Audi spustilo superrychlé nabíjení v centru Berlína, i s občerstvením

Vysoké počty opakovaně se vracejících zákazníků v Norimberku a Curychu podle Audi potvrzují správnost konceptu prémiového rychlého nabíjení ve městech.

Značka Audi otevřela své třetí nabíjecí centrum Audi charging hub. Po Norimberku a Curychu sázejí čtyři kruhy na partnerskou společnost v Berlíně, a využívají přitom již existující přípojku k elektrické síti, kterou nabíjecímu centru poskytnul jako kooperační partner sousední podnik FrischeParadies s atraktivním trhem a gurmánským bistrem.

FrischeParadies a Audi charging hub budou odebírat elektrickou energii prostřednictvím společného elektrického vedení, které oba partneři sdílejí v souladu se svými požadavky. Nabíjecí stanice vybavená vyřazenými sadami akumulátorů nabíjí vyrovnávací zásobníky energie pouze v obdobích, kdy má FrischeParadies malou spotřebu elektrické energie.

Značka Audi používá inteligentní a dynamickou regulaci zatížení z vlastního vývoje, aby zajistila efektivní využívání již existující elektrické infrastruktury. Při výběru lokality se Audi opírá o koncernové datové analýzy, které předem zkoumají místní poptávku.

„Naší dynamickou regulací zatížení posouváme naši spotřebu energie do denních období, v nichž FrischeParadies odebírá ze sítě méně elektrické energie,“ vysvětluje Elias Hammer, který má ve společnosti Audi na starosti zprovoznění centra v Berlíně a integraci energetického systému center Audi charging hub.

„Berlín je tak dalším úspěšným příkladem našeho inteligentního nabíjecího konceptu,“ říká Ralph Hollmig, vedoucí projektu Audi charging hub. „Tímto způsobem budeme spravovat všechna naše centra s nejvyšší možnou efektivitou a trvalou udržitelností. Pracujeme na optimalizaci energetické hospodárnosti. Do budoucna si dokážeme představit dokonce i inteligentní obchodování s elektrickou energií z burzy. To například znamená, že bychom elektrickou energii z obnovitelných zdrojů nakupovali tehdy, když je nabízena za výhodné ceny,“ dodává Hollmig.

Díky překlenovacímu zásobníku z vyřazených akumulátorových baterií, které pocházejí z demontovaných zkušebních vozidel Audi, může značka se čtyřmi kruhy přinášet infrastrukturu pro trvale udržitelné rychlé nabíjení i do míst, kde nemá elektrická síť dostatečnou kapacitu pro nepřetržitý provoz čtyř vysokovýkonných nabíjecích přípojek s výkonem až 320 kW.

Zatímco rychlonabíjecí infrastruktura bez překlenovacích zásobníků musí v současnosti většinou dlouho čekat na potřebné transformátory, využívá Audi charging hub již existující infrastrukturu nejlepším možným způsobem.

Pozitivní ohlasy

První data z Norimberku a Curychu ukazují, že řidiči elektromobilů Audi a dalších značek přijali koncept městského rychlého nabíjení s logem čtyř kruhů pozitivně. V Norimberku, kde Audi provozuje od prosince 2021 velké centrum Audi charging hub s šesti nabíjecími přípojkami a salonkem s plochou 200 metrů čtverečních, se pravidelně vrací 70 %zákazníků.

„Zákazníci v Norimberku již integrovali nabíjení v centru charging hub do svého denního programu,“ říká Hollmig. Audi napočítá v Norimberku za den až 62 nabíjecích procesů. V průměru registruje první Audi charging hub 36 nabíjecích procesů denně.

Přibližně polovina zákazníků přijíždí v elektromobilu Audi. „Při otevření centra Audi charging hub v prosinci 2021 prakticky nikdo takový úspěch nepředvídal. Na konci ledna 2023 jsme v Norimberku přivítali již 10 000. návštěvníka centra,“ říká Hollmig. „Podobně vysokou poptávku zaznamenáváme také v Curychu. To jsou čísla, která naprosto potvrzují správnost našeho konceptu městského nabíjení jako náhrady domácí nabíjení.“

zdroj: tisková zpráva, foto: Audi

33 Comments on “Audi spustilo superrychlé nabíjení v centru Berlína, i s občerstvením”

      1. V noci jsme provedli porovnání s informacemi WikiLeaks a dalších zdrojů a lze jednoznačně určit, že minimálně velká část zveřejněných dokumentů je podvodná a jedná se tedy pravděpodobně o americký fejk a falešný únik. Bohužel pro Američany ve snaze zvýšit důvěryhodnost to poněkud přehnali.

        1. V noci bych delal s tvyma asistentkama neco uplne jineho. Ale kdo vi co to je za asistentky. Soudruzky drive narozene ktere potrebuji co hodinu novou plinu a take porad usinaji. No tak to bych urcite utekl. Nebo pracujes v Petersburgu v teamu loseru, kteri za par kopejek prodavaji svou dusi dablu? Tak hltej a zadav se, bude vsem lip.
          Slavite v ruzzacku velikonoce, nebo kvuli mateni nepritele az pristi rok?

            1. Velky Patek je nejdulezitejsi krestansky svatek, ukrizovani J.K. Velikonoce reprezentuji krestanskou kulturu. To co popisujete se sluncem a uplnkem jsou pohanske zvyky. Jako spravny bolsevik a ruzzomil vykrikujete o ochrane evropske krestanske kultury a pritom po ni slapete. Komunisti udelali celou praci, na nejvetsi krestansky svatek lide muzou nakupovat jako vztekli a pondeli spojuje cesky narod jen s pomlazkou a supanim. Ze J.K. vstal z mrtvych si uvedomuje malokdo. Ale na pomlazku je vse zavreno, Cesi musi mit na chlastani volno. Jojo, zachrana krestanskych hodnot v podani (post)bolseviku.

              1. význam je v obete (až na smrť) za ľudstvo (naprieš vyznaniami), následne predzvesť večnéhoživota (vzkriesenie).

                kolegyňa vravela, že boľševici neverili v boha, ale smrť si spájali so strachom či predsa do toho pekla nepôjdu. preto tie obrovské pohreby, kde sa všetko naťahovalo a nakoniec pár hrobárov ho šuplo do hrobu a vcukuletu zahrnulo.

              2. Ježíš je poměrně nudnou tisíckrát omletou reinkarnací uctívání slunce. Zrození z panny jako desítky předcházejících bohů, hlavní data podle astronomických událostí – narozen na svátky slunovratu, ukřižování na jarní rovnodennost.
                Při úrovni moderního poznání poměrně nudný kult, spíš jeden z ubožejších, splácanina všeho možného, bez hlavy a paty. To kult Atona měl alespoň styl, uctívání slunce v podobě Ježíše je pro slaboduché.
                Naproti tomu kulturní přínos křesťanství, rozvoj duchovního poznání, literatury a dalších oblastí, to rozhodně ano. Ovšem nalijme si čistého vína – pokud by to nebyl Ježíš ale kult čtyřruké opice, v pravou civilizační chvíli by to mělo naprosto stejný přínos.
                Křesťanství jako kulturní tradice rozhodně ano. Věřit ve fiktivní reinkarnaci kultu slunce, to tedy rozhodně ne.

                S nějakým komunismme to navíc naprosto nesouvisí, po odeznení násilné rekatolizace českých zemí byl nastartován nezvratný proces útlumu křesťanství, který se plně projevoval již za první republiky.

                Ovšem pro fotovoltaisty mi uctívání a praktikování kultu slunce dává smysl 😀

                1. Co vy tady všechno neřešíte. 😉 Uctívání kultu slunce se mi docela líbí ale na co chcete napasovat uctívání výfuků?

                2. @visper Ve slovanské mytologii je to snadná odpověď, samozřejmě uctívání Peruna.

              3. pro Nazibambula…. Tak si představ, že na V. Pátek nakupují i Poláci… To jsou ale neznabozi že 😃
                V doopravdy biblického pánaboha dnes upřímně věří už jen duševně choří… Jó různých podvodníků, co berou náboženství jako politický nebo obchodnický projekt je spousta…
                Přeju lidstvu, aby se těch hoven jednou dokázali zbavit 😇🦵

                1. Proč zbavit, s bezpečným odstupem je to nevyčerpatelná studnice humoru a stokrát přepisováný kompilát zvaný Bible je plný kameňáků, typu manželky synů Adama.a Evy nebo ať nechodíme daleko Ježíš jinak též Josef sám sobě otcem 🤣👍

                2. Tak povezte v cem spociva ta zachrana krestanskych evropskych hodnot ktere pry jen ruzzaci zarucuji. Jednu takovou tradici vidim, je to imperialismus 19. stoleti, dobyvani kolonii a rabovani. ruzzaci jsou retardovani minimalne o 2 stoleti. Dobytek nepatri vubec do civilizovaneho sveta.

  1. pre protiruského a germanofila LEOa

    Podľa Spiegelu Siegfried Wolf, rakúsky podnikateľ a člen dozornej rady Porsche, v liste ruskému prezidentovi ponúkol oživenie “legendárnej značky Volga”, pričom rakúsky podnikateľ navrhol využiť opustené továrne Volkswagenu v Rusku.

    Podľa novín člen dozornej rady Porsche tiež ponúkol, že ako majiteľ ruskej spoločnosti PromAvtoConsult sám prevezme riadenie projektu. Priemyselným partnerom by sa mohla stať ruská automobilka GAZ, ktorú zasiahli západné sankcie.

    VW a Porsche zároveň uviedli, že o Wolfovom liste nič nevedeli.

      1. tak viac o trojstranovom liste
        V liste Putinovi Wolf uviedol, že jeho plánom je začať v druhej polovici roka 2023 opäť montovať automobily Škoda v oboch závodoch: najprv sa bude v Kaluge vyrábať model Rapid a potom v Nižnom Novgorode Octavia, Kodiaq a Karoq. Vozidlá mali dostať ruský dizajn a „radikálne prepracovaný vonkajší dizajn”, aby získali „charakteristické črty“ legendárnych modelov Volga a Pobeda.
        https://www.drive2.ru/r/selfmade/1004113/
        https://www.youtube.com/watch?v=-o5Uf8mmoKs
        https://www.youtube.com/watch?v=i65DW3ar2a8

          1. Víš co je occamova břitva?

            1) Američané vymysleli dezinformaci, která ale neobsahuji nic moc zajímavého, tu přes agenty podstrčili Rusku, Rusko to vzalo, část informací upravilo a zveřejnilo. Přičemž není jasné, co vlastně tím Američané získali.

            nebo

            2) Republikánský zaměstnanec v Pentagonu ofotil a zveřejnil papíry, které před volbami ukazují, jaká jsou bidenova administrativa blbci.

                1. To co píšeš nikdo netvrdí. Pouze Slováci spekulují, proč je ten šrot šrotem a místo 300 letových hodin se to nějak pokazí už po 70 hodinách. No proč asi… je to 35 let starý tryskáč s původními motory, boha jeho…

                2. Jsou letuschopne, ale ne bojeschopne. A pokazily se prave ty komponenty ktere meli na starost ty ruzzacky zmrdi. Ve valce by sli ke zdi.

                3. Jistota je jediná – jedná se o RŮZNÉ závady motorů, přičemž od oprav tyto motory nalétaly desítky hodin.
                  Slováci teď vysvětlují, že za slavnostní předání olétané staré sračky, vladtně nemůžou, a že z toho ten šrot určitě udělali Rusové, přestože to sami servisují. Dokonce vymysleli historku, že jejich technici NESMÍ DO ČÁSTI MOTORU 😀 😀 😀

                  Komedianti.

                4. Nastesti si s tim Ukrajinci poradi, protoze ukrajinsky prumysl vyvijel hodne sovetskych zbrojnich systemu. ruzzaci jsou bez Ukrajiny totalne v prdeli.

                5. MAPO VPK továrny i sídlo jsou v Moskevské oblasti, tak nemel kraviny.

                6. @lavrov42. Koncern VW ktery vlastni Skodovku ma sidlo ve Wolfsburgu. A kde myslite ze je vic skodovackeho know how. V MB nebo ve WOB?

                7. Před pár minutami se začaly objevovat další rozsáhlé soubory dokumentů Pentagonu o EU, Číně atd. Ani to nestíhám číst.
                  MO USA už přiznalo, že se jedná o reálné materiály.

                  Pořádně se nadechni, protože tohle vypadá na největší zpravodajský průser historie USA.

                  Přízrak WikiLeaks je zpět, US administrativa až po kolena ve sračkách a ulhaní Ukrajinci teď vypadají… no jako klasičtí ulhaní Ukrajinci.

Napsat komentář