Na letište Ruzyně povede tramvajPRAHA
Na letište Ruzyně povede tramvaj
Rozhovor o budoucnosti železniceŽELEZNICE
Rozhovor o budoucnosti železnice
Konečně dobíječka na D1!ČESKO
Konečně dobíječka na D1!
Japonsko má víc dobíječek než benzinekSVĚT
Japonsko má víc dobíječek než benzinek

RWE má novou plnící stanici v Rožnově pod Radhoštěm, chystá další

redakce - 10 Březen 2016

Před pár dny zprovoznila společnost RWE svoji čtrnáctou CNG plnicí stanici v Rožnově pod Radhoštěm. Motoristé ji naleznou na adrese Radhošťská 2270 u klasické čerpací stanice Benzina. auto graf prodeje stlačeného zemního plynu v České republice RWE

Společnost RWE neustále zvyšuje prodej stlačeného zemního plynu
foto: RWE

Provoz u nové plnící CNG stanice v Rožnově pod Radhoštěm je zajištěn nonstop. Kromě karet zde akceptují i bankovní a fleetové karty a hotovost.

Cena CNG je na nové plničce jen 24,90 Kč/kg, což je pouze 17,78 Kč za metr krychlový. Pro srovnání odpovídá toto množství CNG energeticky jednomu litru benzinu.

„Naše další CNG stanice přibude v nejbližší době v Trutnově a následovat bude Praha na Balabence a Mělník,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo.

„Na začátek dubna plánujeme v Rožnově pro místní firmy a živnostníky uspořádat ve spolupráci s místním dealerem CNG vozidel seminář na téma CNG a případným zájemcům tak poskytnout všechny informace najednou,“ dodává Zdeněk Kaplan.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud RWE aspol. neudělají v městě jako je Brno plničku i jinde než okolo dálnice (nepočítám tu vedle sídla RWE), přesněji jih, východ, západ tak můžou jenom mluvit o tom proč lidi váhají? Jako chápu, že v rámci "mobility" po ČR je to vhodné mít rovnoměrně po celé ČR, ale v rámci podnikání v Brně, kdy zaměstnanec, aby to naplnil a místo podnikání Řečkovice musel jet 30 minut tam a 30 minut zpět? Jako čekají tak, že to bude někdo kromě těch co sídlí u Makra či Slatin využívat? Ani omylem...

Bych řekl, že někdo přemýšlí, že potenciál bude v Rožňově(nechci to zhazovat), ale v Brně je trochu jiný potenciál (rozvozy apod.) co jezdí jenom po Brně je jistě více, jak obyvatel Rožňova co mají na nové auto...

Osobně bych hodnotil Muska a jaho sázna na prestiž, lepčí podnikatelsko manažerské rozhodnutí než to diletanství firem jako je RWE adpo. co tzv. rozvíjí CNG infrastrukturu v ČR.

Obrázek uživatele Radovan

A to nebudeme radši ani rozebírat příspěvek RWE k elektromobilitě, když se kdysi tak vehementně rvali o to prodávat elektřinu a (cituji) "ukousnout si velký koláč z trhu".(konec citace)

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 33 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plyn se v únoru na německé energetické burze prodával za 12 eur za MWh, o polovinu levněji než v roce 2013. Na Pražské energetické burze se cena plynu s dodáním v příštím roce v současnosti pohybuje kolem 14 eur za MWh. Před rokem přitom stála kolem 22 eur. To znamená pokles zhruba o třetinu.

Podle údajů Českého statistického úřadu zemní plyn domácnostem od roku 2012 zlevnil zhruba o pět procentních bodů a je nyní stále dražší než v letech 2008 až 2011.

Největší dodavatelé jako RWE, E.ON a Pražská plynárenská nabídly slevy na plyn ve výši 5 až 11 procent

....a hlavně že čisté město, akcionáři PRAHA hl. město!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha cng...tak to netřeba už vůbec.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prostě sprostý útok ropných ničitelů planety a pro-rakovinových společností na elektromobily
ale to nevadí, já si nikdy fosilní vůz už nekoupím, i kdyby byl za stovku ;)

Až na to že CNG s ropou nemá nic společného.

Vážně, oni ty auta nemají spalovací motor na ropný produkty?

CNG není ropný produkt. A pokud máte auto na CNG tak na benzín nejezdíte.

no tak ruzove bych to nevidel, benzinova nadrz tam je, a bohuzel velka sposuta lidi na ten benzin stale jezdi proste proto ze nechteji tak casto tankovat CNG, navic na benzin se vetsinou i startuje a teprve po zahrati to automatika prepina na CNG

Je to slovíčkaření, CNG se tankuje do vozů se spalovacími motory. Takže složitost vozu a možnost jezdit na ropu bohužel zůstáva. vlk se nažere ...... .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to o slovíčkách, ale o vaší nechopnosti pochopit, že ropné firmy nejsou plynové...
Pro vás:

řetězec pro ropu: Težební společnost ropy; dopravní(tanker, ropovody); výrobci benzinu, LPG, Nafty; benzinka

řetězec pro plyn: JINÉ težební společnosti; dopravní firmy, opět jiné; a nejsou výrobci a už jenom "benzinka", kterou lze nahradit vlastní plničkou.

Tedy CNG může samo o sobě "nasrat" hodně lidí..., a za další teoreticky si CNG můžete vyrobit doma což činí teď např. zemědělská družstva, které to nemůžou poštet do současného rozvodu zemního plynu, že trubky nejsou stavěny na některé látky, které v přírodním plynu nejsou a tak by mohli zničit rozvody, ne že by to teoreticky nešlo...

Takže NÉÉÉÉÉ není to o slovíčkách, ale o vaší demagogii, kdy pohonnou hmotu zaměňujete za pohonnou jednotku. Když už chcete podobně demagogicky mluvit, tak musíte započítat, že u elekromobilu jsou i elektrárny, tedy elektrárenská lobby... A pokud na toto nepchete přistoupit nebo to zamlčet pak máte spíše problém se svým vnímáním světa než člověk co vám pravdivě odpověděl, že co píšete je nesmysl a nevíte o čem píšete (už jenom zaměnit pohonnou jedtku za pohonnou hmotu...)

Pane to že CNG není ropný produkt nezpochybňuji.
Podívejte se na vlákno diskuze o čem to bylo. Ta pohonná jednotka bez pohonné hmoty je totiž k ničemu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chlape, sám jste se opravil, že vlastně nemluvíte o ropné lobby, ale o pohonné jednotce, když vás někdo hcytil za slovíčka, takže se nesnažte změnit řeč na to že kromě Vás géniuse nic nechápe, když nejste schopen opakovaně napsat co vlastně myslíte, a pak každý Váš příspěvek je "tzv. upřenění" , které= je v rozporu stím co "vlastně myslíte" a ještě máte drzost se vstekat, když s eněkdo ozve, že nevíte co píšete..., vy to fakt nevíte a nechcete si ani přiznat...

Ne, o ropné loby jsem nemluvil, jen o zátěži spalovacích automobilů na životní prostředí a nemožnosti to z principu u spalováku změnit.
Nic ve zlém ale navrhuji již v komentářích nepokračovat, neboť mezi naším vnímáním světa je pravděpodobně propast, kterou bych na tématickém webu o hybridních a elektroautech nečekal.

To opravdu nedokážete rozeznat mezi zátěží na životní prostředí z CNG a z ropných produktů? A opravdu si myslíte že člověk co si koupí auto na CNG potom jezdí 2-3x dráž na benzín? Mimochodem elektro není o nic ekologičtější: http://www.uamk.cz/item/3875-cng-vyhr%C3%A1lo-nad-elekt%C5%99inou

Obrázek uživatele Radovan

Ten článek se tady už probíral. Celé kouzlo je ve větě pod tabulkou: "ADAC EcoTest detekuje všechny údaje o spotřebě na základě jejich vlastních měření - včetně výroby paliv. Údaje Spolkového úřadu pro životní prostředí stanovilo i hodnotu pro elektrický pohon. Výpočet stanovil za jednu kilowatthodinu 563 gramů CO2."
Takže započetli do testu jimi stanovenou hodnotu pro elektrický pohon a nějak si stanovili, že je vyšší než pro plyn. Což je podobné, jako kdyby totéž řekli o benzínu. I ten plyn se musí po vytěžení trošičku poupravit, než se pustí do oběhu. O dopravě a skladování nemluvě. Není to sice rafinerie, ale silně pochybuji, že je to levnější než pohon na elektřinu. Velmi silně.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 33 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Ten odkaz co jste sem dal je akorát píchnutí do vosího hnízda.
Doporučuji vám vylézt ze svého Volkswagenu, a jít si půjčit na pár dní elektromobil.

Copak, došly argumenty? A nevím jak jste přišel na to že vlastním VW. Nevlastním. EV fandím, ale zatím mají tristní dojezd (krom Tesly).

Obrázek uživatele Radovan

Já s tím tristním dojezdem žiju už 2 roky a stačí mi. Pro účely, na které jsem si auto pořídil, je OK.
Vzhledem k malé nabídce elektromobilů chápu, že si nevybere každý, ale to je prostě otázka vývoje a času.
Poměřováno s mým (před 25 lety) Citroenem BX se spotřebou okolo 5 litrů nafty a nádrží 60 litrů, má tristní dojezd i ta Tesla. Protože s ním jsme jezdili Německo a Švýcarsko bez tankování v cizině za drahé marky a franky. Na delší cesty pak stačil jen povolený 20L kanystr sebou a tankovali jsme zase až v ČSFR za federální korunky.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 33 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ještě dodám, kdybyste FAKT věděl o čem melete a ne pouze dojmy, pak by jste věděl, že dlouhodobě NELZE na benzínový motor provozovat CNG, protože má jiný a to hodně větší oktanové číslo. Pro Vás, CNG auta jsou upravené spalováky, takže ani nemáte šajnu o čem melete určitě...

P.S. tlaky ve spalovacím prostoru, víc vody atd.... Ale opakuji , to by jste musel vědět co píšete, ale i o čem píšete, což podle vašich příspěvků určitě nevíte...

Nešiřte tady prosím lži. Jediné v čem máte pravdu je že CNG má vyšší oktanové číslo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V prdelakove kde toho kolem jehodne není potřeba...ale pokryt kolem Olomouce,Šumperku a další tahy tam houno.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

TrendPark elektromobil Nissan Leaf

zajímavé články