Tesla začala prodávat předražené šortky a shodila vlastní obchod

Elon Musk umí každou srandu dotáhnout do konce. Tesla aktuálně začala prodávat předražené saténové rudé šortky.

Cena rudých Tesla šortek je nemalých $69,420, v přepočtu asi 1500 Kč.
foto: Tesla

Cena akcií Tesla je stále nad $1200 a Elon Musk se může shorterům jen posmívat. Což také na svém Twitteru s gustem dělá.

Nedávno při té příležitosti řekl, že Tesla začne prodávat exkluzivní šortky jako upomínku na všechny „shortery“. Kupodivu se tak opravdu stalo.

Jakmile se sytě červené šortky s logem Tesla vpředu a nápisem „S3XY“ vzadu objevily v obchodě, zájemců bylo tolik, že obchod spadl. Teď už ale opět vše běží jak má, a tak můžete vesele objednávat. Ale pozor, levné zrovna nejsou!

Tesla

93 Comments on “Tesla začala prodávat předražené šortky a shodila vlastní obchod”

  1. Kdyby začali prodávat teslí tanga tak věřím tomu, že by
    Kdyby začali prodávat teslí tanga tak věřím tomu, že by se v tomto mučícím nástroji dobrovolně týrali všichni zdejší tesla buzíci. Ta písmenka by mohla být vyšita na té niti, co se zařezává do řiti a pak by se tesla dostala tam, kam skutečně patří 🙂 🙂

        1. No uvidime jak jim to pujde. Ve vetsine zemi se nejvic
          No uvidime jak jim to pujde. Ve vetsine zemi se nejvic prodavaji auta mistnich znacek. Maji rozsahlou servisni sit, lidi jsou na ne zvykli atd tad. Je to asi blby ale je to bohuzel tak. Cili Tesle zacina konkurence. Zatim se celkem drzi.

          1. Samozřejmě prodeje budou o něco lepší než u
            Samozřejmě prodeje budou o něco lepší než u standardních US aut, nicméně pokud bude dlouhodobě prodej Svět versus Tesla v poměru jako Android versus iPhone, tak by to byl ohromný úspěch (86:14), ale to lze těžko předpokládat, jakmile začnou velcí výrobci chrlit BEV po stovkách tisíc. Nyní proti tomu budoucímu stavu žádné konkurence není.

                1. To máte pravdu. Hlavně s tím servisem. Ale třeba na velké
                  To máte pravdu. Hlavně s tím servisem. Ale třeba na velké vzdálenosti bych řekl je proprietární systém Tesly nejlepší. Předehřívání baterie, navigace, obsazenost stojanů atd.

                2. Vše co jste jmenoval má třeba i Kia nebo Hyundai s
                  Vše co jste jmenoval má třeba i Kia nebo Hyundai s aplikací ČEZ nebo Eon pouze to není integrované do jediného systému.

                3. Urcite se to lepsi. Nemuzu se hadat protoze vy to skutecne,
                  Urcite se to lepsi. Nemuzu se hadat protoze vy to skutecne, narozdil ode mne pouzivate. Ale treba predehrivani baterie ma snad jen Tesla ne? Zatim.

                4. Predehřívání baterie má i 6 let starý Soul, který díky
                  Predehřívání baterie má i 6 let starý Soul, který díky Li-pol bakteriím to potřebuje až od – 15°C.

                5. Soul to predehriva automaticky kdyz vi ze se blizite k
                  Soul to predehriva automaticky kdyz vi ze se blizite k nabijecce? To jsem prave myslel.

                6. Ne, Soul předehřívá baterie, aby auto mělo plný výkon a
                  Ne, Soul předehřívá baterie, aby auto mělo plný výkon a baterie si držely větší kapacitu když je to potřeba, tedy za jízdy, na nabíječce nabíjí jak v +30°C tak v -10°C stále stejným příkonem, to se Li-Ion bateriím nedaří.

  2. Off. Cesko je opet plne uzavirek a objizdek. Nabijejte pri
    Off. Cesko je opet plne uzavirek a objizdek. Nabijejte pri kazde prilezitosti. Vcera jsem mel problem se dostat domu. Vsude uzavirky a tak se rezerva v baterce hodila. Cesko ma nejhorsi dopravni infrastrukturu ve stredni Evrope. Kdyz se zavre jeden most, odrizne se cely region. Bolsevici meli vsechny pole a mohli stavet silnice jako podle pravitka. Ovsem pitomci na to nemeli v hlave a tak mame porad klikate cesty ktere si vyjezdily konske a volske povozy pred nekolika stoletimi. A hodne lidi zije jeste v te komunisticke dobe.

      1. Jel jsem s Ionem, potreboval jsem neco objemneho prevezt a na
        Jel jsem s Ionem, potreboval jsem neco objemneho prevezt a na to je Ion idealni. Do Tesly takove veci nedavam a vozik jsem nechtel brat. Tesla ma tazne, ale jeste jsem nikdy nepouzival. Ion navigaci nema, tak jsem pouzival tablet pripojeny pres mobil. Zadna slava.

        1. Zkuste projet od 1.7.2020 do konce prázdnin 3.největší
          Zkuste projet od 1.7.2020 do konce prázdnin 3.největší město ČR Ostravu 🙂 https://www.ostrava.cz/cs/urad/magistrat/odbory-magistratu/odbor-dopravy/oddeleni-silnic-mostu-rozvoje-a-organizace-dopravy/uzavirky-komunikaci
          Máme i něco pro milovníky jednoduchých obrázků, aby věděli, do čeho jdou http://www.dopravniinfodnes.cz/typ-dopravni-uzavirky-a-omezeni/dopravni-nehody-ostrava/
          Jinak příjemné překvapení, na čtyřproudovce Svinovské mosty úsek Vodárna Hulváky – Tesco Třebovice se maká i o víkendu od vidím do nevidím. To se fakt v ČR ani 30 let po komunistech jen tak nevidí. Spíše vítězí cedule Musíme to opraviT a smajlík 🙁 následovaná obligátní Technologická přestávka.

          1. Oni se taky ti výkupčí chovají jako kokoti, diplomaticky
            Oni se taky ti výkupčí chovají jako kokoti, diplomaticky řečeno. Normálně byste zavolal nebo zašel a domluvil si schůzku, přímo u člověka nebo v hospodě. Vy chcete koupit, Vy byste měl být samý med.
            Tady to bývá systém doval hned na úřad uhlíři a okamžitě podepiš, co ti milostivě nabízíme. Jinak…. A to udělají tak měsíc předtím, když jim už termínově hoří koudel u zadku.
            Ani po 30 letech se nepoučili.

    1. Slabina elektromobilu v praxi – těžko se vypořádává s
      Slabina elektromobilu v praxi – těžko se vypořádává s nečekanou situací. V sobotu jsem v Rakousku potkal elektromobilistu, co se přihnal k nabíjecí stanici, která byla mimo provoz. No ještě, že děti neumí Německy..já si velmi rozšířil obzory v klení a v nadávání v němčině

      1. Slabina elektromobilu? 😀 Vidim to rozhodne na slabomyslneho
        Slabina elektromobilu? 😀 Vidim to rozhodne na slabomyslneho ridice 😉 Vite ze benzinovemu autu muze dojit benzin, kdyz nenatankujete vcas? Vite kolika lidem se to za den stane? Co je na tom divneho? Kdyz je nekdo trouba, tak mu dojde benzin, CNG, elektrina. Kdyz jedu s rodinou, nikdy nevybijim pod 20% takze VZDYCKY dojedu minimalne ke dvema zaloznim nabijeckam. Je to stejne jako rezerva benzinu v nadrzi. Vyjimka jsou Tesly, tam muzete prijet k superchargeru klidne s 5%, protoze mate jistotu, ze nabijete.

        1. Jenže smutný fakt je ten, že ta rezerva spalováku, je
          Jenže smutný fakt je ten, že ta rezerva spalováku, je pořád polovina reálného dojezdu většiny elektromobilů a benzínky jsou taky trochu dostupnější, než veřejná dobíjecí stanice..a když nějaká nejde a k tomu je další vzdálená několik desítek km přímou cestou a je tam pro jistotu nějaká objížďka (v létě jak časté po celé EU), tak je na problém zaděláno

          1. Opravdu si myslite, ze penetrace cerpacich stanic na benzin je
            Opravdu si myslite, ze penetrace cerpacich stanic na benzin je vetsi nez zasuvek 230V? 🙂 Kdyz uz jsem tedy takovy trouba a dojde mi elektrina, tak nouzove nabiju u kazde cerpaci stanice jako vy a navic u kazdeho baraku, firmy atp.. Takovou moznost s benzinem nemate. Rekl bych tedy, ze trouba s elektromobilem ma vetsi sanci na elegantni vyreseni problemu nez trouba s benzinakem. Evidentne vam chybi zkusenosti s elektromobilem a pisete smesne, nerealne scenare.

            1. krásný příklad demogogie…
              Je přece jasné, že když

              krásný příklad demogogie…
              Je přece jasné, že když chcete na benzínce nouzově dobíjet, tak tam můžete normálně tankovat, když budete klepat na okno, jestli vám půjčí zásuvku, tak můžete prosit o ropný produkt z kanystru…. a vždycky máte šanci, že budete rychlejší…

              Prostě je to fakt, že v takových situacích je zatím nevýhoda elektromobilu. To pochopí každý, kdo má jen trochu kritické myšlení.

              Zkušenosti s elektromobilem mi věru nechybí, ale rozhodně nehodlám demagogicky tvrdit, že to nemá omezení a není problém se dostat do situací, které mohou přinést problémy, které výrazně prodlouží cestu a naruší předchozí plány a tato možnost je u elmobilu větší, než u spalováku – protože prostě není energie nazbyt. Když jde vše podle plánu, tak se dá s elektromobilem spousta věcí…když to podle plánu nejde (častá realita), tak se elektromobilista může dostat do velkých potíží…

              PS: prosím ukažte mi směšný nereálný scénář? A napiště nesměšný reálný scénář (třeba jak rychle nabijete, 1f zásuvkou, když se dostanete cestou na trajekt do dálniční zácpy kvůli nehodě v omezení a rychlodobíjecí stanice byla mimo provoz) – ať mámě nějakou zábavu v té letní okurkové sezoně

              1. Já jednou nedojel o pár kilometrů. V místě byla
                Já jednou nedojel o pár kilometrů. V místě byla vesnička, tak jsem poprosil u nejbližšího baráku, pán vytáhl prodlužku a i přes slabý jistič (nastavil jsem nabíjení na 6A) jsem za 40 minut odjel. Stalo se mi to jen jednou, protože jsem hodně riskoval ale jak vidět, řešit se to dá v pohodě.

                1. řešit se dá všechno, jestli je to v pohodě nebo ne,
                  řešit se dá všechno, jestli je to v pohodě nebo ne, záleží na situaci, kdyby vám o to zavřeli úřad, kde potřebujete něco nutně podat, či vám ujel trajekt (když jsme v době dovolených i když letos, by vám tak leda spíš zavřeli recepci v kempu) nebo úplně jednoduše poslouchal jste přitom špačkování manželky a dětí…tak to tak v pohodě nebylo.

                  Pro mě je to situace řešitelná, ale klid a pohodu a jak psal kolega eleganci si představuji diametrálně jinak – prostě je to vyřešení průšvihu a dostat se do něj zatím dá s elektromobilem mnohem snáze než se spalovákem…protože hustota veřejných dobíjecích stanic velká není, spolehlivost taky není kdovíjaká a energetická rezerva v autě taky není zázrak…

                2. Proto jsem si objednal auto s 64 kWh baterií, přestože
                  Proto jsem si objednal auto s 64 kWh baterií, přestože tolik nepotřebuji, ale při pozdějším prodeji to bude pořád pohodová kapacita a bude se to dobře prodávat.

                3. Já bych si ho objednal, protože auto s baterkou pod 50kWh
                  Já bych si ho objednal, protože auto s baterkou pod 50kWh považuji za hupcuk po městě a je třeba mít jiné auto na jízdy dál, optimum považuju tak 75-80 kWh komfort 80-100 kWh, nad 100kWh – moc drahé, moc těžké na to, co to přinese navíc.
                  Těch 50 – 75 kWh vidím jako rozumný kompromis pro soukromého uživatele 75 – 100 na služebák

                4. Proč probíráte dávno probrané nesmysly? Opět jezdíte na
                  Proč probíráte dávno probrané nesmysly? Opět jezdíte na otočku Chorvatsko bez zastavení a aní netankujete?
                  Samozřejmě Tesla se 70-100 kWh baterií znamená neřešit dojezd vůbec, protože prostě znamená Ostrava-Praha a tam nejedu proto, abych po 4 hodinách prudy na D1 za 1 hodinu jel zpět. A když tak to řeší chvilka na 3 SC po cestě. Ale jezdíte to denně? Pokud ano, má Tesla a velká baterka smysl. Jinak nemá. Což ukázala Kona s 64 kWh a dojezd do Prahy z Nošovic se 17% zbývající kapacity. Stoupá počet nabíjecích míst a i ta 100 kWh Tesla z obyčejného Mennekesu (400V 32A 22 kW výkon) nebo červeného pětikolíku nabije za 4,5 hodiny z nuly do plna jako já s Ionem 16 kWh z 3,6 kW zásuvky 230V 16A. Akorát má dojezd 500, já něco přes stovku.

                1. ale já taky nechci shodit elektromobily…chci prostě, aby o
                  ale já taky nechci shodit elektromobily…chci prostě, aby o nich byla reální pravda, jako vše to má SWOT…a pokud se něco bude zamlčovat, tak si nakonec jako jedinci i lidstvo nabijeme hubu

                2. Přesně tak. Lakování na růžovo jsem si za komoušů
                  Přesně tak. Lakování na růžovo jsem si za komoušů užil vrchovatě.

                3. Tak jste prostě dlouhou oklikou došel k informaci, že
                  Tak jste prostě dlouhou oklikou došel k informaci, že nabíječek ještě není tolik kolik benzínových pump. To je fakt, který všichni známe a se kterým se dá pouze souhlasit.

                  Ale taky je fakt, že psotavit rychlonabíjecí stanici s 20 stojany je levnější než postavit benzínovou pumpu a můžete je postavit na každém parkovišti a taky se tak děje. Každý rok vznikají ve světě tisíce nových stanic.

                  Až bude penetrace trhu elektromobily nějak významná, tak bude nabíječka taky na každém rohu. Ba dokonce těch rohů bude 10x tolik než pump. Budou v každém obchoďáku a každém větším parkovišti

                4. Ano, nabíječka má jediný problém – dostatečně
                  Ano, nabíječka má jediný problém – dostatečně výkonnově dimenzovaný elektrický přívod, což bohužel bude v řadě míst, kde by bylo fajn rozsáhlejší nabíječky mít, tak trochu problém.

                5. Rychlonabíječky (100kW+) potřebujete pouze na hlavních
                  Rychlonabíječky (100kW+) potřebujete pouze na hlavních tazích. A ty stanice jsou obvykle zálohované bateriemi, aby se vykrývaly nabíjecí špičky. Na běžných parkovištích a v obchoďácích bude bohatě stačit 22kW a na místech kde se předpokládá delší stáni (sídliště, firemní parkoviště) stačí obyčejná 3,5 kW zásuvka.

                6. To není o tom, kde bude jakej výkon nabíječky, to tu
                  To není o tom, kde bude jakej výkon nabíječky, to tu papouškuje hafo lidí dokola (aniž by o problematice něco tušilo) – ještě vám tam chybí nabíjení z pouličního osvětlení-

                  Primárně musíte alokovat příkon na dané oblasti a to je ta achillova pata.
                  Sídliště se dostanete bez potíží někam mezi 30 – 50 MW + k současné večerní špičce
                  Dálniční parkoviště bude potřebovat bez potíží 2 – 3 MW
                  Hyper super vidím jako nejmenší problém, tam se rezervy hledají nejsnáze (stačí přehodit klimatizaci na uzavřený okruh napájený jen a pouze ostrovně FVE ze střechy)…

                  Zkuste si udělat nějakou případovou studii a sám pro sebe si promyslet, co by to znamenalo a kde z jaké měnírny si to vzít…

                7. Pár desítek pomalých nabíječek na sídlišti opravdu
                  Pár desítek pomalých nabíječek na sídlišti opravdu není žádný problém. Tam musí transformátory zvládnout trochu jinou zátěž všech těch praček, myček, televizí, počítačů a mikrovlnek.

                  A ty dálniční parkoviště jsou právě ty rychlonabíječky zálohované bateriemi.

                8. Ano pár desítek problém není, ale pár desítek bude
                  Ano pár desítek problém není, ale pár desítek bude potřeba, pro jeden vchod, takže jich s pár stovkami až tisícovkami vchodů budou potřeba tisíce až desetitisíce…
                  o těch dálnicích nemluvě..
                  uvědomte si, že stejný problém jako decentralizovat výrobu el. en. bude a je decentralizovat dodávky el.en pro auta…jasně rafinace ropy je energetický masakr, ale je to na jednom místě…a dá se spousta věcí predikovat.. když to budete brát, tak jak to berete, tak vytvoříte akorát lokální black out..ale holt je třeba, aby k tomu napřed došlo, než to většina amatérských nadšenců začne chápat…

                9. Doba, kdy bude pár desítek nabíječek zapotřebí pro jeden
                  Doba, kdy bude pár desítek nabíječek zapotřebí pro jeden vchod je ještě desítky let vzdálená a vše půjde jako dodnes postupnou modernizací. Čím více vzroste spotřeba, tím více vzrostou investice do infrastruktury.

                  I těch pár desítek nabíječek na sídliště zní dneska jako scifi.

                  Je to stejně přehnané jako představovat si, kde budou všechny ty auta čepovat benzín na začátku 20. století, kdyby všechny koně naráz vyměnili.

                10. s tempem jaký vše funguje v realizaci, jestli nechceme mít
                  s tempem jaký vše funguje v realizaci, jestli nechceme mít velké technické problémy, je třeba to řešit dneska, už jen dneska postavit dálniční odpočívadlo, bez přívodu elektřiny pro dobíjecí infrastrukturu je mimo…stejně tak nákupní centrum, halové garáže.
                  Postavit rodinný dům bez přípravy na wall box a FVE…a přesto se to vesele a mohutně děje..

                11. Já si stejně myslím, že k tomu vůbec nedojde. Že
                  Já si stejně myslím, že k tomu vůbec nedojde. Že předvídáme budoucnost dnešníma očima. Spíše než sídliště zavalené nabíječkami vidím spíše autonomní taxíky. Ikdyby to trvalo klidně ještě 10 let, tak autonomní taxíky příjdou a pak vlastnictví auta ve městech úplně ztratí význam.

                12. Tomu vůbec nevěřím…stačí se podívat na sociální
                  Tomu vůbec nevěřím…stačí se podívat na sociální situaci průměrného obyvatele sídliště – spíš bych očekával, že tam budou obyvatelé, které na vlastní mobilitu finančně nedosáhnou, což bude problém, protože už dneska ze sídlišť řada lidí dojíždí desítky km mimo spoje do průmyslových zón – což nepůjde realizovat, otázka je, jak bude budoucí motor ekonomiky vypadat.
                  Mobilita střední a vyšší střední třídy se tak nějak vyřeší, protože řada lidí má a ještě více bude mít rodinné domy a bude možno pracovat na HO, takže to nějak dobijí.
                  V centrech velkých měst, kde to má smysl řešit, budou bydlet jen velmi bohatí lidé, případně sídlit velmi bohaté firmy a tam se to vyřeší šmahem – prostě na to budou mít a bude to součástí jejich exkluzivní značky

                13. No právě autonomní taxíky budou levnější než
                  No právě autonomní taxíky budou levnější než vlastnictví auta. Žádný leasing, žádný servis, žádné polivo, povinné ručení, havarijko, náklady na parkování. Neustále něco řešit a za něco platit a hledat místo na parkování. I to je důvod proč se rozmáhá carsharing nebo Uber ve velkoměstech. Vlastnictví auta má ve městech více problémů než užitku. A čím je město hustěji zalidněné, tím více problémů to přináší. Ostatně k čemu vlatnit auto, které 90% času stojí někde zaparkované a ztrácí hodnotu.

                  Za pravidelné dojíždění do práce ve stejný čas po stejné trase nějakým minibusem, který po cestě nasbírá pár lidí, za cenu jako MHD.

                14. Tohle je řešitelné (a již řešené) bateriovým
                  Tohle je řešitelné (a již řešené) bateriovým úložištěm na místě…

                15. Jak velký, kdo a jak ho zaplatí a kde se ty baterky vezmou,
                  Jak velký, kdo a jak ho zaplatí a kde se ty baterky vezmou, jak se to bude dobíjet (kde se na to vezme příkon)…to je jak z ABC, ostatně jako řada hlášek EV ultra fans

                16. Jako lze ze sebe dělat českého blbečka, co nedohlédne za
                  Jako lze ze sebe dělat českého blbečka, co nedohlédne za nejbližší hraniční čáru. Ale to na co se ptáte je reality konsorcia Renault/Nissan už hezkých pár let. S Vaší logikou neexistují kosmické lety, páč u nás nejsou rakety ani kosmodrom. Tedy až na jednoho vysloužilého kosmonauta, ale to byla určitě fake news 🙂

                17. Nemají. V porovnání se spalovákem založeným na řetězci
                  Nemají. V porovnání se spalovákem založeným na řetězci opakujících se výbuchů žádné. Když chcete chytat za slovíčka a řešit další kraviny.

                18. Já vím, pro vaše vidění světa a přání je fyzika
                  Já vím, pro vaše vidění světa a přání je fyzika kravina… hezký den přeji

                19. Jen nejsem hnidopich a detailista.
                  Jen nejsem hnidopich a detailista.

                20. 1. postulát techniky (a elektromobilita technika je) – The
                  1. postulát techniky (a elektromobilita technika je) – The devil is in the detail

          2. To chce čas.
            Dnes nie je problém natankovať, pumpa je na

            To chce čas.
            Dnes nie je problém natankovať, pumpa je na každom rohu. Ale pekných pár rokov dozadu ich nebolo veľa a bol napr. problém natankovať večer. V mojom okolí boli také, kde to bolo možné 25km od seba.
            Jo, viac na západ to asi bolo lepšie, ale tiež určite neboli v takom množstve ako teraz.
            Takže hej, aktuálne to nie je dobré (ako kde), ale časom sa to zlepší.

          3. V tomto nemáte pravdu, dojezd větší než 200 km má
            V tomto nemáte pravdu, dojezd větší než 200 km má většina dnes prodávaných BEV určených pro dopravu mimo města a řada nových aut má dojezd >300 km. S baterií 32 kWh, což je dnes minimální standard, lze jezdit po celé ČR, pouze je nutné častější nabíjení i když tyhle auta jsou určena především pro městský provoz. Mě by se moc líbila Mazda MX-30 kdyby měla baterii 50 kWh, což už umožňuje mimo jiné rychlejší nabíjení. Ty zadní dveře otevírané obráceně bych zkousnul, většinou jezdíme ve dvou. Bohužel já nechci auto do města.

            1. Podle typu auta, tak se hladové oko rozsvěcí někde kolem
              Podle typu auta, tak se hladové oko rozsvěcí někde kolem předpokládaného dojezdu 100 km- takže pokud je to 200km +, tak jsem se plus mínus trefil.., moje zkušenost s elektromobily je taková, že pokud nejedu jako elektromobilista a jedu normálně tak od slibovaného dojezdu musí odečíst cca 20 – 25 procent, abych se dostal na realitu..takže krom Tesly je to vše, jak tankování motorky na cestách – co 200 km. Což pokud nejsem ve fázi „cesta je cíl“ a chci být někde na čas, není úplně komfortní situace (kdyby aspoň nabíječky byly u zajímavých lokalit, ale i v tom bohužel…OC nepovažuju za zajímavou lokalitu)

              Mně se z BEV nejvíc líbí eGolf – splyne s davem, ale má dva nedostatky – nemá to kouli na valník (zahrada, kola) a má to malou baterku, ještě bych bral kombík, ale to už je nereálné…

              1. Celkem dobře píší reálný dojezd na ev-database.org . Ono
                Celkem dobře píší reálný dojezd na ev-database.org . Ono u spalováků je to podobné, pokud budu jezdit jen po městě, mám spotřebu o 25% větší než na okreskách, u BEV je to obráceně. Člověk se musí s BEV i naučit jezdit a je to trochu jiný styl plánovaní cest. Se spalovákem jsme se to taky učili, jen nám to po těch mnoha letech ježdění nepřijde. V Německu mě neplánovaní cesty se spalovákem pěkně vytrestalo, ty pumpy jsou mnohem dále než u nás.

                1. Já to mám se spalovákem jednoduché, pokud jedu naučenou
                  Já to mám se spalovákem jednoduché, pokud jedu naučenou trasu, tak vím, kde obvykle stavím (co vydrží děti – je tam nějaké hřiště, kde vaří to, co mám rád atd), když jedu, kde to neznám, tak prostě příležitostně ve chvíli, kdy je v nádrži pod půlkou tankuju.
                  Problém je, že když jedu s BEV, tak je to zatím, že nemůžu dobíjet, kde bych chtěl, ale kde to jde…což obvykle zbytek posádky nelibě nese a mně se nelíbí, že nemám vždy v zásobě dostatek energie, na krizovku – což popravdě, jelikož žijí ještě i mí prarodiče je, vzhledem k jejich věku, docela časté…

        1. jezdil na elektriku..stejně jako bylo víc aut na elektriku
          jezdil na elektriku..stejně jako bylo víc aut na elektriku do příchodu modelu T. Jen ještě je třeba si uvědomit detail, že v té době bylo auto extra luxusní zboží a ne pro nezanedbatelnou část populace životní nutnost jako dnes…mimochodem, taky by se mi líbilo chodit do práce ne nás v obci jako dřív (měli jsme v obci strojírnu, smaltovu, kovárnu…), nakoupit tam jako dřív (to nějak jde), jít k doktoru jako dřív, děti by tam měly školu…

          Takže vlastně bych v té době auto nepotřeboval…

  3. To musi bejt fejk njus. Tohle proste nemuzou myslet vazne ani
    To musi bejt fejk njus. Tohle proste nemuzou myslet vazne ani omylem. Musk ma evidentne smysl pro humor a jeho fans nevi co s penezma.

    Co tady vyblafa za sprostoty dlazdic?
    Obdari nas moudrem honzal?

    Vstali uz vubec? Ja uz obedval.

    A co Jan Tleskac?

Napsat komentář