DPD v Česku testuje elektrickou dodávku Renault Master Z.E.

Elektrická dodávka Renault Master Z.E. poskytuje větší přepravní kapacitu a kurýrům by měla pomoci s doručováním v náročnějším dopravním provozu.

Dopravní společnost DPD po úspěšném testování elektrické dodávky Renault Kangoo Z. E. nasazuje do zkušebního provozu elektrickou dodávku Renault Master Z. E.

Elektrická dodávka Renault Master Z.E. poskytuje větší přepravní kapacitu a kurýrům by měla pomoci s doručováním v náročnějším dopravním provozu.
foto: Renault/DPD

Elektrododávka Renault Master Z.E. disponuje novou generací motoru, který umožňuje reálný dojezd až 120 kilometrů při běžném provozu a při těch nejextrémnějších podmínkách, jako je přeprava těžkých nákladů nebo jízda ve městě při častých zastávkách, až 80 kilometrů.

Model je dostupný jako klasická dodávka v několika délkových provedeních, ale také jako plošina vhodná pro přestavby. Díky dostatečnému objemu nákladového prostoru je vhodný pro přepravu zboží ve městě a příměstských oblastech.

Dodávka bude testována po dobu měsíce v ulicích Plzně, následovat bude depo Unhošť, City depo a Nehvizdy. Všechna tato depa doručují do centra Prahy a Středočeského kraje.

Tímto krokem DPD nadále pokračuje ve své dlouhodobé strategii DrivingChange, která směřuje k výraznému omezení uhlíkové stopy a kompenzaci zbylých emisí.

Mimo zařazení vozů, které splňují nejnovější emisní normy EURO a využívání dodávek s alternativním pohonem, doručuje společnost zboží na elektrokolech a v ulicích Prahy také s pomocí pěších kurýrů.

tisková zpráva

11 komentářů u “DPD v Česku testuje elektrickou dodávku Renault Master Z.E.”

  1. Já bych bral, kdyby třeba Česká pošta používala EV na
    Já bych bral, kdyby třeba Česká pošta používala EV na rozvážku balíků. Protože to auto přijde do ulice, pořád nastartované, i když balíkář předává balík. Nevím, kolik najezdí z takové typické vesnické pošty, ale dojezd pravděpodobně by problém nebyl. Nemyslím tento Renault, klidně něco jiného, levnějšího, pokud existuje.

    Jenže… už teď je pošta ztrátová a v balících třeba oproti zásilkovně nekonkurenceschopná. Takže nákup EV namísto levných spalováků moc ekonomický smysl nedává.

              1. To už dávno řeší u DPD Voltia https://www.voltia.com/,
                To už dávno řeší u DPD Voltia https://www.voltia.com/, takže o tolik menší to není a má to 40 kWh baterku. V podstatě běží taková nevypsaná soutěž, kdo bude dodávat těmto službám elektromobily po tisících. Renault ani VW to asi se svými parametry nebudou. Tam už je nyní válcuje jak Voltia, předělávka Nissanu eNV200, tak čínský Maxus https://www.cvtech.cz/.

Napsat komentář