Co dělat, když přijdou nečekané výdaje spojené s elektromobilem

Musíte nyní zaplatit nečekané výdaje spojené s vaším elektromobilem, ale nevíte, jak vyjdete se svým stávajícím rozpočtem? Nechte si dobře poradit.

Elektromobily jsou i u českých řidičů čím dál tím oblíbenější
foto: viasms

Jaká jsou rizika a nečekané výdaje?

  • Dražší ceny dobíjení na některých stanicích
  • Drahé náklady za opravu nebo výměnu baterie
  • Nečekaná oprava v servisu, třeba při poškození nebo autonehodě

Výdaje vyřešte nebankovní půjčkou

Pokud vám výdaje nepokryjí vaše úspory a potřebujete vše zaplatit co nejdříve, zažádejte si o nebankovní půjčku. Ta je rychlým řešením, které snadno sjednáte jednorázově i opakovaně.

Sjednejte si půjčku online

Nemusíte nikam vyrážet osobně a čekat na dlouhé ověřování. O půjčku snadno zažádáte i přes internet. Schválení a vyřízení trvá většinou jen pár minut a peníze máte ihned na svém účtu.

První půjčka je zdarma

Napoprvé vše sjednáte bezúročně. Je to ideální půjčka před výplatou, u níž neřešíte žádné zbytečné poplatky navíc, které by zbytečně rozhodily váš měsíční rozpočet.

U půjčky neřešíte dlouhé ověřování

Nemusíte se bát dlouhého čekání na ověření. U nebankovních půjček nedokládáte výpis ze seznamu dlužníků ani nehledáte ručitele. Tyhle starosti vám odpadají. Stačí, abyste splňovali základní podmínky – byli plnoletí a měli pravidelný příjem a bankovní účet.

Půjčku vyřídíte jednorázově

Hledáte pouze jednorázovou pomoc, třeba před výplatou? V tomhle je krátkodobá půjčka ideální volbou. Snadno ji sjednáte a splatíte do 30 dnů, ale i mnohem dříve. Sami si nastavíte výši splátky, ale i dobu splácení.

Půjčku vyřídíte i opakovaně

Máte možnost si sjednat půjčku znovu. Poprvé proběhne registrace, a podruhé už zažádáte o půjčku pomocí jedné SMS. Jedinou podmínkou je, abyste měli splacenou předešlou půjčku. Další půjčka už počítá s úrokem, jehož výše se odvíjí od úrokové sazby a výše částky, kterou si chcete vypůjčit.

placená inzerce

39 Comments on “Co dělat, když přijdou nečekané výdaje spojené s elektromobilem”

  1. 1. Doporučil bych vám optimalizaci vašich stránek na
    1. Doporučil bych vám optimalizaci vašich stránek na mobilní prohlížeče…
    2. Doporučil bych vám omezit vyskakovací bannery…nelze se přes ně přihlašovat!
    3. Doporučil bych vám nepsat o elektromobilech , jako by byly v každé domacnosti již dva…
    4. Kontolni otázka…jaké množství zabírají elektromobily v celkovém počtu automobilů v ČR ?..0,5 % ??? ..To jsem asi nadhodnotil….

  2. To je nápad! Na drahé nabíjení si vezmu půjčku. Zrovna v
    To je nápad! Na drahé nabíjení si vezmu půjčku. Zrovna v sobotu ve Strakonicích jsem na jedno drahé nabíjení narazil. Nejen že chtěli 9 Kč / kWh, ale ještě mi blokli na účtu osm stovek a zatím jsem nezaznamenal, že by mi to vrátili. Tak si hned zaběhnu pro půjčku, abych měl mých osm stovek dřív zpátky. Ať to stojí, co to stojí.

    Ne, vážně, co tu tahle žumpa dělá? To si opravdu zadavatel této reklamy myslí, že majitelé EV jsou ta správná cílová skupina pro nebankovní půjčku?

    1. Blokace je normalni u bezobsluznych pump, tak bych na tom zas
      Blokace je normalni u bezobsluznych pump, tak bych na tom zas tak nic neobvykleho nevidel, ze se objevi i u dobijeni. Pocitej 2-3 pracovni dny, nez to zmizi. Presne proto je lepsi pouzivat kreditku, blokuji penize banky, ne moje.

      Ad reklama – redakce za to dostane zaplaceno dvakrat, tak proc by to nedelali. Soucasne cipis-zumpe uz to moc uskodit nemuze…

      1. U Type1 AC nabíječky mi přijde docela troufalé chtít 800.
        U Type1 AC nabíječky mi přijde docela troufalé chtít 800. To bych musel spotřebovat 88 kWh. Takové auto s Type1 konektorem neznám. Navíc pokud to mám 25 km na DC do Písku, tahle nabíječka je dobrá akorát tak na nabití 3 kWh, abych tam dojel. Zkrátka se mi zdá 9 Kč / kWh za AC nabíjení docela dost.

        1. Pochybuju, ze tu blokaci budou mit ruznou pro kazdy stojan
          Pochybuju, ze tu blokaci budou mit ruznou pro kazdy stojan (nebo dokonce pro kazdy konektor), spis to bude stejna castka vsude – u benzinu se (pokud neni na vyber max castka) taky blokuje vic nez „bezna“ nadrz.

          Ad cena – to je holt „ber nebo nech byt“, vzhledem k tomu, ze jsem ve strakonicich zadne auto na baterky nepotkal, tak to bude nejspis prodelecne pri jakekoliv cene (ani za levno u AC nebude nikdo sedet dele nez musi).

            1. Ano, Olife snad ani nemá DC. A na faktuře účtují
              Ano, Olife snad ani nemá DC. A na faktuře účtují kilowatty a ne kilowatthodiny :-). Něco mi říká, že takhle ta elektromobilita vůbec vypadat nemá. Honosně vypadající AC sloupek se dá nahradit mennekes zásuvkou na tyči, který čouhá ze země, jenže pak by se na to asi nedaly vzít dotace, když to vypadá „jen“ takhle. Na velkou krabici, ve které nic není, se dotace vzít dají. Takže se z dotací nakrmí firma, která postaví duté AC stanice, jejichž služby za ty peníze nikdo nechce. Když už se to tedy postavilo za dotace, mohly by být aspoň rozumné marže a ne 9 Kč za kWh, to přece není moc rozumná cena. To není na běžné používání, ale na vyřešení krajní nouze. Snažím se ale jezdit tak, abych se do krajní nouze vůbec nedostal.

                1. Jen mi přijde líto těch dotací. Mohly se vynaložit
                  Jen mi přijde líto těch dotací. Mohly se vynaložit smysluplněji. To, že to bez dotací jde taky a ještě k tomu levněji, dokazují mnozí, kteří jsou na evmapa.cz – a není jich málo. Málokdo z nich má bez dotací vyšší cenu než má Olife, postavená z dotací. Ale ano, uznávám, že nechci – li být zákazníkem, nemusím. Jen škoda, že třeba v J. Hradci není jiná možnost, ale snad se brzy dočkáme.

                2. A dela to nekdo z tech „mnohych“ jako komercni cinnost (za
                  A dela to nekdo z tech „mnohych“ jako komercni cinnost (za ucelem vydelku)? Nebo si proste postavili nabijecku tam, kde ji potrebovali a to, ze je verejna je jen vedlejsi efekt?

                  I kdyz budu mit 5Kc/KWh rozdil mezi nakupem a prodejem a sloupek jen za 30k, tak potrebuju 5000 zakazniku „nabiju 3kWh, abych dojel“ jen na zaplaceni zeleza. I kdyz prijede kazdy den jeden (ve Strakonicich tezko), je to 5.5 roku jen umoreni nabijecky. Kde je pausal za elektriku, vyuctovani (nebo provize evmape), stavebni upravy, najem pozemku,…?

                3. To je právě to – pokud dám cenu, za kterou to lidé budou
                  To je právě to – pokud dám cenu, za kterou to lidé budou akceptovat, pak budu mít zákazníky. Pokud cenu napálím tak, že se zákazníkovi nevyplatí mou službu využít, nemůžu čekat, že se mi investice někdy vrátí. Tady je to až moc okaté – za 9 Kč už bych jezdil snad dráž než na naftu. Takže obchodní model je jasný – umořit dotacemi mnohdy nesmyslné náklady, a to bez očekávání, že to začne někdy vydělávat. Cílem je vysát dotace a ne vybudovat smysluplnou nabíjecí síť.
                  Ale já přece platím daně a nechci, aby moje peníze šly na nesmysly (i když mnohdy jdou na ještě větší nesmysly než na AC nabíječky s neakceptovatelnou cenou za elektřinu).
                  Pokud bych podnikal v oboru nabíjení, určitě bych obchodní model stavěl tak, aby ta mnou vynaložená práce k něčemu byla. Takže ano, chci raději menší marži, ale hodně zákazníků, kteří mi postupně vydělají na mnou vynaložené náklady. Žádné zneužívání „energetické nouze“, ale nabídnout jim reálně použitelné nabíjení, které budou klidně denně používat. Určitě se mi příčí stav, kdy za cizí peníze postavím infrastrukturu, kterou nebude chtít nikdo využít díky vysoké ceně.
                  Nebo je tu snad někdo, kdo by chtěl nabíjet na AC za 9 Kč / kWh, když stačí popojet o kousek dál a je to tam za třetinu na DC? (Mimochodem také z dotací.)
                  Nabíjet na AC za 9 Kč / kWh je zkrátka v ČR moc.

                4. Porad se tocime kolem toho sameho – jaka je v tech
                  Porad se tocime kolem toho sameho – jaka je v tech Strakonicich sance na jine zakazniky nez jednou za tyden nekdo „v energeticke nouzi“?
                  Zcela uprimne, kdyz by to bylo 5Kc/kWh, sel by sis si na par hodin zaplavat (nic jineho se tam asi delat neda) nebo bys zase vzal ty sve 3kWh a jel?

                5. Písek a Strakonice jsou co do velikosti a dopravní
                  Písek a Strakonice jsou co do velikosti a dopravní obslužnosti téměř totožná města. V Písku jsou tři DC nabíječky. Moc tam nejezdím, ale když se tam objevím, mám tak 30 % šanci, že u stojanu stojí auto a nabíjí. A to ať už to vezmu na EON, nebo na ČEZ. Nemyslím si, že by to ve Strakonicích bylo jinak. Pokud jedu z Prahy po D4, je úplně jedno, jestli jedu do ČB přes Písek nebo přes Strakonice. Pokud jedu na Šumavu, jsou lepší Strakonice.
                  Nabíječka ve Strakonicích je na vcelku velkém parkovišti. Dovedu si představit, že si někdo třeba někde ze Šumavy koupí úplně obyčejného Iona a bude s ním jezdit do Strakonic do práce. Nechá ho u nabíječky a půjde pracovat. Za 8 hodin se vrátí a pojede domů a samozřejmě chce mít nabito. Tak by to asi mělo být – jedno spalovací auto se takto nahradí jedním BEV. Ale jaký by to pro dotyčného mělo smysl, kdyby platil 9 Kč za kWh?
                  Naštěstí 10 km od Strakonic ve Volyni bude snad někdy v budoucnu funkční DC nabíječka. Teď tam sice stojí, ale mapy o ní neví a neví o ní ani aplikace, přes kterou se má spouštět. Takže jako by tam zatím nebyla. Ale ona tam bude.

  3. Podle mnou sledovaných ukazatelů je nepochybné, že
    Podle mnou sledovaných ukazatelů je nepochybné, že světová ekonomika vstupuje do pomalu progredující recese. V roce 2020 nás čeká kvantitativní uvolňování a další lahůdky, ale především příprava na boj automobilek o život. Bude Německo sanacemi a šrotovným schopné držet naživu automobilky, které budou vyrábět mimo EU nekonkurenceschopné elektromobily?

    Vy co přemyslíte o koupi elektromobilu, přemýšlíte i nad tím, že za tři roky to může být neprodejné vozidlo bez podpory a že případná krize zlomí pokusu o elektromobilitu vaz?

    1. Hele je to jednoduché – krize bude, jak to bude vypadat,
      Hele je to jednoduché – krize bude, jak to bude vypadat, právě předvádí Thomas Cook – desítky tisíc lidí někde, další neodjedou, hotely a další turistické atrakce budou mít výpade – prostě celej cirkus navázanej na Thomas Cooka.

      Bát se toho, že elektromobil nebude mít za pár let support. Vzhledem k tomu, že dneska se každé auto mění v tablet – tak to nebude mít žádné – pohonné soustrojí bude jenom drobnost. A je to i cíl, aby se auta točila a šrotovala, o přírodě každej krafe, ale desetina procenta to myslí vážně. Ono proč taky – kolik emisí dělá ze světa Evropa přímo 10 procent? Kolik se vším i nepřímým 15 procent? I když změníme 3 procenta ze všeho, tak jsme změnili tři procenta…a ještě k tomu jsme ve fázi, kdy už každá změna je drahá a s malým efektem – mnohem efektivnější je měnit tam, kde je emisí většina a jsou ve fázi, že každá změna má rychlý a velký dopad.

      1. Poslední recese vytvořila úspěch Dacie a dalších
        Poslední recese vytvořila úspěch Dacie a dalších lowcostových automobilek včetně laciných modelů Škody auto. Protože při recesi se šetří na krev. Nikdo emise řešit nebude, když nemá na nájem.
        A i německým zeleným komunistům peníze dojdou, to je jistota.

        Tak schválně, zkrachuje první Tesla, nebo ji někdo předběhne?…

        1. Souhlasím s šetřením, nesouhlasím s Dacií.
          Dacia

          Souhlasím s šetřením, nesouhlasím s Dacií.
          Dacia přišla začátkem recese se Sanderem (nejblbější chvíle uvedení na trh) a prosté srovnání Sandero a Fabia II jako městské auto a auto na krátné vzdálenosti je Sandero Lepší auto, navíc levnější.
          Trefa do černého byl potom Duster, kdy dali osvědčenou techniku Nissan a hezkej vnější kabát. To nebyla recese, to byl návrat rozumu – opět udělali auta podle toho, co lidi skutečně chtějí.

          1. Jo souhlasím. A teď ať si někdo představí, až se Dacie
            Jo souhlasím. A teď ať si někdo představí, až se Dacie pustí do elektromobilů. Použije jednoduchou a osvědčenou techniku a vypustí nadstandartní výbavu a množství asistentů. To pak bude cena! Momentálně sandero 179tis.Případně v elektrice 370 tis.???

            1. Tak to bude super a bude to přesně to, co jsem psal
              Tak to bude super a bude to přesně to, co jsem psal několikrát: Ideální elektromobil jako druhé auto pro rodinu – uveze dospělého, tři děti v isofixech a vzadu sourozenecký kočár, ujede to bezpečně 200 km a bude stát pod půl mega.

              1. A jake procento rodin resi tri deti a sourozenencky kocar
                A jake procento rodin resi tri deti a sourozenencky kocar zaroven (zvlast u druheho auta)?

                EDIT: Meli jsme kolegu (American) s 8 detmi. Prekvapive nechodil vyrvavat ma diskuzni fora, ze idealni druhe auto do rodiny je autobus za $10k. Misto toho jezdili ve dvou vetsich osobacich.

                Cipis kontrolka blika…

                1. překvapivě dost, je to zjevně pro vás zvláštní, ale
                  překvapivě dost, je to zjevně pro vás zvláštní, ale řada rodin praktikuje spolurozvoz dětí na koníčky, závody (a překvapivě to snižuje emise)….také narůstá počet rodin s více dětmi..
                  sourozenecký kočár = něco fakt neskladnýho a velkýho, můžete si nahradit pro bohaté – dlouhým vedením (a neschopností kontextové úvahy), pro normální výbavou na koníčky.

                1. Masová výroba čeho? Je snad na elektromobilech něco, co se
                  Masová výroba čeho? Je snad na elektromobilech něco, co se dávno masově nevyrábí?

                2. Snad jen skutecny maso. 🙂
                  Snad jen skutecny maso. 🙂

            1. V tom se neshodneme – pro Sandero to byla blbá doba jako pro
              V tom se neshodneme – pro Sandero to byla blbá doba jako pro všechny, prostě je to auto s dobrým poměrem cena/výkon, kdyby ho neměli, tak by to logan, nova, nevím co nedalo krize nekrize..prostě to byl přelomovej model, jak Favorit pro škodovku

              a jestli elektromobily dají nebo nedají krizi? To se brzo dozvíme…
              Thomas Cook, nás právě začíná odvážet na ekonomickou dovolenou od kunjunktury do resortu recese

    2. nikdy som pri kúpe čohokoľvek namyslel či to bude VÔBEC
      nikdy som pri kúpe čohokoľvek namyslel či to bude VÔBEC predajné.
      niekto písal, že auto (okrem zberateľského) nie je investícia, je to spotrebný tovar.
      a kríza paradoxne elektrine praje – nemusíme ju dovážať z rizikových oblastí.

  4. Tvl. reklama na nebankovní půjčky tj. téměř lichvu. To
    Tvl. reklama na nebankovní půjčky tj. téměř lichvu. To vážně potřebujete peníze takovým způsobem, že děláte reklamu šmejdům?

    Příště bych doporučil i hrnce, vysavače a další odpad.

    Za toto si dám obzvlášť dobrý pozor, abych neklikl na žádný banner i když by mě zajímal.

  5. Váš elektromobil se bude těšit plnému zdraví, jedině s
    Váš elektromobil se bude těšit plnému zdraví, jedině s lichvou…. pardon nebankovní půjčkou…
    Hele nebylo by lepší starý dobrý, kdo chce mít opici, musí mít na banány. Takhle naše skvělá média za chvíli budou moci dělat investigativní reportáže o chudákovi elektromobilistovi, co chtěl zahránit planetu, koupil si Teslu a na servis při její poruchovosti si musel vzít půjčku a teď po něm chce ten, kdo mu to půjčil několika násobek…už vidím titulky
    Skandál při záchraně planety
    Nečekaný úder do bateriových vozidel

Napsat komentář