Uber představuje nové bezpečnostní prvky pro cestující a řidiče

redakce - 21 Říjen 2018

Uber představil rozšíření bezpečnostních prvků Safety Toolkit. Postupně budou k dispozici milionům uživatelů, řidičů a kurýrů v Evropě, na Středním východě a v Africe.Bezpečnost uživatelů zůstává pro Uber na prvním místě, proto v 38 zemích světa včetně České republiky rozšiřuje prvky Safety Toolkit

Bezpečnost uživatelů zůstává pro Uber na prvním místě, proto v 38 zemích světa včetně České republiky rozšiřuje prvky Safety Toolkit.
foto: Uber

TISKOVÁ ZPRÁVA

Od prvního spuštění poskytuje aplikace Uber milionům lidí technologii, která jim umožňuje spolehlivě a rychle si objednat svezení na jeden dotyk, sledovat každou jízdu prostřednictvím GPS a v případě potřeby se kdykoliv - 24 hodin denně spojit s asistenčním týmem. Zavedením nových bezpečnostních funkcí Uber výrazně posiluje prvky jistoty a zabezpečení, aby se členové komunity Uber cítili víc chráněni.

Mezi nové funkce aplikace Uber, které jsou součástí bezpečnostního setu pro cestující a řidiče, patří:

Nouzové tlačítko (Emergency button) – stisknutím tlačítka přímo v aplikaci si cestující nebo řidiči/kurýři mohou v případě potřeby okamžitě přivolat pomoc.

Důvěryhodné kontakty (Trusted Contacts) – cestující mohou nyní snadno označit pět svých přátel nebo rodinných příslušníků jako „důvěryhodné kontakty“ a jediným dotykem s nimi sdílet informace o své jízdě (nastavení je možné v preferencích pro sdílení jízd).

Bezpečnostní centrum (Safety Center) – bezpečnostní „hub“ umístěný přímo v aplikaci, ve kterém uživatelé naleznou informace o dostupných bezpečnostních funkcích, včetně možnosti kontaktovat podpůrný tým 24 hodin denně, informace o řidiči a vozidle, sledování jízdy přes GPS, ale i tradiční systém hodnocení a připomínek, tak jak ho uživatelé Uber znají.

Upozornění na překročení rychlosti (Speed alerts) – funkce, která řidičům a kurýrům připomíná, aby dodržovali nejvyšší povolenou rychlost.

„Pro bezpečnost lidí to znamená velký pokrok,“ uvedl Gary Machado, výkonný ředitel sdružení EENA. „Technologické společnosti dramaticky změnily náš životní styl a bezpečnostní otázky, které jsou s tím spojeny, musí být řešeny prioritně. Doufáme, že tento příklad budou následovat i jiní, a těšíme se na další vývoj.“

„Při více než 15 milionech jízd denně na celém světě není nic důležitějšího než bezpečí cestujících, řidičů a kurýrů. V průběhu posledního roku jsme se proto soustředili právě na vývoj inovativních prvků zvyšujících transparentnost a pocit bezpečí tak, aby všichni mohli nerušeně využívat služeb Uber. Zavedení nových funkcí a rozšíření bezpečnostních prvků Safety Toolkit v Evropě, na Středním východě a v Africe je dalším krokem, který pomáhá zajistit, že budou všichni uživatelé v bezpečí a ve spojení, ať se nacházejí kdekoli,“ prohlásil Sachin Kansal, globální ředitel bezpečnostních produktů společnosti Uber.

Generální ředitel společnosti Uber, Dara Khosrowshahi, udělal z bezpečnosti prioritní téma roku 2018. Od svého příchodu do Uberu zavedl řadu změn, mezi něž patří:

Pojištění řidičů od společnosti AXA – škála pojistného krytí zahrnující nemocenské a úrazové pojištění a plateb v rámci mateřské či rodičovské dovolené pro nezávislé řidiče a kurýry Uber v Evropě („on and off platform“).

Funkce „Sdílení jízd“ – cestující a řidiči mohou sdílet svou polohu a status svých jízd s blízkým člověkem.

Omezení hodin – aby se minimalizovala rizika související s únavou, po 12 hodinách používání aplikace, si řidič musí vzít nepřerušovanou přestávku v trvání minimálně 6 hodin; teprve potom může aplikaci znovu začít používat.

Anonymizace telefonu – cestující a řidiči si mohou při využívání aplikace Uber vzájemně zavolat, aniž by se zobrazovalo jejich číslo.

Nové funkce budou zavedeny postupně; bude trvat několik týdnů, než je ve své aplikaci uvidí všichni cestující a řidiči.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Top news. Audi etron se zpozdi o nekolik mesicu. Software je nevyhovujici a baterky nejsou. LG Chem se zachoval trzne a natrhnul Audi prd..., pardon, usmev. Chteji mnohem vic penez za baterky a Audi se pry nenecha vydirat. Amateri a neschopni packalove. Uvidime s jakou historkou prijde VW a Porsche.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zase důkaz, že to Baťa a Musk dělali/dělají dobře. Strategické si dělaj sami. Faultcvágn holt zapláče - nebude mít z čeho dělat. Zákazníci budou, závody budou, zaměstnanci se budou propouštět.... Krásná to budoucnost. Konečně konec letadla jménem petrodolar.

Nikdy jsem tu sluzbu nevyuzil, ale vypada to, ze hodne zakazniku byli okradeni nebo dokonce vyloupeni ridicem uberu, nebo obracene. Jen tak pro nic ty opatreni nezavadi. Riziko pro cestujici i ridice bude podobne jako u stopovani.

"stisknutím tlačítka přímo v aplikaci si cestující nebo řidiči/kurýři mohou v případě potřeby okamžitě přivolat pomoc."

Jakou?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Záchranku asi... chápu to jako to tlačítko co dostávají důchodci.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

No právě, takhle jak je to formulovaný tak to můýe být cokoliv...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Krueger

Apropo, kdyby nebyli taxikari takovy kun.dy tak by se nikdy tohle nechytlo...!!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale chytlo i postupně na velké části trhů prosadilo.
Velmi mnoho služeb včetně taxíkářů, bylo celou dobu šito na míru extrovertů, teprve teď začínají s robotizací a umělou inteligencí dostávat v mnoha firmách i s drtivě extrovertním manažmentem nezřídka rovnou šanci nové služby zaměřované na introverty, pro které jsou "teplá" lidská slova a doteky obtěžující.

Obrázek uživatele Krueger

Uber=zlodejina, nejsem taxikar, ale podnikat a neplatit je podvod, zakazat to!!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uber daně platí a jeho řidiči dokonce odvádí DPH z provize, kterou si bere Uber. Tyto odvody platí řidiči jak blbci, proto taky jedna studie došla k závěru, že řidiči po odečtení všech nákladů a opotřebení auta končí se ziskem třeba jen 80Kč/hod, možná ještě méně.
A problém se zákonem nemají řidiči kvůli daním, ale protože se od nich jaksi vyžaduje taxametr, svítilna, STK každý rok...

Obrázek uživatele Krueger

Je to obycejna taxislusba, co se snazi schovavat za sdileni... at si to delaj, ale at maji vsichni stejny podminky... (ale dobre jim tak - taxikarum-kdyby nekradli...)

od "obyčajnej" sa dosť odlišuje. inak by nemala toľko zákazníkov, ktorí boli nespokojní s tým, že službu štát obmedzil.
rovnaké podmienky nemožno dať nerovnakej službe.
a "zdílení" je niečo iné - vec vlastnia niekoľkí a delia sa v používaní. čo uber ani omylom nemôže byť.

Obrázek uživatele Krueger

Pardon “spolujizda” jak to bylo mysleno na zacatku, a lidi chteji usetrit, proto takovej zajem o tuto sluzbu, ale jak rikam je to podvod... sem plynar a znam spoustu obycejnech instalateru co delaji plyn a nemaji na to ani papiry ani potrebny zkousky ci znalosti ani odpovidajici pristroje, presto to delaji a nikdo to neresi !!! Pravidla maji byt pro vsechny stejny...

narážal som na ostatných, pri tom termíne "spolujízda" som si spomenul na organizovaný autostop (1966?), ponúkanie voľných sedadiel a podobné ...
nazdávam sa, že "originál taxi" požaduje mnoho vedomostí a vlastností, lenže nik ich nespĺňa. takže ten, kto jazdí "cez app" ich paradoxne plní viac ako licencovaný.

Obrázek uživatele Krueger

Tahle slavna EU je jen jeden velkej Kocourkov plnej kontrol a narizeni a buzerace a lzi a zlodejin :-(((

Obrázek uživatele Radovan

Legrace je, že státní buzerace dosáhla vrcholu, kdy už člověk nedělá nic jiného než že místo podnikání a věnování se zákazníkovi plní jen normy, nařízení, statistiky a neustále se přizpůsobuje více a více omezující byrokratické buzeraci.
A když přijde služba, která to elegantně odmítne a přitom nabízí nevídaný zákaznický komfort, je kontrolovatelná, jsou předem známy ceny i časy a spousta další pro zákazníka důležitých věcí, tak přeregulované odvětví nechce zrušit regulace, aby bylo postaveno na roveň, naopak chce aby buzeraci podléhali i ti noví. Včetně absurdit jako majáček Taxi (je mi ukradené, přivolal jsem si to aplikací a vím nejen typ a barvu vozu, ale pomalu i velikost řidičových bot), taxametr (k čemu proboha, když v aplikaci jen potvrdím předem souhlas s cenou a při vystoupení se připíše z mé karty na konto řidiče), zkoušky (k čemu, řidičák snad má, ne?), licence (aby šlo dotyčného lépe daňově kasírovat dalšími poplatky a já jako zákazník měl vyšší ceny) a místopis (v době online navigací středověk jak prase).
To je stejně absurdní, jako nařizovat eshopům, aby měli povinně v každém okresním městě kamennou prodejnu. Doufám, že si to tu nějaký trotl politik či byrokrat nečte, protože to je schopen ihned prosazovat.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bohužel to není už taková legrace. Současné vedení státu to bohužel záměrně vede k úřednickému státu. Občan musí být pod kontrolou. Snižování stavu úředníků v české podobě vypadá tak, že přibude dalších 16.000 úředníků. To je na nobelovku.

Tomu se prece rika "vetsina obyvatel pracuje ve sluzbach" ;) (blici smajlik tu neni)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

A jak už poznamenal dobrý voják Švejk, dělají tam ti lidé velké houno. A když jich teď bude po roce o další desetitisíce víc (2017 jich přibylo 40.000, neptejte se mne kam je stát naskládal, ale prý je nabral), budou už dělat hodně velké houno. Přitom by třeba třením ebonitové tyče liščím ohonem mohli vyrábět ekologicky elektřinu a ještě k tomu mít tak žádaný home office. Ušetřili bychom za nové budovy úřadů a nemuseli stavět další Tunelín.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Rodova založ si na ty svoje kritické noticky blog, spousta lidí si ráda počte ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

To už můžu rovnou s compem spát :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Stačí když tu krátkou noticku vždycky jen přepinkneš na blog. Mi nepovídej že to píšeš půl dne :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dost dobrý. Bravo Uber

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanice-SalonProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUS

Newsletter