PSA otevírá v Maroku výzkumné centrum mobility budoucnosti

redakce - 27 Leden 2016

Skupina PSA Peugeot Citroën posiluje v rámci strategie Open Innovation své vztahy s nejlepšími univerzitami a vysokými technickými školami. A zakládá na africkém kontinentu výzkumné centrum OpenLab.auto PSA Peugeot Citroën a Open Innovation

Jedna z laboratoří OpenLab automobilky PSA Peugeot Citroën
foto: PSA Peugeot Citroën

TISKOVÁ ZPRÁVA

Skupina PSA Peugeot Citroën podepsala 25. ledna dohodu s pěti marockými univerzitami, dvěma americkými univerzitami působícími v Maroku, technickou vysokou školou se sídlem v Maroku a centrem pro přenos technologií na Mezinárodní univerzitě v Rabatu.

Podpis dohody proběhl za přítomnosti marockého ministra pro vysokoškolské vzdělávání a vědecký výzkum a francouzského velvyslance v Maroku.

Centrum OpenLab nazvané „Udržitelná mobilita pro Afriku“ se po čtyři roky bude věnovat výzkumnému programu věnovanému systémům udržitelné mobility se zaměřením na tři témata: elektromobil budoucnosti, obnovitelné energie a logistika budoucnosti.

Program bude využívat vědecké a odborné znalosti PSA Peugeot Citroën a odborné znalosti partnerských univerzit a bude se opírat o technologické platformy, které budou mít odborníci v Maroku k dispozici.

Skupina PSA Peugeot Citroën, která již založila centra StelLab (Science Technologies Exploratory Lean Laboratory) v Evropě, Asii a Latinské Americe, tak rozšiřuje jejich síť a hodlá pěstovat úzké vztahy s budoucími vědeckými středisky.

Partneři programu OpenLab „Udržitelná mobilita pro Afriku“ (Sustainable Mobility for Africa):

- Mezinárodní univerzita v Rabatu
- Univerzita Mohammeda V.
- Univerzita Ibna Tufajla (Kenitra)
- Univerzita Cadiho Ayyada (Marrakéš)
- Evropsko-středomořská univerzita ve Fesu (INSA EuroMéditerranée)
- Georgijský technický institut (Georgia Institute of Technology, tzv. GeorgiaTech)
- Mississippská státní univerzita (Mississippi State University)
- Technická vysoká škola École Centrale Casablanca
- Institut Lafayette

PSA Peugeot Citroën a Open Innovation

PSA Peugeot Citroën přijala strategii nazvanou Open Innovation, která zahrnuje budování a řízení vztahů s různými ekosystémy – od jednotlivců a podniků po akademickou obec a instituce.

V rámci „akademického“ ekosystému skupina vytvořila v roce 2010 StelLab, síť center OpenLabs a kateder vysokých škol. Cílem sítě StelLab je posilovat vědecké partnerství PSA s veřejně financovanými laboratořemi zapojenými do špičkového výzkumu.

Síť Openlab působí po celém světě, aby dokázala účinněji reagovat na společenské, ekologické a ekonomické výzvy spojené s „automobilem budoucnosti“.

Umožňuje tak spojovat výzkumné týmy a zdroje PSA Peugeot Citroën a jejích partnerské laboratoře.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Tak nejak. Kdo mel ruce nohy je uz davno ve Francii, NL, apod..Tim myslim ovšem legalni odliv mozku pred par dekádami..Ne v posledních 2 letech..

---

heros

Obrázek uživatele Radovan

Ježíši, ale to se Frantíci nechali napálit! Vždyť tam nikdo, kdo by zkoumal, nezůstal. Přece arabští a afričtí inženýři, doktoři, docenti, profesoři a další inteligenti už jsou dávno v Evropě. Třeba v Kolíně nad Rýnem jich bylo plné náměstí, tam měl koncern PSA zalovit. Říkala to paní Merkel a všichni pohlaváři EU, a ti to přece musí vědět! :-))

P.S. Ale možná se pletu, Aláh je veliký a určitě další inteligenty na zmíněné univerzity obratem dodal.

P.P.S. Jsem to ale nepozora. Vždyť podle obrázku je to jasné. Výzkum budou dělat do Maroka dovezené Evropanky. Ach ty výměnné pobyty......

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale Radovane , sice to do Hybridu.cz nepatří. Ale možná máte pravdu v tom, že je to podobná situace jaká byla v Československu v období 1948-1968! To také z republiky utíkali běženci do svobodného světa a zůstávali zde pouze Klausové, Zemanové, Stehlíkové a Nečesaní. A Český stát zachranují Kočí a Ransdorfové a Schwarzenberkové. Je opravdu smutné,když Čeští a Moravští vzdělanci nemají možnost zastávat profesní pozice v Tesle, Mercedesu nebo VW, možná tyto firmy mají obavu aby se Čeští vzdělanci neprojevili tak jako v projektu Tunelu Blanka,viaduktu ve Studence nebo Ostravské dálnici. A profesní profesionalita se v posledních dnech projevila v nákupu Policejních Hyundajích ix35 z Nošovic. Ano máte pravdu, nic nevíme o schopnostech Afrického nebo Jihoamerického kontinentu být srovnatelnými s Asijskými tygry bez nichž si už Svět nedokáže technický rozvoj představit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co je vo FR, DE, IT, ..atd ani nepripominaj. Staci zopar videi ako su ludia napadnuti v MHD, na ulici, a pod. A nic ine len asocialny pad europy do stoky, ma nenapada. To nie su ludia, ale sv... :-(

Markomane, mate cerveno před očima v této věci. Občas se mi to take stava..Ale rychle to prejde a hlavne se nepohybuji v te době v blizkosti pc...

---

heros

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% online
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?
185.66.36.26