Soutěž o zápůjčku elektromobilu Nissan Leaf na týden jsme ve spolupráci se společností Trendpark vyhlásili již začátkem dubna. Vyhlášení vítěze se protáhlo, ale máme to tu.
foto: Trend Park
V soutěži šlo o to navrhnout název nové sítě nabíjecích stanic pro elektromobily, kterou Trendpark chce v České republice (a potažmo i v Evropě) vybudovat. Vítězným návrhem, který vybral samotný Trend Park, se pak dle očekávání stalo spojení „Trendcharge“.
Vítězem soutěže se stal náš pravidelný čtenář Pavel Dvořák, projektový manažer v IT z Brna. Do soutěže poslal přes dvacet názvů. Vymýšlení mu zabralo asi 20 minut. Výherci tímto gratulujeme!
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Trend Park na Amperu ukázal největší flotilu elektromobilů v ČR
V Praze jezdí pět elektrických taxi, Trend Park hledá řidiče
Největší půjčovna elektromobilů v ČR otevřela kancelář v Praze
„Kombinoval jsem slovo nabíjet – „charge“ – s dalšími slovy znějícími anglicky, protože čeština by se moc nehodila a Trendcharge byla jedna z kombinací,“ vysvětluje.
Elektromobil Nissan Leaf mu byl předán až začátkem července, protože mezitím nebyl k zastižení, a včera jej vrátil. Ujel s ním 1200 km a projel celou jižní Moravu. Nejdelší vzdálenost, kterou zvládl, byla Brno-Pardubice a zpět, v Pardubicích nabíjel u tamního dealera, který má jako jeden z mála k dispozici rychlonabíječku.
Pavel Dvořák podle svých slov už dva roky „intenzivně přemýšlí o pořízení elektromobilu“. Kdyby měl dostatek peněžních prostředků, šel by do Tesla Model S. Levnější variantou by bylo BMW i3. Na Leafu se mu nelíbí jakým způsobem funguje rekuperace brzdné energie.
Pavel Nový si splnil sen
Pavel Nový si splnil sen (Už má, našetřil si ) Koupil si Elektromobil. Baterky Futruje s FV ostrovní elektrárny.
od 3:50 min
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10435049455-dobre-rano/415236100071072/?video&index=413533#video
http://www.usporne.info/755-elektromobil-nissan-leaf-dlouhodoby-test-1/
Něco tak banálního si
Něco tak banálního si mohl vymyslet sám ředitel firmy Trendpark. A nemusel s tím obtěžovat ani pracovníky marketingu natož někoho dalšího.
Chápu to ta, že to byla i
Chápu to ta, že to byla i jistá forma propagace/marketingu. Teď tu všichni víme, že tu síť budou budovat, příšeme si tu o tom, bylo a bude o tom pár článků a tak… 🙂
Někdo tu zmiňoval, že
Někdo tu zmiňoval, že jsem své dojmy z týdenní zápůjčky Leafu dostatečně nerozvedl.
Tady to doufám bude stačit: http://teslablog.cz/post/124187851782/tyden-s-elektromobilem-shrnuti
Škoda že výherce
Škoda že výherce nerozvedl více svůj názor: (cituji) „Na Leafu se mu nelíbí jakým způsobem funguje rekuperace brzdné energie.“ (konec citace)
to je snad jasne ne?
to je snad jasne ne? 🙂
proste pustim plyn a nic se nedeje (v porovnani s i3 nebo Teslou)…
Pokud si připlatíte za
Pokud si připlatíte za nejvyšší výbavovou verzi (která se oficiálně prodává všude kromě CR) nebo si pořídíte dodávku eNV200, potom máte na voliči jízdních režimů krom D i režim B, který již má rekuperaci „normální“ a intenzitu rekuperace si můžete volit – což je velmi příjemné. Jinak pána testera chápu, taky se mi ta nic moc rekuperace u běžné verze Leafu nelíbí.
Taky jsem poslal asi 5
Taky jsem poslal asi 5 návrhů, ale tuto možnost jsem zavrhl jako první, protože mi přišla infantilní… No nic 🙂
Já taky, poslal jsem asi 10
Já taky, poslal jsem asi 10 názvů. Jen by mě zajímalo, jestli losovali, protože si myslím, že TRENDCHARGE poslalo určitě hafo lidí.
Jak originalni!…..lol. Sam
Jak originalni!…..lol. Sam sem ho tam mel. Rozhodne bych byl pro neco vic originalniho nez toto. Ale je to jejich vec.