vyjadřuje "nadšení". Asi se vám to nelíbí, co? :-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Radovan

Ne každý by s Vámi souhlasil, viz níže.
Nabíječky nekomentujte, nic o nich nevíte. Natožpak o jejich používání. A o SC už nevíte lautr nic.
Ano, iděs.cz opět zabodoval. Vypustil spalovacího redaktora s eGolfem s velkou 40 kWh baterkou z Prahy do Brna a ten pták nabíjel hned po 66 km jízdy a ještě se tam ze strachu z nedojetí dokonce vracel. Páč o tom autě věděl kulové, o nabíječkách kulové, o profilu trasy kulové.
Prostě iděs.cz, médium Andyho Řepky Babiše. Dostal čip ČEZ a neprozradili mu chudáčkovi, že je na distribučním území EONu. A že po trase D1 má k dispozici 16 ryhclonabíječek ideálně rozmístěných rovnoměrně všude. Většinu EON, jak by mu kromě kdenabijet.cz řekla i klasická evmapa.cz, která by mu nabídla v Brně i soukromé rychlonabíječky a třeba zdarma Lidl.
Vrchol debility je pak nabíjení cestou z Brna do Prahy na AAA auto v Brně, tedy na opačné straně města na výpadovce na Ostravu. Proč asi existují Ostrovačice, kde mj. kromě ČEZu má i EON rychlonabíječku?
Prostě opět petrolheaďácký úlet a iděsácký anti elektro fejk. A diskuse tomu odpovídá, píší pro svoje čtenáře kobliháře.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Ahoj, jsem rád, že to taky vidíš. Už nemám sil to na idnes komentovat. :-/

Obrázek uživatele Radovan

Napiš do svého blogu kontra článek, co udělal redaktor špatně Mirku. To bude asi s odkazem na článek nejlepší odpověď. Ti diskuse dole je o ničem. Psaly to noviny, je to pravda.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Hele Radovane, nejlepší je, když si ty příspěvky v diskuzi srovnáš podle "Doporučované" - to hned uvidíš, jaký to v těch čtenářích zanechalo dojem.

https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/elektromobil-elektrina-auto-golf-d1-nabijecka-elektromobilita-dalnice.A190518_476537_ekonomika_mato/diskuse/doporucovane

Prostě masakr.

Nemůžu reagovat na každý nesmyl článkem, to bych se ublogoval.
Musím taky něco dělat.
Ale neboj, probereme to v sobotu s prasetem u cimbálky. Už se mi sbíhají sliny - a mám tajný plán :-)

Obrázek uživatele Radovan

Neprobereme, bohužel. Jedině ráno na Centru bezpečné jízdy na Librosu. Na start se dostavím, ale dále jet nemohu. Po poledni mám rodinné povinnosti a je politicky neprůchodné, abych tam nebyl. Holt kulatiny a v blbém datu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Není všem srazům konec.
A co do Boskovic po prázdninách, přijedeš - kovboji?

Obrázek uživatele Radovan

Zatím to vypadá nadějně, mám zabukováno, eRuda a Den čisté dopravy Opavsko jsou o týden předem, Ústecký autosalon o týden později.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele jurazhor

prosím podělte se s ostatními o termínech akcí,tady se o nich jeden doví dycky až po

---

jurazhor

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

https://www.asep.cz/akce-asep

Skvělé!

Po šestnácti letech renesance elektromobility je váš argument, že měl znát profil trasy???

To je čiré zoufalství!

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Radovan

A Vám spalovák do kopce žere stejně? Ne, že. Žere více. A s D1, která přeskakuje v obou směrech Vysočinu je to stejné. To co cestou do kopce ztratíte, to můžete šikovně cestou z kopce získat. A věřte mi, že vím o čem mluvím. Tu trasu jsem jel před lety s Leafem 24 kWh baterka. A se 40 kWh od Vystrkova do Brna minulou neděli. Takže by pán nezpanikařil po 66.kilometru a nevracel se zpět nabíjet. Se 40 kW eGolfem.

Čiré zoufalství je, že pán nevěděl lautr nic o nabíjení a nabíječkách. To je jako jezdit se spalovákem a tankovat jen na Lukoilu. Tedy pokud tu ještě nějaký v ČR zbyl. Ostatní čerpací stanice neexistují.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Žere víc, jen jaksi neni problem s dojezdem, planovanim a nabijenim. A o tom to cele je.

Ne, ale protože mám neomezený dojezd, co spotřebuji při stoupání ušetřím při klesání.
Tudíž neřeším kraviny jako je zkoumat profil trasy.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsou vsichni fanousci ev takhle afektovani?

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

PROČ ČEZKO s BUREŠEM u koryta nadále NEMŮŽE mít ELEKTROMOBILY a musí pěstovat a pálit žlutý pesticidový svinstvo ;)

https://video.aktualne.cz/dvtv/cesko-je-zlute-a-jeste-dlouho-bude-zjistili-jsme-proc-repka/r~eef6db406f5311e98a200cc47ab5f122/?redirected=1558341132

Obrázek uživatele Radovan

Ne, jen ti, kteří ví, vo co go, a kterým pisálek iděs.cz před černou kostkou tvrdí, tato koule je bílá. A ještě za to bere prachy. Prostě presstitut.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kdo ví wocogo, když ty to nejsi, pokud nehces tvrdit, ze tvoje fanaticky kecy, kdy je vse super je realita :D

Právě fanatici jako ty, co otevrou pusu a kazdyho normalniho clovekla ankorat naserou pohadkarstvim delaji nejvetsi skodu pro zmenu mysleni...
Min fanatiku jako ty a konecnecne nebude rozhovor s elektromoblisistou zkouskou sebeovladani mu nedat pres hubu...

Obrázek uživatele Radovan

Milý Anonyme, projet se po D1 elektromobilem s prakticky poloviční baterií 24 kWh Nissan Leaf je realita už od roku 2014. A obyčejný fakt. A pak jsou ti, co řeknou že jde o fanatismus. Mýlíš se, při dnešní síti rychlonabíječek je to hračka, jen to není příliš praktické.
Pohádky o neškodlivosti spalováků tu posílají akorát Vám podobní. Ale jsou to obecně srabi, do garážového testu žádný z nich se svým čistým spalovákem jít nechce.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty si myslíš že seš něco víc když si místo Anonym napíše Radovan? Ty seš přece zamindrákovanej vůl Radovane.

Tvoje vyjádření: Je to hračka, jen to není příliš praktické mi vyloudila úsměv na rtech. Přesně tato vyjádření z tebe dělají sektáře.

Jinak jak to děláš v životě ty Radovane? Potraviny ti vozí do obchodu elektro auto? Cihly na stavbu elektro kamion? Na dovolenou lítáš elektro letadlem? Nebo z jakého důvodu si se pasoval do role mesiáše?

Obrázek uživatele Radovan

Diskutujeme k Elektromobilu Škoda CitiGo Anonyme. O sprosté trolly nemáme zájem.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Rozdíl mezi registrovaným uživatelem, a anonymem je zejména v tom, že lze u daného uživatele sledovat historii názorů i příspěvků v jiných článcích a ne jen v jednom konkrétním vlákně jedné konkrétní diskuze. Lze si tak získávat představu o jeho vidění světa. U anonyma je to vždy samostatný výkřik ze tmy, bez jakékoli historie, a jen v diskuzi u tohoto článku to mohou být až desítky odlišných lidí.

A k tomu (abych použil váš výraz "wocogo") kdo tedy ví a kdo ne o co v elektromobilitě jde vycházet pouze z kombinace dvou faktů. Za prvé vzdělání a za druhé zkušenosti. Vzdělání není známo ani u pana Radovana ani u Vás, takže tato část nemůže rozhodnout v tom jste si rovni - ale co se zkušeností týče, tak díky právě možnosti sledování historie (viz odstavec výše), lze snadno dohledat, že pan Radovan se tématu elektromobility věnuje nejméně 6 let, ale co dohledám u Vás - ANONYME???
Tudíž z pohledu zkušenostního je pro mě jeho názor mnohem cennější a věrohodnější (ať již s ním souhlasím nebo ne), než ten Váš. Takže ví-li tu někdo "wocogo" tak spíš pan Radovan než vy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Některé reportáže že jsou docela rozumné:
cool.iprima.cz/volkswagen-e-golf-icast

Obrázek uživatele Michelin

Svara si koupil Jeepa Grand Cherokee nejakou limitovanou edici (i kdyz u Jeepu mam pocit, ze je limitovana kazda edice) po slevach za mega a pul, a kdyz jsme srovnavali slicovani s mojim Xkem bylo to uplne stejne.
Mimochodem ma ho asi necele dva roky a vic kilometru jak sam rika najezdil s nahradnimi auty nez ve svem. I kdyz co jsem zachytil tak pulku problemu mu vyrobili v servisu pri opravovani jineho problemu.
Nedavno uplne vazne uvazoval, ze se ho zbavi a koupi eTrona, coz jsem mu myslim uz v te dobe rozmlouval.

PS: Tu poznamku k dojezdovym vzdalenostem superchargeru jsem moc nepochopil. Kazdopadne jedna zajimavost na to tema. Pri planovani dovolene jsme zabookovali ubytovani na druhy tyden tak nejak bemyslenkovite rovnych tisic kilometru od mista kde budeme travit prvni tyden. Koukl jsem pro zajimavost na tu prejezdovou trasu kde budeme potrebovat trikrat nabijet a napocital 11 superchargeru. A to jsem pocital jen ty co jsou primo u dalnice, byli tam i dalsi SC s malou zajizdkou.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Xko nemohu posoudit.
Co mohu posoudit je Model 3, u kterého jsem strčil prsteníček do spáry pravých zadních dveří. Zavřených. Horší jak dědův žigulík :-/ jak blbě opravená bouračka.
GC druhá generace v řadě zcela bez problémů, s jednou drobnou výjimkou, poučen z první zkušenosti podruhé bez střešního okna. Což ale už nekupuji do žádného auta.

O SC jsme nic nepsal, nemám k tomu co říct.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To mi připomělo jeden vtip jak v sauně týpek poznal kouzelníka. Tak mu říka, že když jsou tady bez rukávů a tak, jestli mu neukáže nějaké kouzlo? Že jo, ať se předkloní. Následně se ho ptá: "cítíte ten prst v zadku?" A týpek, že jo. Nato mu kouzelník říká: "ale ručičky mám volné" :)
Takže otázka: Byl to určitě prsteníček?

"Co jiného by to taky bylo?"...
...
"To by si nedovolil..."

:-D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Michelin

Je pravda, ze kolegovo Sko dopadlo hure nez ja. A myslim, ze mel nejhorsi taky prechody te chromovane listy mezi dvermi a kastli jako Mara. Pri prvnim servisu mu ty dvere seridili.

Trojek jsem uz par videl, ale zkoumat slicovani me nenapadlo. Nejak tomu neprikladam takovou dulezitost coz neznamena, ze to vnimam jako v poradku.
Jen jsou zkratka na tech autech dulezitejsi veci, ktere se jim povedli nekdy lepe jindy hure nez to slicovani...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Já jen obešel auto a hned to viděl, to prostě nešlo přehlédnout. Mě ani nejde o to, že tam byla fuka, ale co ještě pustí, když jim je šumák i defekt viditelný z dvaceti metrů?
Pak se vtírá myšlenka, jestli třeba takový požár není důsledek nějaké další neřešené "fuky".

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Michelin

Kdyby prasili vykonovou elektroniku tak jako slicovani tak pri tom kolik tech aut uz jezdi by nejake horelo obden.
To se fakt bojim vic nadrze plne benzinu nez te baterky.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Já se nádrže benzínu obávám také, v tom přiznávám výhodu naftě. Na druhou stranu ale nevím o požáru benzínového auta, které se samovznítí několik hodin po zaparkování.

Mám na Vás jeden dotaz ohledně Tesly. Jak sleduji kolaps akcií, který znamená že v listopadu budou muset splati 900 milionů $ keš, vypadá to stále víc jako end game.
Přemýšlel jste, co budete dělat s autem, pokud Tesla tento rok opravdu zkrachuje a dopadne jako MG Rover, tedy totální bakrot s tím, že si pak někdo (GM, VAG) koupí jen něktará vybraná aktiva (např. síť SC), ale nebude zajišťovat kontinuitu podpory?

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Michelin

Co bych delal. Dokud to bude jezdit budu jezdit, kdyz to jezdit prestane vykucham baterku, cast ji pouziju ke sve fve, zbytek prodam no a koupim eTrona, nebo eNiro nebo Konu nebo neco jineho. Nastesti elektroaut, ktere se sice o neco hure nez Tesla, ale daji pouzivat uz je dost.

PS: A jenom pro zajimavost za cele dva roky a 124tis.km jsem nemel zavadu, kvuli ktere by se to auto nedalo pouzivat nebo bych kvuli ni musel to auto do servisu nechat odtahnout. Nejhorsi zavada (poloosy) by znamenala neakcelerovat naplno, ale jen treba do 300kW (takze eTron v boost modu).

Druha vec je, ze je uz spousta neznackovych servisu, kde dokazali dat dohromady a zprovoznit Tesly po totalce.
Takze jestli zkrachuje nebo ne me fakt nechava ledove klidnym. Evidentne to resite vic nez ja. :-)

Jeste jedna zajimavost. Jiz jsem domluven v servisu v Norimberku, ze koncem cervna si zavolam aby jsme se domluvili na uprave auta a dodani CCS2 adapteru, takze budu moci nabijet rychle i na Ionity, Fastned a dalsich. Tedy i kdyby vypnuli SC (s cimz nepocitam) tak bude stale kde rychle nabijet.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je jasný, třeba chybu v softwaru spíchne garážník na vesnici. Vy fanoušci ev jste prostě pozitivní lidi, asi si to taky koupím.

Obrázek uživatele Michelin

Cetl jste vubec co jsem psal? Za dva roky a 124tis. km jsem neresil pripad kdy bych nemohl jezdit nebo byl v tom nejak vazne omezen a to ani kvuli zavade hardwaru ani kvuli softwarove zavade.
Tak proc bych mel mit najednou problem s tim, ze mi prestanou chodit aktualizace? Jo, ze mi tam nedaji dalsi stupidni hry nebo prdici polstarky, to budu fakt smutny. :-)

Mimochodem i v predchozich autech co jsem vlastnil byli chyby v softwaru, a kdyz jsem se ve znackovem servisu zeptal na aktualizaci, zirali na me jako bych priletel z marsu.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jesli tesla dopadne jako MG Rover, tak se konečně naplní to co podle fandů EV platí už roky. Elektrické auto bude za rozumnou cenu. :-)

Obrázek uživatele Kuk

Myslím, že tak 80 % požárů spalováků je způsobenejch závadama na eletroinstalaci.
U elektroaut to bude podobné akorát, že ty elektroauta hořej 10x míň než spalováky

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já ti řeknu, že je to úplně skvělý, že je tady s námi takový chytrák. Málo kdo , stihne diskutovat třeba ve :
Mobilmania, idnes, odlforum, bestfest, autoforum, nissanclub,auto cz, mojeautocz,vtmžive....všemu rozumí všechno ví nejlíp, asi takový brouk pytlík.

Neboj, já za tři týdny zmizím do Alp, jen co se dám dohromady z následkům přípravy na závod. :-D Pak se můžete dál nerušeně placat po zádech :-P

Co je bestfest?

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Runnere, kdy se vracite z Alp do CR? A co budete delat, kdyz cena akcii Tesly klesne pod uroven, kterou mate nastaveniu na short?

V polovině července.
Normálně, koupím akcie a pozici uzavřu. Pokud bude situace vypadat extra dramaticky, pak počkám, kam to padne.
Ovšem tímto tempem budu na targetu příští týden.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tři stanice. To mi vyrazilo dech. To je vážně hodně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ješte že ses nepodelal.

Obrázek uživatele Radovan

Další který naletěl politikům, že bez nabíjecí stanice se elektromobil nenabije. Lituji Vás....

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nikdy sem politika o nabijecich stanicich mluvit neslysel. Ze by se auto nedalo dobit bez stanice jsem taky netvrdil. Vam se tri zda hodne?

Obrázek uživatele Michelin

Ja teda kdyz jedu z uplneho zapadu nasi zeme kus za Uherske Hradiste, tak potkam dva SC, pricemz v lete mi staci na te trase jedno nabijeni v zime dve. Kdybych jezdil defenzivne, dal bych to i v zime s jednou zastavkou.
Vetsinou uz, ale nenabijim pred cestou ani do plna a udelame si dve zastavky i v lete aby jsme tu cestu vice rozbili.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Radovan

Málo koukáte na televizi či web.
Když se upínáte na nabíjecí stanice, asi nevíte, že 95% všech nabíjení ve světě probíhá pomalu z malé zásuvky doma nebo v práci.
O Superchargerech zjevně nevíte vůbec nic. Ani o filozofii té sítě. Že se staví z pohledu dojedu Tesly, aby se s ní pohodlně křižoval kontinent, ne jezdilo po městečkách v ČR. A jen na okraj, každá ta nabíjecí stanice má - na rozdíl od těch pro ostatní BEV - 6 a více nabíjecích stojanů. Takže ano, 3 SC v ČR jsou docela dost. V kontextu okolích zemí, na které navazují.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemusíte být tak osobní. Tři se vám zdá dost, mě fakt ne. Kdyz by byly v cr 3 benzinky, asi by mi fylozofie nadrz nedotankovala.

Obrázek uživatele Michelin

Ono kdyz mate moznost tankovat doma v garazi tak tech benzinek zdaleka tolik nepotrebujete. V okruhu dojezdu vlastne zadnou.
Mam rocni najezd 60tis.km a podle statistiky vyctene pres OBD port jsem 2/3 elektriny nabil palubni nabijeckou z cehoz drtiva vetsina bude prave doma v garazi. Takze ze 60ti pouze 20tis.km nabijim na nabijeckach nekde venku a z toho jeste cast bude na stredne rychlych nekde v Praze nebo jinde kam jsem prijel neco vyridit, pripojil auto a sel to resit, takze tech kilometru nabitych na skutecnych prejezdech, kdy potrebuji nabijet co nejrychleji, takze idealne na SC zase tolik neni.
Proto i z meho uhlu pohledu je aktualne SC mnohem vice nez potrebuji k pohodlnemu cestovani.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vzhledem k počtu nabíječek nejde o možnost, jako spíš o nutnost.

Obrázek uživatele Michelin

A to je presne to uvazovani cloveka, ktery s tim nikdy nejezdil.
Manzelce by treba stacilo zajet jednou az dvakrat tydne na 50kW na pul hodiny.
Mara v jednom z videu taky rika, ze doma nenabiji a presto jezdi s TM3 v pohode.
Ja kdybych nenabijel doma tak bych si vystacil s nabijenim v praci.

Neni to nutnost, ale je to nejpohodlnejsi zpusob. Pohodlnejsi nez jezdit tankovat benzin nebo naftu.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Pohodlné jako nabíjení to bude v okamžiku, kdy ho nebudete řešit, stejně jako tankování.

Samotný fakt, že nabíjení existuje jako zásadní téma, je důkazem, že to pohodlnější není.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black, Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K

Tesla shorter - pozice otevřena 14.12.2018 při 365$

Obrázek uživatele Michelin

Psal jsem, ze nabijeni doma v garazi je nejpohodlnejsi. A opravdu, to ze vystoupim z auta a cestou kolem portu do nej strcim konektor a pri odjezdu ho zase vytahnu je nejpohodlnejsi zpusob cerpani kilometru jaky jsem zazil.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Respektuju to, myslím že dál nemá smysl se o tom přít.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je realita, nejde o uvažování člověka. Jen jaksi vy nechcete přijmout fatk, že existují i jiní lidé s jinými potřebami. Vidíte jen sebe a tudíž je to pohoda a nabíječky nejsou třeba.

Já se přiznám že nevím jak na tohle mám vždy reagovat, když mi někdo na neexistující nabíječky řekne že je to paráda oproti dotankování dojezdu na 1000km za tři minuty na benzině sto metrů od silnice. Tady fakt asi nemá smysl polemizovat.

Obrázek uživatele Michelin

Asi jste cetl neco jineho nez jsem psal. Uvedl jsem dva jine lidi a vy mi tu pisete o tom, ze to posuzuji jen podle sebe.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já třeba nemám doma jak nabíjet a proto jsou pro mne nabíječky dost zásadní. Přitom bych si EV asi uměl i představit. Jenže pořád poslouchám jak nic není problém, dobíjet se dá všude. A pak, když někdo nedojede, řekne se tu že byl blbej, že si měl hlídat profil trasy...

Prostě já nejsem nadšenec, auto je pro mě především služebník a nechci se mu přizpůsobovat.

Já také nemám kde doma nabíjet.
- Pak jsem si řekl že to zkusím.
- První půlrok jsem obden jezdil domů přes jeden obchod s nabíječkou zdarma. Skřípal jsem zuby protože tak časté rychlonabíjení jsem nechtěl.
- Pak postavili po cestě druhou rychlonabíječku - měl jsem rázem možnost nakoupit i jinde :-D
- Pak jsem si koupil čip od ČEZ a začal pomalu dobíjet u práce.
- Pak postavili třetí rychlodobíječku po trase domů.
- Pak postavili pomalodobíječku i u nás ve městě - nyní mohu dojet k bydlišti i tak že se nedokáži vrátit k rychlonabíječkám v Praze
- Pak... no vlastně to teprve přijde, se stěhuji do baráku s garáží.
- ... zřejmě zruším ČEZ čip

Jo a ještě jsem zapoměl - pokaždé když jedu za přítelkyní, nechávám auto v blízkém obchoďáku na pomalo. U bráchy taky, u rodičů taky, na návštěvách kde mají barák... taky.
V každém (no zatím ve dvou) hotelu to také nebyl problém.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Michelin

Tak to mame uplne stejne. Taky jsem si rekl, ze se nebudu nijak omezovat a jde to, i kdyz priznavam ta moznost nabijet doma mi to znacne usnadnuje.
Nicmene clovek, ktery nenajede rocne jako ja 60tis.km si vystaci i s tim dojizdenim na nabijecku. A pokud ve vasem meste jeste neni neveste hlavu. Co neni muze brzy byt.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dbva jiné lidi s podobnými návyky jako vy...

Obrázek uživatele Michelin

Muzete konkretizovat ty navyky? Jakoze jezdi Mara denne po Praze v M3 a nabiji jednou za par dni?
Co je na tom za podobny navyk?

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Filozofie.. Pohodlne krizovani a tri stanice.. sorry, me se to zda prpste smesny.

Obrázek uživatele Radovan

Ano, jste oba Anonymové směšní, protože o tom víte kulové.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejsme oba. Jsem jen jeden. Vy vse posuzujete z hlediska svych potřeb. Nabijete si doma. Proc ne. Ale to neznamena ze tri stanice je hodne.

Obrázek uživatele Radovan

Tak jinak. Jen člověk padlý na hlavu si pořizuje Teslu s tím, že bude denně nabíjet na SC. Pak ano, 3 SC v zemi jsou mu málo.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč tu je neustále jako jedna z hlavních předností tesly uváděna nabíječka SC a její rychlost, pokud zároveň představa nabíjení na těchto nabíjčekách znamená upadnutí na hlavu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proc mu neodpovite a stale odpovidate na neco jineho???

Je 3 hodne nebo malo? Filosofie, ze vy mate jinou potrebu, ze jezdite kolem baraku a cestu filosoficky planujete jenom tam kde je nabijecka je super, ostatni to berou jako omezeni, tedy pokud nejsou fanatici...

Ale chápu, odpovědi se nedočkáme, protože "vás nechápeme" :D

Obrázek uživatele Radovan

Počet 3 SC v ČR je v kontextu evropské sítě SC pro průjezd sever jih a východ západ dost, protože na ně bezprostředně na hranicích nebo těsně za nimi navazují další SC v okolních státech. Se zvyšujícím se počtem vozidel Tesla v ČR a okolních zemích a jízdami těmito směry - nezapomínejme, že Tesla má tato data neustále online a tak dokáže říci, kam doplnit a kde síť SC zahustit - se určitě dočkáme i v ČR dalších. Tečka.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když ty seš samej kontext a filozofie. S tebou je těžká diskuze ty sektáři poblázněnej.

Obrázek uživatele Radovan

Jednoduchý člověk hledá jednoduchá řešení, nechápe kontext. Svět není černobílý, je šedý. Diskutujeme o elektromobilu Škoda CitiGou, o nadávající trolly nemáme zájem.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nenadávám ti. Pokud vemu v potaz kontext, budou ty nabíječky stále jen tři.

Obrázek uživatele ozana

Budou? Navždy? Až do skonání světa? Můžeš to garantovat?

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tři je tak akorát na pokrytí počtu Tesel jezdících po našich silnicích.

Jenze on ma pravdu. Pro 100 baterie to dostatecne je, pro mensi uz je to napric republikou slusny oser. Treba cesta, co nas ceka pristi tyden by jen s pouzitim SCh vysla o hodinu delsi (ctvrt hodiny nabijeni, trictvrte hodiny zajizdka).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Oba nemáte pravdu. Protože Anonymové mluví o SC Tesla, které mohou používat jen vozidla Tesla a pro ta jsou určená vzdálenostně i polohou. Takže co je menšího je naprosto irelevantní. Protože tam nenabije.
Netuším kam jedete, ale Tesla nabije všude a velmi rychle. Většina jejích evropských aut má palubní nabíječku výkonu 17 nebo 2x11 kW. Červený pětikolík i Mennekes vysají spolehlivě. S adaptérem zvládají na rychlonabíječce CHAdeMO 50 kW výkon. Na SC se nabíjí ještě rychleji, od 125 kW výše. A nabíječky nehledáte, auto samo si po zadání trasy navrhne nabíjecí místa. Jaká a zda vůbec s ohledem na momentální nabití baterie.
Opět zopakuji, že Anonymové o tom ví kulové a o to více diskutují.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Sice nevim, jak presne ostatni moznosti nabijeni souvisi s diskuzi o (ne)dostatecne hustote site SCh u nas, ale ano, mas pravdu jako vzdycky...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Máte Teslu? Jezdil jste Teslou? Máte jiný elektromobil? Jezdil jste jiným elektromobilem? Zřejmě nikoli, protože by jste nic takového nenapsal. A jak vidno, taky jste SC nepochopil. Zkuste si najít stránky Tesly a zjistit, jak dobře na tom jsme v porovnání s mnoha dalšími státy. Nápověda - SC jsou tu pro dálkové jízdy.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ty máš Teslu? :-)

Obrázek uživatele Radovan

Nejen pochopení textu, i čtení dělá Anonymům potíže.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Ano, v zadnem elektromobilu jsem nesedel, nikdy jsem zadnym nejel, dokonce o zadnem neslysel. Teslu jen hejtuju a slintam, kdyz nejaka chcipne. Odhalil jsi me jako tridniho nepritele, muzes jit spat s pocitem zadostiucineni.

Promin, ale jsi snad jeste trapnejsi nez lecktere cipisovy instance. A popravde, vidim, ze jsem se rozhodl dobre na Jantarovou stezku nejet, nektere lidi z tohohle fora fakt osobne potkat nechci...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Kam bys taky jezdil, ty si bohatě vystačíš doma se svejma mindrákama.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

Primo jsem to nikdy nezachytil, ale z nasich diskuzi mam za to, ze E-ryc jezdi Teslou mozna dele nez ja...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Dele ne, neco pres rok. Ale poprve jsem vystaveny podvozek oslintaval v americkem nakupaku nekdy pred deseti lety ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Pak Vás ale už vůbec jako majitele Tesly nechápu. Vy jste si kupoval Teslu s tím, že SC bude v každém okresním městě, v krajských vícekrát, něco jako rychlonabíječky? Když si něco kupuji tak přeci vím, do čeho jdu, ne? Jako Německo je hezky hustě osázeno, více než my, ale Francie či Španělsko už zdaleka ne. Fakt sorry, ale nechápu Vás.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Ano, ve Francii je nedostatecna hustota SCh site uz taky trochu omezujici (alespon tam, kde jsem jezdil). NErikam, ze se s tim vyzit neda, ale je treba s tim pocitat. Stejne jako u nas. Za Spanelsko mluvit nemuzu, tam jsem nebyl.

A s dovolenim si budu dal muslet, ze jakakoliv sit, ktera mi neumozni jeden uzel preskocit (rezerva) neni dost husta (ve smyslu nepotrebuje dalsi zahusteni).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

V pořádku, nehádám se. Jen SC jsou prostě primárně stavěné na ty dálky. A zahuštění - ze soukromých zdrojů Tesly na rozdíl od ostatních automobilek, zejména evropských - se děje v místech, kde je potencionál nákupů. Což bohužel u nás zrovna není. A jak vidno na mapě z hlediska výstavby, tak v dohledné době se dookola počítá nejvíce s Polskem.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kdy se mu omluvis, ze jsi mu podsouval, ze nejezdil elekrikou a tim jsi dokazoval ze je debil?

Nulova sebereflexe je typicka u fanatiku co skodi elektromobilitě :(, prospělo by méně lidi jako ty, přesněji lidi jako ty by se neměli vyjadřovat, když komunikačně jsou na úrovni IQ80 a jediné co dokážou je mluvit jako geabls když rusák byl na kraji berlína a stále řval, že to vyhrajou...

P.S. Ono to projde, ale bohužel kvuli lidem jako ty později :(

Obrázek uživatele Radovan

Někdo umí číst, někdo i chápat přečtený text. Jak byste milý Anonyme přečetl a pochopil větu na závěr z příspěvku výše: "Fakt sorry, ale nechápu Vás."? Že by jako omluvu?

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fakt sorry, ale nechápu vás je omluva?

Obrázek uživatele Radovan

Ano.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to máme asi každý krapet jinou výchovu.

Obrázek uživatele Radovan

To beru jako plus pro mne.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

To že je ****** mu fakt nemusí dokazovat ty "geablsi". :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Michelin

Tak jsem vas odhadl spravne. Nektere vase vedomosti se jinak nez dlouhodobym pouzivanim ziskat nedaji.

A jen pro zajimavost S nebo X?

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

S75D (kupovana jako rocni ojetina z DE). Po roce zkusenosti bych rekl, ze jsem mel jeste chvili pockat a koupit vetsi baterii. S touhle uz je treba za hnusneho pocasi Praha-Wernberg obcas trochu na hrane (cca 230km), je treba zpomalit. Holt chybami se clovek uci ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Michelin

Ja si pred objednanim pujcil tehdy Teslu na ctyri dny a pak prehodnotil sve rozhodnuti objednat 90D. Bohuzel 100kWh baterka byla v te dobe sprazena jen s performance verzi, kterou do dnes povazuji za spatnou investici, takze to si zkratka nevyberete.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Obrázek uživatele Michelin

Neustale me nekdo presvedcuje, ze TM3 je uz kvalitou nekde jinde nez moje dva roky stare Xko. No podle Marovo videa to tak moc nevypada. Praskle zadni sklo, tri restarty palubnich systemu za par tydnu co to ma. To je mimochodem mnohem horsi vysledek nez u meho auta. Tak casto jsem ho nerestartoval nikdy. Ze zacatku cca jednou za mesic, a kdyz jsem pred par dny ucil noveho majitele Tesly jak se to dela, uvedomil jsem si, ze jsem nerestartoval asi par mesicu. Ani ve zpracovani zadny posun.
Jak to Mara rekl “je na tom aute par veci, ze kterych jste nadseni a par veci, ktere vas stvou”.

Jsem zvedavy na ohlasy od uzivatelu s velkym najezdem.

Kazdopadne abych jen nehanel. Po tom co jsem prekonal krizi na prelomu roku, kdy jsem byl v servisu i dvakrat behem dvou tydnu a vzdy se hned po navratu vyvrbila dalsi zavada/dy se to celkem vychytalo a stabilizovalo. Minuly tyden jsem nechal vymenit planovane poloosy (ktere by jeste nejakou dobu vydrzeli) a aktualne me tedy nic netrapi. Tuk, tuk.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Ad restarty.. jezdim leafem pátý rok a popravde ani nevim, zda to nejakym hmatem umi, neb se pri provozu nikdy neprojevilo cosi, proc by to bylo potreba. Mozna je to jinak - kazde zapnuti auta je start z predchoziho shutdown.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Obrázek uživatele Michelin

Také jsem tu potřebu neměl až shodou okolností včera jsem byl manželky Leafem ve městě a cestou zpět mě někdo prozvonil tak krátce, že to nějak zblblo auto a přes celý display přede mnou mi zůstala vyset možnost zvednout nebo odmítnout hovor a na nic to nereagovalo. Musel jsem zastavit, vypnout auto a znovu ho zapnout aby se to vzpamatovalo.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty poloosy jsou poddimenzovane, nebo proc je s nimi problem. Ja jsem problem podobneho smeru nikdy nemel, tak me to zarazi. M.

Obrázek uživatele Michelin

Ano poloosy pro performance verze byli evidentně poddimenzovány, což Tesla sama přiznala tím, že uvedla konečně novou verzi, jenž má být již údajně odolnější.
Tak se nechám překvapit zda se jim to povedlo.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já jsem taky mel auta kolem 2.5tuny a najel treva 200tis km a kolem podvozku nikdy problem nebyl. Tusite jestli to pro teslu nekdo vyrabi, nebo si to vyrábí sama? Tesla samozrejme vazi dost, ale neni jedina na trhu s takovou vahou. M.

Obrázek uživatele Michelin

Určitě není jediná s takovou váhou, ale rozhodně jediná s kombinací takové váhy a kroutícího momentu.
Kdo to vyrábí nevím.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslite ze kroutici moment souvisi s opotrebovanim poloosy? Domnival jsem se ze to bude spis o vaze a zpetnych razech od vozovky, ale nevim.

Obrázek uživatele Michelin

Na tech poloosach odchazi homokineticke klouby, ktere musi prenaset kroutici moment z motoru na kolo.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mate nějakou predstavu kolik vas tesla stala na udrzbe?

Obrázek uživatele Michelin

Krome tech poloos (necelych 2500eur) to bylo par set eur. 360-500eur za pravidelne prohlidky kazdych 20tis.km. Minule jsem zaplatil za nejakou opravu/neopravu neco pres 200eur. A jinak bylo vsechno na zaruku.
Pneu nepocitam, ty spotrebujete na vsem. Ty posledni mi dokonce vydrzeli minulou sezonu a jeste kousek letosni. Na jinych autech jsem mel letni vzdy na jednu sezonu.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pneu jsou spotrebni vec. Ty nema smysl zminovat. Cena prohlidek neni nic extremniho ale ani nic levneho na dnesni dobu. Nejak jsem mel z vasich prispevku mylny dojem ze vas to stalo mnohem vic. Ikdyz ja snad za 18 let co jezdim ani nikdy 2500 eur do servisu po zaruce nedal. Premyslim jestli mi vubec kdy neco odeslo. Mel jsem asi v tomhle ohledu stesti. Ty prohlidky jsou nutností? Casto mi majitele tesel tvrdili ze nemusi na zadne servisní prohlidky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

On měl Michelin více oprav ale zbytek pokryla záruka. Pokud jste nedal moc peněz do oprav tak jste asi nejezdil luxusním autem :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi byste musel definovat co je pro vas luxusni auto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezdil jsem v MB S-class, to je myslím luxusní auto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V pořádku, v tom případě si rozumíme a jezdil jsem v luxusních vozech. Přesto nebylo potreba téměř nic opravovat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je jenom o štěstí. Všechno co tam běžně odejde stojí buď 50 tis. nebo 100 tis. Třeba velmi levná oprava - upadla měrka výšky zadní nápravy stála oprava 17 tis.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je možné. Nedavno jsem prodaval cls 500. Za temer 8 let zadna zavada. Vlastne mi odesli nejake drobnosti v zaruce. Po zaruce asi fakt nikdy nic na zadnem aute. Mel jsem par audi, par bmw, dva mercedesy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak třeba měníte auto do 150 tis km. V servisu MB na Chodově jsem slyšel spoustu drahých příběhů od přijímacího technika.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na Chodov jsem chodil. Hrozny servis. Auta menim mezi 100 az 150 tis km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já byl naprosto spokojen. Ano 100-150 tis. je ideální to poslat dál, většinou je to ještě v záruce a zdarma údržba (do 6 let nebo 125 tis. km). Poruchy začnou až dalšímu majiteli, na druhou stranu ten ušetří 60% ceny :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Usetri ale uz se tak hezky nesveze. Ve 150 ma to auto to nejlepsi za sebou. I kdyz treba zcela spolehkive funguje. Aspon ja to tak vnimam.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě to nepřišlo, ale 1,5 mil. ušetřených bylo hodně znát :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jestli nekupujete nove tak to poznat nemuzete. A tim padem ale s nebudete mit zadny problem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezdil jsem i v novém a rozdíl u nájezdu 100 km a 70000 km u takového auto určitě nepoznáte :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A jeste me prekvapilo ze vymena oleju atd. stala u mercesesu po 7 letech jen 4300kc.

Obrázek uživatele Michelin

Ja do toho investoval vice casu nez penez.
Prohlidky povine nejsou, ale ja jsem na auta pedant. Jezdim hodne a tak mam rad auta v poradku.
Nekdo jezdi ob, tedy po 40tis.km, nekdo jen kdyz ma problem.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha. Tak to potom dava smysl.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

tyoe seš tu novej boco? nejdřív se podepiš pak teprv dostaneš nakládačku ;)


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles Worldwideveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil