Rapidně rostoucí čínský výrobce baterií, společnost CATL, začala v Německu se stavbou své první zahraniční továrny. Do roku 2022 tam chce dosáhnout výrobní kapacity 14 GW.
foto: CATL
V Číně se rodí nový baterkářský gigant jménem CATL, který už začíná zatínat drápy také v evropských automobilkách. Bude dodávat baterie mimo jiné pro Volkswagen, Volvo, Bosch, Daimler nebo BMW.
Právě Německo se proto pro CATL stalo cílem první zahraniční expanze. Nová baterkárna vznikne ve spolkové zemi Durynsko na ploše 23 ha. Do roku 2025 zaměstná až 2000 lidí.
Do roku 2022 chce mít CATL globání výrobní kapacitu 136,6 GWh. Firma využívá technologii japonské společnosti TDK. Masivní růst CATL posledních let je však ve velké míře dán také štědrou podporou nákupu elektromobilů čínskou vládou.
Kdyby se Cinane zeptali Zemana, tak by tu fabriku nestaveli.
Kdyby se Cinane zeptali Zemana, tak by tu fabriku nestaveli. Prece by jim Zeman rekl, ze proti HE3DA a Prochazkovi, ktereho MZ vyznamenal, nemaji sanci. Ale jak to vypada, tak Zeman i HE3DA jsou mimo realitu.
A taky změnit konstrukci celku baterie, ušetří tak za
A taky změnit konstrukci celku baterie, ušetří tak za obaly, baterie bude zabírat méně místa a bude lehčí:
https://www.wautom.com/2019/10/catls-new-eye-catching-cell-to-pack-battery-technology/
panikáá :)))
Evropský autoprůmysl potřebuje baterie pro
panikáá :)))
Evropský autoprůmysl potřebuje baterie pro elektrovozy, hrozí závislost na Číně
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/akumulator-baterie-volkswagen-clanek-salzgitter.A191008_191711_motorky_fdv
To si jako myslite ze budu Babisovi platit Premium?
To si jako myslite ze budu Babisovi platit Premium?
Neuveritelne, pane.
Ještě je to zadarmo.
Ještě je to zadarmo.
I kdyz je tam napsano Premium? Jesi jo tak se omlouvam.
I kdyz je tam napsano Premium? Jesi jo tak se omlouvam.
Tuším, že teď maji nějakou zkušební akci že je to po
Tuším, že teď maji nějakou zkušební akci že je to po registraci zdarma.
Myslím že do listopadu.
Myslím že do listopadu.