Správně hádáte, že číslovka 500 má značit dojezd. Jak to tak ale v Číně bývá, není jasné, podle jakých standardů se dojezd počítá.
foto: Daimler/BYD Automotive Industry Co., Ltd.
V oficiálních specifikacích je pro nový čínský elektromobil Denza 500 udáván NEDC dojezd 451 km. A i ten je, jak víme, více než optimistický.
Nová Denza 500 je narozdíl od staršího modelu Denza 400 (62 kWh) vybavena 70kWh baterií. S takovou je ale reálný dojezd spíš kolem 350 km až 400 km. Ve dvou variantách je dostupný výkon 86 kW nebo 136 kW.
foto: BYD/Daimler
Auto je vybaveno LED světlomety, LED zadními světly, upraveným designem, 9″ dotykovým displejem v interiéru a chytrou aplikací Denza. V Číně se díky nejrůznějším dotacím začne prodávat za cenu v přepočtu od $47 600, tedy asi 950 000 Kč.
Hyundai Ioniq Electric: kilometr za
Hyundai Ioniq Electric: kilometr za padesátník
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/hyundai-ioniq-electric-kilometr-za-padesatnik_473286.html
ČÍNA jedééé a germán si ani neškrt, čína
ČÍNA jedééé a germán si ani neškrt, čína jedééé…. 😉 Je to směšné že největší borec automobilismu minulého století teď musí v tichosti lést pozadu až do Číny a doma v evropským Německu má NIC respektive velký NIC :)))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/mercedes-benz-b-electric/
Chudáci němci, jsou na tom už hůř než bohatá milijarda čínanů :))))))
Tobě za chvíli rupne žilka…
Tobě za chvíli rupne žilka…
starej se vo svoji prdel a tak nepruď 😉
starej se vo svoji prdel a tak nepruď 😉
Jak se starám vo tvý zdraví a na hajzlu už jsem byl. Super
Jak se starám vo tvý zdraví a na hajzlu už jsem byl. Super bobek. Přište ho odfotím a pošlu, když máš takovou péči :)))
no tak tam běž zas co ti brání 🙂
no tak tam běž zas co ti brání 🙂
Mě stačí jednou, ale koukám že ty se vocamcaď nehneš.
Mě stačí jednou, ale koukám že ty se vocamcaď nehneš. Dej si Šaratici.
možná je to chytrá nová německá imigrační politika
možná je to chytrá nová německá imigrační politika ….. nechávat doma v německu trávit lidi dízlem … :))))))))))))))))))))))
a to ste viděli že jak jsou číňani bohatý až jim
a to ste viděli že jak jsou číňani bohatý až jim germán může leda záviďět a to bylo už v roce 2015 !!! a co teď? :)))))))))))))))
youtube.com/watch?v=K8kua5B5K3I&t=48s
coinmarketcap.com
Jojo deutschland stárne nu a důchodovy účet není bezedny,
Jojo deutschland stárne nu a důchodovy účet není bezedny, tak ať si trochu Dyyychnou,…ale lepší si dyyychnou ti Čehůni na euro 1.2.3 nééé!
ja vůl pane generál, ja, čegůni rádi dízl €jro 12345
ja vůl pane generál, ja, čegůni rádi dízl €jro 12345 mňam mňam mňam cos to sněd a ještě za to rádi zaplatit €jrodotacema přéci, krizovka se blíži bude potřeba další €jrošrotovný na soušasný čezký dízlpopelnice bez DPF ;))
Zadek jak 613 :))
Zadek jak 613 :))
Jo znám, to je to auto s nejhorším zadkem na
Jo znám, to je to auto s nejhorším zadkem na světě.
Karoserie sice vypadá jako hatchback, ale přístup do kufru je jako u sedanu, čili z obou řešení si vzal to horší.
Prostě myšlení Mercedesu za každou cenu unikát, jen aby se jakkoliv dala ospravedlnit vysoká cena, na kterou potom můžou dávat největším nákupním korporacím 50% slevu.
no, zdá se, že jim to zatím funguje, když jsou nejstarší
no, zdá se, že jim to zatím funguje, když jsou nejstarší automobilkou na světě….
jen pro zajímavost
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn párou. Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler.
Vlastní vývoj dnešních automobilů začal v roce 1885 v německém Mannheimu u Karla Benze, který si nechal patentovat svoji motorovou tříkolku. První dálkovou jízdu s automobilem podnikla Bertha Benzová 5. srpna 1888
A tihle dva to dali časem dohromady.: Značka Mercedes-Benz vznikla v roce 1926 po spojení firem Daimler Motoren Gesellschaft a Benz & Cie., jejichž zakladateli byli Gottlieb Daimler a Karl Benz.
A pro doplnění : V roce 1887 zcela nezávisle na Karlu Benzovi začal automobily stavět také Gottlieb Daimler, který při výrobě motorů spolupracoval s Wilhelmem Maybachem. V roce 1897 pak Němec Rudolf Diesel sestrojil první provozuschopný vznětový motor.
To je spíš důkaz, že v minulosti jim to perfektně
To je spíš důkaz, že v minulosti jim to perfektně fungovalo, ale tenkrát používali úplně jiné metody.