BYD Yuan patří mezi nejúspěšnější nové modely elektromobilů v Číně. Aktuálně prodávaná verze EV360 nabízí oficiálně dojezd 360 km, nová EV500 nabídne až 500 km.
foto: BYD
Elektromobil BYD Yuan EV360 je vybaven 42kWh baterií a reálný dojezd je bližší spíš 300 km než 360 km. Auto je k dispozici od letošního května ve verzi se 70kW a 160kW elektromotorem, levnější varianta se prodává v přepočtu za 575 000 Kč před dotacemi.
BYD Yuan EV500 nabídne zvýšení výkonu na 120kW už u základní verze a baterii o kapacitě přibližně 60 kWh. Delší dojezd umožní v Číně získat na auto ještě vyšší dotace. K dispozici bude také panoramatická střecha.
test ?
test ?
ČÍNA JEDE!
Není to tak dávno co si paní, která pracovala
ČÍNA JEDE!
Není to tak dávno co si paní, která pracovala u nás v obchodě koupila Hyundai Lantra 1.6 a spousta lidí ji mělo za blázna.
Dnes je Hyundai jednička a daleko za ním je celá řada bývalých premiantů,jako Audi,Mercedes či BMV!
Kdo z nich má v prodeji BEV s dojezdem 500 km?
Čína je profláknutá kopiemi,ale možná nás čeká podobná budoucnost u aut BYD jako u Hyundai.
Všiml jste si, že článek je o BYD? Hyundai nemá žádné
Všiml jste si, že článek je o BYD? Hyundai nemá žádné BEV s dojezdem 500 km ani žádné auto s dojezdem jako Audi e-Tron.
Hyundai Kona!
A pro vaši info, e-tron se prodává nebo se o
Hyundai Kona!
A pro vaši info, e-tron se prodává nebo se o něm stále kecá, zdražuje a zdržuje?
Článek je o BYD a já jen připomněl,jak to bylo s Hyundai
Článek je o BYD a já jen připomněl,jak to bylo s Hyundai a že vidím možnost déjà vu.e-Tron je zatím studie,to je dle vás řešení konkurence přicházející s Číny?
Hyundai ale přeci není čínský, ani nemá dojezd 500 km
Hyundai ale přeci není čínský, ani nemá dojezd 500 km (Kona 64 kWh má EPA 402 km) a je na 17. místě v prodejích EV. Takže jsem fakt nepochopil co má znamenat to, že je jednička. BMW má více než 3x vyšší prodeje EV, Audi e-Tron je ve všech oblastech lepší než Hyundai Kona (i když se tu bavíme o 2x dražším autě co se teprve začíná vyrábět), s Mercedesem máte pravdu, to je naprostá tragédie. Jestli jste myslel, že Hyundai je aktuálně jediné auto pod 1,5 milionu s 60+kWh baterií, tak ani to není pravda, Tesla 3 Mid Range se prodává řádově více a Leaf 60kWh je za rohem.
Souhlasím ze vším,jenom je propastný rozdíl mezi Kona a
Souhlasím ze vším,jenom je propastný rozdíl mezi Kona a i3 v dojezdu i dospělosti,to už i Ioniq je jinde, Kona navyšuje výrobu!
Naproti tomu BMW a spol navyšují výkon baterií s velkou nevolí a mnohem raději pracují na konektivitě než zdokonalení BEV.
Proto se obávám že Čína při pokroku který je jí již pár let přiznáván má šanci zaujmout časem významné procento na automobilovém trhu v EU!Hlavně, bych se rád pletl!!!
Automobilový průmysl je v Evropě stěžejní, tak si
Automobilový průmysl je v Evropě stěžejní, tak si myslím, že pokud by měly hrozit větší problémy (tzn. >10% podíl čínských automobilek), pak EU uvalí taková cla, že je nikdo nebude chtít (že nám to Čína obratem vrátí je věc jiná). A Čína tak jako tak bude dodávat významné množství baterií, tedy stěžejní náklad na celé auto.
A jen znovu připomínám Hyundai je Korea, ne Čína.
Co se týče nabídky aut v Evropě s větší baterií za „rozumnou“ cenu, tak tu budeme mít v roce 2019 už docela slušný výběr:
Hyundai Ioniq 46 kWh, Hyundai Kona 64 kWh, Kia Niro 64 kWh, Nissan Leaf 60 kWh, VW e-Golf 48 kWh, BMW i3 42,2 kWh, Tesla Model 3 50 KWh a 62 kWh.
Hyundai Ioniq 2019 39kWh.
Hyundai Ioniq 2019 39kWh.
Aha, díky, dřív se mluvilo o 46 kWh.
Aha, díky, dřív se mluvilo o 46 kWh.
Tesla 3 ani e-tron se tu neprodává nebo vy jste je viděl na
Tesla 3 ani e-tron se tu neprodává nebo vy jste je viděl na showroomu? A upgrade Leafu je zastaven.
Pokud teď objednám Audi e-tron, Hyundai Kona a TM3, tak
Pokud teď objednám Audi e-tron, Hyundai Kona a TM3, tak dodací lhůta bude téměř na chlup stejná. Upgrade Leafu (doufám) není zastaven, jen o 1-2 měsíce odložen, ale je fakt, že netuším, jestli se jim ten skandál jenom nehodil a opravdu auto opravdu není připravené.
A co teprve takový BYD Tang EV600 slibující dojezd až 600
A co teprve takový BYD Tang EV600 slibující dojezd až 600 km a kapacitou 82,8 kWh
elektrickevozy.cz/clanky/dojezd-az-600-km-cinane-rozjizdeji-elektromobilovou-ofenzivu
Co by ne, nevypadá to úplně zle. Navíc Čína sice dělala
Co by ne, nevypadá to úplně zle. Navíc Čína sice dělala léta šmejdy, ale jejich pokrok je obrovský, dnešní kvalita se s tím co bylo před deseti lety nedá vůbec srovnávat. Aby se nakonec v Boleslavi nedivili… Jen je otázka, jestli se vůbec v Asii všimli, že existuje nějaká ČR.
Urcite nevsimli, ale to nevadi. Brzy se budou auta (ev)
Urcite nevsimli, ale to nevadi. Brzy se budou auta (ev) prodavat v hypermarketech. Budou tam zaparkovana mezi pecivem a regalem s tampony.
Takze az se Byd dohodne treba s Tescem, dostane se i k nam.
presneeee. ;o) Ten zeleny muzicek ma BYD e6 uz pekne dlouho
presneeee. ;o) Ten zeleny muzicek ma BYD e6 uz pekne dlouho zalistovany. Skladem zatim neni. ;o) Jde spise o homologaci pro EU, pak bych se uz vubec nebal, ze ho nekoupim, kdyz uz dnes si kde co objednate pres pul sveta a do mesice to mate doma na stole.
A za pár let se můžeme těšit, že až to zaplatíme, samo
A za pár let se můžeme těšit, že až to zaplatíme, samo to k nám z Číny dojede. Z fabriky na vlak, pak na loď, pak z lodi zas na vlak a ve stanovený termín mi to bude stát před barákem. 🙂
Homologací to asi nebude, jedno e6 už jsem viděl opakovaně
Homologací to asi nebude, jedno e6 už jsem viděl opakovaně v Praze na pár autovýstavách a bylo to na značkách.
tu homologaci jsem myslel na EV600, ci EV500.
tu homologaci jsem myslel na EV600, ci EV500.
V BYD- u má podíl Warren Buffet a jeho Berkshire Hathaway.
V BYD- u má podíl Warren Buffet a jeho Berkshire Hathaway. Takže o finance není nouze. Jenom sem si nevšim, která pak evropská automobilka produkuje elektromobil s dojezdem 500 km. Jednou nás ti Číňani umlátěj kloboukama ….