V roce 2019 společnost Bonett prodala více než 13 milionu m3 stlačeného zemního plynu pro dopravu, čímž znovu překonala svůj rekord.
foto: Bonett Gas Investment, a. s.
Na celkovém objemu prodaného CNG v Česku se podílí více než 15 %. Letos se chce Bonett vedle budování sítě na CNG zaměřit i na biometan a LNG.
NEPŘEHLÉDNĚTE Albert přepravuje už čtvrtinu sortimentu CNG kamiony
Pro českou skupinu Bonett byl loňský rok opět rekordně úspěšný. Na 40 stanicích totiž prodal 13,6 milionu m3 CNG, což ve srovnání s předchozím rokem představuje nárůst o 18 %. Bonett se tak významnou měrou podílel na rekordním objemu prodaného CNG v dopravě v České republice.
Z celkových 90,4 milionu m3 si totiž „ukrojil“ více než 15 %. Oproti loňsku si celý český trh polepšil o 14,6 milionu m3 stlačeného zemního plynu, což představuje druhý největší meziroční skok od roku 2004.
„Rok 2019 byl pro nás opět rekordní. Těší nás zejména růst i udržení 15% podílu na domácím trhu, k tomu Bonett roste i v zahraničí, v Polsku jsme například otevřeli stanici pro 110 autobusů, a připravujeme i další zahraniční projekty,“ říká Václav Holovčák, člen představenstva společnosti Bonett Gas Investment.
I v roce 2019 Bonett soustavně pracoval na rozšiřování své sítě plnicích stanic, která v současnosti čítá 40 míst. I letos bude pokračovat ve stejném tempu otvírání nových stanic, do rozvoje své sítě plánuje investovat jen v ČR půl miliardy korun, k tomu se pro skupinu otvírají i významné zahraniční investice. Celkem plánuje svou síť v ČR postupně rozšířit o dalších 10 až 15 stanic.
„Část z našich investic půjde i do projektů LNG stanic a biometanu,“ nastiňuje plány Václav Holovčák, člen představenstva společnosti Bonett Gas Investment. „Rádi bychom otevřeli co nejdříve naší první stanici na LNG, připravujeme několik takových projektů, naším cílem je stabilní růst skupiny“ dodává. Toto palivo se vůbec poprvé objevilo ve statistikách, vloni se ho prodalo 871 000 m3.
Spotřeba CNG v České republice roste nepřetržitě od roku 2004, a to díky čím dál většímu počtu veřejných plnicích stanic, kterých bylo ke dni 31.1.2020 celkem 207. Nových osobních vozidel na našich silnicích opět přibylo, v loňském roce jich bylo 25 310.
Na celkové spotřebě se podílí i ekologické CNG autobusy, jejichž počet meziročně opět stoupnul na 1453. „Polovina všech autobusů na CNG je přitom plněna na technologiích dodaných naší skupinou,“ říká Václav Holovčák, člen představenstva společnosti Bonett Gas Investment.
Off… další objev z
Off… další objev z Koreje
https://www.svethardware.cz/vedcum-v-koreji-se-podarilo-vytvorit-akumulatory-s-kremikovou-anodou/51372
Off.. BMW první na
Off.. BMW první na odstřel
https://www.forbes.cz/tesla-je-daleko-pred-klasickymi-automobilkami-prvni-zacne-sestrelovat-bmw-rika-investor-tomek/
Off
Místo klasického denního nášupu dalších
Off
Místo klasického denního nášupu dalších záračných baterií tu máme zázračnou fůzi z Austrálie. Co vy na to? Hoši z oslí diskuze už si nad tím lámou hlavu. Ještě že tomu nerozumím. :)))
http://www.osel.cz/11046-radikalni-fuze-australskeho-startupu-hb11-energy-predcila-vsechna-ocekavani.html?fbclid=IwAR1eV9sGviXUnbDkfpYCEo7KR2-0FTgAu_GOMY_Pzzz7a501_JlVuHxd0zA
OFF:Mad Mike crasht and
OFF:Mad Mike crasht and die.
https://www.youtube.com/watch?v=ErIj4yWOydc
Chtel dokazat ze zemekoule je placata a sestrojil raketu s parnim pohonem. Davam mu Darwinovu cenu.
Místo toho udělal placku ze sebe. Magor a hazadér se
Místo toho udělal placku ze sebe. Magor a hazadér se životem. Evidentně měl placatej mozek.
Off…
Off…
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/technologie/jaderna-elektrarna-fessenheim-francie_2002221403_zit
A v cervnu vypnou druhy blok Fessenheim 2.
A v cervnu vypnou druhy blok Fessenheim 2.
Prodej CNG je spojen s Martinem Nejedlym, poradcem prezidenta
Prodej CNG je spojen s Martinem Nejedlym, poradcem prezidenta CR a vozungrem Zemanem. Nejedly a Lukoil jsou jedna ruka a CNG je toho jeden dilek.
Off.
Posun v testování
Off.
Posun v testování baterii.
https://www.greencarcongress.com/2020/02/20200220-attia.html
LNG pro koho?
LNG pro koho?
Ekologická náhrada dieselových motorů kamionů je LNG nebo
Ekologická náhrada dieselových motorů kamionů je LNG nebo vodík. Baterie se použít nedají a vodík je moc drahý.
Žádný takový kamion není v sériové výrobě.
Žádný takový kamion není v sériové výrobě.
https://www.volvotrucks.cz/cs-cz/trucks/volvo-fh/volvo-fh-lng.h
https://www.volvotrucks.cz/cs-cz/trucks/volvo-fh/volvo-fh-lng.html
https://www.ivecohajek.cz/clanky-spolecnost-bioway-si-prevzala-15-low-deck-tahacu-iveco-stralis-na-zkapalneny-zemni-plyn.html
https://www.scania.com/cz/cs/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2017/0111111121/NEW-CNG.html
Já zase náhodou našel
Já zase náhodou našel tohle
https://www.transportenvironment.org/press/road-tests-show-gas-trucks-5-times-worse-air-pollution
To je hezké, v tom případě to není řešení na čistší
To je hezké, v tom případě to není řešení na čistší vzduch 🙁