Zvládne Tesla postavit Gigatovárnu 4 u Berlína? V připomínkovém řízení se kupí stížnosti

Jan Horčík - 10 Březen 2020

Tesla už vymýtila les v Grünheide pod Berlínem a chystá tam stavbu své čtvrté Gigatovárny. Jenže na úřadech se mezitím kupí desítky stran připomínek.servisní centrum Tesla v Hannoveru

Tesla chce rozjet výrobu ve své nové Gigatovárně 4 nedaleko Berlína už příští rok. Na místě už probíhají přípravné práce, ale s dokumentací je na tom Tesla podle všeho na štýru.
foto: Electrive.com

Do minulého čtvrtka mohly organizace podávat na Braniborské ministerstvo životního prostředí připomínky týkající se připravované stavby Tesla Gigatovárny 4 v Grünheide nedaleko Berlína.

Sešlo se minimálně 270 připomínek na více než 30 stranách především od ekologických organizací. Hlavní linie stížností se nese v tom smyslu, že plány na stavbu Gigatovárny 4 jsou "příliš vágní".

Německý magazín Teslamag.de upozorňuje, že podobné velké komerční a infrastrukturní projekty nebývají fundamentálně rozporovány. Podmínkou ovšem je, aby všechny strany byly podrobně seznámy se všemi možnými dopady a okolnostmi stavby.

Samotný braniborský úřad vydal tiskovou zprávu, ve které potvrzuje, že žádost o stavební povolení neobsahuje žádné konkrétní plány na rozfázování stavebních prací, dobu stavby, odklízení materiálů a odpadů, ani nebere v potaz zhoršení dopravní situace na místě.

Braniborští politici přitom podle Teslamag.de několikrát upozornili, že propracované žádosti, dokumenty a plány jsou pro stavbu Tesla Gigatovárny klíčové. Stále se také řeší problém spodní vody. Environmentální asociace požadují podrobnou hydrologickou zprávu.

Zpět na HybridPřidat komentář

Fandím Muskovi a všem,co chtějí něco vytvořit. Sám pracuji v investicích a byl jsem velmi překvapen rychlým postupem přípravy GF4. Myslím,že teď teprve amíci poznají,co je to evropská byrokracie.

---

Kona EV, čekám na TMY

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Cena akcií tesly začala opět stoupat. Říkal jsem to.

Pokud je to pravda, tak slovy Mirka Dušína - nečestné a nesportovní..

https://www.autoforum.cz/predstaveni/tesla-zkusila-podvest-zakazniky-v-nouzi-jim-dodala-stare-dily-misto-novych/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Ano je to asi ne upne spravny pristup, nicmene se nikde v nasich mediich nedoctete, ze se jednalo o auta zakoupena bez FSD - ostatne jako vetsina v Cine prodanych aut. A HW 2,5 ma pro Teslu bez FSD naprosto dostatecnou vykonnost a uzivatel si toho prakticky nama moznost pri beznem uzivani vsimnout. Tak ze kdyby se to nahodou neprovalilo tak by cinani spokojene jezdili a pravdepodobne pri nejake servisni kontrole by to bylo vymeneno.

Netřeba to omlouvat - prostě a jednoduše má Tesla v řadě věcí, a k tomu stejných věcí jako ostatní výrobci automobilů, máslo na hlavě stejně jako VW, BMW, Mercedes.... a Tesla ultras by to měli začít chápat, protože v tom je nějaká a nezanedbatelná část jejich efektu depopularizace elektromobility, že u všech ostatních vidí jen chyby a Teslu nesmyslně glorifikují..

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Spíše jde o to, že Tesla prodává funkce a ne specifikace procesorů. Prostě tam namontovali to, co měli na skladě a kdyby si to Číňani nepřečetli na štítku, tak to ani nepoznají. Jako chápu, že se jim to nelíbí, ale praktický rozdíl je nulový. Mohli to vykomunikovat líp, ale asi si prostě řekli, že když v tom není rozdíl, tak to nemusí oznamovat.

Obhajoval by jste takto za takový prohřešek VW?

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Namontovali tam procesor, který montovali od začátku výroby vyjma několika posledních měsíců a který má většina zákazníků Modelu 3.
Nebyl by důvod cokoliv hanit ani obhajovat, protože o žádný prohřešek se nejedná. Žádná automobilka, ba dokonce jakýkoliv výrobce elektroniky negarantuje konkrétní chip uvnitř přístroje. Garantují jenom prodávané funkce. Koho vůbec zajímá jaké čipy používvá VW ve svých autech.

Příspěvek hned pod vaším:
"Novy chip se da rozpoznat aniz by nekdo musel zkoumat nejake nalepky. Jednoduse se to pozna, kdyz centralni display zobrazuje predmety umistene podel silnice." Leo...

podle mě je rozdíl ve funkcionalitě - zvlášť pokud se o ní zmiňuje manuál...ale chápu Tesle se něco takového promíjí...protože je guru řady lidí ..Applu taky prošla spousta věcí, za kterou by MS lidi sežrali..

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Ano. Jediný rozdíl je v tom, že ten nový renderuje kužely a ten starý ne :) Ale pokud nemáš na faktuře jmenovitě renderování kuželů, tak to u soudu neuhádáš :)

Ale jak píšu výše, mohli to vykomunikovat lépe a upozornit. Pokud je někdo vyloženě technofil, že tam prostě ten nejnovější procesor musí mít, tak věřím, že ho to naštve. Tedy minimálně pokud si nekoupil FSD, protože to by dostal upgrade zadarmo a takhle utře.

To není o soudu, to je prostě o přístupu...kdyby řekli, hele problémy koronavir, chceme vyrábět, musíme dát do auta starší procesor, SW atd..a pak to vyměníme, kdo s tím má problém, dostane auto později. Tak nevidím problém.
Udělali to jak udělali - prakticky stejně nebubřelý systém konvenčních automobilek - za tento přístup se na ně nadává, nevidím důvod, proč by se za to nemělo nadávat na Teslu, jak jsem psal výše - má stejné máslo na hlavě jako jiní. Teď je tahle aféra donutí to vyměnit všude, kdyby tahle aféra nebyla, tak by to vyměnili jen tomu, kdo si bude stěžovat a urgovat to a na ostatní by pekli a jelo by se dál. Prostě Musk je podnikatel, Tesla je podnikatelský subjekt, Musk chce vydělat a Tesla má jako podnikatelský subjekt úkol v nějakém horizontu generovat zisk a ukrojit podíl na trhu, vše ostatní je povídání - to neznamená, že to není sekundární přínos a že to nezlepšuje prodejnost, ale cíl je ZISK a ten se nejlépe dosahuje použitelným produktem a silným příběhem.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

No jak vidím, tak se na Teslu za tohle nadává :) A po zásluze.

Ale Muskův cíl rozhodně není zisk. Zisk je tady od toho aby firma mohla dál fungovat. Založit automobilku na elektromobily bylo spolu s vyráběním raket ten nejblbější způsob jak zbohatnout. Kdyby to Musk dělal pro prachy, tak by pokračoval ve vývoji SW, na kterém zbohatnul. Já absolutně nepochybuju o Muskově motivu změnit svět k lepšímu.

Neshodneme se. Musk chce zisk a že má fabriku na elektroauta a rakety? Riskl to, byla to díra na trhu, měl k tomu silný příběh a dokázal to prodat a prodává to stále jako sen, kterému spousta lidí věří. Můžeme to nazvat vizionářství, ale stejně jde o peníze - chce zisk, aby mohl realizovat své další sny a pokud ho nemá dostatečný, tak musí dál prodávat příběh, aby peníze dorovnal. Že se na to nabalily vznostné myšlenky - tím lépe, snáze se to prodává a je to mimo jiné faktický přínos. A že opustil SW? Jasně, už byla pro jeho styl podnikání silná konkurence..., to jak spoustu věcí dělal a dělá je z běžného pohledu napřesústa - zkuste si někým takovým dělat a máte reálnou šanci na rekreaci v psychyatrické léčebně. Také je velmi ambiciozní, narcistní a chce moc - kdyby totiž tohle sebe neměl spolu s charizmatem, ocelovými nervy a skvělýma marketingovýma schopnostma, nebyl by tam, kde je a samozřejmě, aby se mu ta spirála nezbortila musí mít výsledky a to ne ledajaké a samozřejmě musí být připraven pravidelně blafovat o bank a samozřejmě to, co dělá ho musí bavit, je otázka jestli víc ty produkty, nebo ta hra kolem - to si umím představit, že se v čase opakovaně mění a prolíná

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

To se opravdu neshodneme. SW konkurence opravdu nebyla problém, protože Musk neodešel ze SW kvůli konkurenci. Veškerý SW který vyvíjel neměl konkurenci, protože on byl ten kdo s tím nápadem přišel a on budoval trh a věřím že by přišel s něčím novým co by mu v bezpečných vodách vydělalo dost peněz na zbytek života.

Jenomže jsou lidé kteří pracují protože chcou zbohatnout a pak jsou naivkové co chcou změnit svět. Musk nebyl první boháč který začal investovat do raket. Před ním to už zkusilo několik nadšenců a bohatších než byl Musk a všichni selhali a přišli o hromadu peněz. Jeho přátele ho přemlouvali ať to nezkuší, že ještě nikdo neuspěl. Ani elektromobily nebyly Muskovo prvenství. Existovaly pokusy už před ním. Od velkých profesionálních automobilek. A selhaly. Jenom blázen nebo naivní snílek by se pokusil investovat do těchto odvětví a Musk není blázen, ale je to ten naivní snílek co si prostě řekl, že se věci dají dělat líp a byl ochotný do toho nalít všechny peníze.

Dokonce když se firmám nedařilo a Musk musel na záchranu použít všechno co měl a ještě si půjčit, tak necouvl a hrál vabank. Takhle se nechová člověk, jehož hlavním motivem jsou peníze. Takhle se chová někdo kdo skutečně žije tím muskovým heslem "If something is important enough you should try even if the probable outcome is failure". A jednim z jeho hlavních deviz jsou pracovitost, vytrvalost, mikromanagement, ochota na sebe brát riziko a neuvěřitelný talent na motivování lidí, ale i obchodní a marketingové nadání a to i přes jeho problémy s vyjadřováním - přiznejme si není to žádný řečník jako byl Jobs. Kdyby mu jakákoliv z těchto vlastností chyběla, tak už dávno skončil.

Můžu pochybovat o všem. O Muskových způsobech, jeho stylu vedení ale nikdy ne o jeho motivech.

Svým způsobem Musk blázen je a taky workoholik a až jednou umře v kanceláři (pokud to nebude v raketě na Mars), ani si toho nevšimne :)

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Tohle starší video krásně ukazuje jinej přístup a nadšení pro nové věci, podobné tomu co bylo v šedesátých letech.U dnešních firem to už bohužel není.https://www.youtube.com/watch?v=sX1Y2JMK6g8

Novy chip se da rozpoznat aniz by nekdo musel zkoumat nejake nalepky. Jednoduse se to pozna, kdyz centralni display zobrazuje predmety umistene podel silnice. Sloupky, popelnice, kuzely a jine. Pokud tomu tak je a az budou ty chipy zase k mani a budou vymeneny, tak neni co resit. jelikoz autoforum neudava zadny zdroj, pusobi ta zprava dost hloupe. No a sam pan Prokopec je znam svym nepratelskym postojem.

Obrázek uživatele Marek_

Zdroj je třeba tady, je to známá věc, několik dní stará. Přiznal to už i Elon. Akorát je dost nešťastný ten způsob, měli říct dopředu, že dávají starší čipy a že je pak budou měnit. Podle mě se spoléhali, že na to uživatelé nepřijdou.

https://www.teslarati.com/tesla-china-model-3-hw3-apology/

---

Lexus GS 450h Premium

Díky za info o rozpoznání čipu.
A dvakrát díky za reakci s velkorysostí, zajímalo by mě, zda by stejná vlekorysost byla i kdyby se to stalo VW, BMW... (a nedělám si iluze, že se to nikdy nestalo, aby někam nedali starý díl)

Takže závěr bude svolávačka v lepším případě, nebo příležitostná výměna v horším případě a příležitostní výměna, když se dotyčný ozve v nejhorším případě.

Pro mě je to opět jednoduché - Tesla není ničím vyjímečná, jen je rozdíl, že to je spíš SW společnost (spíš největší start up na světě) než automobilka a není třeba ji ničím glorifikovat.

Na závěr, zajímavost:
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/tesla-vyrobila-milion-aut-cesti-zakaznici-dostanou-prvni-modely-z-prazske-prodejny-1367543

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Obrázek uživatele Kuk

off
What the Oil Price Crash Means for the Climate
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2020-03-10/what-the-oil-price-crash-means-for-the-climate

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

ZABLOKOVAT, prosím
když tento nácek nezačíná útočit na jiné, tak takto neustále spamuje "OFF" a likviduje on topic diskusi ...

Obrázek uživatele Kuk

Se ti blokla páteř i s mozečkem že jo nácíčku. Mozek už máš zlikvidovanej dávno. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

vidíte, tohle by se skutečně mělo zablokovat :-)

Obrázek uživatele Kuk

Jdi si chroupat salátek jenjánku.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Prohlásil někdo kdo označil Sorose za "člena Izraele".
Izrael má členy, my máme členovce, viď Honzíku.

víš, malé děti potřebují kompletní podání, ony nepochopí zkrácené texty, zkus třeba "člen izraelského národa", v takovém smyslu se to takto běžně používá, maličký Martínku, víš? :)

tedy takto hloupě útočit mohou opravdu jen maličké děti, to jsem tu fakt nečekal :))

kolik ti je, Martínku? :)

ale díky za pobavení nás všech tvou "inteligencí", tak brou, už asi půjdeš spát,Martínku :)

Člen izraelského národa. To je zase obrat jak na tancovačce. Když už tak se říká Občan Izraele. A Soros není občan Izraele.

Nehledě na to, že Soros nemá s Izraelem nic společného a není vůbec fanouškem Izraele a přímo podle jeho slov nechce mít s Izraelem vůbec nic společného.

Tak příště, než začneš s nějakýma těma tvýma familiérnostma, tak si první ujasni co chceš vlastně sdělit.

prostě málo čteš a o izraeli moc historii ani současnost neznáš :-)
asi taky nevíš, jaký je vztah mezi židovskou vírou a pasem Izraele, je mi jasný

nejsi hoden vzdělané diskuse, tak ahoj :-)

Klidně bych se vsadil kterýkoliv den v týdnu, že o Izraeli toho vím více než ty nejenom já, ale asi skoro každý.

To tvé označování Sorose Izraelcem je toho důkazem, přestože Soros s Izraelem nejenže nemá nic společného, ale je dokonce jedním z jeho největších kritiků.

díky za důkaz, že nic nevíš, napovím: v Izraeli jsou 2 hlavní názorové proudy, ne pouze jeden, drahý žáku, studuj dále :-)

Tohle je špatný pokus to zahrát někde do autu.

Obrázek uživatele Anonym123

jestvuje výskum - v okamihu núdze s fakami nastupuje obvinenie z paktovania s AH.

nebo v okamžiku nouze prostě plácá :-)

Obrázek uživatele Anonym123

ty si napísal "nácek", ty si ten, kto nevie rozumne argumentovať.
už skoro rok platí pre príspevky mimo tému úvodné mimo misu alebo OFF.
kuk okrem iného takto prispieva k širšiemu rozhľadu tunajšieho publika.
ak máš čas a chuť, rob tak, budem rád.
ale sprosté narážky si nechaj, idiotov, ktorí sa zmôžu na také poučovania je dosť inde.

ne, off je prostě mimo, nemá to nikde co dělat, ať si založí blog, když to ve svém smutném životě potřebuje, a on tu útočí téměř vždy jako první, prostě plácáš :-)

on vždy na mě útočí bez argumentu "fašoune" (jako novodobý nácek), takže vlastně ještě lžeš :-)

O utoceni bez argumentu vime svoje, ze? :-) Jak muzete vypustit tato slova, aniz byste se cervenal i na zadku? :-)

Obrázek uživatele Anonym123

doplním ti vzdelanie ako poučoval zeman toho nedouka kisku:
fašisti boli v talansku, ich protivníkkom boli komunisti.
národno socialistická robotnícka strana nemecka si neurčila konkrétneho protivníka, ten sa menil podľa momentálnych potrieb. socdem, komunisti, postihnutí, židia, ...
a dnes sa dá vravieť o neomarxistch, neonacistoch, liberálnych fašistoch, ... a tak ďalej a tak podobne.
a ak sa ti nepáči kuk, nečítaj jeho príspevky. alebo si založ blog a sťažuj sa na neho tam. tu zaprasíš fórum.

no počkej, takže on útočit může a já mu nemohu odpovídat? Ty upřednostňuješ fašisty a jejich útoky a off topic, před normální, relevantní diskusí, koukám :-)

hochu hochu, ty bys dovedl k válce i Švýcarsko, kdybys tam něčemu šéfoval se svou níže postavenou "logikou" :))

Obrázek uživatele Anonym123

tak som prešiel vlákno - kuk vôbec nevstúpil do diskusie.
čím ťa urazil/obvinil/útočil a podobne?
plačeš iba ty. nie si taký ten ... "diskutér"?

Obrázek uživatele Marek_

On není diskutér, jenja je paranoidní komik, po odchodu Františka Koudelky se stal maskotem tohoto fóra, dokola se tady zesměšňuje, všechny uráží a stejně tak dokola tady mele ty svoje konspirační teorie, kterým nerozumíme, protože jsme nevzdělaní a jedině on čte ty správné zdroje a má ty správné informace. My ostatní podléháme dezinformacím z médií zaplacenými Sorosem, Bakalou, Babišem a já nevím kým ještě.

To by bylo tak v kostce o zdejším maskotu jenjovi .-)

---

Lexus GS 450h Premium

hošíku, stačí se podívat na jiné články, kde útočí jak malé dítě bez mé reakce na něj ... to ti fakt nedošlo? :)

opravdu, nejsi hoden diskuse se mnou, s kýmkoliv :-)

Dokazi zde odkazat na minimalne 10 Vasich komentaru, kde na nekoho utocite, kde nekomu nadavate. Tusite, co je pokrytectvi? :-)

Obrázek uživatele Anonym123

plačeš tuná.
sťažuješ si tuná.
mne to došlo, tebe nie.

ja som s ním diskutoval, ale som sa nerozplakal, keď napísal hrubší vyraz.
a plač na tých vláknach kde sa to deje, nie tam, kde akosi prítomný nie je.
možná je v tom švajčiarsku, ktoré podľa teba rozoštvávam :-)

maj sa, idem pôozerať v tv šeldnakúpra.

ale já z něho měl vždy srandu, když útočil, troubo, zase vedle, opravdu jsi hluboko pod úrovní :))

Jake ze to mate auto? :-)

Řekl bych, že Musk neměl dočinění se Zelenými, v Číně se staví ze dne na den, u nás trvá výstavba obchodního centra 8 let, než se kopne do hlíny, v Německu to taky nebude za měsíc, jsem na ně zvědav.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

U zelených je potřeba, aby občas vyjeli na venkov a mluvili i s lidmi s jiným názorem. Zajímavý obrat u mladého Stropnického. Venkovský vzduch mu asi udělal dobře.

Levice desítky let kolaboruje se systémem, říká Matěj Stropnický
https://www.info.cz/cesko/levice-desitky-let-kolaboruje-se-systemem-rika-matej-stropnicky-44517.html

zelení nácci se jistě časem ukážou jako loutky bavorských fosilních korporací, to je jasný, skvělou Teslu nenávidí :-)

jedna část, co tam brojila proti Tesle, byla z Bavorska

ziskovky jsou dnes nástroji korporací, ne pro lidi, Sorose zná dnes snad každý

Hele a pro co jsou vlastně zelení. Spalovací auta se jim nelíbí a když jim chce někdo postavil fabriku na elektromobily, tak se jim to taky nelíbí - moje vlastní zkušenost se zelenými je taková, že jde o chronické furt a všemu škodiče

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Obrázek uživatele Anonym123

omyl!
keď liezli na ťažobnú vežu zatváraných baní som ich šéfke napísal prečo sa nepriviažu k bráne folksvágnu - tam je hrozba.
odpoveď žiadna.
keď v trenčíne išli spíliť gingko, robili hhumbug, ale to ráno čo ho pílili ostali všetci v teplej posteli.

To, že někdo vyrábí ekologicky šetrné výrobky ještě neznamená, že je vyrábí "ekologicky".

Naopak kontrola z "protistrany" je podle mě vždycky důležitá.

ne, jsou to loutky většinou ziskovek a ty jsou loutky korporací, v tomto případě zřejmě Bavorské korporace (BMW,Mercedes) a určitě i VW :-)

vždyť kdo by dnes neznal Izraelce Sorose, co udělá proti lidem se svou korporací cokoliv může :-)

Izraelec Soros :D

je, každý žid je členem Izraele, Izraelec zní líp :-)

Obrázek uživatele Anonym123

nemá de jure zákaz vstupu ako do spojeného kráľovstva, ale na palubu lietadla/lode by ho ochranka nevpustila.

Co je to "člen Izraele"?

Obrázek uživatele Anonym123

slovné spojenie, ktoré nemá zmysel.

víte, malé děti potřebují kompletní podání, ony nepochopí zkrácené texty, zkuste třeba "člen izraelského národa", v takovém smyslu se to takto běžně používá, maličký Martínku a jeho maličký kamaráde, víte? :)

tedy takto hloupě útočit mohou opravdu jen maličké děti, to jsem tu fakt nečekal :))

kolikpak vám je, dětičky? :)

ale díky za pobavení nás všech vaší "inteligencí", tak brou, už asi půjdete spát, dětičky :)

Zkracene texty kdekdo pochopi, bludy uz moc lidi ne :-) NA to je treba spravneho nadcloveka, ze? :-) Kolik je Vam? :-)

Vždyť je to jasné - baštit kořínky a tlouct si semínka v kamenném hmoždíři ;-)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

ano, Leyenová se už chystá zlikvidovat Evropu:

bit.ly/2TWYJMf

No to právě jasné není - měli jsme kdysi na VŠ přednášku jednoho ze zelených a po dvouhodinové plamenné řeči o ochraně životního prostředí sedl za volant a odjel s A8 V8....

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

A nezapomněl vytočit okýnko a zapálit si cigaretku s mobilem u ucha?

---

hariprasad

Obrázek uživatele Kuk

Tesla už má jednu továrnu v Německu několik let a další má v Holandsku. Prodejní a nabíjecí síť tu taky nemá od včerejška. Myslím že za tu dobu už mohli ledacos pochytit.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Až vyhraje válku se zenejma, tak se modlit, aby po prvním kopnutím do země nenašli nějakej hliněnej střep.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Kuk

Už našli bomby a vodpálili je na místě. Dost možná jsou to americké bomby. :)
Tolik k historii.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Samozřejmě že to zvládne. Je to nejprogresivnější společnost za posledních 100 let.

Jste v hodnocení zbytečně skromný, reálně je to za posledních milion let v celé galaxii.

Že vůbec reaguješ na tohnle Runnerův nový účet.

Taky mě to napadlo, že reinkarnuje, na autorevue to dělal.

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Pánové, zkuste si udržet aspoň minimální úroveň. Je mi až trapně z toho co tu vyplodíte a že mě spojujete s runnerem. Ten člověk vám evidentně nedá spát, ale to není můj problém.

Jo. Je to Runner.

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

A vy jste omezený hlupák. Dále na vás nebudu plýtvat energií.

Prosím pěkně máte taky vlastního miniona?

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Znáte nějakou jinou firmu která za posledních 100 let kompletně změnila celý trh? Nebojte se argumentovat. Já netvrdím že mám vždy pravdu.

Ford, Shell, Microsoft, Nokia, Apple, Escobar :-)

Obrázek uživatele UšlechtiláPlíseň

Nikdo z nich nedokázal tolik co Musk. Ale souhlasím že jsou to firmy významné.

Obrázek uživatele Marek_

Slyšeli jsme slovo Elonovo, ámen :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Kuk

Amazon, Netflix, RED... :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil