ČEZ o Vánocích nabízí výhodné ultra-rychlé nabíjení

Tarify služby futurego pro dobíjení elektromobilů v síti veřejných stanic ČEZ umožní i v roce 2025 řidičům výrazně ušetřit za odebrané kWh u ultrarychlých stojanů.

Díky prodloužení kampaně „Z 0 na 100“ zákazníci oproti neregistrovaným i nadále uspoří na tarifu Standard 7 Kč/kWh a na tarifu Premium 9 Kč/kWh. Síť nabíjcích stojanů pro elektromobily ČEZ je nejvyužívanější v ČR, za loňský rok řidiči u jejích stojanů odebrali více než 5,5 GWh certifikované bezemisní energie.

Letos by to mělo být přes 8 GWh. Dobíjecí stanice vznikají díky Operačnímu programu Doprava i z vlastních prostředků ČEZ.

„Jako provozovatel největší a nejvýkonnější sítě veřejných dobíjecích stanic chceme dlouhodobě pro řidiče zachovávat přijatelné ceny za odebranou elektřinu. Ze statistik odběrů vidíme, že největší zájem mají řidiči o dobíjení u ultrarychlých stojanů, kterých jsme zatím postavili asi 110. U příležitosti překonání milníku 100 ultrafastů jsme v říjnu spustili kampaň „Z 0 na 100“ a dočasně upravili ceník služby futurego. Akce přilákala do řad našich zákazníků stovky nových řidičů, a proto ji nyní prodlužujeme i pro první pololetí roku 2025. Na tarifech Standard a Premium tak řidiči ušetří až 45 procent ve srovnání s neregistrovanými zákazníky. Věříme, že to dále zvýší vytížení těchto stojanů,“ říká Tomáš Dzurilla, ředitel útvaru elektromobilita ČEZ.

Kampaň „Z 0 na 100“ symbolizuje dosažení mety 100 ultrarychlých dobíjecích stanic v síti ČEZ. Ultrarychlý stojan číslo 100 zprovoznil ČEZ 22. listopadu na parkovišti před obchodním řetězcem BILLA v Mělníku.

Ceník služby futurego zlevnil od října ceny za dobíjení na ultrarychlých stojanech ~~~~ o výkonu 150+ kW. Akce nyní pokračuje i v prvním pololetí roku 2025. Největší úspory oproti základním cenám dosáhnou zákazníci i nadále na tarifu Premium, kdy registrovaný zákazník zaplatí 11 Kč/kWh, tj. o 9 Kč, resp. 45 % méně ve srovnání s neregistrovaným řidičem. Ušetří i řidiči na tarifu Standard, kteří nově zaplatí 13 Kč/kWh, tj. o 7 Kč, resp. 35 % méně ve srovnání s neregistrovanými.

ČEZ v tuto chvíli provozuje ultrarychlé stanice na území 12 z celkových 14 krajů České republiky. Ultrarychlé stojany staví v nejvytíženějších místech u hlavních tahů a ve městech. Největší počet ultrarychlých stojanů na jednom místě aktuálně nabízí nový dobíjecí hub ČEZ Mikulášov na 96. km dálnice D1 na Vysočině, nejvyšší počet těchto stanic je ve Středočeském kraji a nejvýkonnější 360kW stojany fungují v Mikulově, Mělníce, Mladé Boleslavi a Novém Jičíně. V příštích letech jich v rámci nejvýkonnější a nejrozšířenější sítě pro dobíjení elektroaut v ČR vyrostou další stovky.

Typstojanu
Tarif
Paušál/vozidlo [Kč / měsíc]ČEZ
~~<50 kW[Kč / kWh]~~~ <150 kW[Kč / kWh]~~~~≥150 kW[Kč / kWh]Úspora ve srovnání s dneškem / resp. oproti neregistrovanému uživateli
Neregistrovaný uživatel0,-10,-15,-20,-
Basic0,-8,-5,90,-*13,-18,-
Standard100,-8,-5,90,-*11,-15,- (nově 13,-)-13,3 % / -35 %
Premium300,-8,-5,90,-*10,- 13,- (nově 11,-)-15,4 %/ – 45 %
pozn. ceny jsou uvedeny včetně DPH.  * dobíjecí body v lokalitách Kaufland

CO UMÍ ULTRARYCHLÉ STANICE

Během přestávky na občerstvení u nich řidič doplní většinu kapacity baterií svého auta zhruba za 10 minut a získá energii na dalších více než 150 kilometrů jízdy. Při zastavení k nabíjení se uživatel identifikuje pomocí zákaznické RFID karty nebo prostřednictvím aplikace futurego, která spolu s webovým rozhraním (tzv. Driver portál) umožňuje pohodlnou správu jejich účtů. futurego umí vyhledat nejbližší stojan včetně aktuální obsazenosti.

zdroj: tisková zpráva

13 Comments on “ČEZ o Vánocích nabízí výhodné ultra-rychlé nabíjení”

    1. No vidíš to a já v tom obrovském průseru žiju už 5 let. Divím se těm co utrácejí za benzin když mě palivo teče ze střechy. Na 99% cest mi to stačí. Když jednou za čas potřebuji jet daleko, tak si za ušetřené peníze pronajímám Rolls Royce se šoférem a striptérkou v kufru. 😉

  1. Stellantis zastavil výrobu elektrických Maserati, kterých se prodalo za rok doslova jednotky kusů a skladové zásoby aktuálně vystačí na 15 let. Protože sousední linka na Fiat 500e už s přestávkami stojí několik měsíců, hrozí továrně v Mirafiori úplně uzavření.
    Je to memento bankrotu elektromobilních politiků a servilních manažerů.

  2. Dnešek je významný den. Od dnešního dne musí v Německu prodávat pouze elektromobily, aby splnili alespoň minimální variantu jejich národního plánu elektromobility do roku 2030. Škoda, že to nevyšlo na Silvestra, z německého plánu elektromobility by se dal udělat perfektní remake Ein Kessel Buntes.

    Český Národní akční plán čisté mobility lze zase s úspěchem používat pro diagonostiku demence – věříš mu, máš ji.

Napsat komentář