Tesla Model Y: nově s dojezdem 390 km za nižší cenu

Jan Horčík - 10 Leden 2021

Elon Musk dříve prohlásil, že Tesla Model Y Standard Range je kvůli nižšímu dojezdu "neakceptovatelný". Teď obrátil a nová verze už je v nabídce.auto elektromobil Tesla Model Y

Tesla Model Y je nově k dispozici ve Standard Range verzi a také s třetí řadou sedadel, které z elektromobilu dělají sedmimístné auto.
foto: Tesla

V nabídce společnosti Tesla se nově objevil Tesla Model Y Standard Range RWD s odhadovaným EPA dojezdem v přepočtu 390 km. Cena elektromobilu začíná na $42 000. To znamená pokles nejnižší ceny Modelu Y o $8000.

Velmi pravděpodobně jde o krok, který má zlepšit pozici Modelu Y proti nejnovější konkurenci jako Ford Mustang Mach-E (EPA dojezd 370 km) a Volkswagen ID.4 (EPA dojezd 400 km).

V některých regionech navíc může snížení základní ceny Modelu Y zpřístupnit tento elektromobil nejrůznějším dotacím. Další důležitou novinkou s ohledem na Model Y je dostupnost třetí řady sedadel, tedy sedmimístné verze.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

MEGAPRDEL TMY celoodlitek už se vyrábí soudluzi ;)

https://twitter.com/TonyTesla4Life/status/1348099171899777024/photo/1

https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-y/

nostalgická vzpomínka na "lacinou" opravu takový teslí prdele co už nebude mlaskžel možná... ;))

https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1513

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Oprava nebude o nic složitější než dosud. Prostě to nebude posvařované z X dílů, ale bude to jeden kus. A jako jeden kus tobude mít větší odolnost.

Obrázek uživatele Cipísek D

:))))))))) teslí fanatyk a uodborník na teslí automechanycké vylomeniny si zase vodfrknul :) No jasně, ted už elDédoj nejenže vymontují pravý nosník vanu a nárazník za 250klacků 2k nahodinu čistá ruka ruku myje, ale rozeberou i celou nápravu fčetně blatníků, elektroinstalace až po bé sloupky. Až tam mu navrhnou "eko" likvidaci páč teslí recyklát vyjde levněji :))))))))))))))

a takhle to pak bude vypadat na teslím zadním dvorku :)))))))

https://youtu.be/CTKL7c-ide4?t=557

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

1) Piš Česky
2) Méně smailíků. Je to trapné a nehodné dospělého člověka.
3) Když tady tvrdíš, že to bude náročnější nebo dražší než oprava svařovaného dílu, tak to jistě dokážeš i argumentačně obhájit.

Obrázek uživatele Cipísek D

?? :)))
1) práce fteslím servisu se počítá na hodiny nikoli kilowaty :))__:DDD
2) dražší bude vymontovat zadní megašplouch s xxx díly na něho naplácnutými než jen 1) nárazník 2) vanu 3) nosník
3) kolik bude asi tak stát nový zadní náhradní megašplouch odlitek jak kráva + doprava + neuzvednešho než těch "pár" eldadových zadních dílečků s vanou za 250klacků, no kolik asi povidej. Nejvetsí lisy na světě, největší díl, spooousty matroše a neřikej mi že čajňan ti to sfókne přes alibabu čáry máry fuck :)))))))))))))))))

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Je ti jasné, že původní díl byl taky jeden kus, že? Jenom byl svařovaný z X dílů a tenhle je odlitý.

Obrázek uživatele Cipísek D

aha to určitě už zas kamufluje jako tesla vod začátku jedna pak.. :))))) vidíš tam ty nejty?
https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1579
takže ty se daj vodvrtat a pokozenou součást snejtovanýho dílu nahradit. Odlitek :
1) neodmontuješ
2) neodvrtáš
3) možná odřízneš ale nenavaříš
4) odlitek musíš celý vyndat ven a namontovat nový. Tys fdílně asi moc nepobyl coo :)) TakyMARTIn : RUČIKY NEBOJTE SÉÉÉ, VY MÁÁKAT NEBŮŮDETÉÉÉÉSLA :)))

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Jenomže ty nýty jsou na nárazníku ne na zadním rámu, o kterém to celé je. Rám je svařovaný, ale k němu jsou další části přišroubované a to platí i teď. Rám bude z jednoho odlitého kusu, ale k němu budou přišroubované další díly. Jedná se o nosnou konstrukci auta.

Obrázek uživatele Cipísek D

ne máš ftom bordel, pust si Mudrujícího Munráka von ti to vymudří :)

https://www.youtube.com/channel/UCj--iMtToRO_cGG_fpmP5XQ/videos

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

A můžeš trochu konkrétněji?

Obrázek uživatele Cipísek D

https://youtu.be/w2expwYIkpA?t=326

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

No však ano. To už je první verze velkých odlitků a teď už je to druhá verze. Všechno jsou to strukturální součásti auta.

Pockejte si na zacatek vyroby a pak se snad dozvime vic. I po prvnich opravach budeme vedet vsichni vic. Ted je to jen mlaceni prazdne slamy. Uznavam, to vam jde velmi dobre.

Obrázek uživatele Cipísek D

ne, vážně se slámou nemá to vaše proteslí kotoučovo-bubnový bublání nic společnýho ;)) Teslí polityka je jasná jak facka. Asi jako to Ífonovo : "TESLY ČASEM BUDOU ZÍSKÁVAT NA HODNOTĚ" :)))))___DDDDDD...

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

OFF:Werner von Braun, nemecky raketovy expert napsal v roce 1948 knihu o osidleni Marsu. A vladce Marsu se v te knize jmenoval... Elon...
https://twitter.com/tobyliiiiiiiiii/status/1344155061425823744/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1344155061425823744%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fteslamag.de%2Fnews%2Fmars-herrscher-elon-vorname-spacex-chef-altes-buch-deutscher-forscher-32876

Obrázek uživatele Cipísek D

to je ten braun co nacistickýmu německu pomáhal dobít raketama V1/2 britányji??

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

To je ten Braun, ktery pomohl lidstvu dobit vesmir a dostat se na mesic. Knihu napsal 1948 a Elon Musk se narodil 1971. Presto uz tenkrat vedel, ze Elon je vyvoleny a bude cisarem na Marsu.

Obrázek uživatele Cipísek D

je úplně fuk co pindal před nebo po, svoje "mladý nacistycký léta V1/2" si poctivě vodpracoval pro nasa na Saturnu a tečka

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Obrázek uživatele Cipísek D

bouchá se ftom na zadních dětských taky povinně dopalice vo sklo na střeše??
https://youtu.be/7Ww-VlucEWc?t=1302

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Obrázek uživatele runner42

A Tesla vám bude nebo nebude fungovat, pokud vás soudruzi označí za nedostatečně uvědomělého?

Doufám, že pečlivě sledujete, jak technologičtí olygopolisté střelili do hráze, která udržovala technologie jako bitcoin a web3 na periferii zájmu majoritní veřejnosti a přes noc z nich udělali pro polovinu západního světa nezbytnost.

Tento víkend je z hlediska technologického vývoje plně srovnatelný s vypuknutím druhé světové války a bude mimořádně zajímavé sledovat jeho důsledky.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Cipísek D

jj víkend byl celkem fajn ;)) 1:30

https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/najezd-barbaru-jak-retardovane-stado-dobylo-washingtonsky-kapitol

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Nechcete se o tom trochu rozepsat? Masmédia nesleduji.

Obrázek uživatele runner42

V noci na sobotu levicoví extrémisté v Twitteru zrušili účet Donalda Trumpa a dalších 350-500 tisíc účtů jeho podporovatelů i běžných republikánských voličů.

V neděli ráno levicoví extrémisté v Googlu a Applu odtranili ze storů aplikaci Parler, kam se předtím začaly hromadně přesouvat miliony uživatelů. Twitter zablokoval rušení účtů, aby bránil přesunu uživatelů.

Stejný den levicoví extrémisté z Amazonu dali nesplnitelný požadavek provozovatelům Parleru, že buď okamžitě zavedou úplnou cenzuru, nebo jim zruší všechny služby.

V noci na pondělí levicoví extrémisté z Amazonu smazali službu Parler a současně odstranili DNS záznam domény parler.com.

Těmito kroky BigTech jasně demonstrovali nadřazenost svých zájmů a komerčních pravidel nad ústavou Spojených států.

Výsledkem bude naprostá polarizace nejen americké společnosti, ale i technologická válka.

Osobně jsem jednoznačně zastáncem široké svobody slova a toto je pro mě naprosto nepřijatelný exces.
V tomto duchu jsem začal i konat - dnes jsem ukončil marketingové kampaně Googole Ads, test AWS kam jsem chtěl přesunout jeden můj startup a informoval zaměstnance o aktualizaci bezpečnostní politiky, která zakazuje používání produktů Facebooku včetně Instagramu a WhatsAppu, Googlu, Amazonu a Twitteru na všech firemních prostředcích, což jsou všechny počítače i smartphony. Dále jsou zakázány CNN, DW, Euronews a další extrémitická levicová a EU média včetně České televize. Porušení bezpečnostní politiky je hrubé porušení pracovní kázně nebo porušení smlouvy s okamžitým ukončením. Přístupy byly zablokovány na firewallech. Během měsíce všichni Androidisté s firemními OnePlus 7 Pro povinně přechází na ParanoidAndroid, iPhony dožijí a nebudou obnoveny.

Tak asi tak.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Radovan

Nezbývá než souhlasit. A ti blbci se ještě diví, že jim jde dav vymlátit kongres.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

S tím souhlasím. Socialistická revolucev USA jede na plné obrátky. Totalitní praktiky se šíří do celé společnosti. Vyhazování z práce, ostrakizace, cancel culture, dehonestace vlastenectví. Je mi z toho na zvracení.

Obrázek uživatele runner42

Bohužel je v historii pravidlem, že při pokusu o absolutní uchopení moci strany používají v argumentaci extrémisty z nepřátelského tábora. A u toho, jako každý totalitní režim včetně nacismu a komunismu, používají rétoriku ochránců dobra.

Je na nás, abychom se poučili z naší historie a toto v naší zemi alespoň pár desítek let ještě nepřipustili.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

A mohu se zeptat, na jakém OS Vám běží firemní PC a NTB? A jak se vyhýbáte "dlouhým prstům USA", když když kominikace serverů běží přes MS Azure (40%), Amazon AWS (40%) a Google? A která média v ČR jsou pravicová, pokud je ČT levicová?

Obrázek uživatele runner42

Záleží, v které firmě. Až na jednu výjimku se dlouhým prstům USA programově nevyhýbám a například s MS nemám problém, nicméně i v jejich případě mám připravenou alternativu. A principiálně jim nesvěřuji obsah, takže přechod kamkoliv jinam je velmi snadný.

Co se týká médií, ať si každý čte a sleduje, co uzná za vhodné. V mých firmách jsem zakázal pouze extrémistická média jako je CNN, která v neděli volala po zákazu Fox News nebo ho schvalovala. To je naprosto nepřijatelné totalitní chování a na mých prostředcích toto nestrpím.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Nesledoval jsem jako Vy, pokud tohle CNC požadovala, chápu Vaše pohoršení.

Pokud mate ucty u Deutsche Bank, tak je musite asi take zrusit. DB totiz vypovedela sluzby cele trumpove familii a vsem republikanskym podporovatelum trumpistickeho stvani proti regulernosti ve volbach. A jeste jeden dalsi bankovni institut. Detrumpetizace je uz v pohybu. Je nutne spolecnost ozdravit od zhoubnych novotvaru. Trump je takovy zhoubny novotvar.

Obrázek uživatele runner42

Účty u DB nemám, to bych se musel zbláznit. Tato banka jsou dávno jen kulisy, které podpírá Německý stát a tváří se u toho, jako že zachraňuje Řecko apod.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Diky za vase obsahle popsani vasi zloby. Nastesti, nebo nanestesti hybrid nepatri ani google, ani amazonu, tak se s vami muzeme/musime nadale potkavat. No, clovek by mel znat sve odpurce a tak to je asi dobre, ze zustavate.

Pokud akceptujete porušování demokratických principů, tak dříve nebo později stejně dojde i na vás. Demokraté jsou v USA: "Pokud nejsi s námi, tak jsi proti nám" a i největší jejich spojenci mohou upadnout v nemilost. Třeba taková Rowlingová, psala multikulturní knížky, ale pak stačilo, že řekla, že existují jen 2 pohlaví a stala se největším vyvrhelem. Nicméně ona měla štěstí, že z ní má vydavatelství hodně peněz, tak i přes nátlak aktivistů stále její knížky prodává. Někdo jiný už by měl útrum a knihy by se nesměly prodávat.

Kdyz uz sem tahate ty hitlerovske citaty, tak se ptam, zda zvoleny kancler Hitler byl praven, nebo nepravem prohlasen za valecneho zlocince, vyvrhela lidstva a spoustu dalsich oznaceni a jeho glorifikace je snad na celem svete zakazana.

Hitler sice vyhrál volby, ale v nich dostal jen 32% hlasů. Vládu složil v koalici s dalšími stranami. Pak ale omezil svobodu slova, donutil prezidenta, aby ministry z ostatních stran vyměnil za Hitlerovi ministry. (po požáru Říšského sněmu) Uzákonil omezení svobody slova, měl jednotky SS a SA, které znepříjemňovali život opozici, nepustil opozici do médií, docházelo i fyzickým útokům, apod... Další volby již Hitler vyhrál s přehledem. Jakýkoliv nevhodný názor byl umlčován. Mimochodem podobně se dostali k moci i komunisti u nás v roce 1948. Odstranění koaličních ministrů prezidentem se tenkrát jmenovalo vítězný únor.
Znakem totality je tedy omezení svobody slova ve jménu "vyššího dobra". Jinak Hitler byl levičák, to až Stalin rozhodl, že je to pravičák, aby se od něj odlišil. Hitler nestavěl jen dálnice, ale také bytové jednotky. Zavedl bezplatnou zdravotní péči, těhotným matkám byla poskytována finanční podpora. Také jsou zavedeny první protikuřácké kampaně na světě. Kromě toho byla vládní politikou také ochrana životního prostředí, zvěře a rostlinstva. Hitler jako první člověk v Evropě představil sytém 40 hodinového pracovního týdne, s mimořádnou výplatou za přesčasy. Továrny dělníkům poskytují umývárny a kantýnu. Vidíte v tom něco pravicového. Já ne.

Babis ma take pouze ca. 30% hlasu a je odkazan na podporu kscm. Smutna realita. Stari Nemci si chvali Hitlerovi vymozenosti uplne stejne jako v CR penziste chvali komunisty, ze rohlik stal 20 haleru a vsem tem nostalgickym pomatencum je spolecne, ze si krutovladu spojuji se svym mladim a pevnou erekci. Proto to bylo tenkrat 1000x lepsi nez dnes.

Babiš má také cca 30%. Nicméně to není takový problém, protože nechce omezovat svobodu slova ani politickou konkurenci nelikviduje. Opozici nikdo nevyhazuje z práce pro špatný názor, v médiích má opozice prostoru dost, atd... kdyby Hitler neomezil svobodu slova a nešel po opozici, tak by možná další volby prohrál a skončil by v propadlišti dějin. Svobodu slova a toleranci odlišných názorů je třeba chránit, jinak vzniká totalita, která může mít za následek miliony mrtvých. V USA začíná omezování svobody slova podobné jako u Hitlera nebo komunistů. Uvidíme kam se to vyvine, ale může to skončit podobně.

Vime kdo by novinare strilel a babis si je zase obycejne koupi. Metody se vybrusuji, ale zamer je stejny. MZ i AB chteji umlcit kriticke hlasy.

Nemyslím si, že by kritické hlasy vůči MZ a AB byly nějak omezovány. V médiích spíše vidím, že do nich šije neustále.

To bude asi tím, že nesleduješ aktuální dění.

Obrázek uživatele runner42

Prohlášen, glorifikace...

To jsou všechno velmi abstraktní bezrozměrné termíny. Asi jako "právní stát".

Podle mého soukromého názoru dokáže každý rozumný a informovaný člověk sám posoudit a rozpoznat obludnost ideologie, kterou Hitler zastával, a není to třeba shora řídit pomocí prohlášení, nařízení, zákazů...
A hlavně, a to na prvním místě, co a kdo Hitlera stvořil. To je totiž z hlediska dějinného poučení to nejdůležitější. A bohužel je to opomíjeno.
Takže sice máme v Německu zakázané Hitlerovy hrníčky a vánoční ozodoby, ale ideologie a mechanismy, které vedly k jeho stvoření, jsou opět na vzestupu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Nejhorlivejsi podporovatel nemeckych pravicackych extremistu je Vaclav Klaus senior. I junior se potatil.
Hitler byl v radnych volbach zvolen risskym kanclerem a na tehdejsi dobu to byly demokraticke volby. Spolecnost se musi urcitym "osobnostem" ktere jsou pro spolecnost zhoubne zbavit. At to jsou nenapravitelni zlocinci, tak politici. I vlci vyzenou nebo zabiji agresivni jedince kteri smecku ohrozuji. Je to prirodni chovani.

Obrázek uživatele runner42

Pravicoví extrémisté jsou hrozba? A co levicoví?
I nahlédněme do volebního programu NSDAP a copak že to tam máme?:

Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).
Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.
Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.
Požadujeme vytvoření zdravého středního stavu a jeho podporu, okamžité zespolečenštění velkých obchodních domů a jejich pronajmutí za nízké ceny malým živnostníkům, co největší zohlednění všech malých živnostníků při dodávkách státu, zemím nebo obcím.
Požadujeme pozemkovou reformu, přizpůsobenou našim národním potřebám, vytvoření zákona o vyvlastnění půdy pro veřejně prospěšné účely bez náhrady. Požadujeme odstranění pozemkové daně a zabránění spekulacím s půdou.

To je jak z volebního programu Pirátů...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Vsichni extremiste jsou skodna. Ze program NSDAP byl chytak pro blbce je vcelku znama vec. Byla to jednoducha manipulace s prostym lidem, nakukali jim, ze vsechny tovarny, obchodni domy atd. vlastni zide a proto vykrikovali o zestatneni. Oproti programu vznikly v te dobe obri monopoly v soukromem vlastnictvi, samozrejme arijskeho puvodu. Ostatne vsichni populiste maji podobne praktiky.

Obrázek uživatele runner42

Ke svobodné společnosti patří svoboda slova a pluralita názorů a možnost svobodné diskuze, protože jen díky ní se tyto názory mohou sbližovat v široce přijatelný koncensus.

Umlčování oponentů neomarxisty pod vlajkou dobra, ekologie, či jiné, povede nevyhnutelně k násilné konfrontaci, protože oponentní názor nezmizí a bez možnosti vzájemného poměřování a utváření koncensu bude názorový oponent více a více nepřítelem.

Mě se jen tak nezbavíte a budu vás i dál štvát poukazováním na chyby a nedostatky ve vašich názorech. Třeba si z toho něco odnesete. Já jsem si tady po roce určitě upravil názor třeba na domácí solární panely.

Střezme se okamžiku, kdy jeden, druhý nebo třetí bude pro vyšší dobro smazán. A to platí i pro Cipíska. :)

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Vsimete si prosim, ze jsem muj koment psal v duchu vzajemne koexistence na tomto serveru.

Obrázek uživatele runner42

Ano, já vím. U mě za to máte veké plus.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Děkuji! Už když Trumpa umlčeli v on-line přenosu, jsem si říkal, že je to průšvih a nějak jsem nechápal která bije. Socialistické / levicové USA! Koho by to kdy napadlo. S kamarádem jsem řešil Californii a důvody odchodu Muska a jiných lidí. Taky síla. Jako člověku se fakt zastaví rozum. Líbí se mi co děláte. Osobně jsem odešel od Airbank (i když jsem je měl rád), protože nesouhlasím s názory pana Kellnera na to, že lidi jsou ovce a měli by se víc hlídat. Asi se nakazil v Číně. Nebo v USA. Skoro by to bylo na přesun téhle diskuze někam jinam. Jste pro?

Jako další můj krok bude prodej jediné akcie Facebooku, kterou mám. Další prodeje zvážím. Ale jsem malá ryba. Ale i tak. Jde mi o princip.

Obrázek uživatele runner42

Přesně tak, máte naprostou pravdu, každý máme nějaké možnosti a je úplně jedno, jak velké nebo malé jsou. Podstatné je, že pro svobodu děláme, co můžeme.

A to samé platí i o ekologii. My tady diskutujeme o hybridech šetřích pár deci paliva, ale mnohem větším ekologem byla moje babička, která nekupovala jablka de luxe z Chille, ale na podzim očesala jabloň na zahrádce a jablíčka na celou sezónu odnosila do sklepa. Já topím dřevem, které zasadil můj děda a pro moje vnuky sázím, nahrazuji a rozšiřuji nový les.

Ano, tuto diskuzi přesuňme na Parler, až příští týden naběhne, nebo někam jinam.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Zkusím ten Parlel. Ani jsem o něm nevěděl. Počítám, že vás tam najdu pod stejnou přezdívkou. Než dojde k migraci, zůstaneme v kontaktu zde na tomto vlákně (jen pro účel migrace).

Nabídl jsem k prodeji akcie Apple, Google, Facebook i Microsoft. Rozhodně je prodám. Mám toho málo, ale jdou pryč.

Obrázek uživatele runner42

Ano taky zkusím Parler, tedy až znova naběhne.
Uvidíme, jak to bude s DNS záznamy - extrémisté ovládající DNS servery neumožní překlad domény parler.com na validní IP adresu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Zkuste darknet. Tam se ty trumpisticke blaboly hodi. Tam se pohybuji vsechny pochybne existence.

Obrázek uživatele runner42

Onionrouting je z principu věci příliš pomalý, byť pro anonymizaci má aktuálně svůj význam. Ovšem to neřeší problém s místěním obsahu pro miliardu uživatelů.

Web3 je technologie, které se BigTech bojí.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Ano, taky pochybuji o vaší existenci. Vlastně pro mne už neexistujete.

Koukam, ze trpite samomluvou, kdyz se pokousite odpovedet neexistujicimu.

Me zase zablokovali na ceskem serveru seznamzpravy ucet. Napsal jsem, ze Izraeli se podarilo zabranit sireni fantasmagorii o udajnem zhoubnem ockovani a ze proto se lide nechaji ockovat. Asi to nekdo vyhodnotil jako ze podsouvam Izraeli cenzuru, nebo co ja vim a tak jsem se ocitl na stejne lodi jako Trumpeta. Akorat ja jsem na spravne strane a on na te spatne.

To si děláte srandu s tím zablokovaným účtem? Můžete uvést nějaké podrobnosti, jak vypadá oznámení takového kroku a jeho zdůvodnění?

Pri prihlaseni se ukaze obycejny text:
"Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek."

Tedy ve smluvních podmínkách jsou vyjmenována zakázaná slovní spojení či zakázaná témata? Asi si budu muset přečíst smluvní podmínky u některého z mých účtů. Řekl bych, že pánové z bývalé STB jen tiše závidí dnešní možnosti.

Komunisticka StB doopravdy internetove diskuze vubec necenzurovala :-)

Sice hezký gesto, ale moje zkušenost je taková, že pokud se někdo - respektive nějaká firma vzdá nějaké běžně používané komunikační platformy, tak je to nakonec ten jedinec, nebo firma, kdo na tom tratí.

---
Obrázek uživatele runner42

S tím souhlasím, ale problém v tomto konkrétním opatření nevidím, popravdě řečeno už delší dobu na tom pracujeme, já osobně jsem Google free asi tři roky a nic se neděje.
Jestli myslíte komunikační nástroje, tak mí obchodní partneři jsou už dávno všichni na Signálu, hezky se to sjednotilo po kompromitaci Threemy.

A ty sociální sítě, ty jsou už strašně vyčpělé, jen zábava pro socky a jejich vytěžování.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Elon Musk take doporucuje Signal misto Whats app. Tak ho pozdravujte ode mne az se tam s nim potkate.

Jo to se máte, loni se to u nás zase rozjelo a je to kolem deseti platforem, když započítám i distanční výuku u dětí.

---

Proto maji vsichni rusky a cinsky agenti zakaz pouzivani Tesly. A tim se zase ukaze, kdo nejezdi Teslou, je nepratelsky agent.

Co to má za baterie? Jsou LFP?
Dojezd je pro spoustu lidí dostačující.
42tis USD neboli 900tis Kč. To už není tak špatné. Prostor pro další zlevňování tu stále je obrovský.

Obrázek uživatele Marek_

V Evropě to bude 42 tisíc eur plus DPH, takže cca. 1,3 mil.

---

Lexus GS 450h Premium

cena se da odvodit od modelu 3, rozdil bude +- stejnej jako je u techto dvou modelu v USA, navic se da ocekavat nejake zlevneni modelu 3 v EU pote co se spusti vyroba techto dvou modelu v GigaBerlin, neb odpadne prave clo a pripadne doprava z USA, a docela verim ze Tesla bude chtit konkurovat v EU i cenou na techto 2 modelech, konkurence je tam celekm jasna, ID4, Enyaq, a dalsi podobna SUV/crossovery

Navic cena byla kalkulovana asi na mene vyrobenych aut, nez to ted celosvetoje frci. Vyvojove naklady budou brzy zpet a tim je dalsi snizeni ceny mozne.

Zdroj?

Obrázek uživatele Marek_

Odhad. Uvidíme až přijde na trh, jestli výsledná cena bude blíž k 900 tis nebo 1,3 mil.

---

Lexus GS 450h Premium

Ty ceny vždycky odpovídaly docela dobře rovnici: US cena + 10% clo + DPH + 1000 dolarů transport. Často to bylo i o trochu méně.

Tedy 42 + 4,2 + 8,4 + 1 = 55,6k USD = 1,2M Kč. Pod mega na firmu.

Až bude GIGA Berlín, tak to bude možná ještě levnější než 900.000 Kč :) Tam bude produktivita ještě vyšší než v Číně a odpadne clo a doprava !!! Příští rok zřejmě i to menší vozítko za 25.000 USD

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

Obrázek uživatele Cipísek D

??cože, proč by to mělo být z berlína levnější? navíc když se bude brutálně zdražovat

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Nová továrna s giga castings, nové mnohem levnější baterie, žádné clo, žádný transport přes oceán.

A než se zeptáš co je to giga casting, tak to jsou ty nové obří vstřikovače na odlitky, které vyrábějí velké díly místo aby se svařovalo z mnoha malých, což šetří čas a výrazně zmenšuje výrobní linku.

A proč by se mělo zdražovat?

ty by si mohl být už klidně taky vizionář :D jen nemáš ještě ani jednu svou vlastní vizi :D jen tu papouškuješ každou kravinu co ten elon kde plácne :D

nová odlévarna je především reklama Tesly na opět něco bombastického co tydýty jako jsi ty, posadí na prdel :D a ti budou šířit světem legendy

žádný zázrak se konat nebude uvidíš

Samozřejmě že nic nebude a Elon jenom pindá, nic neumí, ničemu nerozumí. Jenom z ničeho vybudoval několik multimiliatdových společností a stal se nejbohatším člověkem ve vesmíru, ale jinak neví co plácá. Jsem rád, že v tom máš jasno a jenom tak něco tě nezmate.

A samozřejmě ignorujme několik odborníků z oblasti automobilového průmyslu, kteří tím byli nadšeni. Ti taky ničemu nerozumí. Máme tady Nadhleda a ten nám řekne jak je to doopravdy.

Ve vesmíru? Snad na téhle planetě ne?

---

A kolik znáš lidí ve vesmíru mimo tuhle planetu? Elon je určitě bohatší i než všichni astronauti dohromady. Takže je vlastně nejbohatší člověk v celém vesmíru.

Bože totální kokotina...
Osobně znám 4lidi co viděli UFO... A dám za ně ruku do ohně...

A kolik bylo lidí v těch talířích a ty taky znáte osobně a dáte za ně ruku do ohně?

Ono to jen prolétalo v pozdních nočních hodinách neslyšně údolím...
Jestli to bylo řízené něčím nebo někým samozřejmě nikdo z těch lidí netuší..
Osobně bych se sám styděl za položení takhle hloupoučké otázky...
Ale jak se říká kdo se směje naposled...

Víra v mimozemšťany se ničím neliší od dřívější víru v boha. To tehdy taky lidi všude viděli znamení, anděly a panenku Marii. Dneska všichni zase vidí létající talíře :)

A kdy jste videl letajici talire?
14 dni po svatbe.

Létající porcelánové talíře vídám často..
UFO na vlastní oči zatím nikoli...

Za předpokladu, že na žádné jiné planetě ve vesmíru není člověk, což vyloučit momentálně neumíme

---

Já myslím, že to umíme vyloučit docela dobře.

V tom se neshodneme, myslím, že o vesmíru a o tom, co se tam děje nevíme co by se ani za nehet vešlo, ale tváříme se přesně opačně, jen protože něco málo tušíme o životě na téhle planetě

---

To je jedno, jestli je vesmír plný Klingonů a Romulanů. Myslím, že můžeme docela dobře vyloučit že tam nikde není člověk a už vůbec ne bohatší než Musk :)

Obrázek uživatele Marek_

Myslím, že to můžeme s vysokou mírou pravděpodobnosti předpokládat. Ale vyloučit? To bych si netroufal tvrdit.

---

Lexus GS 450h Premium

Zivot neni vubec odkazan na nase pozemni podminky. Jsou formy zivota, ktere nepotrebuji kyslik. Na zemi pri vzniku zivota zadny volny kyslik neexistoval a prece zivot vzniknul. Teprve rostliny premenily CO2 na kyslik a uhlik. Existuji formy zivota, ty potrebuji zase siru. A kdo vi, jake jine mechanismy muzou fungovat. I teplota jakou mame na zemi, neni smerodatna. Existuji bakterie, ktere ziji ve slane vode v kilometrech pod hladinou, kde je teplota pres 300°C z podmorskych fumarolu.

Ale žádný z těchto tvorů není člověk, že?

Muj komentar nijak nechtel zpochybnit majetek Elona. Jen jsem se rozepsal o zivote v univerzu. Bez dalsich souvislosti.

Obrázek uživatele Marek_

Jo, vím. Mám rád dokumenty o vesmíru, o vzniku života a pod...

---

Lexus GS 450h Premium

Jeste jsou nezive formy "zivota". Viry nejsou zive, ale predstavuji prece jenom urcitou formu, kterou musime brat jako zivot. Tezko rict, co vsechno si priroda vymyslela. Ani bych se nedivil, kdyby sme byly jen jakasi molekula neceho mnohem vetsiho. Nas univerzum jak ho zname, muze byt pouhy aerosol nejakeho jineho tvora, ktery si zrovna kychnul.

Říkej si tomu jak chceš. Má to asi stejnou pravděpodobnost, jako že ti pod paží hrajou skřítci loutkové divadlo a doprovázejí se na cimbál. Někdo by to vyloučil a jiný by řekl že je to jenom s vysokou mírou nepravděpodobné.

Obrázek uživatele Marek_

"Někdo by to vyloučil a jiný by řekl že je to jenom s vysokou mírou nepravděpodobné."

Jo... což ale není to samé :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Pak jsme u toho "zadarmo" problému. Nemožné není nic. Pouze pravděpodobností se limitně blížící nule.

Obrázek uživatele Marek_

Ne. Jsou jevy, které jsou nemožné a jejich pravděpodobnost je právě nulová a ne "limitně blížící nule".

Ale to, o čem jsme se bavili, nelze spočítat pravděpodobnost. Takže to nelze vyloučit, jak jste to udělal vy. Pokud teda chceme být exaktní.

---

Lexus GS 450h Premium

Kdyby nebyla řeč o lidech ve vesmíru, šlo by diskutovat - každý by na to nahlížel ze svého úhlu a hádat by se šlo donekonečna.

Ale existence lidí, ač její pravděpodobnost vyloučit také nelze, by naznačovala existenci hvězdných bran (nebo jiného podobného mechanismu). A pak budu klidně za hlupáka a omluvím se za své chybné názory (které jsem na toto téma ještě nezvejřejnil ;-p), ale i z toho budu mít radost => Win-Win.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Marek_

Tady se nemá smysl hádat. Pokud se chceme bavit aspoň trochu na úrovni a ne jako děti ve školce, tak je to tak, jak jsem napsal, totiž že tu možnost vyloučit nelze, i když je velmi, velmi nepravděpodobná :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Ale také ani potvrdit - to je ten druhý úhel pohledu.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, souhlasím. Ale TakyMartin psal, že tu možnost lze vyloučit.

---

Lexus GS 450h Premium

Bavíme se o člověku ve vesmíru mimo planetu, který je bohatší než nejbohatší pozemšťan. Tak opravdu nechceme být exaktní. Protože už z principu je to nesmysl, tak už se o tom nebavme.

Obrázek uživatele Marek_

Jen jsem poupravil vaše mylné tvrzení, to je vše. Vy jste pak do toho začal zatahovat neexistenci "nemožného" a definici "zadara" z jiné diskuse.

Podle mě to je tak, že nelze určit, jestli je to možné, resp. nelze to vyloučit, jak jste napsal vy. A nelze ani určit míru pravděpodobnosti toho jevu, i když lze předpokládat, že bude velmi , velmi nízká.

---

Lexus GS 450h Premium

Ja bych se priklonil k tvrzeni TakyMartina, ze zadny clovek mimo nasi zemekouli plus ISS neexistuje. Muze to byt neco podobneho cloveku, ale urcite to nebude clovek. Takze Elon je nejbohatsi clovek v univerzu je naprosto spravne tvrzeni.

Obrázek uživatele Marek_

Jo. Pokud přijměte jako fakt to, že nikde mimo naší Zemi, nezijou lidi, tak máte pravdu. A on taky. Ale jenom za tohoto předpokladu.

---

Lexus GS 450h Premium

On psal prece "stal se nejbohatším člověkem ve vesmíru"

A dokonce několikrát jsem na to upozorňoval. :)

Obrázek uživatele Marek_

Vždyť to píšu...
Pokud nikde jinde (ve vesmíru) než na Zemi nežijí lidé, tak je vaše tvrzení pravdivé.

Ale to, jestli lidé žijí nebo nežijí i mimo Zemi, nelze potvrdit ani vyloučit. Takže proto :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Základem života je voda, ale to ještě neznamená, že je tam inteligentní forma života, vzpomeňme např. na pobřežní hlídku.

Umíme snadno. Bůh tvořil Adama a Evu jenom na Zemi před 6000 lety a pak rozházel kostry dinosaurů a další důkazy, aby nás zmátl a vyzkoušel naši víru. A teď to vyvrať :)

Tim myslite cml, co sem vyslal misi Adam a Eva? :D ;)

---
Obrázek uživatele Marek_

Tak to jo, na tyto argumenty nemám adekvátní odpověď, to jste mě dostal :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Ja vedel ze me podvedli, kdyz me v Egypte rikali, ze pyramidy jsou stare pres 8000 let. ;-(

Adam a Eva tu byli až pak ? V kterém roce ?
Nebo bůh je Ježíšek a předtím neexistoval ?

Přiznávám že mám mezery v teologii ale proč by nemohly být staré 8000 let?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Něco k zamyšlení:::Problémem je podle ředitele rakouské Wien Energie Michaela Strebla rozvoj obnovitelné energie, s nímž souvisí kolísání ve výrobě elektřiny v závislosti na slunečním svitu či větru. „Počet nouzových zásahů dramaticky narůstá. Zatímco ještě před několika lety musela Wien Energie kvůli stabilizaci sítě ročně zvýšit výrobu elektřiny krátkodobě jen asi patnáctkrát, v posledních letech to bylo až 240krát,“ https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/evropa-stala-na-pokraji-masivniho-vypadku-elektriny-40347491#dop_ab_variant=0&dop_req_id=KzRmssdu1OM-202101111835&dop_source

Kdyz to rika pan reditel, tak to bude zavazna vec a ja zitra vsechny panely odmontuji. Pro dnesek je zakryji aby se pan reditel mohl konecne vyspat.

Doufám, že Vám dochází, že bez masivní akumulace hlavně na zimu to bez klasických zdrojů ještě pár desítek let nepůjde, němci to také vědí https://oenergetice.cz/plyn/nemecka-spolkova-zeme-prisla-planem-ochranu-nord-stream-2-pred-americkymi-sankcemi .A na střechu nelezte bude sněžit, asi.

Ukladani enrgie by z fyzikalniho hlediska nemel byt zadny problem. Existuje zpusob ulozit eletrickou enrgii v libovolnem mnozstvi na skoro libovolnou dobu a skoro beze ztrat. Zatim je problem tu energii dopravit k uzivatelum.

Víte, jaký je rozdíl mezi teorií a praxí? Něco na odlehčení:Žijeme v elektrifikované době. Do práce chodíme s odporem, v práci sedíme s napětím a když se dotkneme vedení tak nás kopne do prdele.

Rotace hmoty ve vakuu bez meritelneho treni je vcelku trivialni vec. Uchovani energie je prakticky mozna na nekolik desitek let.Premena na elektrinu je bezna technika. Jen je ten problem jak to dodat zakaznikum.

Nějaký konkrétní příklad v řádu TWh by nebyl?

Ukladat enrgii v rotujici hmote na skoro nekonecnou dobu muzeme realizovat ve vesmiru. Jednou roztocite a rotace neztraci energii. Bohuzel jak jsem psal, je orisek dostat tu energii premenenou zpet na elektrinu na zemsky povrch. Laser, mikrovlny a jina forma je zatim nedoresena. Uvidime kam se to pohne.

Tak jak tenounký panel vyrobíte, chlapci? :)

Obrázek uživatele Marek_

Já rozumím.
Vždyť píšu, že pokud přijmeme ten predpoklad, že nikde jinde ve vesmíru, než na Zemi, nežijí lidé.

---

Lexus GS 450h Premium

Kouknete na nove modely ruznych automobilek. Spousta veci jsou odkoukane od Tesly. A v odbornem automobilovem svete je Tesla uznavana jako technologicky leader a inovator, ktereho vsichni drive ci pozdeji nasleduji. Drive to byl Mercedes a BMW. Katalysator, ABS, bezpecnostni pasy atd. Dnes uz nic noveho neumeji nabidnout.

Obrázek uživatele Marek_

Zrovna jsem na fdrive četl článek o nových LED matrix světlech v Audi eTron.
https://fdrive.cz/clanky/dva-tydny-s-novymi-digital-matrix-svetly-audi-e-tron-jaka-jsou-6369

To taky následují Teslu? O propracovaných HUD ani nemluvě. Ale jo, vím, co napíšete... není to potřeba, uživatel to nechce, proto to Tesla nenabízí. Kdyby chtěla, tak má lepší LED i HUD jako všichni dohromady :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele ozana

co to muselo dát práce a přitom taková blbost za 100 000 Kč příplatek

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD ;)

Firmy jiz nakoupily 5,58% (!) všech bitcoinů které kdy budou existovat! https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Marek_

To už nechte na živatelích, jestli tu cenu za to zaplatí a nebo se jim to bude zdát blbost :-) Jistě to bude přínos ve viditelnosti v noci. A byl to jenom příklad toho, že ne ve všem ostatní následují Teslu. A jistě by se v automotive toho našlo i více...

---

Lexus GS 450h Premium

AUDI v pristich tydnech nebo mesicich predstavi harmonogram ukonceni vyroby spalovacich aut. Urcite to bude inovace, kterou by mely ostatni automobilky take prevzit. Jak vidite, uznavam inovace u AUDI a podporuji jejich predani ostatnim.

Obrázek uživatele Marek_

Já spíš myslel technické inovace, ne takováto ideologická prohlášení :-) O ukončení spalováků mluví snad všichni, je to teď moderní a trendy. Jaká bude skutečnost, ukáže čas.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele ozana

To vykreslování obrázků světlomety na stěnu je na úrovni prdících polštářků v Tesle, rychle to omrzí.

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD ;)

Firmy jiz nakoupily 5,58% (!) všech bitcoinů které kdy budou existovat! https://bitcointreasuries.org/

Jenom ty prdící polštářky nejsou za 100.000 příplatek, ale každý je dostal zadara :)

Obrázek uživatele Marek_

Taky u Audi uživatel neplatí za "vykreslování obrázků světlomety na stěnu".

A u Tesly je to zadarmo nebo v ceně auta? :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Zadara, protože to nebylo nikde definované v ceně základní výbavy. A ředevším to platí pro ty, kteří to dostali jako update.

Obrázek uživatele Marek_

To, že za to neplatíš, neznamená, že je to zadara. Takových věcí v autě, které nejsou definované v ceně výbavy je...

Ale to je zbytečná debata. Každá automobilka má jinou strategii, někdo má bohatý základ a 2-3 výbavy a nic moc příplatky, typicky japonci a korejci. Jiný zas má základ a k tomu kombinace motorů plus dlouhý seznam příplatků, jako třeba MB, Audi, BMW, atd...

Ale zadara není nic.

---

Lexus GS 450h Premium

Když něco neplatíš, tak je to zadara už jenom z definice toho slova. Samozřejmě všechno je nějak z něčeho placené, takže pokud nechceš slovo "zdarma" škrtnout ze slovníku, tak bych se v tom dál nerýpal.

Obrázek uživatele Marek_

No to jo, to je blbina. Ale kvůli tomu si to uživatelé asi nebudou kupovat, že? :-)

---

Lexus GS 450h Premium

S tim HUD bezte uz hauzirovat jinam, fakt to je otravne. Matrix LED jsem jeste nemel moznost odzkouset a nevim jaky prinos do tava. Nicmene asi to bude prinos. Nejsem tak narocny na svetla. Tesla ma LED, Ion ma H7 a Leaf 1 ma H4. Se vsemi tremi jezdim rad i v noci. Nejak me to nevadi, ze H4 jsou zastarale. Denni sviceni nenavidim a ve tme vidim moc dobre. Ale jo matrix bude asi standard. AUDI - Vorsprung durch Licht :-)

Obrázek uživatele Marek_

Ty matrix světla byl jenom jeden příklad, reakce na váš koment o tom, že dnes udává trend Tesla a ostatní ji následují. Tak je vidět, že ne ve všem. A ano, je to i ten HUD a jistě by se našla spousta věcí, kde jsou ostatní lepší. Ale vy jako Tesla fanatik to nevidíte, nebo bagatelizujete, to už beru jako váš folklór :-).

---

Lexus GS 450h Premium

Tesla trend udává, ale to neznamená, že se vším a u všeho.

Obrázek uživatele Marek_

Reagoval jsem spíš na toto...
"... Drive to byl Mercedes a BMW. Katalysator, ABS, bezpecnostni pasy atd. Dnes uz nic noveho neumeji nabidnout."

Jak je vidět, tak i klasické automobilky umí nabídnout něco nového, tedy není pravda, co psal Leo. To je vše.

---

Lexus GS 450h Premium

Verim, ze i Dacia je schopna ovlivnit automobilovy svet. Ja netvrdim, ze Tesla je jedina, ktera prinasi inovace. Ale ocividne je ze vsech automobilek nejvic inovativni a ze ostatni tyto inovace prebiraji. Neni to tak dlouho, co svet silel, ze TM3 nema mechanicka tlacitka. Dnes ma ovladani pres touch displej vetsina nove predstavenych modelu. Mercedes tomu nasadil korunu a jak se dalo cekat, i ti nejvetsi odpurci displeju ted jasaji, jaky zazrak ten DB displej bude.

Obrázek uživatele Cipísek D

nové mnohem levnější baterie?? pochybuju že by si je čínan nechal ujít :)) a dražší práce lidí a eko politika na výrobu. A než zas začneš machrovat s lisy co to nekompenzujou giga castings troubo přelož si to do čežtiny, je to totiž : giga kastling :))))
A proč by se mělo zdražovat? protože sranda tisknutí na státní dluh skončila dál to nejde jinak bitkojn a je potřeba z lidí dostat ty prachy z5t a donutit je tím šetřit a makak už zádný gembl. Někdo ten sars2fortezla zaplatit muší, ale to už sem ti prognostikoval že :))
No dále je potřeba tím samozřejmě skrouhout rozežranou teslu, minim fevropě

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Takových písmenek a přitom žádná kloudná myšlenka k tématu. Gratuluji.

Obrázek uživatele Cipísek D

naprosto zbytečný plky od tebe jako obvykle

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Jako dojna krava bude slouzit spalovak. Hezky vysokou dan a pokuty za CO2. Kdo nechce dobrovolne, dostane karabacem pres zada.

Obrázek uživatele Cipísek D

spalovak nemá s CO2 nic společnýho pukud budou zas lítat letadla a na sibiři chcát ze země zemák, jako že bude. i když se postupně demokraticky "zakážou" neznamená to podpořit americkou teslu, právě naopak

---

TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124

Tesly z GF v Grünheide budou uplne stejne nemecky vyrobek jako Opel z Rüsselsheimu nebo Ford z Kolina. Je uplne fuk, ze majitel sedi v USA. Dulezite je, kde to lidem dava praci, od kterych firem v okoli se berou soucastky a kde se plati dane. A verim, ze Tesla akcie vlastni hodne Evropanu. Ze sidlo je v USA vubec nic neznamena.


Nabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil