Tesla Cybertruck: zájem je stále velký, přicházejí nové a nové rezervace

Magazín Electrek.co píše, že podle zdroje „obeznámeného se situací“ přichází Tesle stále řada nových rezervací na Tesla Cybertruck.

Tesla Cybertruck při svém představení většině lidí doslova vyrazil dech. Tesla dnes kvůli němu hledá místo pro novou továrnu někde ve středu USA.
foto: Tesla

Uběhlo skoro pět měsíců od přestavení elektromobilu Tesla Cybertruck. Přesto Tesla stále shromažďuje – blíže neupřesněné – množství nových rezervací.

A to navzdory tomu, že už po týdnu od představení auta Elon Musk ohlásil, že má 250 000 rezervací. Aby také ne, když vratný rezervační poplatek činil $100.

Odhady hovoří o tom, že po třech měsících od odhalení Cybertrucku měla Tesla k půl milionu rezervací. To je zhruba podobné číslo, jako v případě Tesla Model 3. Dnes už to ale může být klidně přes půl milionu rezervací.

Podle Electrek.co pomáhá Cybertruck prodejům Tesly celkově. Někteří zaměstnanci prodejen potvrdili, že někteří zákazníci přicházejí právě díky Cybertrucku – buďto si jej zarezervovat, nebo prostě proto, že se je auto zaujalo, ale koupí si jinou Teslu.

26 Comments on “Tesla Cybertruck: zájem je stále velký, přicházejí nové a nové rezervace”

  1. off
    V roce 2013 měla Čína zkoupit 1/3 pralesů v Ekvádoru

    off

    V roce 2013 měla Čína zkoupit 1/3 pralesů v Ekvádoru pro těžbu ropy. Nevím jak se to má s ropou a majetky v Ekvádoru teď, ale ležej tam mrtvoly na ulicích, lidi mají mrtvé doma, hřibtovy jsou zavřené a personál v nemocnicích co nepomřel tak to vzdává protože nemaj ochranu ani pro sebe… Té dost na hovno bejt závislej na ropě. :(((

    3/2013
    Ecuador To Sell A Third Of Its Amazon Rainforest To Chinese Oil Companies
    https://www.businessinsider.com/ecuador-selling-its-rainforest-to-china-2013-3

    10/4/2020
    Bodies left in streets of Guayaquil as Ecuador struggles with coronavirus
    https://www.youtube.com/watch?v=XHsfjnRB-uA&t=6s

    1. Naopak taková Kostarika se rozhodla zbavit se závisloti na
      Naopak taková Kostarika se rozhodla zbavit se závisloti na dovozu fosilních paliv a přechází na maximální soběstačnost ve výrobě energie ze slunce, větru a jinejch OZE zdrojů, zároveň zapracuje na maximální elektrifikaci dopravy.
      https://www.independent.co.uk/environment/costa-rica-fossil-fuels-ban-president-carlos-alvarado-climate-change-global-warming-a8344541.html

      1. Mam jednu historku s Costarikou. Dostal jsem dopis na
        Mam jednu historku s Costarikou. Dostal jsem dopis na prechodnou adresu v DE a na te adrese jsem uz nebydlel. Tak mi ten dopis preposlali do CR. A na obalku napsali zkratku pro Cesko „CR“. Po asi mesici jsem dostal dopis plny razitek a hadejte kde putoval. Ano, CR je pro Costa Rica. A tam zadnou takovou adresu nenasli a patrali a poslali do CZ.

                1. Jo souhlas ta baterie 50 kWh by za mě byla ideál, ale
                  Jo souhlas ta baterie 50 kWh by za mě byla ideál, ale nechal bych to na trhu, řadě lidí by možná stačila i ta menší.

            1. Právě že se trvdí , že cenu elektromobilu dělá baterka
              Právě že se trvdí , že cenu elektromobilu dělá baterka a zde je vidět , že to úplně pravda není. Nebo myslíte že to když je auto o trochu delší. širší a míto alu 16 to ma alu 18 , tak to dělá rozdíl 400-500 tisíc?

              Do města a okolí by se mě ta mazda také líbila, ale u citiga dostanete za poloviny ceny z hlediska elektromobilního lepší techniku , jen je okoukaný.

              1. Taky jsem si toho všiml. Např. Kia Soul s baterkou 38 a 64
                Taky jsem si toho všiml. Např. Kia Soul s baterkou 38 a 64 kWh, rozdíl v ceně jenom 50 tisíc KČ. A to ještě ta verze s menší baterkou má slabší motor a pomalejsí nabíjení. Takže taky mi nesedí to tvrzení, že cenu EV dělá baterka.

                Citigo souhlasím, to je takové cenové zjevení mezi těmi drahýmy malými elektroauty.

    1. Další auto na ježdění kolem komína, no Mazda by si mělo
      Další auto na ježdění kolem komína, no Mazda by si mělo posunout kalendář, i když jejich auta mám celkem rád, mají zpoždění 5 let 🙂 Dojezd v zimě tak 140 km, pomalé DC nabíjení, 1f palubní nabíječka, asi bude chybět i tepelný management baterie.

  2. Já osobně považuji za nejpozitivnější věc na dění
    Já osobně považuji za nejpozitivnější věc na dění kolem Cybertucku, že se u něj od začátku řeší v podstatě jen design. Tzn. patrně většina již uznala, že současná technologie elektrické výzbroje Tesly již nemá žádné významné omezení (dojezd vozu ani rychlost nabíjení + nabíjecí síť)

  3. odhadem to muze bejt i tim, ze Cybertruck proste vypada jinak
    odhadem to muze bejt i tim, ze Cybertruck proste vypada jinak nez zbytek konfekce co je na trhu, snad prvni kdo pusti do sveta „koncept“, vsichni ostatni vyrobci se toho proste bojej a zijou v minulosti

    i pro me je to prvni Tesla co se me opravdu libi jako celek, je proste jina

Napsat komentář