Anytime carsharing nabízí hybridy, elektromobily i elektroskútry

Anytime carsharing, přední hráč na poli služeb sdílených vozů, rozšiřuje své služby o krátkodobé pronájmy sdílených skútrů a v rámci obměny vozového parku přináší ke stávajícím hybridním vozům Toyota Yaris, C-HR, Corolla Hatchback a Combi nově benzínové Toyoty Aygo. Jako třešnička na dortu se ve vozovém parku Anytime také nově vyjímá plně elektrická exkluzivní Toyota bZ4X. Celkově nyní vozový park Anytime čítá více než 600 sdílených automobilů a téměř 100 skútrů.

Toyota Aygo je kompaktní městský vůz, který je známý pro svůj agilní a skvěle ovladatelný charakter, ideální pro pohyb ve městě i za jeho hranicemi. Zvýšená poloha sedadel pak dává přehled o okolí vozu a jistý pocit při řízení.

„Model Aygo jsme zvolili z toho důvodu, abychom nabídli uživatelům další volbu v kategorii nejekonomičtějších vozů, navíc vhodných do hustého městského provozu. Jejich využití je pak pro zákazníky z naší nabídky také nejlevnější. Aygo je tak další volbou vedle velice populárního a využívaného modelu Yaris,“ říká Milan Beutl, ředitel českého zastoupení Anytime.

Nově zařadil Anytime do své flotily také prémiové elegantní SUV – elektromobil Toyota bZ4X. Nabízí kombinaci robustního vzhledu a dynamického designu s pokročilým elektrickým pohonem. Je navržena tak, aby poskytovala pohodlí a bezpečnost, a to díky inteligentním bezpečnostním systémům a praktickým prvkům v kabině. 

Anytime carsharing také rozšiřuje své působení o novou službu a vedle sdílených automobilů přichází s nabídkou sdílených skútrů. Aktuálně se jedná o 60 motorových skútrů Yuki 125i Via a Yuki 125i Matrix. Skútry jsou vybaveny vzduchem chlazenými čtyřtaktními motory o objemu 125 ccm.

Model Via má 14ti palcová kola, LCD displej, full led světlomety a USB port pro nabíjení mobilních telefonů. Model Matrix pak 13ti palcová kola a USB port pro nabíjení mobilních telefonů. Oba modely disponují zadním nosičem zavazadel. Via má pro bezpečnu jízdu v úložném boxu v zadní části motorky umístěné dvě helmy, Matrix pak jednu pod sedačkou skútru.

K pronájmu skútru pak stačí, stejně jako u automobilu jednoduchá a intuitivní aplikace v mobilu, přes kterou funguje vše včetně prvního přihlášení a registrace. Pro odemčení a nastartování stačí pouze tato aplikace. Jakmile v aplikaci zahájíte pronájem, zapne se zapalování a v tu chvíli lze použít startér a motor tím naskočí. 

„Oba modely jsou ve sdílené variantě Anytime skvělou volbou pro ty, kteří hledají spolehlivý a stylový skútr pro každodenní použití a nechtějí utrácet za jeho pořízení a drahé udržování. Po registraci zákazníci v aplikaci vidí dostupné skútry, mohou si je rezervovat, odemknout a zamknout bez klíče. Využít je mohou již řidiči od 16 let, čímž Anytime rozšiřuje okruh mladých zákazníků, u kterých se sdílené dopravní prostředky těší velké popularitě,“ říká Milan Beutl, ředitel českého zastoupení Anytime.

Anytime carsharing od svého vstupu na trh již realizoval více než 2,5 mil. pronájmů, aplikaci si již stáhlo více než 100 tisíc uživatelů.

zdroj: tisková zpráva

8 Comments on “Anytime carsharing nabízí hybridy, elektromobily i elektroskútry”

  1. O víkendu jsem zkusil ten nový carsharing od Boltu – Audi A1, půjčení na 24 hodin + nájezd 210 km a vyšlo to na 1150 Kč (1200 mínus 50 Kč sleva za tankování).
    To samé s Anytime a nejlevnějším Yarisem Economy vychází na 1660 Kč. bZ4X zatím není v nabídce, ale v ceníku 10,58 Kč/km myslej fakt vážně u EV?
    No a Car4Way je úplný úlet, tam by to s Fabií vyšlo na 2660Kč.
    Takže díky za článek tady, ušetřili jste mi pár chechtáků.

  2. Připomínám D-Mobility (Anytime) povinnost zveřejňovat účetní uzávěrky.

    A když už je článek o autopůjčovnách, tak velká gratulace Hertzu, ke zbavení se všech elektromobilů, návratu ke sponzoringu automobilových závodů pro heteráky a vítězství Hertz Team Jota v šestihodinovce ve Spa. Uvidíme se už v pátek v Le Mans. Už stříhám metr a těším se jako malý kluk.

    1. Pro Runnču… Procházka po ulicích Šanghaje s kamerou: Prakticky každé druhé auto je elektromobil. Jednoduché na počítání – EV mají zelené espézetky (pravda že jsou mezi nimi i dobíjecí hybridy, ale je jich jen malá menšina – Čína se nebude zdržovat s mezičlánkem a provizoriem)…
      Desítky značek a snad stovky modelů…
      Navíc vše co má dvě nebo tři kola, nesmí být ze zákona na fosil.
      Jseš nadšený, že žiješ v úpadkové části lidské civilizace – taky způsob vidění Světa 😉

            1. pro Runnču.. Jsi trapák… Jak si můžeš po amerických dízl-hřbitovech takhle vyskakovat! 🙄
              Mimochodem v Číně ty osiřelá EVčka bez pochyby brzy vytěží… O tom bych u amerických dízl-hřbitovů dost pochyboval…. Vždyť tam doteď mají ještě hřbitovy nepotřebných parních lokomotiv 😅

Napsat komentář