RWE má novou plnící stanici v Rožnově pod Radhoštěm, chystá další

redakce - 10 Březen 2016

Před pár dny zprovoznila společnost RWE svoji čtrnáctou CNG plnicí stanici v Rožnově pod Radhoštěm. Motoristé ji naleznou na adrese Radhošťská 2270 u klasické čerpací stanice Benzina. auto graf prodeje stlačeného zemního plynu v České republice RWE

Společnost RWE neustále zvyšuje prodej stlačeného zemního plynu
foto: RWE

Provoz u nové plnící CNG stanice v Rožnově pod Radhoštěm je zajištěn nonstop. Kromě karet zde akceptují i bankovní a fleetové karty a hotovost.

Cena CNG je na nové plničce jen 24,90 Kč/kg, což je pouze 17,78 Kč za metr krychlový. Pro srovnání odpovídá toto množství CNG energeticky jednomu litru benzinu.

„Naše další CNG stanice přibude v nejbližší době v Trutnově a následovat bude Praha na Balabence a Mělník,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo.

„Na začátek dubna plánujeme v Rožnově pro místní firmy a živnostníky uspořádat ve spolupráci s místním dealerem CNG vozidel seminář na téma CNG a případným zájemcům tak poskytnout všechny informace najednou,“ dodává Zdeněk Kaplan.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud RWE aspol. neudělají v městě jako je Brno plničku i jinde než okolo dálnice (nepočítám tu vedle sídla RWE), přesněji jih, východ, západ tak můžou jenom mluvit o tom proč lidi váhají? Jako chápu, že v rámci "mobility" po ČR je to vhodné mít rovnoměrně po celé ČR, ale v rámci podnikání v Brně, kdy zaměstnanec, aby to naplnil a místo podnikání Řečkovice musel jet 30 minut tam a 30 minut zpět? Jako čekají tak, že to bude někdo kromě těch co sídlí u Makra či Slatin využívat? Ani omylem...

Bych řekl, že někdo přemýšlí, že potenciál bude v Rožňově(nechci to zhazovat), ale v Brně je trochu jiný potenciál (rozvozy apod.) co jezdí jenom po Brně je jistě více, jak obyvatel Rožňova co mají na nové auto...

Osobně bych hodnotil Muska a jaho sázna na prestiž, lepčí podnikatelsko manažerské rozhodnutí než to diletanství firem jako je RWE adpo. co tzv. rozvíjí CNG infrastrukturu v ČR.

Obrázek uživatele Radovan

A to nebudeme radši ani rozebírat příspěvek RWE k elektromobilitě, když se kdysi tak vehementně rvali o to prodávat elektřinu a (cituji) "ukousnout si velký koláč z trhu".(konec citace)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plyn se v únoru na německé energetické burze prodával za 12 eur za MWh, o polovinu levněji než v roce 2013. Na Pražské energetické burze se cena plynu s dodáním v příštím roce v současnosti pohybuje kolem 14 eur za MWh. Před rokem přitom stála kolem 22 eur. To znamená pokles zhruba o třetinu.

Podle údajů Českého statistického úřadu zemní plyn domácnostem od roku 2012 zlevnil zhruba o pět procentních bodů a je nyní stále dražší než v letech 2008 až 2011.

Největší dodavatelé jako RWE, E.ON a Pražská plynárenská nabídly slevy na plyn ve výši 5 až 11 procent

....a hlavně že čisté město, akcionáři PRAHA hl. město!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha cng...tak to netřeba už vůbec.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prostě sprostý útok ropných ničitelů planety a pro-rakovinových společností na elektromobily
ale to nevadí, já si nikdy fosilní vůz už nekoupím, i kdyby byl za stovku ;)

Až na to že CNG s ropou nemá nic společného.

Vážně, oni ty auta nemají spalovací motor na ropný produkty?

CNG není ropný produkt. A pokud máte auto na CNG tak na benzín nejezdíte.

no tak ruzove bych to nevidel, benzinova nadrz tam je, a bohuzel velka sposuta lidi na ten benzin stale jezdi proste proto ze nechteji tak casto tankovat CNG, navic na benzin se vetsinou i startuje a teprve po zahrati to automatika prepina na CNG

Je to slovíčkaření, CNG se tankuje do vozů se spalovacími motory. Takže složitost vozu a možnost jezdit na ropu bohužel zůstáva. vlk se nažere ...... .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to o slovíčkách, ale o vaší nechopnosti pochopit, že ropné firmy nejsou plynové...
Pro vás:

řetězec pro ropu: Težební společnost ropy; dopravní(tanker, ropovody); výrobci benzinu, LPG, Nafty; benzinka

řetězec pro plyn: JINÉ težební společnosti; dopravní firmy, opět jiné; a nejsou výrobci a už jenom "benzinka", kterou lze nahradit vlastní plničkou.

Tedy CNG může samo o sobě "nasrat" hodně lidí..., a za další teoreticky si CNG můžete vyrobit doma což činí teď např. zemědělská družstva, které to nemůžou poštet do současného rozvodu zemního plynu, že trubky nejsou stavěny na některé látky, které v přírodním plynu nejsou a tak by mohli zničit rozvody, ne že by to teoreticky nešlo...

Takže NÉÉÉÉÉ není to o slovíčkách, ale o vaší demagogii, kdy pohonnou hmotu zaměňujete za pohonnou jednotku. Když už chcete podobně demagogicky mluvit, tak musíte započítat, že u elekromobilu jsou i elektrárny, tedy elektrárenská lobby... A pokud na toto nepchete přistoupit nebo to zamlčet pak máte spíše problém se svým vnímáním světa než člověk co vám pravdivě odpověděl, že co píšete je nesmysl a nevíte o čem píšete (už jenom zaměnit pohonnou jedtku za pohonnou hmotu...)

Pane to že CNG není ropný produkt nezpochybňuji.
Podívejte se na vlákno diskuze o čem to bylo. Ta pohonná jednotka bez pohonné hmoty je totiž k ničemu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chlape, sám jste se opravil, že vlastně nemluvíte o ropné lobby, ale o pohonné jednotce, když vás někdo hcytil za slovíčka, takže se nesnažte změnit řeč na to že kromě Vás géniuse nic nechápe, když nejste schopen opakovaně napsat co vlastně myslíte, a pak každý Váš příspěvek je "tzv. upřenění" , které= je v rozporu stím co "vlastně myslíte" a ještě máte drzost se vstekat, když s eněkdo ozve, že nevíte co píšete..., vy to fakt nevíte a nechcete si ani přiznat...

Ne, o ropné loby jsem nemluvil, jen o zátěži spalovacích automobilů na životní prostředí a nemožnosti to z principu u spalováku změnit.
Nic ve zlém ale navrhuji již v komentářích nepokračovat, neboť mezi naším vnímáním světa je pravděpodobně propast, kterou bych na tématickém webu o hybridních a elektroautech nečekal.

To opravdu nedokážete rozeznat mezi zátěží na životní prostředí z CNG a z ropných produktů? A opravdu si myslíte že člověk co si koupí auto na CNG potom jezdí 2-3x dráž na benzín? Mimochodem elektro není o nic ekologičtější: http://www.uamk.cz/item/3875-cng-vyhr%C3%A1lo-nad-elekt%C5%99inou

Obrázek uživatele Radovan

Ten článek se tady už probíral. Celé kouzlo je ve větě pod tabulkou: "ADAC EcoTest detekuje všechny údaje o spotřebě na základě jejich vlastních měření - včetně výroby paliv. Údaje Spolkového úřadu pro životní prostředí stanovilo i hodnotu pro elektrický pohon. Výpočet stanovil za jednu kilowatthodinu 563 gramů CO2."
Takže započetli do testu jimi stanovenou hodnotu pro elektrický pohon a nějak si stanovili, že je vyšší než pro plyn. Což je podobné, jako kdyby totéž řekli o benzínu. I ten plyn se musí po vytěžení trošičku poupravit, než se pustí do oběhu. O dopravě a skladování nemluvě. Není to sice rafinerie, ale silně pochybuji, že je to levnější než pohon na elektřinu. Velmi silně.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Ten odkaz co jste sem dal je akorát píchnutí do vosího hnízda.
Doporučuji vám vylézt ze svého Volkswagenu, a jít si půjčit na pár dní elektromobil.

Copak, došly argumenty? A nevím jak jste přišel na to že vlastním VW. Nevlastním. EV fandím, ale zatím mají tristní dojezd (krom Tesly).

Obrázek uživatele Radovan

Já s tím tristním dojezdem žiju už 2 roky a stačí mi. Pro účely, na které jsem si auto pořídil, je OK.
Vzhledem k malé nabídce elektromobilů chápu, že si nevybere každý, ale to je prostě otázka vývoje a času.
Poměřováno s mým (před 25 lety) Citroenem BX se spotřebou okolo 5 litrů nafty a nádrží 60 litrů, má tristní dojezd i ta Tesla. Protože s ním jsme jezdili Německo a Švýcarsko bez tankování v cizině za drahé marky a franky. Na delší cesty pak stačil jen povolený 20L kanystr sebou a tankovali jsme zase až v ČSFR za federální korunky.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ještě dodám, kdybyste FAKT věděl o čem melete a ne pouze dojmy, pak by jste věděl, že dlouhodobě NELZE na benzínový motor provozovat CNG, protože má jiný a to hodně větší oktanové číslo. Pro Vás, CNG auta jsou upravené spalováky, takže ani nemáte šajnu o čem melete určitě...

P.S. tlaky ve spalovacím prostoru, víc vody atd.... Ale opakuji , to by jste musel vědět co píšete, ale i o čem píšete, což podle vašich příspěvků určitě nevíte...

Nešiřte tady prosím lži. Jediné v čem máte pravdu je že CNG má vyšší oktanové číslo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V prdelakove kde toho kolem jehodne není potřeba...ale pokryt kolem Olomouce,Šumperku a další tahy tam houno.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% online
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?
185.66.36.26