Obnovení výroby ve společnosti Škoda po dočasné koronavirové odstávce vyžaduje dodržování detailních procesních kroků a pravidel dodavatelského řetězce.
foto: Škoda
V pondělí 27. dubna obnovila společnost Škoda Auto výrobu ve svých závodech v České republice. V hlavním výrobním závodě automobilky se znovu rozběhla i výroba vysokonapěťových trakčních baterií pro vozy s plug-in-hybridním pohonem. Aby byla zajištěna nejlepší možná ochrana zdraví, jsou zaměstnanci povinni dodržovat aktuálně platná pravidla chování.
Christian Bleiel, vedoucí výroby komponentů ve společnosti ŠKODA AUTO, říká: „V závodě v Mladé Boleslavi vyrábíme vysokonapěťové trakční baterie pro vozy různých koncernových značek s plug-in- hybridním pohonem. V posledních týdnech jsme se pečlivě připravovali na plánované obnovení výroby tak, abychom hned od začátku byli schopni dodat potřebné množství komponentů. Maximální prioritou je přitom samozřejmě stále dodržování předepsaných opatření pro maximální ochranu zdraví našich zaměstnanců.“
Bateriové systémy se na výrobní lince montují, testují a před zabudováním do vozu nabíjí. V hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi se na výrobě baterií podílí zhruba 200 zaměstnanců.
Stávající výrobní kapacity plánuje Škoda ještě v letošním roce rozšířit. Při výrobě pomáhá svým lidským kolegům 13 robotů značky Kuka s maximální nosností 210 až 500 kilogramů, které zajišťují manipulaci s mimořádně těžkými a rozměrnými díly.
Vysokonapěťové trakční baterie ze závodu v Mladé Boleslavi se už od září 2019 montují do plug-in- hybridních modelů koncernových značek Škoda, Audi, Seat a Volkswagen, vycházejících z modulární platformy (MQB).
Montují se také do modelu Škoda Superb iV, který od září 2019 sjíždí z linky v závodě společnosti Škoda Auto v Kvasinách.
off
Srovnání parametrů Audi e-tron vs Tesla
off
Srovnání parametrů Audi e-tron vs Tesla Y
https://www.youtube.com/watch?v=zJylRku3ILs&feature=emb_title
Porovnávat se dá všechno i traktor s koloběžkou, nevím
Porovnávat se dá všechno i traktor s koloběžkou, nevím co tím autoři chtěli ukázat. Tesla Y vypadá úplně uboze proti eTronu, nicméně pokud někdo potřebuje jezdit denně 500 kilometrové vzdálenosti po dálnici, pak je jasné, že eTron není úplně šťastné řešení. Když někdo jezdí denně 100 km, ale chce prémiový design, tak si těžko koupít Teslu Y.
Kdyby mela Tesla takovy ubohy dojezd jako audi, to by bylo
Kdyby mela Tesla takovy ubohy dojezd jako audi, to by bylo kecu o nepouzitelnosti. Ale u audi to vsem staci. No jo, hlavne ze je na co koukat. Vite co znamenaji ty kruhy u Audi? Jsou to zelizka. Pro audi management.
Moje děti přinesly ze školy něco jiného: Čtyři kroužky
Moje děti přinesly ze školy něco jiného: Čtyři kroužky pro teploušky.
Kdyz uz i Diess rika, ze Tesla je jednicka, tak to snad uznate
Kdyz uz i Diess rika, ze Tesla je jednicka, tak to snad uznate take.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/sef-volkswagenu-diess-prodava-tesly-podivejte-jak-jsou-napre/r~7bc023a28ad711eab115ac1f6b220ee8/
Jednička v čem, že jich u nás bude jezdit 10 tis. ze 4
Jednička v čem, že jich u nás bude jezdit 10 tis. ze 4 milionů aut?
Jednicka v tom o cem Diess mluvi. A on Cesko fakt nezminuje,
Jednicka v tom o cem Diess mluvi. A on Cesko fakt nezminuje, viz clanek.
Jasně chápu, analogicky jedničky v hodinkách jsou Audemars
Jasně chápu, analogicky jedničky v hodinkách jsou Audemars Piguet, Vacheron Constantin a Patek Philippe, ale 99% lidí na světě je to úplně jedno a nikdy si je nekoupí.
Ty nechápeš nic. :)))
Ty nechápeš nic. :)))
bacha na žilku….
bacha na žilku….
Tobě už ruple viď, proto máš takovou starost. 😀
Tobě už ruple viď, proto máš takovou starost. 😀
tady se nekdo asi dost nudi… vase starosti bych chtel mit 😀
tady se nekdo asi dost nudi… vase starosti bych chtel mit 😀
Nudím se, nemám starosti a mám vydelano, tak proč ne 🙂
Nudím se, nemám starosti a mám vydelano, tak proč ne 🙂
Pleteš si Teslu model 3/Y s Bugatti Veyron/Chiron, ty si taky
Pleteš si Teslu model 3/Y s Bugatti Veyron/Chiron, ty si taky 99% lidí na světe nekoupí na rozdíl od těch levnějších modelů Tesly.
Bohužel skutečně 99% lidí si taky tu Teslu ještě dlouhou
Bohužel skutečně 99% lidí si taky tu Teslu ještě dlouhou dobu nekoupí…
Momentálně 1mil Tesel z 1,3 miliard celkového počtu aut..
Což je 0,07%
Hlavně Tesla zdražila a to ještě ne jak chtěla, aby se u
Hlavně Tesla zdražila a to ještě ne jak chtěla, aby se u nás auta vešly do limitu dotacím, které stejně díky nynější situaci už nebudou dávat. Takže jak píšeš možná většina lidí co chce EV (opakuju co chce EV) by si Teslu za 500 tisíc ráda koupila, ale ne za 1.5 mil., stejně tak jako si nekupuje většina lidí Mercedes E classe, BMW 5, nebo Audi A6 apod. přestože jsou obecně považována za výborná auta. Místní borci sice mohou psát jak je Tesla technologicky skvělá, což nepopírám, ale její glorifikace už leze lidem krkem. Muskovi ale do budoucna stačí prodávat tento segment jak se prodává ve světě, tedy v řádu kolem 1 mil. aut ročně (tedy 1% trhu), to že na to 99% lidí nemá (nebo prostě nekoupí US auto), není přece rozhodující. Je to především kvůli chtíči a osobní lásce k autu a pak člověk zaplatí nesmysl a věřím, že v řadě případů majitelé Tesly mají raději auto než manželku 🙂
Co se týka hodinek Audemars, Vacheron, Rolex apod. klidně jsem ty peníze do nich dal, protože za posledních 10 let zdvojnásobily cenu, zatímco auta už někdě hnijou s minimální hodnotou na ulici.
Hodinky mě nikdy nebraly.
Hodinky mě nikdy nebraly.
Zase si na to kápnul hysterko. :))))
Zase si na to kápnul hysterko. :))))
proč je v nadpisu „výroba“ a v textu „montáž“ ???
proč je v nadpisu „výroba“ a v textu „montáž“ ???
Protoze se tam montuji vyrobky :-))
Protoze se tam montuji vyrobky :-))
ale nevyrábí
ale nevyrábí
Na amerických jatkách se koronavirus rozšířil úplně
Na amerických jatkách se koronavirus rozšířil úplně děsivě a pár pracovníků pomřelo…
V Nemecku totez. 300 rumunskych a 100 nemeckych zamestnancu z
V Nemecku totez. 300 rumunskych a 100 nemeckych zamestnancu z celkovych 1000 ma covid. To jsou jatka jako 10 v CR.
Hustý že COVID měl údajně semeniště na mokrým
Hustý že COVID měl údajně semeniště na mokrým Wuhanským tržišti, považovaném na divoký východ, ale přitom se zdárně šíří na civilizovanějších západních jatkách i přes vysoké hygienické nároky. Hm hm.
Cinan zere vse co se hybe a ma proto asi 10x vetsi imunitu nez
Cinan zere vse co se hybe a ma proto asi 10x vetsi imunitu nez civilizovany lidi v Evrope a sev. Americe. Neco podobneho pozorujeme u nasi mensiny.
Myslíš tu, kde má každý druhý invalidní důchod?
Myslíš tu, kde má každý druhý invalidní důchod?
Opaleni maji invalidni duchody? Ja myslel ze hlavni prijem
Opaleni maji invalidni duchody? Ja myslel ze hlavni prijem jsou pridavky na deti.
invalidita v zmyskle neschpnosť plodiť/rodiť.
invalidita v zmyskle neschpnosť plodiť/rodiť.
off
Shell poprvý od 2. světový pokráti dividendy.
Shell
off
Shell poprvý od 2. světový pokráti dividendy.
Shell cuts dividend for first time since WW2
https://www.bbc.co.uk/news/business-52483455
kráti sám od seba,
alebo musí ako príjemca pomoci?
kráti sám od seba,
alebo musí ako príjemca pomoci?