Z veletrhu elektroniky v Las Vegas přišlo nečekané překvapení: svůj vlastní koncept elektromobilu tam představila společnost Sony.
foto: Sony
Koncept elektromobilu Sony nese název Vision-S. Japonský výrobce spotřební elektroniky, mimo jiné herních konzolí PlayStation, chce na konceptu ukázat svou vizi technologií budoucnosti pro automobilový průmysl.
NEPŘEHLÉDNĚTE Apple se údajně pokoušel koupit Teslu, má stále zájem?
Zaměřil se proto na tři klíčové aspekty: bezpečnost, zábavu a přizpůsobitelnost. Softwarově-orientovaný návrh vozu znamená, že jej můžete ovládat s pomocí chytrého telefonu, updatovat over-the-air, a personalizovat si ovládací rozhraní.
Navíc je jeho platforma připravena pro všechny možné typy kastlí, včetně SUV. Podle Sony jsou základní parametry tyto: výkon 400 kW díky dvěma elektromotorům, pohon všech čtyř kol, zrychlení 0-100 km/h za 4,8 sekundy a max. rychlost 240 km/h.
foto: Sony
foto: Sony
Problém je, že Sony ukazuje koncept, zatímco Tesla takováhle auta už od roku 2012 prodává. A ostatní výrobci mají ve svých vozech když ne všechny, tak alespoň některé z vyjmenovaných technologií.
Sony tedy svým novým konceptem takříkajíc „nosí dříví do lesa“. To, co ukazuje, už všichni tak nějak známe a někteří z nás každodenně využívají.
foto: Sony
OT: TSLA nad 486.
OT: TSLA nad 486.
Neboj až uveřejní ty výsledky s velkou ztrátou, to budou
Neboj až uveřejní ty výsledky s velkou ztrátou, to budou sáňky 🙂
Alebo kvartal skonci s minimalnym ziskom a TSLA pojde este
Alebo kvartal skonci s minimalnym ziskom a TSLA pojde este hore.
Je mi jasne, ze takmre 500 co bolo vcera v najnovsom all-time high je extrem, no hodnota akcii (hlavne) u TSLA vyjadruje vselico mozne no ekonomicke vysledky minimalne.
Kdo ešte nepredstavil elektrokoncept, nech sa urýchlene
Kdo ešte nepredstavil elektrokoncept, nech sa urýchlene hlási u súdruha Žincicu. 😀
1*
1*
Myslim, ze vyznam tohoto konceptu je uplne jiny, nez ze by
Myslim, ze vyznam tohoto konceptu je uplne jiny, nez ze by Sony chtelo zaplavit silnice. Princip je ukazat, ze to kluci japonsky umi postavit na strane elektroniky a hlavne naprogramovat. V cemz se VW napriklad ted dost placa.
Spoluprace VW+Sony by resila mnohe.
Čo týmto chcel vlastne básnik vyjadriť?
Čo týmto chcel vlastne básnik vyjadriť?
Že i zesilovač může jezdit 😉
Že i zesilovač může jezdit 😉
GM v Číně zaznamenala dosud největší propad prodeje
GM v Číně zaznamenala dosud největší propad prodeje :
2020 -??%
2019 -15%
2018 -10% ….
http://www.hybrid.cz/tesla-v-cine-navrhne-auto-pro-globalni-trh-zaklada-vyzkumnou-pobocku-v-izraeli#comment-231176
Tož,pěkné to je!
Ale mne mnohem víc zaujal třeba Tata
Tož,pěkné to je!
Ale mne mnohem víc zaujal třeba Tata Nexon EV,
nebo Enovate ME7 s technologií nové generace – solid-state.
Rencek se snaží o levné elektro mobilní prostředky a Dacie bude možná za krátkou dobu (v porovnání s pokrokem jiných automobilek) premiantem i v EV a to za normální cenu.
Jasně,dopřeji všem Jaguár,Porsche,Teslu a hafo dalších supr kár!
Mne by stačila Suzuki Ignis EV 4×4 s dojezdem 200 km s cenovkou do 500000,- Kč, pak bych byl šťastné!!!
A pozor,zrovna je tu čerstvá zpráva Musk v Číně složil slib,že vytvoří s čínskou podporou něco globálního a naprosto nečekaného,stvrdil to i tanečkem!
https://twitter.com/i/status/1214483582363693057
Mě by třeba 200 nestačilo. Spíš 300. Když vemu zimní
Mě by třeba 200 nestačilo. Spíš 300. Když vemu zimní provoz, nebo rychlejší přesun, tak se snadno člověk dostane o těch 100km dojezdu méně. Takže by to bylo 200 jistých ve všech případech.
Což mi po čr stači.
Určitě bude možnost si časem nastavit dojezd dle potřeby
Určitě bude možnost si časem nastavit dojezd dle potřeby a tak se zajistí ideální velikost baterie,to bude mít pak vliv na hmotnost i jízdní vlastnosti či náklady na provoz.
Já mám denní nájezd asi 25 max 40 km a do roka pár krát 200-300 km.
Zato jezdíme dvěma auty a manželka má malinko větší nájezd denně,ale těch 200-300 km jezdíme spolu jedním autem.
Proto se orientujeme na malé nenáročné auta s 4×4,nebo zadním náhonem s asr proti prokluzem kol.
Zrovna mám dočasně IV Fábii s asr + esp 1.6 TDI a vyjíždí to i k nám do zasněžených a zledovatělých kopců velice slušně,jsem mile překvapen!
Doporučuju Subaru Justy 🙂
Doporučuju Subaru Justy 🙂
Dobrá rada,máme dvě Suzuki Ignis na běžné ježdění a
Dobrá rada,máme dvě Suzuki Ignis na běžné ježdění a dříče Nissan Navara.Vše staré pomalu 20 let,ale opravdu spokojenost!
Innogy postavi v Polsku letos 42 novych FVE s celkovym vykonem
Innogy postavi v Polsku letos 42 novych FVE s celkovym vykonem 42MW. Tak uz i Polaci jsou lepsi nez Cezko.
zdroj? nebo prct
zdroj? nebo prct
https://www.finanzen.net/nachricht/aktien/solar-praesenz-innogy
https://www.finanzen.net/nachricht/aktien/solar-praesenz-innogy-gewinnt-auktion-fuer-42-solaranlagen-in-polen-8370322
Innogy je součástí nemecký skupiny E.ON, tzv germán se
Innogy je součástí nemecký skupiny E.ON, tzv germán se srr do Polska, části jeho bývalýho území 😉
Polaci udelali verejnou soutez a Innogy vyhrala. Ten zamer na
Polaci udelali verejnou soutez a Innogy vyhrala. Ten zamer na vystavbu FVE vzesel z polske strany. Mohl to vyhrat klidne i CEZ, kdyby chteli, nebo nejaky nacelnik z Tuvalu.
tojo no jo, souhlas. ale german že se nám prostě zas
tojo no jo, souhlas. ale german že se nám prostě zas rozpíná 😉 Ještě by teda mohl když už se tak rozpina taky vyčistit balt 😉
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/hrozi-nepredstavitelna-katastrofa-varuji-polsko-kvuli-toxicke-skladce-na-dne-baltu-40308013
Co je prct?
A když bych to vycucal z ženské bradavky jak se
Co je prct?
A když bych to vycucal z ženské bradavky jak se to řekne tím raholeckym nářečím?
PRCT to je : PRst CUcací tý bradavko ;)) ízy hlavně ízy
PRCT to je : PRst CUcací tý bradavko ;)) ízy hlavně ízy chlapy 🙂
Elon Musk a starosta Šanghaje Ying Yong se zúčastní
Elon Musk a starosta Šanghaje Ying Yong se zúčastní slavnostního zahájení programu Tesla China-Model Model Y v Šanghaji
https://ca.news.yahoo.com/tesla-starts-model-y-program-074538302.html
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-y/
Mercedes celi zalobe vlastnich investoru. Pozaduji necelych
Mercedes celi zalobe vlastnich investoru. Pozaduji necelych 900 milionu EUR za ztraty kvuli dieselgate v DB. Asi to brzy zavrou a budou vyrabet papirove draky pro Cinany, tam je velky odbyt.
zdroj? nebo zmlkni s fejkama
zdroj? nebo zmlkni s fejkama
https://www.deutschlandfunk.de/dieselabgas-skandal-aktionaere-k
https://www.deutschlandfunk.de/dieselabgas-skandal-aktionaere-klagen-gegen-daimler.1939.de.html?drn:news_id=1088202
no tak jo, dobře jim
no tak jo, dobře jim tak
https://www.bild.de/geld/wirtschaft/wirtschaft/daimler-aktionaere-wollen-900-mio-euro-schadenersatz-wegen-abgas-schummel-67145532.bild.html
https://www.investicniweb.cz/news-investori-chteji-po-daimleru-
https://www.investicniweb.cz/news-investori-chteji-po-daimleru-kvuli-emisni-afere-896-milionu-eur/
To je všechno moc hezký, ale jako (téměř vždy) chybí
To je všechno moc hezký, ale jako (téměř vždy) chybí podstatný (ne-li nejpodstatnější) údaj – baterie. Jak velká, jakého typu, zda a jak je řešen teplotní management, a vůbec BMS atd…
Nemela Skodoffka take model Vision S jako koncept?
Nemela Skodoffka take model Vision S jako koncept?
No nejen měla, ale stále má, a ještě dlouho mít bude.
No nejen měla, ale stále má, a ještě dlouho mít bude. 😀 většina už bude u Vision T, a někteří už U, a my budeme mít stále KONCEPT. 🙂
Leda by to udělali nezávisle na VW, pak by to vyjet mohlo.
Aby jste nebyl překvapen jako onehdá při uvedení
Aby jste nebyl překvapen jako onehdá při uvedení elektrického Citigo a oznámení jeho ceny. Taky jste nevěřil 🙂 No a rázem se Citigo stane v 2020 nejprodávanějším EV v ČR s podílem kolem 50%.
To auto na základě konceptu Vision iV (předtím Vision E) bude představené myslím letos. Z hlediska Škodovky není kam spěchat, chovají se prostě ekonomicky správně.
Začnu tím, že kéž by jste měl pravdu.
A proto jsem také
Začnu tím, že kéž by jste měl pravdu.
A proto jsem také napsal tu poslední větu, že kdyby to udělali tak trochu bez dozoru VW.
Píšete jakou cenu škoda na CitiGo iV nasadila, a všiml jste si toho humbuku co to u VW vyvolalo a jak se zalekli, a hned řekli, že je to cenovka jen pro úvodní sérii a obratem zdražili – naštěstí né o moc. Ale vy si reálně dovede představit, že by VW dopustilo, aby Škoda přišla s takovým autem dokud se alespoň částečně nezaplatí zoufalství s ID 3.?
Citigo reálně v praxi nezdražilo, protože to udělali tak,
Citigo reálně v praxi nezdražilo, protože to udělali tak, že lze koupit jenom tu top verzi. Což mi přijde rozumné a dle prodejců zákazníci stejně kupovali v drtivé většině ten top. Ano, pro pár šetřílků, co chtěli holobyt, to zdražilo, ale i ti měli šanci. Ostatně, zájem je velký i po zdražení, takže ekonomicky to smysl dává – jedna verze, jednodušší výroba i logistika, ve výsledku plus pro výrobce.
Já to chápu tak, že nový EV od Škody bude právě na platformě MEB jako je i ID.3 a tedy s požehnáním od VW. Takže čím více na stejné platformě, tím dříve se zaplatí její vývoj a příp. i nějaké ty kiksy z počátku výroby ID.3. Ostatně, takto to funguje už léta mezi VW, Seat a Škoda, sdílení nejen platforem.
Neblaznete. Skoda si bez dovoleni VW ani neprdne, nejsou
Neblaznete. Skoda si bez dovoleni VW ani neprdne, nejsou rozpocty na jiny vyvoj, nez dostanou za ukol z vrchu.
V Bolce se vyvyji karoserie, par agregatu a prevodovek. O platforme si muzou leda nechat zdat.
Baterie bude proměnlivou kapacitu aktuální verze Tesla
Baterie bude proměnlivou kapacitu aktuální verze Tesla Model S Long Range + 10 % a celé to bude tak velké, aby se to vešlo do rozměrů 210 x 297 mm 😀
:)))) další rejžák PS: sony ještě existuje?? :))))))))))
:)))) další rejžák PS: sony ještě existuje?? :))))))))))