ČEZ ESCO vybaví elektromobilními stanicemi a kompletním elektromobilním zázemím dealery Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy.
foto: ČEZ
Společnosti ČEZ ESCO a Porsche Česká republika budou spolupracovat na upgrade všech českých dealerství značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy na energeticky efektivnější a elektromobilní. Vyplývá to z Memoranda o spolupráci, které obě strany uzavřely.
ČEZ ESCO v oblasti elektromobility nabízí širokou paletu souvisejících služeb a produktů pro firmy, municipality a kraje. Porsche Česká republika je oficiálním importérem značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy do ČR. Jedním z dodavatelů komplexních řešení pro elektromobilitu u těchto značek bude ČEZ ESCO.
NEPŘEHLÉDNĚTE ČEZ ESCO staví Komerční bance zázemí pro elektromobilitu
„Počet elektromobilů na evropských silnicích v budoucích letech významně poroste a my se na to intenzivně připravujeme. Jedním z těchto kroků je výstavba nutné infrastruktury u dealerů našich značek. ČEZ ESCO navíc navrhne projekty snižování energetické náročnosti u našich dealerů. Tento krok je plně v souladu s naší dlouhodobou strategií zlepšovat efektivitu a ekologické parametry provozu našich dealerství,“ uvedl Vratislav Strašil, generální ředitel Porsche Česká republika.
„V rámci spolupráce zajistí ČEZ ESCO pro Porsche Česká republika komplexní službu – od návrhu řešení, které splňuje požadované standardy elektromobility definované Porsche ČR, přes odbornou realizaci vybrané varianty, až po provoz těchto řešení. Součástí nabídky bude vždy i návrh technologií pro snižování energetické náročnosti a snižování emisí skleníkových plynů u jednotlivých dealerů, jako např. fotovoltaické instalace, bateriové úložné systémy a další,“ říká Petr Ouška, ředitel úseku VS a komerční objekty.
Společnost ČEZ ESCO v oblasti elektromobility nabízí širokou paletu souvisejících služeb a produktů pro firmy, municipality a kraje. Jde například o návrh a instalaci dobíjecích stanic na klíč, elektrifikaci automobilových flotil, platformy pro dobíjení, včetně IT řešení, pronájmy či prodeje elektromobilů nebo wallboxy a kabely pro dobíjení. Pro samosprávy ČEZ ESCO nabízí realizaci a provoz dobíjecích stanic pro elektrobusy či návrhy konceptu elektromobility pro jednotlivá města a regiony.
Poprosil bych pány z ČEZ ESCO, aby se zašli podívat, jak
Poprosil bych pány z ČEZ ESCO, aby se zašli podívat, jak se to dělá a nevymýšleli kolo. Na zastoupení a jejich dýlera http://carpoint.cz/ v Praze Ruzyni, kde už více než rok mají minimálně 10 Mennekesů hned vedle autosalonu na parkovišti na jednoduchých elegantních sloupcích.
Takže stačí toto plus ještě jedna rychlá nabíječka a je vymalováno. Dále bych trval na pokrytí střechy fotovoltaikou a baterie solidní kapacity do baráku. Plus, pokud to koncernové elektro vozy zvládají, ale nemám takovou informaci, řízení spotřeby vůči výrobě a používání napojených vozidel jako akumulátoru.
Prostě udělejte to prosím pořádně na úrovni, ať se nemusíme za koncern a ČEZ v zahraničí stydět. Dotace jsou na to slušné a v tom objemu bude i zpracování za hubičku. Budeme za to rádi a rádi Vás budeme dávat za vzor a uvádět jako příklad dobré praxe. Děkuji.
Nejde, nefunguje. Proc by si CEZaci s.ali do hnizda? Jak FVE
Nejde, nefunguje. Proc by si CEZaci s.ali do hnizda? Jak FVE na strese – od CEZu se bude predrazena elektrina kupovat!!
Je to fsecko jeden velkej megapodvod CEZko, Hrabis a ostatni politicti tajtrlici!
Fuj!
V pravidlech pro zadost dotace pro nabijecku je ze 3 roky
V pravidlech pro zadost dotace pro nabijecku je ze 3 roky nesmi slouzit iako verejna. Tun i kdyz je nevyuzita tak na ni nesmite nabit nekoho jineho nez z firmy
No, v článku o dotaci není ani slovo. Nicméně neveřejná
No, v článku o dotaci není ani slovo. Nicméně neveřejná nabíječka neznamená, že vás tam nepustí nabíjet v případě nouze. Nesmíte z ní dělat veřejnou ve smyslu živnosti (tj. pravidelně za úplatu, jako když máte benz. pumpu). Ta podmínka je v OP PIK proto , že pokud chcete provozovat veřejnou stanici, tak by se to krylo s dotacemi určené pro dopravní stavby (dotace se nesmí překrývat).
tak to se konecne kolem Plzne + – 70 km konecne dockame
tak to se konecne kolem Plzne + – 70 km konecne dockame nabijecek ale zati mam hybrid 😉
+- 70 km určitě ne. Dealerství jsou prakticky jen v Plzni a
+- 70 km určitě ne. Dealerství jsou prakticky jen v Plzni a hlavně je to příprava, aby dealer měl kde nabíjet předváděcí vozy a vozy předané do servisu. Takže silně pochybuji, že Vás někdo nabije, když tam přijedete. Odkážou Vás na nabíjení zdarma u Kauflandu (jak v Area Bory, tak na Roudné), které je v krátkém dosahu ode všech dealerů v Plzni.
super, kazda nabijacka sa pocita 🙂
super, kazda nabijacka sa pocita 🙂
Když nebude veřejná, tak se nepočítá. :-/
Když nebude veřejná, tak se nepočítá. :-/
Tyhle soukromé jsou mega důležité, jinak by zasekali
Tyhle soukromé jsou mega důležité, jinak by zasekali veřejné nabíječky kolem.
Těžko. Už vidím, jak ztrácí čas svých zaměstnanců,
Těžko. Už vidím, jak ztrácí čas svých zaměstnanců, aby rozváželi a sváželi auta z okolních nabíječek… jak rozváží auta zákazníků po Kauflandech, aby tam přes noc nechali auta nabít…
Jinak já jsem si na dvoře také postavil nabíječku, uděláme z toho článek? 🙂 Protože to je určitě také megadůležité… 🙂
Je to důležité hlavně pro ně, aby mohli vůbec mít EV v nabídce a operovat s nimi, pro nás ostatní to nemá vliv na nic. Nebudou mít nabíječky –> nebudou mít EV v nabídce a nebudou s nimi pracovat (na obsazenost veřejných nabíječek v okolí to nebude mít vliv). Budou pracovat s EV –> musí mít svoje nabíječky (na obsazenost veřejných nabíječek v okolí to nemá žádný vliv).
Divil byste se, i takoví blbouni jsou mezi námi. Dáme
Divil byste se, i takoví blbouni jsou mezi námi. Dáme jídlo cz pravidelně svými elektromobily okupuje veřejné nabíječky, podle zpráv z Prahy. Protože u nich chytrá hlava vymyslela, že auta parkují rozvozci doma (na veřejných parkovištích, jak je u nás s firemními vozy zvykem), kde nabíjet nemohou. Pak je ráno vozí na rychlonabíječky. Místo aby v rámci nakládky neustále rychlonabíjeli u svého baráku a pak to přes noc nechali u téhož baráku na obyčejné zásuvce a byli ráno plní. Prostě jako v pohádce Mrazík říká dědeček Hříbeček: „Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil…“
To je trochu jiná situace.
Tady se bavíme o
To je trochu jiná situace.
Tady se bavíme o dealerech/servisech aut. Už vidím, jak vysvětlují zákazníkovi, že jeho auto místo aby parkovalo u dealera, tak ho na noc postavili ke Kauflandu, kde ho nějaký kretén může v klidu poškodit nebo vykrást.