e-station zavádí nový ceník, DC nabíjení za 9,90 Kč

Ceny elektřiny se drží vysoko. Reagovat musí i e-station, který se snaží držet ceny za nabíjení na nejnižší možné úrovni.

Všichni zákazníci, registrovaní i neregistrovaní, platí 9,90 Kč/kWh za DC rychlonabíjení a 7 Kč/kWh za AC nabíjení. Nový ceník má platnost 30 dní.

Síť nabíjecích stanic e-station využívá nabíječky Elexim Raption 50 kW (AC 22 kW) osazené konektory CCS, Chademo a zásuvkou Mennekes Typ2. Ambicí společnosti je pokrýt nabíječkami postupně celou Českou republiku. Půjde jak o 50kW-300kW rychlonabíječky, tak o nabíjecí sloupky 22 kW.

Nejnovější nabíječka e-station byla spuštěna v Kladně. Nachází se v areálu STOP SHOP KLADNO (Americká 3252, Kročehlavy). Kromě toho najdete nabíječky e-station také ve Znojmě, Třebíči a do konce roku bude postavena také v Uherském Hradišti.

Další informace o službách e-station, jejich vizi a o umístění nabíjecích stanic naleznete na webových stránkách www.nabijajed.cz.

zdroj: placená inzerce

23 Comments on “e-station zavádí nový ceník, DC nabíjení za 9,90 Kč”

          1. No tak určitě.
            Za pár roků přijde generace Husákových dětí do důchodového věku. Konkrétně od roku 2030. Deficit státního rozpočetu se stane bilionovým. Daně vzrostou minimálně o dvacet procent = lidi nebudou mít peníze. Zadluženost státu vzroste na 80-90% HDP a obsluha státního dluhu bude desetkrát vyšší, než teď, někde v rozmezí 300-400 miliard = stát nebude mít peníze.

            TOTO JE NEZVRATNÁ BLÍZKÁ BUDOUCNOST.

            A přitom tady někteří stále fantazírují o elektromobilitě, podpoře státu a výdajích do elektromobilní infrastruktury…. lidi nemají peníze, aby si koupili salátovou okurku za 30 Kč.
            Je to tragické a směšné zároveň.

            Tenhle stát je za deset let totálně ekonomicky vyřízený. Pochopte to už.

            1. Hele Runnčo…Teď sem koukal na záznam z diskuzního panelu (nebo jak se tomu nadává 🙂). Hlavní řečník byl specialista na zdroje, energetiku a statistiku a řeknu ti, že některý data jsou ještě o dost znepokojivější než jsem myslel a to jsem pesimista…Ve zkratce: vrchol těžby ropy mezi 2012-2015 od té doby nepřetržitý pokles ZISKŮ. S tím spojený pokles investic do vyhledávání nových zdrojů snad až na pouhých 15%…
              Ty se tady furt tváříš, že je fosilní doprava vrchol pragmatizmu, ale přitom nám nezbývá nic jiného než přejít na elektro a to fofrem…
              Tvé představy jsou podobně naivní a nebezpečné, jako když lidé v 19st věřili, že všechen olej pro osvětlení a průmysl budou na věky zajišťovat velrybářské flotily 🙄

              1. Supina A tvrdila, že přechod na elektromobilitu je nesmysl, protože nedisponujeme levnými zdroji elektřiny a podpora OZE ve spojení s navyšováním spotřeby stimulací elektromobility povede k energetické krizi a ekonomickému kolapsu.

                Skupina B tvrdila, že OZE zajistí levnou elektřinu, kterou budou využívat levné elektromobily a zvyší se tím energetická bezpečnost Evropy a díky technologickému náskoku její konkurenceschopnost.

                Když se podíváme na výsledky politiky posledních třech let, vypadá to, že pravdu má spíše Skupina A, nebo spíše Skupina B?

                1. Řekl bych, že pravdu má můj předchozí komentář.😃

            2. Zadluženost státu 80-90% HDP bude ještě dříve než 2030. Následují léta budou ve znamení drahých energií a snížené konkurenceschopnosti Evropy oproti okolnímu světu.Co se týče aut, tak ty se budou beztak v roce 2030 vyrábět hlavně v Číně. Renault už s tím začíná:
              https://www.autoforum.cz/predstaveni/novy-model-renaultu-bude-cinske-auto-s-francouzskym-logem-ukazuje-smutnou-budoucnost-aut-v-evrope/
              Kdo ví, možná se číňanům podaří vyrobit opravdu levný elektromobil. Za takové 3-4 roky by i ceny energií mohly poklesnout na normální úroveň, pak i levný elektromobil bude mít smysl.

              1. Ano, také jsem to zaznamenal. Mezinárodní výrobní společnosti, se kterými spolupracuji, lze aktuálně rozdělit do tří skupin:

                1) Energie jsou problém, ale zdražíme a uvidíme, jak se to v horizontu maximálně tří let vyvine. V této fázi je menšina.
                2) Energie jsou problém a zkoumáme možnosti přesunu celé, nebo části výroby do zahraničí. V této fázi je většina.
                3) Energie jsou problém a jsme v procesu přesunu části nebo celé výroby do zahraničí nebo provádíme útlum části nebo celé výroby bez náhrady. V této fázi je opět menšina.

                Tedy postoj i řešení je pro ně víceméně jasné, liší se pouze fází, ve které se nachází.

                1. Plynove zasobniky jsou naplnene, vykup trhu za kazdou cenu uz pomiji a ceny jdou hezky dolu. Ten velky run na plyn udelal s cenou to, co predpovida kazda ekonomicka prirucka. Vysoka poptavka, vysoka cena. Ted se situace uklidnuje, ceny plynu i elektriny klesaji na rozumne hodnoty a vase katastroficke scenare muzete prodat do Hollywoodu, nebo je hodit do kotle. Aspon se od toho ohrejete. Elektromobilita bude nadale likvidovat spalovaky a ropna mafie bude skripat zubama. Nevim zda mate jeste zuby, a pokud, muzete take skripat. Nechci vas zatracovat, ale kazda spolecnost potrebuje kaspary a proto muzeme byt radi ze jste prevzal tuto roli. Tak prosim vas, nevzdavejte to, hodne to pobavi.

        1. Pred 15ti lety jeste moc elektromobilu neexistovalo. Tesla v te dobe jeste nevyrabela ani puvodni roadster, Leaf ani iMiev jeste neexistovaly. Dokonce snad ani verejne nabijeci stanice neexistovaly. Ale vy jste uz slysel, jak nabijecky vytlaci spalovaky a benzinky. Tomu rikam byt dobre informovan. Nekecate zase nesmysly?

Napsat komentář