Značka Toyota právě startuje svou hybridní roadshow, se kterou zavítá na 17 míst po celé České republice. Od 27. září až do 4. listopadu si mohou zájemci otestovat oblíbené hybridní modely Toyota Yaris, Auris, C-HR a RAV4.
Kromě testovacích jízd je v rámci akce připraven program pro celou rodinu. Interaktivní designový dóm odkrývá tajemství hybridních technologií, virtuální realitu nebo možnost zúčastnit se soutěží o hodnotné ceny pro děti i dospělé.
NEPŘEHLÉDNĚTE Japonská hybridní auta čekají rekordní prodeje
V následujících pěti týdnech bude Českou republikou projíždět hybridní roadshow automobilky Toyota. Naplánována je trasa s celkem 17 zastávkami po celém Česku. Cílem roadshow je představit hybridní technologie a jejich výhody široké veřejnosti.
Jedinečné vlastnosti hybridních automobilů si zájemci nejlépe vyzkoušejí v praxi, proto jsou hlavní součástí programu právě testovací jízdy. Na každé zastávce bude k dispozici celkem 8 vozů – nejoblíbenější hybridní modely Yaris, Auris, C-HR či RAV4.
foto: Toyota
„Hybridní roadshow jsme se rozhodli uspořádat s jediným cílem. Seznámit veřejnost s hybridní technologií tak, aby jí lépe rozuměla a nebála se jí. Chceme dát lidem možnost vyzkoušet si a zažít jízdu v hybridním automobilu na vlastní kůži. Mnoho Čechů stále pořádně neví, jak hybrid funguje a proč by si jej měli vůbec pořizovat. Ačkoliv naše hybridní technologie v letošním roce slaví 20 let, řada lidí je stále v zajetí mnoha mýtů a předsudků. To bychom rádi změnili a ukázali v praxi, jak je jízda s hybridem skvělá,“ říká Michal Velička, produktový a marketingový manažer Toyota Central Europe-Czech.
Všichni, kdo absolvují testovací jízdu, navíc mohou vyhrát auto na víkend či spoustu zajímavých věcných cen od Toyota Gazoo Racing, značky závodního týmu Toyoty.
Doprovodný program nabídne virtuální realitu i soutěž pro děti
Součástí roadshow je také doprovodný program ukrytý do designového stanu (dómu), do kterého budou moci návštěvníci zavítat v průběhu celého dne. Interiéru dómu dominuje velká LED obrazovka, na které mohou zájemci shlédnout videa o hybridech a dozvědět se tak více o této jedinečné technologii.
foto: Toyota
Obzory si mohou návštěvníci rozšířit i s pomocí interaktivních displejů rozmístěných v prostorách stanu, které podrobněji představují jednotlivé modely, nabízejí náhled do historie a vyvracejí nejčastější mýty o hybridech.
Pro děti i dospělé je připravena také zábava v podobě virtuální reality, která je přenese na závodní okruh a mohou tak okusit atmosféru v kabině opravdového závodníka. Všechny děti mají také možnost zapojit se během roadshow do soutěže v malování.
Koukám, že žádnýho Priuse nikomu nepůjčej 🙂
Koukám, že žádnýho Priuse nikomu nepůjčej 🙂
Dneska jsem byl na jejich roadshow v Ostravě a Prius tam byl
Dneska jsem byl na jejich roadshow v Ostravě a Prius tam byl a mohli si ho lidé vyzkoušet. Příjemný zážitek.
Ale říkali, že ho snad dnes měli poprvé.
Viete niekto porovnať náklady na výrobu jedného kusu TDI
Viete niekto porovnať náklady na výrobu jedného kusu TDI versus HSD v tej istej kategórii?
TDI = Totálně Debilní Investice 😉
TDI = Totálně Debilní Investice 😉
🙂 Přesně tak. Dělá to hluk, smrdí to a stále se tomu
🙂 Přesně tak. Dělá to hluk, smrdí to a stále se tomu ucpává nějaký filtr.
Už z principu je nesmysl sledovat náklady u rakovinometnejch
Už z principu je nesmysl sledovat náklady u rakovinometnejch sazometů co x-krát víc zamořujou planetu jenom proto, že maj někdo pocit, že na něčem ušetřil.
Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid
Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid (samozrjme od Toyoty), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 30.000 Eur EV som nenašiel. Reyervaciu na TM3 som po zverejneni cien zrušil.
Kupil som napokon RAV4 hybrid selection.
Spotreba: mesto 5L, medzimesto 6L, dialnica 8L.
Moj priemer zatial 6,1L.
To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 200koni (0-100 za 8,2s) a automat. O takej spotrebe sa benzinom iba sniva a dizle maju lepsiu iba na dialnici.
Je prijemne ked idem medzimesto jazdu 200km a vzdy cez mesta prechadzam tak z 80% čisto na elektriku a obyvatelom skoro nečmudim pod nosom. Myslim že by sa mali dizle zakazat uplne a postupne všetci prejst na EV, PHEV, alebo aspon na hybrid. Osobne si kupim dalsie auto EV, ale toto este riadne ojazdim, bo velke rodinne SUV s dojazdom 500km s cenou pod 30tis Eur si ešte dllllho nekupim 🙁
+1 dobra volba.
+1 dobra volba.
Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila
Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila (samozrjme od BMW), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 15.000 Eur EV by som nenašiel. Rezervaciu na TM3 som nechal, později se hodí k prodeji.
Kupil som napokon lehce jetou 2011 X5 3.0i 4×4 170kW automat LPG.
Spotreba: mesto 14L, medzimesto do 10L, dialnica 12L
Moj priemer zatial 11,1 LPG a to ho vůbec nešetřím.
To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 230koni (0-100 za 8,3s) a automat. O takej spotrebe díky poloviční ceně 13Kč/1l LPG sa hybridom od Tojóty iba sniva a to musím podotknout že nákupka byla poloviční a výbavy v plný náloži z germánie ;))
Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena)
Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena) určitě také nevýhody(např. rozdíl v bezpečnosti aut rv.2011 proti rv.2017 je značný) Já zvolil nový Yaris Hybrid 2017 (nemusím vozit rodinu) a zatím spokojenost i když čisté elektro nebo aspoň plug-in by v této velikosti a ceně byl určitě lepší 🙂
Porovnaval som LPG z vyroby (Opel, atd.) a Toyotu HSD. Naklady
Porovnaval som LPG z vyroby (Opel, atd.) a Toyotu HSD. Naklady na spotrebu boli porovnatelne, rozdiel bol minimalny, vid. spritmonitor.de.
Nadobudacia cena bola mierne vyssia u Toyoty, ale spolahlivost je zase podstatne vyssia.
rozdíl v bezpečnosti aut BMW X5 rv.2011 v plný náloži
rozdíl v bezpečnosti aut BMW X5 rv.2011 v plný náloži proti Tojóta rv.2017 ano je značný, ale ve prospěch BMW :))))
Snivas o EV a jazdis mesto za 14l.
Ak si niekto chce nechat
Snivas o EV a jazdis mesto za 14l.
Ak si niekto chce nechat auto 10-15r., potom nova Toyota HSD je dobra volba aj financne.
Vzhledem ke zvysene aktivite v poslednich dnech koupil
Vzhledem ke zvysene aktivite v poslednich dnech koupil maximalne tak velke baleni lubrikantu…
ale 14 LPG za 14kč to je ekvivalent 7 benzín za 30kč při
ale 14 LPG za 14kč to je ekvivalent 7 benzín za 30kč při 170kw za 400.000 Kč čistých čnoudíků?? to jde 😉
ale ano není to TMX 400kW za 3mega elektro :))
Strucne, starsie drahe auto je loteria. Nevhodne pre niekoho,
Strucne, starsie drahe auto je loteria. Nevhodne pre niekoho, kto chce setrit na LPG.
Naklady = palivo + poistky + servis
kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad
kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad Infinity s LPG chvilku uvazoval, no napokon vyhral hybrid.
Ja fakt snivam o EV a auto na plyn mi proste „nevonalo“.
Spotreba 11L LPG a 6,1L benzinu je dost podobna, no ja ludom v meste cmudim mnohonasobne menej a to je fajn pocit.
Obstaravacia cena je vyssia ale aj predajna po 8 rokoch pouzivania. Cena 8 rocneho hybridu od toyoty bude znacne vyssia ako 14rocne BMW, tada sa caat vrati spat. A samozrejme mozno wste vacsia cast sa vrati vdaka nulovym nakladom na opravy. Kazdy si kupi co mu vyhovuje. Predajna
jasný rozumím, souhlasím. baterky jsou lepší a taky 2x
jasný rozumím, souhlasím. baterky jsou lepší a taky 2x dražší, je to o ceně BMW LPG by bylo za polovic, sice nejezdí úplně čistě ale alespon to není prášidlo raka 😉
Jo, a jak často měníš olej? Filtry? Jsem rád, že jsem se
Jo, a jak často měníš olej? Filtry? Jsem rád, že jsem se těhle nesmyslů zbavil.
ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo
ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo napsáno namíru v rámci porovnávacího boje samozřejmě 😉
Jinak u LPG se olej mění úplně stejně jako u benzínu (dyt to koneckonců benzín je, na benzín startuje a občas ho je dobrý kvalitním benzínem šell aby váš motor dobře šel pohonit 😉 a to 1x ročně nebo po 10.000 km podle toho co nastane dříve 😉 Fanoušci mohou interval zkrátit páč kvalitním olejům už stejnak dávno odzvonilo a všecko je to z jedný paramocisterny rozlejvaný s přídavkem aditiva dle etikety 😉 Takže doma mít vykopanou rejhu:
1) najet na rejhu
2) odšroubovat šroub vypustit olej
3) vyměnit filtr
4) našroubovat šroub a nalejt 5 litrů za 5 stovek z ešopu dle gusta každého soudruha hotovo točit žádný srrr milá paní celkově do 1.000kč 😉
Samozřejmostí je u LPG mít instalován systém automatického přimazávaní to bez diskuze a toroidem pro komfort bez rezervy s Conti Tyre Sealant Kitem 😉
youtube.com/watch?v=JlqidQepL6I
všecky návody najdete na YOUTUBE 😉
No A pak už pohoda džes soudruzi rajskej vánek z laufu a zapolovic 😉
málem bych zapoměl ! dále je dobré motor 1x za 10 let
málem bych zapoměl ! dále je dobré motor 1x za 10 let nakonzervovat zevnitř 😉
aerotec.cz/cs/produkty/7-aerotec-metal-conditioner
aerotec.cz/cs/proc-aerotec
aerotec.cz/cs/proc-aerotec
Nemám zájem se srát s nějakým olejem, ani kdyby byl
Nemám zájem se srát s nějakým olejem, ani kdyby byl zadarmo.
Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je
Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je naftové přídavné topení Webasto, co tam Pražáci z centrály ČEZu nechali namontovat, páč to posílali na nejvýchodnější pobočku na Sibiři (Havířov, město za Ostravou směr Polsko a Slovensko) 🙁
toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden
toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden koupil hybrida, samozrejme od toyoty a rezervaci na tm3 zrusil. druhy jezdi ve voze na lpg a rezervaci na tm3 planuje prodat. ale kdyz rikam ze jedina realna masove nasaditelna ekologicka alternativa dneska je cng, tak jsem tu malem ukrizovan. pripadne kdyz toyota zkousi svoje vodikove pokusy, tak ji tu vsichni predpovidaji osud nokie a kodaku. vcetne nejmenovaneho redaktora.
Když oni si oba dělají jen srandu, snad by jste jim
Když oni si oba dělají jen srandu, snad by jste jim nevěřil…
Preco na ilustracnom obrazku nie je hybrid???
Preco na ilustracnom obrazku nie je hybrid???
off
Tesla X si prej sama otevřela dveře, přijel kamion a
off
Tesla X si prej sama otevřela dveře, přijel kamion a dveře fuč. Tesla říká že někdo 2x zmáčnul ovladač, majitel říká, že nikdo na nic nesahal :)))
Asi už budou muset dávat logy na každou blbost co se v autě děje.
https://electrek.co/2017/09/26/tesla-model-x-door-gets-torn-off-by-truck/
hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají
hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají pojistku neotvírat pokud zadní kamera signalizuje přijíždející objekt a navíc volitelně heslo pro otevření káry když přijde majitel = morseovkou kód vytukaný na strechu auta :))
Takže si pak sám poděkujete až Vás po pádu do řeky
Takže si pak sám poděkujete až Vás po pádu do řeky proud požene k mostnímu pilíři a nepůjdou otevřít dveře:). No ono vlastně stačí zůstat někde na přejezdu.
pro ichtly doplním že se jedná o externí otvírání
pro ichtly doplním že se jedná o externí otvírání dveří morseovkou kód vytukaný na strechu auta 🙂 Při interním otvírání stačí zatáhnout za kličku 😉