RWE otevřela v Plzni další veřejnou CNG plničku

Ke konci února zprovoznila RWE svoji druhou CNG plnicí stanici v Plzni. Motoristé ji naleznou na adrese Jateční 2471 u klasické čerpací stanice Benzina. Provoz je zajištěn nonstop a kromě CNG karet zde akceptují i bankovní a fleetové karty a hotovost.

Motoristé mohou v Plzni tankovat již u dvou CNG stanic RWE
foto: RWE

Zaváděcí cena CNG je na nové plničce jen 26,50 Kč za kilogram , což je pouze 18,90 Kč za metr krychlový. „Rádi bychom, aby se Plzeňané naučili jezdit tankovat především k naší nové moderní stanici, a proto jsme zde nastavili tuto nízkou cenu,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo.

Ačkoliv se od ledna dvojnásobně zvýšila tzv. spotřební daň na CNG, RWE od února zlevnila CNG na všech svých stanicích. Na plničkách RWE tak motoristé nyní natankují kubík CNG jen za 19,40 Kč. Pro srovnání odpovídá toto množství CNG energeticky jednomu litru benzinu.

„Naše další naši novou CNG stanici se mohou motoristé v nejbližších měsících těšit v Olomouci,“ dodává Zdeněk Kaplan.

tisková zpráva

12 Comments on “RWE otevřela v Plzni další veřejnou CNG plničku”

  1. CNG&LPG , CNG je
    CNG&LPG , CNG je provozně levnější, ale pořizovací cena je vysoká , pokud zaplatím za LPG asi 25 000 a ušetřím 0,8 kč /km – u auta typu Fabia. Pak za do 35 000,- je investice doma včetně všech nákladů na údržbu revize atd. U CNG je to složitější, musím koupit prakticky zánovní auto s CNG to už je investice třeba o 100 000 více než kolik by stála ojetina , která by se předělala na LPG. Návratnost je pak problematická.
    I když bych kupoval nový vůz , pak je rozdíl cen 50 000 ve prospěch LPG. I když provozně majitel CNG ušetří dalších třeba 30 haléřů /km je to pořád 166 tisíc km k prosté návratnosti. Něco jiného jsou velké vozy. V praxi je podle mě LPG výhodnější

          1. Tak za 1. si s Vámi
            Tak za 1. si s Vámi netykam..
            Za 2.jezdim uz s 3.autem na LPG a prestavuji mi je v servisech k tomu urcenych
            Za 3. me poslední LPG prestavene auto ma nejmodernejsi preplnovany 3.8 GDI motor s primym vicebodovym vstrikovanim palivem, coz ještě donedavna prestavet byl problém. Dnes jiz nikoliv. Prestavit na LPG lze dnes opravdu vse, otázka vývoje, ze. Na rozdil od CNG !
            Cenou argumentuji proto, ze LPG je alternativni pohon, vylučující min zplodin, nez ostatní tradicni paliva. Je daleko rozsirenejsi, nez CNG ( vcetne plnicich stanic !!), na které nechat jakekoliv auto prestavet je vic nez komplikovane, prakticky nemozne, ze…V momente, kdy LPG je levnejsi,nez CNG postrada pro velkou část rozumne uvazujicich motoristu porizeni auta na tento pohon smysl..Muj skromny názor..Nic proti CNG, demokracie, ze ano..

              1. Vazeny pane, me auto zere 13
                Vazeny pane, me auto zere 13 l na 100km ,protoze ma velky obsah a jezdim většinou po dalnicich v zap.Evrope, nejradeji přes noc a s průměrem 180 – 200 km/h. CNG proto nemá z duvodu uvedenych v mych reakcich vyse pro mne nejmensi vyznam. Jizda autem je pro mne kombinaci rychlosti, komfortu, estetiky a tim padem i celkového pozitku z jizdy. Kdyz pak platim u pumpy za LPG místo za benzin, mam vždy prima pocit – co bych zapiral. Protoze nabídka novych vozu s CNG je velmi omezena a pro muj vkus naprosto nevhodna, jsem rad za moznost LPG . A tak ještě setrim prirodu, na rozdil od naftaku a benzinaku. Je to pro mne prijatelny kompromis luxusu v aute a min skodlivin ve vykukovych plynech. Nejsem tedy priznivcem CNG, ale ani nepřítelem. Je mi to jedno, každý ma svou volbu..
                Jinak se uz tesim na svůj pred rokem objednany Tesla model X. To bude zase o necem jinem, ze..

                1. Nevim co mate za znacku
                  Nevim co mate za znacku auta, ale kdybyste jezdil s Mercedesem tridy E na cng tak jezdite za polovic. Ale mate pravdu, kazdy ma svou volbu, ja vam tu vasi neberu.

                2. Ano, mate pravdu. Jenze diky
                  Ano, mate pravdu. Jenze diky nadrzi CNG ma mensi kufr a ma i pomerne maly vykon i omezenou rychlost, na muj vkus. A v neposledni rade je i vevnitř mensi, nez potrebuji. Zkousel jsem ho. Mych 200 cm slozim z Mercedesu jen v rade S, a ten nezaplatim. Jezdim ted v Hyundai Genesis. Super auto, na urovni Mercedesu S, ale o dost levnejsi…
                  A jsme zpet u toho : ocekavam od auta komfort,vykon, rychlost, esteticky pozitek a take uspornost. Ja nemusim jezdit v super značce. Minule me auto byla Kia Opirus.

Napsat komentář