Autosalon Paříž 2018: Toyota představí jen hybridní modely

Exkluzivně na autosalonu v Paříži se budou prezentovat dva klíčové produkty: hybridní technologie a nová globální architektura TNGA.

Na pařížském autosalonu letos Toyota návštěvníkům představí pouze hybridní vozy a ukáže, jak se připravuje budoucnost. A to v rámci unikátní digitální tiskové konference.

Exkluzivně na autosalonu v Paříži se budou prezentovat dva klíčové produkty: hybridní technologie a nová globální architektura TNGA.
foto:

Toyota již přes 20 let vyvíjí, zdokonaluje a uvádí na masový trh technologii hybridního pohonu. V Paříži letos Toyota představí výhradně vozy s hybridním pohonem – od malého Yarisu přes nejnovější generace modelů Corolla a RAV4 až po Toyotu Camry.

Základem nové nabídky modelů a hnacích ústrojí je nová globální architektura TNGA (Toyota New Global Architecture). TNGA není jen podvozkovou architekturou, ale také konstrukční a designovou filozofií. Kromě vylepšení v otázkách jízdní dynamiky vozidel umožňuje i další posun na poli designu exteriéru a interiéru s vyšším důrazem na emoce.

Na stánku se uskuteční světová premiéra zbrusu nového kombi Corolla Touring Sports společně s odhalením pětidveřového hatchbacku. Díky nové platformě TNGA-C se nová Corolla chlubí emotivním designem a umožňuje volit ze dvou typů hybridního pohonu – 1,8 litru nebo zbrusu nového 2,0 litru.

Toyota Corolla Hybrid

Toyota Corolla Hybrid
foto: Toyota

V evropské premiéře se též představí nová Toyota RAV4, pyšnící se robustním designem, novou podvozkovou architekturou TNGA-K a novým hybridním pohonem 2,5 litru. Po 14 letech nepřítomnosti se do západní Evropy vrací model Camry v kompletně novém provedení, včetně nové podvozkové architektury TNGA-K a nového hybridního pohonu 2,5 litru.

Před 20 lety se na autosalonu v Paříži poprvé ve světové premiéře ukázala Toyota Yaris. Na oslavu tohoto výročí se nyní bude nabízet speciální edice ‚Y20‘ s výrazným zlatým lakem ‚Golden Yellow‘, který jsme mohli spatřit i na původním modelu z roku 1998, avšak v tomto případě má karoserie dvoubarevné lakování v kombinaci s moderní tmavě šedou střechou a dalšími akcenty ve stejném tónu. Další speciální edice ‚Toyota Yaris GR Sport‘, rovněž prezentovaná na autosalonu, oslavuje rallyové úspěchy týmu Toyota GAZOO Racing.

Kromě automobilů představí Toyota i nejnovější výsledky vývoje bezpečnostních technologií v podobě paketu Toyota Safety Sense s novými vlastnostmi a funkcemi (ve výbavě nové Corolly a RAV4).

Ve vyhrazeném prostoru Toyota GAZOO Racing se bude prezentovat vítězný monopost Toyota TS050 Hybrid LMP1 ze závodu Le Mans 2018, včetně vytoužené trofeje Le Mans.

Nový stánek

Automobilový průmysl prodělává největší proměnu za poslední století a sama Toyota pracuje na přeměně z automobilky ve firmu poskytující pokrokové služby mobility s cílem nabízet lepší možnosti mobility pro všechny.

O této proměně značky vypovídá i stánek na autosalonu se třemi samostatnými zónami. První zóna ‚Start your impossible‘ je věnována novým řešením mobility a budoucím inovacím. Druhá zóna oslavuje aktivity Toyoty ve světě motoristického sportu – tým Toyota GAZOO Racing. A třetí zóna je určena pro nové modely Toyota s jednoznačným zaměřením na nejnovější nabídku hybridů

Nové pojetí tiskové konference

Měnící se podmínky mediální komunikace jsou zřejmé i z proměny tradiční tiskové konference na stánku autosalonu v nový digitální formát „on-demand“ s možností zúčastnit se konference kdykoli – ať již na stánku nebo on-line, na autosalonu nebo kdekoli jinde na světě.

Zahájení digitální tiskové konference se ujme Dr. Johan Van Zyl, prezident a generální ředitel Toyota Motor Europe, po němž následuje interaktivní systém s jednotlivými moduly, které pokrývají vystavovaná vozidla a další klíčová sdělení.

tisková zpráva

34 komentářů u “Autosalon Paříž 2018: Toyota představí jen hybridní modely”

          1. Vy to jen nechápete. Přejmenovaný aurris to možná je,
            Vy to jen nechápete. Přejmenovaný aurris to možná je, všechny ty články o novém aurisu a pak o jeho přejmenování jsme samozřejmě všichni četli. Problém ale je, že tvrzení „je to jen přejmenovanej auris“ je úplně mimo. To by se dalo říct pouze v situaci, kdyby stávající, aktuálně prodávanou verzi aurisu přejmenovali. To se ale nestalo. Je to uplně nová verze, takže to prostě není jen přejmenovaný auris.

            1. Spíš nechápu vás. Připadá vám ta nová Corola/Auris
              Spíš nechápu vás. Připadá vám ta nová Corola/Auris jako úplně 100 % nový auto nebo je to jen prejmenovanej facelift Aurisu?
              Btw kdyby si manažeři nehráli na škatulata hejbejte se, tak se todle vaše nový auto bude furt jmenovat Auris. Té nečekaný co? ;-D

    1. Tak hybrid je budoucnost, kterou bude mít za pár let 80%
      Tak hybrid je budoucnost, kterou bude mít za pár let 80% nově prodávaných fosilních automobilů v EU.
      A právě proto ho nemá moc cenu teď kupovat o Toyoty, protože zvýhodnění ve městech pro ně velmi brzo skočí, a Toyota je stále ještě prodává dost draze a bez 48 V.

          1. Jo maj to vychytaný a splňujou v pohodě všechny předpisy
            Jo maj to vychytaný a splňujou v pohodě všechny předpisy a ještě asi dlouho budou, ale klidně by mohli jít ještě dál a vyrábět bezemisní auta, jenže to oni, dokud nebudou muset, neudělaj. Tudíž nejdou budoucnosti vstříc a ve výsledku jsou zpátečníci.
            Maj sice bezemisní Mirai, ale těch prodaj asi mizivé množství a asi budou muset dodat určitý procento bezemisních aut pro Čínu, ale tím to hasne.

            1. Mirai je naprostá hovadina.
              Jestli někdy vůbec budou

              Mirai je naprostá hovadina.
              Jestli někdy vůbec budou masově nějaké vozy na vodík, pokud se ho podaří levněji vyrábět nejspíš vysokoteplotníma jaderkama, tak jedině autobusy a podobné větší kusy, které ještě celou nádrž kvůli unikání spotřebují nejpozději za pár dnů.

            2. Toyota elektromobili chysta, ma i vyvoj akumulatoru s
              Toyota elektromobili chysta, ma i vyvoj akumulatoru s realtivne velikym rozpoctem, jen to proste neuspechavaj, ostatne prvni Prius nasadili take az po poradnem otestovani po 3 letech, prvni prototypy Priusu byly vyrobeny a testovan jiz v roce 1994 (respektive prosinec 1993), a planovani takoveho modelu a navrhy pohonu vznikali od roku 1990, tedy 7 let pred tim nez se Prius zacal prodavat

              Toyota si proste elektromobilitu nechava na pristi desetileti, a pokud dopadne stejne dobre jako u Priusu, neni se proc zlobit

                1. Ale mimo Čínu nedodá ani kus.
                  Ale mimo Čínu nedodá ani kus.

        1. Ja myslím, že to má Toyota docela slušně spočítané a
          Ja myslím, že to má Toyota docela slušně spočítané a aktuálně rejžuje co se dá. Jako jedna z mála nemá žádný problém splňovat aktuální emisní normy a nemusí vůbec zasahovat do nabídky motorů jako jiný výrobci. A jestli si myslíte, že za 3 roky, kdy bude stále koncern vyrábět řádově 100.000 e-aut ročně dělá Toyotě starosti, tak to fakt ne. Dokud nebudou e-auta vyrábět v řádu 1m / ročně, tak to pro ně nemá ekonomický smysl a bez problémů budou prodávat milióny hybridů.
          Že v budoucnu uvedou plnou elektriku je jasné snad každému.

                1. To je mi lito, ze nekdo (ty) ma nenavisti plnou hlavu. Ale
                  To je mi lito, ze nekdo (ty) ma nenavisti plnou hlavu. Ale kdyz me prestanes nenavidet, treba se ti ulevi…

                2. No vidíš ty si dokonce myslíš že už i já tě
                  No vidíš ty si dokonce myslíš že už i já tě nenávidim. Tobě už snad není pomoci.

                  btw Nauč se číst a chápat význam toho co říkám ať si to zase zbytečně nevysvětluješ po svém a blbě.

              1. Kontrolní otázka soudruzi:
                Jestlipak víte, co to znamená

                Kontrolní otázka soudruzi:
                Jestlipak víte, co to znamená když vyjímka potvrzuje pravidlo?“

                RAV4 byla taková krásná ukázka compliance car. Myslím, že byla dostupná jen v Kalifornii, tak jako to má teď i IONIQ, Honda Clarity nebo e-Golf. Ten je aspoň dostupnej i v 11ti CARB státech, ale rozhodně ne ve všech 50ti. A jeśtě se na něj čeká přes rok… ;D

    2. co je budoucnost? ta za 5 let, ta za 10 let, ta za 100 let, ta
      co je budoucnost? ta za 5 let, ta za 10 let, ta za 100 let, ta za 10 tisic let?

      vsechno co se prodava je budoucnost, a zrovna hybrid Toyoty tu budoucnost zacal sveho casu smerovat mnohem vic nez kterykoliv automobil do doby nez se zacala vyrabet tesla S 😉

      pro pristich 10 a mozna i vice let je hybrid rozhodne budoucnost, a to navzdory tomu ze se to nekterym nelibi, fosilni auta nezmiznou lusknutim prstu a neudelaj s tim nic ani dohromady vsichni zarputili prosazovaci elektromobilu, proste neudelaj

Napsat komentář