Elektromobil Renault Scenic E-Tech je k objednání od 14. prosince 2023. První dodávky zákazníkům budou zahájeny na přelomu jara a léta 2024.
Renault se elektromobilitě věnuje již více než deset let a na základě těchto zkušeností zrychluje svou ofenzívu v segmentu C, kde nabízí cenově dostupné elektromobily. Nový elektromobil Renault Scenic E-Tech je navržen s ohledem na rodiny a jejich potřebu cestovat svobodně a bezpečně.
Renault Scenic E-Tech je první sériový vůz, který vystihuje cíl skupiny Renault stát se výrobcem automobilů nové generace prosazujícím spravedlivý přechod na elektrickou mobilitu. Scenic bude také schopen uspokojit potřeby nejnáročnějších vozových parků z hlediska TCO (Total Cost of Ownership), které chtějí mít pod kontrolou své výdaje a užívat si komfortní dojezd.
Scenic E-Tech 100% elektrický: otevření objednávek a ceník
Renault Scenic E-Tech, který byl představen v září 2023 na veletrhu IAA Mobility v Mnichově, je nyní k objednání. Je to nový druh rodinného vozidla. Je lehčí (verze Techno Long range váží 1 850 kg) a kompaktnější než průměrný vůz segmentu C (délka 4,47 m, šířka 1,86 m a výška 1,57 m).
Na druhou stranu vyniká prostorností, částečně proto, že je postaven na platformě AmpR Medium (dříve CMF-EV), částečně proto, že má rovnou podlahu. Dlouhý rozvor (2,78 m) poskytuje komfort cestujícím vzadu s dostatečným místa pro kolena 278 mm a velkorysým prostorem pro hlavu – 884 mm nad zadním sedákem u vozů s panoramatickým střešním oknem Solarbay.
Elektromobil Renault Scenic E-Tech má velkorysý zavazadlový prostor o objemu 545 litrů, do kterého se vejde vše potřebné pro zábavnou rodinnou dovolenou. Na našem trhu se dodává ve třech výbavách: Evolution, Techno, Iconic. Všechny verze jsou k dispozici s baterií Long range (87 kWh) s dojezdem až 625 km (WLTP).
Všechny verze vozidla mají nožnost dobíjení rychlonabíječkami DC o výkonu až 150 kW. Všechna vozidla na našem trhu jsou opatřena unikátní třífázovou palubní nabíječkou s výkonem až 22 kW. Tyto nabíječky jsou běžné ve městech a umožňují poměrně rychlé, levné a šetrné nabíjení.
Kromě toho, že je Renault již více než deset let průkopníkem elektromobility, je odhodlán přiblížit ji stále většímu počtu lidí díky konkurenceschopným pořizovacím cenám a mimořádně atraktivním provozním nákladům.
Vozy lze objednat od 14. prosince, začínají na 1 085 000 Kč za verzi Evolution long range (87 kWh). Nejprodávanější verze Techno Long range (87 kWh) je k dispozici za 1 150 000 Kč. Vyrábí se ve Francii v továrně Ampere Electricity Douai a první dodávky zákazníkům budou zahájeny na přelomu jara a léta 2024.
zdroj: tisková zpráva
No vida konečně už začínají dělat auta pro větší rodinu. Ale to pomalé nabíjení jen 150 kW to zabíjí. Le zase tam dali 22 kW interní nabíječku. Chválím.
cena strasna, ale asi to zachranuje ta 87kWh baterka
na tomhle si proste Cinan smlsne, jedu se v lednu podivat a svest s Nio ET5 kombik kterej je o cca 80 tisic drazsi nez tento Renault, tak jsem na to zvedav, zatim jsem cetl a videl samou chvalu
To je želva. Maximálka 170 a z 0 na 100 8,4s
spotřeba 17,3-17,4 kWh/100 km to tak počítám bude 22 až 24
Po dálnici dojezd 350km max
Myslím že Enyaq má novýho kámoše.
No to jsou zase řeči, pochybuji,že vůbec nějaké EV máš. Maximálka je 130 km/h ve většině zemí.
teď TM3 rok 2020 najeto 116 000 můj 4 tý elektromobil
Máme Renaulta Megane, najeto 23 000 a velká spokojenost. Tesla mě a manželku neoslovila.Tak přeji mnoho dalších elektrických kilometrů.
a máš baterii 40 nebo 60? to je auto jen pro ženu?
Baterie 60 kwh. Manželka dojíždí do práce a já vše ostatní výlety, dovolená.